LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

25.nap

Most, hogy megtudtuk 2020-ig nem lesz eurónk, és nagy valószínűséggel mire csatlakoznánk az euró zónához, Németországban már ismét márkával fogunk fizetni, nyugodtan foglalkozhatunk a saját dolgainkkal, mert a sorsunk szekere jó irányban halad. Azért van ebben valami bájosan magyar nem ? Úgy megy át rajtunk egy Európa számára  meghatározó történelmi gazdasági folyamat, hogy mi annak deviza szinten nem leszünk részesei, mindezt Európa szívében. Óriási. De mit is várhatunk egy olyan csatlakozási szerződéstől, amit Medgyessy Péter irt alá. Ha már a szélsőséges teljesitménykenél tartunk, ma lefutottam a Vivicitta 12 km-es hivatalos útvonalát, de volt itt még egy lakásavató, és egy fantasztikus éjszaka a 4Broban és Mixben. Nehezen tudnám eldönteni melyik helyen vannak nagyobb köcsögök.

Haladjunk időrendi sorrendben.

Utálom a hétvégéket, minden zárva van, vagy ha nincs, azt hiszem hogy zárva van. A kajálásomat totálisan sikerült elbasznom, ugyanis elfelejtettem reggelizni, és semmi nem volt itthon, a sarki bolt meg zárva. Bazmeg. Megyünk Gödöllőre, mondom fasza az Örsnél beugrom IKEA-ba lazacot enni. Ekkora kibaszott tömeget én már nagyon rég nem láttam árúházban. Hát igen kellemes idő süt a nap hova menjünk naná hogy IKEA-ba, de az új adókulcsok is elkezdték érzettetni hatásukat. Hello 2011 első megemelt fizetései. De ami az éttermi résznél fogadott, az túl ment minden emberi képzeleten.

Feladtam. Kocsiba be Cinkotán át megy az út délre, széles az Opel mint egy kombájn élvezd az 1,6-ot feel the sunshine.  Ekkor még mindig nem ettem semmit, és már délután 14.00 volt, és  4 óra múlva kezdtem a 12 km-t. Ott egy Spar hopp, sonka, túró, paradicsom. Gödöllőn a szokásos palacsinta fogadott és nagymutter a következő diétás tanácsokkal látott el.  

Meg ne bolondulj már kicsi fiam, most mond el nekem mi a baj a Raffaellóval. Kókusz van benne meg mandula.

Nem éreztem úgy, hogy bármit is mondanom kéne erre. Vissza Budapestre, de Ligetben valami történik, mert hús szag van és rengeteg balta arcú proli sétál. Május 1 még odébb van, aztán később megtudtam, hogy mangalica fesztivál. Nem jó hír, erre fogok futni este, reméltem addigra lemegy a kritikus tömeg. Rendeltem roston sült csirkét rizzsel salátával. Fontos. Futás meg úgy általában edzés előtt, legkésőbb 1 órával egyetek de inkább másfél. Az emésztésre szánt energia és vér, inkább az izmaitokban áramoljon. A másik ha edzés munkát végeztek, az emésztés szinte megáll az előbb leírtak miatt. Oldalszúrás, hányinger, és az egész edzés mehet is a picsába.

18:02-kor kezdtem el a futást. Megnéztem pár számot, konkrétan a 2005-ös Vivicitta időeredményeit. A szint idő 1 óra 30 perc, aki ezen kívül érkezik be azt kizárják. az első 38:40 alatt futotta le, egy magyar gyerek aki hivatásos futó. Nincs futóverseny Afrika nélkül, a legjobb egy Etióp lett 3. helyezéssel. Az általános vélekedés szerint, az afrikai futók azért ilyen jók, mert egész egyszerűen mindenhova futva közlekedtek. Két falu között, az iskolába, és.... van ott még valami ? Egyébként a szavannában ez a legbiztonságosabb közlekedési mód állítólag, már ha nem egy Land Rover tetején ülsz, ugyanis az afrikai szavannák biztonsága kb a 95-ős Szarajevói állapotokéval lehet egyenlő.

1. Zsiros Mihály (Budaörsi DSE) 38:00 p
2. Szabó Imre (Vasas) 38:51
3. Mossissa Feyissa (etióp) 39:21

Nem esett jól az első pár km, nagyon nem. Végig az a hüyle gondolat volt a fejemben hogy mikor jön a fal. Mikor teszem túl magasra a mércét.  Négy súlyzós edzés, és egy 10 km-es táv volt már mögöttem és a hatodik napon bevállalok egy ilyen szakaszt. Fizikálisan teljesen rendben voltam, de mentálisan most nem volt minden rendben. Holtpontot nem tudnék kiemelni, mert egybefüggően volt ótvar az első 6 km, és akkor jött a Westend-i  felüljáró. Apropó Ferdinánd híd, mert ott azt hiszem elhagytam a tüdőmet. Pont fél távnál jött a kalapácsos ember, és irgalmatlanul fejbe vert. Kritikus percek voltak ezek, és még előttem volt  5,5 km, azaz több mint egy Margitsziget kör. A ligetnél kezdtem rendbe jönni. Megcsapott  a virsli meg a vattacukor szaga, na bazzeg ezek sem olvassák a blogomat. 9 km-nél járok ekkor, amikor elérem a tömeget. Pár 100 méteren át kerülgetem az embereket, úgy érzem magam mint ha síelnék, és szlalomoznom kéne. De bevallom nem is baj, mert kicsit kizökkentett  a monoton futásból, egy órája futhattam már ekkor. Még 3 km és érthetetlen dolog történik, feltámadok. De minden átmenet és előzmény nélkül, és nem érzem a fáradtságot. Elkezdek egyre gyorsabb tempóban futni, a 6.40-es kilométereim lemennek 5:50 alá,és az utolsó 500 méteren meg már egyenesen szárnyalok. Lehet mert megláttam a célt, de tökmindegy miért, mert beérek a célba ami az 56-os emlékmű előtt volt. Rohadt büszke vagyok magamra. Adrenalin, öröm, büszkeség, a testem felpörögve, amikor érzed, hogy a szervezet tökéletesen működik. Ma lakásavató lesz, meg buli, és a diéta miatt nem iszok alkoholt, de ez az érzés kurva jó. Haza, zuhany, átmelegedés.

Lefekszem pihennem kell kicsit, este Ákosnál meeting. A lakásavatóról csak annyit, hogy a következő kaják fogadtak.

Nem hiszem, hogy bármit is kéne hozzá fűznöm. Ami az alkoholt illeti, diéta alatt tilos alkoholt inni tele van cukorral és kalóriával, úgyhogy az alapozás nálam egy fehérje turmix, meg coke zéró sajnos ez van van de már csak 40 nap.

A buliról röviden, ami érinti a blogot is részben. Beszélgetek egy csajjal, a következő párbeszéd zajlott kettőnk között.

cs:  Nagyon fáradtnak tűnsz, mi van veled ?

én:  Futottam 12 km-t, és reggel 5 van.

cs:  Reggel 5-kor futottál 12 km-t ? (ez fájt)

én:  Még délután. Szerinted ez sok ?

cs:  Nagyoooon sok én soha nem futnék ennyit, nem egészséges.

én:  Mennyit kéne futni ?

cs:  Hát úgy 2-300 métert.

Na most ez a csaj a Heller Farkasra jár, és a tény hogy leérettségizett, valamint, hogy felvették főiskolára, súlyosan kompromittáló az egész  magyar oktatásügyre nézve.

Pár órája keltem fel, és 11 órát aludtam. Vége a 3. hétnek, azaz hét összegzés jön kilókkal, fényképpel, távlati tervekkel. A pihenő napokon megírom a  tudatos táplálkozás 2. részét, de készül egy nagyobb cikk a Budapesti éttermekről is. Burger Kingtől a Vita Juice Bárig. Vasárnap van, mindenkinek de különösen Dave-nek, kellemes vödörbe hányást kívánok a másnaposság miatt.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr662642874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása