LifeT!Lt

LifeT!lt

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.
  • dokineni: mi a f@szomnak olvastam el ezt a baromságot, atyaég kurvák voltak, vannak, lesznek, régen digóztak... (2015.06.30. 22:14) Bitch-Air A kurva járat

P4P edzés Has

 

Peter André az élő példa rá, hogyan lehet font milliókat keresni, a legjobb nőket kefélni, és egy egész életet csak és kizárólag arra alapozni hogy tökéletes a hasizmod. Tegyél mellé egy videoklipet, használd ki a 90-es évek utolsó showbussines adta lehetőségeit a kíméletlen kétezres évek előtt, ülés hátra, zipzár le, csaj le. Emlékszem amikor kijött ez a klip, és megjelent a Bravóban egy félmeztelen fotó erről a fácán gyerekről. Az egyik lány konkrétan a vele készült poszterrel kötötte be a naplóját. Durva dolgok történtek itt az internet korszak előtt, és totális belebutulás volt iskola szinten. Minden csaj oda volt érte, leszámítva az akkori Tankcsapda buzikat, meg azokat az EDDA fanokat, akik épp nem Kun Peti halála miatt sírtak a Lelkünkbőlt hallgatva. Ami a nőknél a comb és a fenék, az a férfiaknál a kockás has és a kidolgozott felső test. Vizuálisan talán az egyik legfontosabb izomcsoport tudta ezt jól Calvin Klein is, aki erre a 8 izom kockára letéve az alapokat építette fel birodalmát heteroszexuálisként egy olyan világban, ahova be nem teheti  a lábát  aki nem buzi ,biszex vagy bizonyíthatóan tökéletesen dekadens perverz állat. És itt most nem az RTL klub teljes állományára gondolok. Ritka nagy pózerköcsög ez az André gyerek, de azt a munkát amit ebbe a testbe fektetett, azt mindenképpen el kell ismerni.

Christiano Ronaldo, Brad Pitt, Markus Schenkenberg (első számú férfi modell)vajon hol tartanának most, ha nem fektetnek hatalmas mennyiségű energiát, és időt a testükbe? Valószínűleg Cé Ronaldo akkor is egy kibaszott jó focista lenne, de  nem lenne szénné hájpolva, és az Armani sem szerződött volna vele 5 évre az is biztos. Cé Ronaldo saját bevallása szerint 3000 felülést csinál meg naponta a Real Madridos edzések mellett, és Pitt is a legmeghatározóbb filmjeire szó szerint éveket készült fel. Ronaldo és Pitt féle edzéstervek is lesznek a jövőben, gondoltam mondom. 

Mielőtt rátérnénk a bejegyzés hidegebb részeire azaz, hogy milyen gyakorlatokat tudunk végezni hasra, azért én még betennék ide pár képet motivácíó gyanánt. Nagyon remélem hogy erre a posztra nem fognak rajzani a búzaláda olvasók, bár valljuk be minden adott hozzá hogy ez megtörténjen.

Most hogy már mindenki megfelelő motivációt kapott ahhoz, hogy elkezdje a hasizom edzéseit, le kéne tisztáznunk előtte pár dolgot. Először is a hasizom formálása messze a legnehezebb dolog az alak formálás világában, és egyben az ilyen izmok megformálásához minimum, ismétlem minimum fél év kemény edzés szükséges, természetesen a szénhidrátmentes, fehérje dús diéta megtartása mellett. A Teleshopos és a faszom se tudja honnan rendelt hasizom erősítőket, ha esetleg lenne otthon ilyen, azt most mindenki fogja meg, hagyja abba a bejegyzés olvasását, törje el, dobja ki, gyújtsa fel, a lényeg szabaduljon meg tőle, mert csak a helyet foglalja, és az ég világon semmi haszna nincsen, ugyanis előbb fogunk hasizomra szert tenni azzal, ha megkérünk valakit rugdosson gyomorszájon minket pár percig.

A hasizom három részre osztható fel, és ahhoz hogy arányos, szépen megformált hasizmot érjünk el a jövőben, mind a hármat le kéne edzeni. Hatalmas tévhit, hogy minél több felülést végzünk, értsd edzünk hasra, annál hamarabb lesz kockás hasizmunk. Kurva nagy faszság !!!!!!!! Maximum három gyakorlat, 15-20 darabos ismétlés számokkal de azt SZABÁLYOSAN. Ha van olyan pojáca az ismerettségi körötökben, aki azzal menőzik, hogy ő megcsinál 500 felülést, annak mutassátok meg az itteni videokból bármelyiket, nézzétek, hogy SZABÁLYOSAN csinálja-e, és garantálom nem fog tudni megcsinálni harmincnál többet egyszerre. Hasizmon belül három izomcsoport van tehát, a has első része az a bizonyos 8 kocka, és az oldalsó izmok melyet 2 részre osztunk. Az egyik az oldalsó izom alsó részét stimulálja azt a részt amit az "úszógumi" eltüntetésére végzünk. A másik az oldalsó izom felső része ami nőknél a csipőt formálja meg, a férfiaknál a delta izom alsó részét alakítja ki. V alakot formál ha így jobban tetszik. Lássuk milyen gyakorlatokat tudunk ezekre végezni, de legfőképpen azt, hogyan kell HELYESEN végrehajtani.

Has 

 

 

Na ez egy nagyon fasza gyakorlat. Ne hagyjátok ki az edzéseitekből. A fenti niggás videóról beszélek.

Van még bőven hasgyakorlat ami elengedhetetlen a hasgyakorlatok edzésénél, de még nincs róla P4P videó, úgyhogy megkerestem azokat az anyagokat, ami nem olyan szemléletes mint ezek az animációs filmek, de azért megfelelően szemlélteti hogyan kéne csinálni. Ami lehet nem annyira látványos, de azért szerintem megteszi

 

A mell edzések jönnek a köv. bejegyzésnél, majd azt követi a kar edzése, ami egy nagyon nagy anyag lesz, azután jön a hát, és a vádli. Ez ami a P4P edzéseket illeti, de már elkezdtem írni egy filmes bejegyzést a színészek filmekre való felkészüléseíről is. Gondoltam még írok pár sort a Líbiai állapotokról, de aztán rájöttem hogy kurvára nem érdekel mit buziskodnak a Franciák Afrikában. Kadhafi is kavart valamit Egyiptomban, de bevallom őszintén jobban érdekelt az, hogy a Tottenham kivel játszik majd a BL negyeddöntőben (Madrid). Amit még mindenképpen meg akartam említeni hogy fizetős lett a New York Times online változata, ami egyet jelent azzal, hogy megnyomták a gombot azon a kapcsolón ami menthetetlenül elindít minket azon az úton aminek a végén a fizetős portálok állnak majd itthon is, azaz külön fogunk fizetni azért, hogy az Indexet, a Portfoliót, vagy éppen az Origót olvasgassuk majd, természetesen az internetszámla mellett. Szép új világ lesz ez, úgyhogy én már nem nagyon invesztálnak a nyomtatott sajtóba hatalmas pénzeket. 

Az edzéseimről holnap, vagy holnapután írok majd egy kisebb összefoglalót, még a hét összegzés előtt. Este megyünk Mixbe arcoskodni, szal ha valakit megbántottam volna, vagy felismerte, hogy a csajáról beszélek valamelyik bejegyzésben, az ott megtalál.

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

http://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr992751946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

simms 2011.03.25. 19:10:08

Hello!
Én heti 3x(hétfő, szerda, péntek) csinálom ezt a 8 perces
gyakorlatokat kiegészítve fekvőtámaszokkal.

www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Ha ezt így folytatom 6 hónapig, hogy heti 3x csinálom, lesz számottevő eredménye? Egyáltalán van értelme csinálni így?

benedek bence 2011.03.25. 21:46:17

@simms:

szeva

Van értelme hogyne lenne, de van itt pár dolog amit nem árt ha tudsz.
1. Egy 6 hónapos folyamatos edzéstervnek semmi értelme nincsen, mert az izomzat hozzászokik a terheléshez, főleg ha ugyanazokat a gyakorlatokat csinálod, és egy idő után már nem fog fejlődni az izom. Megrekedsz egy szinten, és akkor te onnantól edzhetsz akár 5 éven keresztül is, nem lesz számottevő változás sőőőt.
2. Maximum 8 hétig tartson egy edzésterv az első pontban leírtak miatt, majd tarts 3-5 hét szünetet, hogy az izmok regenerálódjanak, és felkészüljenek az újabb terhelésre.
3. A szünet ideje alatt amikor pihensz végezz kardio mozgást én a futást javaslom én is azt szoktam csinálni, mert a lehető legjobb és egész testet átmozgató mégsem megerőltető karbantartó edzés.
4. A szünet után mindenképpen változtass a gyakorlatokon.
5. Ne csak hasra eddzél mert kurva hülyén fogsz kinézni ha csak pár izmodra edzel keményen míg a többit elhanyagolod. Ügyelj a szimmetriára mert hogy néz már ki egy olyan test ami helyenként izmos máshol meg ilyen ernyedt fos.
6. a has és a fekvótámasz nem elég mindenképpen fussál hetente legalább 2x 3-5 km-t. Sokkal de sokkal jobb eredményeket fogsz elérni látványban, de a futás miatt megnő az állóképességed, a has és a fekvőtámasz is jobban fog menni és nagyobb sorozatszámokkal.
Jó lesz toljad…

simms 2011.03.26. 11:04:51

Helló!
Köszi a segítséget.
Ilyen p4p-s hasas edzés van a neten 1-2-3 fajta. Én most az 1-est csinálom 1 hónapja. Akkor még 1 hónapig csinálom aztán 3 hétig minden másnap futok 3km-ert majd akkor folytassam a 2-es has edzéssel?
A has edzés mellet direkt nyomok még fekvőket hogy ne csak a hasam fejlődjön meg ezen a héten vállra edzettem még. Péntekenként fekvenyomok, tárogatok meg hasonlókat.
A 3 hét pihenő után folytassam a futást?
A futással kapcsolatban azt hallotam, hogy először kell futni és futás után kell súlyzózni meg hasonlók. Ez valóban így van?

benedek bence 2011.03.26. 15:36:43

@simms: ésszel kéne ezt csinálni valahogy azért tudatosabban felépíteni ezt az egészet, mert nekem úgy tűnik ez hogy kitaláltad ezt a hasazást meg fekvőket, de érzed hogy ez így nem lesz jó meg többet kéne edzeni és minőségibben.

Tehát

Ahhoz hogy én neked ajánljak valamit tudnom kell rólad pár adatot. Kor, súly, célok, idő, stb stb.

Amit most csinálsz sem rossz, de lehetne sokkal jobban és hasznosabban is eltölteni ezt a fél évet arról meg már nem is beszélve, hogy ennyi energia ráfordítással milyen fasza eredményeket lehetne elérni ha tudatosabban csinálnád.

Ha ennél akarsz maradni és ebből akarod a legtöbbet kihozni, akkor a kövit javaslom.

1-8 hét 1-es has heti 3x hétfő has kedd futás 3km szerda has csüt futás péntek has szombat vasárnap off

ezt követően tarts 2-3 hét pihenőt ez alatt heti 3 futás min. 5km

9-17 hét 2-es has a futásokat emeld meg 3-ról 6 km-re

szünet maradnak a fuások kis úszás bicajozás esetleg

18-26 hét 3-as has futásokat fel 9-10 km-re.

Van egy kurva jo gyakorlat bicepszre mellre amit otthon is elvégezhetsz. Vegyél 2 db kézisulyzót 4-5 kg-os megteszi, és csináld a következő gyakorlatot ahas edzéseid után

Állva egyenes derékkal szabályosan váltott karral elkezdesz bicepszezni a karodat kifelé forgatva préselsz.

50 bicepsz -) 20 fekvőtámasz
40 20
30 20
20 20
10 20

meg fogsz halni ettől de úgy bedurransz mint az állat. A fekvőtámaszok számát emeld itt is úgy mint a futásokét.

Én ezt javaslom.

simms 2011.03.27. 00:17:00

Én 182cm , 73kg, 21 éves vagyok.
Az edzéssel a célom h ilyen vagy hasonló legyek:
www.google.hu/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_VO55IT-lb1I/TKQeo2HhvtI/AAAAAAAABAQ/-ouig1oYgnY/s1600/David-Beckham-Got-Milk.jpg&imgrefurl=http://celebrity781.blogspot.com/2011/01/david-beckham-got-milk.html&usg=__toa2Rdqun0qxG0WQ8uHy92f8tvs=&h=644&w=500&sz=90&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=w1DIshuqIuIzqM:&tbnh=151&tbnw=128&ei=UnGOTeOHG8vAswbAhvSGCg&prev=/images%3Fq%3Ddavid%2Bbeckham%2Bmilk%26um%3D1%26hl%3Dhu%26biw%3D1366%26bih%3D585%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=273&vpy=61&dur=6065&hovh=255&hovw=198&tx=126&ty=128&oei=UnGOTeOHG8vAswbAhvSGCg&page=1&ndsp=24&ved=1t:429,r:1,s:0

De amelyik súlyzózok meg futok, akkor a futással kell kezdeni nem de?

Fekvőtámasznak ezt szoktam csinálni:

www.youtube.com/watch?v=5dDB5zm6Dts&feature=fvsr

Eddig egyszer sikerült majdnem tökéletesen végig csinálnom.
De kipróbálom amit te javasoltál.
Tetszik az edzés terved amit javasolsz nekem. Szerintem amit én csináltam az sem volt olyan rossz, az a fekvő meg a hasas videó is. Most hogy bejött a jobb idő mindenképp be akartam iktatni a futást is.

benedek bence 2011.03.29. 01:55:20

@simms: kis buzi ez a Beckham. De azt tudd hogy nem ártana olyan példaképet választanod aki a te testtipusodhoz hasonlit

akarhatsz te ugy kinézni mint vin diesel ha nem vagy mezomorf nem fog menni ha beszarsz sem

ha küldesz egy képet magadrol látni fogom mi a helyzet mit tudsz elérni és azt milyen modszerrel aztán össze tesszük ezt a programot

simms 2011.03.29. 18:49:21

Nem akarok Vin Diesel vagy Arnold Schwarzneger lenni. Messze állnak tőlem az olyan testek. Én inkább egy kicsit izmosabb, kicsit erősebb, kicsit feszesebb, kicsit formásabb akarok lenni. Erősebb akarok lenni nem csak izmosabb. Nekem már C.Roni geci is sok, túl izmos.
Nekem a Beckham féle testek jobban tetszenek. Inkább csinálom a saját edzésemet fekvő-has- meg amit te javasoltál/nagyon durva, nagyon bedurrantam/ , aztán majd később futók is. Tudom h nem lesz soha pont olyan testem mint B-nek de legalább akkor legyen hasonló. És nekem az a célom, cél nélkül meg el sem kezdtem volna.

simms 2011.04.06. 17:36:25

Gondolom megnézted a fekvős videót amit linkeltem. Mi a véleményed, hogy inkább azt csináljam vagy amit te javasoltál mell-bicepszre? Vagy hetente felváltva?
A mell izom az (sokkal)hamarabb fejlődik mint pl a has nem?
Fogsz csinálni mell edzést is, ilyen has mintára?
Tegyük fel, hogy 6-7 hónap múlva elérem a célomat. Elég lesz ha futok csak, futással formába tudom magam tartani?
A 2-3 hét szünetben nagy baj lenne ha pl a futás-biciklizés mellet húzódzkodnék párszor?

simms 2011.04.07. 17:36:19

milan_ftc@citromail.hu

simms 2011.04.10. 18:25:50

Te is megadhatnád az email címedet, mert még írnék, kérdeznék pár dolgot, hogy ha nem gond neked.

benedek bence 2011.04.10. 18:46:41

@simms: itt van a blog oldalán az email cimem padre

imail.miked@indamail.hu

Zordi 2011.05.03. 16:49:52

Szia!
Ahogy olvasom a blogodat, úgy tűnik, nehéz lesz úgy kérdeznem, hogy ne tűnjek egyből túl szőkének. A lényeg az lenne, hogy 168 cm magasságomhoz célom a 65 kiló, ami most 72. Bár 86 kilóról kezdtem, de hónapok óta nem mozdul a mérleg 72 kilóról. No nem azért mert "Suzie" szindrómám van, hanem mert passz....
Szükségem lenne a segítségre.
Nos, mint nő, endomorf típusba tartozom, de a futással sem igazán érem el amit szeretnék. Ami a kaját illeti, a teljes kiőrlésű dolgokkal nincsen gondom, a gyümölccsel sem, eszem halat, mert van és mert szeretem, és mert jó :)
A sport része futásból, kerékpározásból és itthoni aerobicból áll.
Érdekelne a véleményed!
Köszönöm!

biliczke 2012.06.18. 19:03:01

Szia!

biztos Én vagyok a tök béna de nem találom a kezdőknek való has edzés-sort... Pedig pár napja itt a blogon találkoztam vele. Ha küldenél egy linket nagyon hálás lennék! :)

üdv: Anett
Add a Facebook-hoz