LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Amikor megállt az idő

 

 

Remélem mindenkinek jól telt a hétvégéje, de különösen a szombat estéje, mert én a fogászati szájsebészet éjszakai ügyeletén töltöttem az éjszakát. Úgy volt szar ez a múlt hét, ahogy volt. Elkaptam hét közepén az influenzát, ami hazavágta azt az edzésprogramot, ami miatt végül is született ez a blog, majd szerdán a két alsó őrlőfogam jelzett, hogy akkor én most el is mehetek a büdös picsába. Csütörtökön hívtam a fogorvosomat, kaparom a falat a fájdalomtól szeretnék menni kezelésre. Megnyugtatott minden rendben, mert van egy szabad helye február 28.-án, nekem mikor lenne jó délelőtt, vagy délután. Mindezt február 17-én, miután közöltem vele nem a fogselymem fogyott el, hanem komoly problémám van. Végül is kiharcoltam egy hétfői időpontot, gondoltam addig elleszek pár gyulladás csökkentővel. Hát nem így lett. Szombaton hajnalban olyan fájdalmaim lettek, hogy az is felmerült már alternatívaként, hogy beleverdesem a fejem a falba mert addig sem fáj ilyen iszonyatosan lüktetve a fogam. Nem túlzok, nem teszek hozzá a sztorihoz, aki már túlesett ezen tudja milyen az, amikor az ideg begyulladva feszíti szét az egész arcodat.

Természetesen ezek mellett még mindig nem jöttem ki teljesen az influenzából, mert olyan dolgokat köhögök fel, hogy odanézni sem merek. Nagyon összejött ez a hét és nem tudom, hogy a szervezetemet gyengítettem be ennyire a diétával és az ész nélküli terheléssel, amire így reagált a testem, vagy ez egyébként is bekövetkezett volna, de hatalmas mélypontok vannak itt. Szombat éjfélre odáig fajult a dolog, hogy már a gyógyszerekre sem reagált a fogam, és egyre erősebb lett a fájdalom. Hajnali 4-kor szakadt el a cérna és nem bírtam tovább. Taxit hívtam és s.o.s Dent a Király utcában. Röntgen után jött a diagnózis, a jobb alsó két őrlőfogamat gyökér kezelni kell.  Egy fog gyökérkezelése 28.500. Jó csináljuk, fasza 30 van nálam, a másikat majd hétfőn az én orvosom megcsinálja. Akkor még azt hittem amiatt a fogam miatt szakad le a fejem, amelyiket csináljuk. Mindenkit megnyugtatok, hogy a másik miatt. Reggel 5-re végeztem és végre alhatok, ugyanis ekkor már kb.26-27 órája nem aludtam a fájások miatt.

Kimegy az érzéstelenítő, és arra kelek, hogy sírok a fájdalomtól. Nem viccelek gyerekek, olyan fájdalmaim lettek, hogy remegtek a lábaim. Vissza a fogászatra vasárnap délelőtt, najó nem tudom, mi van, húzzák ki, vagy csináljanak vele valamit, mert így nem tudok élni. Röntgen újból ez a felvétel már sikerült, ugyanis egy hatalmas gyulladás volt az alatt a fogam alatt, amit nem csinált meg a szombati kiscica. A gyulladás ráment a csontra és a doktornő elmondása szerint 7 év praktizálás alatt ez a második legdurvább gyulladás amit látott, azaz biztos, hogy ki kell húzni. Jó, oké, fasza, csináljuk. Laza 40 perc várakozás után, kaptam egy olyan érzéstelenítést, hogy MIUTÁN beadta a doktornő megkérdezte minden rendben van-e és szoljak, ha bármi problémám lenne  vagy úgy érzem elájulnék. Nem szartam ám be nagyon, de én ott már örültem volna annak is, ha én lettem volna a bádogember a cigánysoron, ha ez kellett volna ahhoz, hogy ne fájjon ennyire a fogam.

Hála istennek csak fél órán keresztül tartott a műtét, majd doktornő felhívta a figyelmemet hogy 5 napig semmilyen fizikai munka, semmilyen edzés de még emelgetés sem mert felszakad a seb. 44.500 forinttal megköszöntem hogy együtt töltöttük a hétvégét és 32 óra nem alvás után rendbe tették a fogamat. Szerdáig vagyok kiírva a betegség miatt, de akárhogy is számolom, péntekig semmi edzés nem lesz itt. 38.napnál állt meg az edzésnap számlálóm, és most úgy néz ki, hogy hétvégén TALÁN újra kezdhetem az edzéseket. Most erre mit mondjak?

 

Ezer nehézséggel kell szembe néznünk bármibe is fogjunk az életben, amit egyedül megharcolva az elemekkel véghez viszünk, és a felettünk álló erőktől csak annyit kérünk, ne gördítsen elénk egészségügyi vagy olyan akadályt, amivel önerőből nem tudjuk felvenni a harcot.

 

Ismerős a szöveg? Nem kértem sokat szerintem, de nem is folytatom inkább ezt a gondolatmenetet. Február 15-én edzettem utoljára, most 21.-e van, és nagyon úgy néz ki, hogy 25.-e előtt nem tudom elkezdeni az edzéseket.  A diétát minden nehézség ellenére ugyanúgy tartom, sőőőt azt hiszem 2 napja nem ettem mást levesen kívül, de éhes sem voltam 3 napja a fájdalmaim miatt.

Fogalmam sincs, mit csináljak, mi legyen az edzéseimmel. Ha elkezdem, akkor a 38. naptól folytatom 66-ig, de nyilván a hét összegzéses képek elvesztik jelentőségűket.  A másik alternatíva, hogy 26-án elkezdek edzegetni és 1 hét rákészülés után folytatom a 38.naptól. Ez a két lehetőség van, mert az hogy abbahagyjam, vagy feladjam, meg sem fordult a fejemben még akkor sem, amikor éjjel 2-kor fel alá járkáltam a laskában a fájdalomtól, és azt vettem észre a járkálásban kezdek elfáradni.

Soha nem fogom feladni, mert ez a 66 nap, így vagy úgy de le fog menni. Diétával, 32 súlyzós edzéssel, és 16 futással. Nem tudom mi jöhet még, de lassan nem mondhatok mást, mint Mulder ügynök az X- Aktákból….

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr842676153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása