LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

32.nap

Menjünk vissza kicsit a múltba, egészen 1999-ig. Ebben az évben változott meg a világ végérvényesen, ugyanis erre az évre tesszük a legújabb kori pontcom időszámítást, amikor is az internet, mint olyan felrobbant, és globális szinten terjedt szét a hat kontinensen. Nagyjából ebben az időben kezdett el a Google is tényező válni, míg az Apple éppen mindent egy lapra tett fel, és kijátszani készült az egyetlen ütőképesnek tűnő kártyáját, Steve Jobsot. Öt évvel járunk ekkor a Facebook előtt, és közösségi internet, mint olyan még nem létezett.

2003-ban megalapítják a Youtube-ot, amely véleményem szerint a legjelentősebb történelmi tech lépés a Microsoft 1978-as, és a Google 1998-as megalapítása óta. A video megosztás fogalommá vált és teljesen új értelmet nyert. Userek milliói kezdik el használni, majd 2006-ban felvásárolja a Google, amelyet csak szimplán forradalmak találkozásaként aposztrofálnak. A Youtube időzítése tökéletes de elképesztő sikerét ezen kívül három dolognak köszönhette.

Az egyik a videózás forradalma, ugyanis ekkor jelentek meg az olcsó kézi kamerák és a videózásra még épphogy alkalmas mobiltelefonok, így a legszélesebb tömegek számára is lehetővé tette a mindennapok megörökítését. Másodszor, megjelentek a közösségi szájtok, a Myspace, a Wikipedia vagy a mára már teljesen eltűnt Digg. Ezekben a szájtokban öltött testet az, amit mi csak Web 2.0-nak ismerünk. Végül pedig nem más, mint a kulturális forradalom, amelynek egyetlen mozgatórugója volt az a generációs igény, amely a Youtubeon vált mozgalommá mely szembe helyezkedik a médiával, és minden megnyilvánulásával.Ahogy az lenni szokott, ami tömeges méreteket ölt, és átlép minden emberi számítást,(35 órányi videó feltöltése minden másodpercben) ott megjelennek az egészen kivételes alkotások és életútak is, vagy ennek éppen ellenkezője, a vállalahatlan fostenger. A Youtube  pedig útlevelet adott mindenkinek, aki  teljesítményével legyen az pozitív vagy negatív, értékes vagy szánalmasan haszontalan de képes volt kitünni a tömegből. A net  tehát kitermelte saját maga sztárjait, kultikus és már-már legendás alakjait. Ki ne tudná ki az a Star Wars kid, a Chop Suey srácok, az Evolution Of Dance-es szarfaszú, a nevető baba, a legkirályabb hörcsög, vagy a világ legnagyobb köcsöge.

De lassan evezzünk hazai vizekre, mert szélsőséges teljesítmények itt is születtek bőven. Most nem emelném ki a hazai videózás legmélyebb szennyeit, mert aki kíváncsi volt rá évekig nézhette Balázst és Mónikát, a vállalhatatlan fertő helytartóit. Beszéljünk inkább a kivételesen tehetséges, amatőr magyar felhasználókról, akik méltán érdemelték ki minden elismerésünket. Kezdésnek mindjárt itt van Greyhound és Underdog munkája, ami olyan profi anyag, amire csak annyit lehet mondani, le a kalappal műszakis analóg geekek. Vagy, hogy feledkezhetnénk meg a világ szinten is óriási sikerrel futó, Hitler A Bukás c. film részletének feldolgozásairól. Több száz féle változat született már itthon is, de az első, és egyben a legnagyobb sikert, a népszavazást feldolgozó videó érte el.

Megérkeztünk tehát, ugyanis a végére hagytam a legjobb alkotást, ami egyértelműen visz mindent az utóbbi pár évből, már ami kreativitást és a profizmust illeti. Gondolom mindenki emlékszik a 2008. szeptemberi tőzsdei összeomlásokra, amelyet Lehmann Brothers féle hitelpiaci válságként címkéztek fel a gazdasági élet szereplői.  A részvények, a befektetési alapok, a BUX és a világ tőzsdéi zuhanórepülésben indultak meg lefelé, röpködtek a hihetetlen mínuszok, és nem volt óra, amikor ne függesztettek volna fel legalább egy Blue Chip részvényt, de még ebben a helyzetben is élen járt az OTP, amely 3 hét leforgása alatt az értéke hatodára esett vissza. Ennek szól ez a videó, és benne olyan részekkel, amin immár 2 és fél éve sírok. Gratulálok Dandognak ezúton is, ugyanis akkora anyag lett mint egy kurva nagy ház.

 

„Részvénybe rakni pénzem tudom szarvas hiba volt Két doboz andaxin-nal nézek meg egy híradót Értekpapírba soha többet nem fektetek én Jobb helye an annak a piroson vagy feketén Tollas a háta minden embernek, ki azt hiszi, hogy nyerhet ott, ahol a pénzt mindig a bank viszi, Ebben a játékban neked nem osztanak lapot, Amit itt felteszel azt így vagy úgy, de otthagyod! Ha te sem érted igazán, hogy hol a lé, mit elbuktál Mert pénz nem tűnik el, csak tárcát cserél ugyebár”

 

Hát igen, van pár dolog az életben amibe ha betolunk egy összeget, onnan nagy valószínűséggel soha a büdös életben pénzt már nem látunk vissza. Ilyenek a nők, a bulik, és a biztosító társaságok. Pénz pénz pina mint tudjuk a három legfontosabb dolog az életben.  Történt ugyanis, hogy felhívott a Generali, és közölték megszakértették a károkat és a 6 m2-es parketta cserére 28.000, azaz huszonnyolcezer forintot szánnak. Tipikus szarjatok sünt gondolatok cikáznak a fejemben, és egyben túlzásnak érzem ezt hihetetlen nagyvonalúságot. Hirtelen nem tudom eldönteni, hogy melyik a társadalom által legjobban megvetett munkakör, mert ugyebár erős a mezőny. BKV ellenőrök, APEH dolgozók, de ott még a karbantartók is, parkoló ellenőrök, de azt hiszem ebbe az illusztris csapatba most nálam beléptek a Generali alkalmazottak is.

Ennyit a közéleti mocsokról, mert ez a hívás csak a kezdete volt valaminek, aminek a vége egy fal, aminek most sikeresen nekirohantam.

Álmatlanság gyötör, pedig most mindennél jobban szükségem lett volna az alvásra. Hetek óta nem aludtam ilyen szarul, bár az alvás nem biztos, hogy a legjobb szó arra az állapotra amit ma produkáltam, ugyanis pont azzal volt a gond, hogy alvásról szó sem volt. Ez az a tipikus eset, amikor már annyira fáradt a szervezeted, hogy képtelen vagy elaludni, és ez meg is pecsételte a napomat. Nem értem én ezeket egyébként, mert az Xboxos este alatt havernál ülve elalaludtam ugye, de hazaérve képtelen voltam így tévézéssel ütöttem el az időt. Megnéztem a Cake Boss müsorát a Discovery Channelen alvás helyett éjjel 3-kor. A diétám közepén basszameg. Véres dolgok ezek.

Ilyen este után nem számíthattam sok jóra, de ha ez nem lett volna elég, totál elkalkuláltam a kajámat, azaz alig ettem valamit. Hazaérek este, namondom hol a szopó álarc fel kell vennem mert indulok futni. Éreztem szar lesz tudtam úgy tudtam, hogy nem kéne lemennem, de a program ugye meg a kitűzött célok. Egy új útvonalat találtam ki, át a Lánchídon- budai rakpart- Erzsébet hídon vissza, Váci utca, és úgy vissza Hősökre.

Voltatok már olyan randin, ami már az első 3 percben rohadt kínos volt, és még az első lelépési pont is fél órára volt ? Na, hát én kb. ilyen szarul éreztem magam, + 3 vödör szar. Nem tudom elmondani mennyire rosszul esett a futás. Fáradt voltam, eléheztem, a test követelte a kaját, nekem meg még volt hátra legalább 8km. Szét akartam ütni magam ezen a héten és most a legjobb úton haladtam efelé. A Lánchídra felfutva már komoly gondjaim voltak, de a lefele résznél kicsit rendbe jöttem, De az igazi gyomros az Erzsébet hídnál jött. Ott rogytam meg először, és onnan már csak vonszoltam magam. A Váci utcánál elérkezett legnagyobb és legmélyebb holtpontom. Az a baj, hogy ennek a futásnak a végig vitele már nem fejben dőlt el, ugyanis másfél óra alvással, egy kemény hét közepén, eléhezve már nem a mentális erőről szól.

A Deák téren eljött a fal és én irgalmatlanul nekimentem. A testem jelzett, akkor itt most kurvára elég lesz, és megálltam,  6,2 km után. Hüyle majdnem elsírtam magam, de nem tudtam tovább menni, fizikálisan képtelen voltam, és egy bizonyos határt nem szabad átlépni. Nem éreztem jól magam, szédültem, és amíg a földalattira vártam, egyszer majdnem elájultam. A baj az, hogy nem itt van a teljesítőképességem határa, mert egy szélsőséges állapotba hajszoltam bele magam, aminek törvényszerűen ez lett a következménye. Kimerültem minden szinten és muszáj regenerálódnom. Kurva nagy mázlim van, hogy holnap szombat. Haza, ruha le, zuhany Atáék hívnak, hogy buli van menjek le 4Broba. Anyád, hát nem vagytok ti emberek.

Megtört ez a dolog. Holnap pihenni fogok, hogy aztán vasárnap egy kondi, és hétfőre egy egészen durva futást iktassak be. Még nem álltak össze a gondolatok, de 15km-t tervezek. A szombati napomról röviden annyit, hogy 14 órát aludtam. Este megyünk Mix-be és melegítés nálam, azaz egy újabb hatalmas fehérje turmixal átbulizott éjszaka.

PS: Brigikém a Tudatos Táplálkozás lll. Nők c. bejegyzést Csütörtök fele teszem fel, addig is kapsz zenét 01:01-től van a nagy okosság.

 

      

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr852659402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása