LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

28.nap(pal később)

 

 

 

Hiszem azt, és egyre inkább meg vagyok győződve arról,  minden nagyobb vállalásunk előtt amikor imádkozunk vagy hívjuk bárhogy a folyamatot, nem azt kérjük Istentől, hogy előnnyel induljunk és segítséget kapjunk a feladataink elvégzésében, hanem egyszerűen  csak azt, hogy ne álljon az utunkba. Ezer nehézséggel kell szembe néznünk bármibe is fogjunk az életben, amit egyedül megharcolva az elemekkel véghez viszünk, és a felettünk álló erőktől csak annyit kérünk, ne gördítsen elénk egészségügyi vagy olyan akadályt, amivel önerőből nem tudjuk felvenni a harcot.

Nincsenek csodák, és illúzióm sincsenek már-e téren ahogy az ismét bebizonyosodott, ugyanis nagymamám tegnap  infarktust kapott. Reggeli órákban kaptam a hívást nagyfatertől, hogy  hívjam ki a mentőket mert a nagymama rosszul van. Ismerős a szitu, tavaly szinte napra pontosan egy évvel ugyanez történt. Akkor megműtötték és a kezelő orvos szerint a következő már súlyosabb lesz. Több okból is érzékenyen érint a dolog, először is azért mert nagyon szeretem őket. Rengeteget köszönhetek nekik, és az érzelmi szál mindig is megvolt. Pontosan tudom mivel jár ez az egész, ugyanis tavaly pontosan végig játszottuk ezt. Nagyapámat már nem lehet egyedül hagyni, súlyos beteg ő is és szellemeileg kezd leépülni, ezért ha nagymama kórházba kerül, be kell hozni nagyfatert a  budapesti lakásba, és gondoskodni róla. Azaz itt jön a képbe az edzés programom, ugyanis a feladatok köztem, és szüleim között vannak elosztva egy ilyen helyzetben. Reggel megyek viszek neki reggelit és leviszem a kutyát, apám megy délben az ebéddel, este anyám a vacsorával, és este megint csak én a kutyáért, és/vagy be a kórházba. Ez van.

Így is napi 5-6 óra alvásokkal élem az életem amióta elkezdtem a programot. Kelés reggel, jó esetben este 8-9-re hazaérek, akkor a blog és éjfél van. Most nem tudom hogyan lesz, mert az nyilvánvaló  első a család, és minden más utána jön. Klasszikus ez azért valahol, mert legalábbis velem mindig ez történik amikor megy az élet, elkapnék egy ritmust, lépdelnék felfelé, most pörög az edzés, energiával tele várom a következő napokat, és akkor történik valami ami visszaránt és megpróbál lenyomni érzelmileg és mentálisan egyaránt. Csinálom tovább, aztán meglátjuk hogyan alakul az élet.

Nem véletlenül adtam ezt a címet, ugyanis hűen tükrözi az érzelmi világomat most. Emlékszem az egyik legmegrázóbb eseményre ami történt velem életem során, amikor láttam a Gödöllői reptéren egy ejtőernyőst lezuhanni, akinek nem nyílt ki az ernyője.11 éves lehettem., de a mai napig előttem van a kép ahogy forog a levegőben és zuhan. Nem tudtam odanézni amikor becsapódik, csak a csattanást hallottam. A reptérre kivezető úton van egy meredek emelkedő, amin szinte sose tudtam feltekerni. Az eset után úgy mentem fel rá, hogyy észre sem vettem, felértem a tetejére. Ugyan ez történt velem tegnap is. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak a nagymuterre, így edzettem le a tegnapi napot.

Térjünk is rá az edzésre, mert hát ezért volnánk itt, kondi, mell-bicepsz nap. Bemelegítésnek futottam egy 9 perces hegyi programot. Általában 5-ös erősségben futom, most feltettem 9-re a 12-ből és dühből futottam.  Ezen a héten feljebb teszem az összes súlyt, minden gyakorlatnál szintet léptem. Vannak azok a pontok, amikor a sok szar apróbb hülyeségek, a mindennapos idegesítő dolgok felgyűlnek és kirobbannak. Nálam ez az edzés alatt jött el. Úgy kezdtem el edzeni a magasabb súlyokkal, mint egy állat. Minden dühömet és feszültségemet belenyomtam a súlyokba. Hihetetlen agresszió lett rajtam úrrá, és bár éreztem a megemelt súlyokat, de azt hiszem mondhatom azt, hogy szanaszét kondiztam magam. Plusz 10 kilóval nyomtam fekve az eddigihez képest. Ez soknak mondható mert néha +-1-2 kg is ki tud fogni az emberen, főleg ha határait feszegetve edzett idáig is. Leszartam, nem érdekelt. Olyan terhelést adtam az izmaimnak, hogy a has gyakorlatoknál a végén a mellem, és a karjaim úgy remegtek, hogy a tarkómat alig bírtam megfogni.

Kire voltam ideges ? Egy felsőbb erőre aki talán nem is létezik ? Mert mindentől teljen függetlenül egy bizonyos szintű agressziót kezdek felfedezni magamban. A kondis edzések önmagukban is hormonokat szabadítanak fel, és stimulálnak, ha csak simán súlyzózol akkor is. Én nem szedek semmi szintetikus szart,  amit beveszek az mind természetes alapanyagú + vitaminok, de mégis érzek egy bizonyos szintű feszültséget magamban. A rengeteg energia ami bennem van, néha úgy érzem ki akar robbanni belőlem. A két pihenőnapomon is alig bírtam megállni, hogy ne menjek le futni, de pihennem kellett. Azon gondolkoztam, ha vége a programnak lemegyek bokszolni vagy valamilyen küzdősport edzésre amíg bele nem kezdek a következő ilyen edzésprogramba nyár előtt. Nem vagyok egy agressziv alkat, világ éltemben észérvekkel jöttem ki és hoztam ki másokat is olyan szituációkból, ami másnál már simán verekedésbe torkollott volna.

Holnap hát nap, elfogyott a vitaminom, és két nap múlva felfutok a Várba, elérkezett az ideje ennek is. Holnapra megpróbálok kizökkeni ebből a fostos állapotomból. Többek között azért mert holnap már nem 28 nappal lesz később… 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr762648662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása