LifeT!Lt

LifeT!lt

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.
  • dokineni: mi a f@szomnak olvastam el ezt a baromságot, atyaég kurvák voltak, vannak, lesznek, régen digóztak... (2015.06.30. 22:14) Bitch-Air A kurva járat

A Halál Business

 

 A pusztítás színházának első sorában ülünk, és rólunk szól a színdarab.

2005 karácsonyán, amikor is rendszerint összegyűlik a család egy jelentős része, természetesen kimondatlanul szőnyeg alá söpörve az összes addig felgyülemlett feszültséget, a szokásos mederben zajlottak az események. A két nagyapám ősi politikai ellenállása, a két testvér évekkel ezelőtt lezajlott hatalmas veszekedései, aminek után nem beszéltek egymással 12 évéig, és az én, ilyenkor tanúsított tökéletes apátiám a „faszom tele van”, és a „mikor leszünk már túl ezen az egészen” arckifejezésem, szóval csak a szokásos dolgok, amik a kötelező családi pofaviziteket jellemzi mindenkinél. Emberek, akiket összeköti a vér, de ezenkívül semmi más, emberek, akik az év többi napján nem keresik egymás társaságát és ezek egyáltalán nem véletlenek, mert attól még hogy rokoni szálak fűznek minket össze, nem biztos, hogy közös utunk is van. Évek óta ismétlődő beszélgetések, visszaemlékezések a múltra, és ezredszerre elmesélt sztorik, csak a valós problémákról ne kelljen beszélnünk. Egy ilyen eseményen van pár kötelező kör, ami time code szerűen meg kell hogy történjenek, ezzel keretet adva ennek az egész szarakodásnak, és legalább addig is telik az idő. Ilyen például nagyfater szavalása, a régi hangfelvételek meghallgatása, egy parti sakk, és anyám a legszebb hipochonderi hagyományokat őrizvén, az összcsaládi vérnyomásmérése...

Sajnos ezt azon a karácsonyon sem kerülhettük el, azzal a különbséggel, hogy ez most más volt mint  amit megszoktunk. Apám akkor 49 éves volt és soha nem volt ezzel gondja, így akkor is nyugodtan ült be a gép elé anyám szigorú tekintetét magán viselve. 225/140. Aztakurva… Esett be mindenki az asztal alá, mert ez azért már az az érték aminél illik kihívni a mentőket. Tünetmentesen semmiféle előjel nélkül gyilkolta apámat a vérnyomás, ami akkor azért is volt meglepő mert fater egész életében sportolt, nem cigizett, egy valamit kivéve. Gondolkozás nélkül evett meg mindent ami zsíros volt vagy cukrozott. Apu azóta nagyon erős vérnyomás- és koleszterin csökkentőkkel él. Egy kis töpörtyű persze, kicsi hurka, hisz most volt disznóvágás, éjszakai kajálások, amikre akkor még nem figyeltem, de így visszatekintve rohadt véres dolgok mentek le itt nálunk nap mint nap. Kivizsgálás a vérnyomás miatt, amin persze kiderült, hogy a koleszterin is elszállt, szóval fater most 55 évesen nem létezik gyógyszerek nélkül, sportmúlt ide vagy oda. A most megevett szar kaják miatt meghívott vendégek csak évek múlva fognak megérkezni, de az már egy másik kérdés, hogy akik eljönnek azokat majd hogyan fogják hívni.

 

Egyik nap mondja fater ha már úgyis ezzel a „Lifeizével” foglalkozom, írjak már neki egy diétát ami egy kicsit rendbe teszi mert szeretne fogyni pár kilót. Kapott fater egy 40 napos nem túl megterhelő, de azért lemondást igénylő kúrát azzal a felkiáltással, hogyha nem tartja be, hozzám soha többet ne jöjjön mert nem fogok neki segíteni. Elmondtam hogyan kezdje el, mit hogyan csináljon, miket vegyen meg hozzá, miket tilos ennie, és ha lehet kizárólag a diétában szereplő ételeket egye. Letelt a 40 nap fogyott 7 kilót, de ez most teljesen lényegtelen, mert volt a programnak egy sokkal fontosabb hozadéka. Fater vérnyomása a 40 nap után nagyságrendekkel esett vissza a normális érték közelébe, ami már csak azért is nagy szó, mert gyógyszerekkel együtt is 150-160–as értékeket mutatott a vérnyomásmérő. De mondok mást, hogy ne csak egy ilyen belterjes ellenőrizhetetlen sztorit meséljek el. Itt van ugye az a 21 éves pajzsmirigy túlműködéssel küzdő 21 éves lány, aki a LT diétát elkezdve blogot is ír a programjáról. Az ő szavait idézném most.

„A kövér emberek táborához tartozom, súlyos pajzsmirigy problémával, mégis azt gondolom, hogy az emberek általában azért kövérek, mert lusták és mert szarnak az életbe. Az orvosaim azt mondták,hogy törődjek bele,hogy ilyen leszek, ne sportoljak sokat, mert megviselné a szervezetem és még csak 21 éves vagyok. Na de ki akarna 85 kg-al élni ennyi évesen ?(és igen ez a súly a gyógyszereknek hála szaladt fel rám...) Amióta Lifetilt blogot olvasom 100%-osan betartottam azt itt leírtakat, a leleteim javultak és voilá, elkezdtem fogyni ÉS sportolni.”

De nehogy azt higgye bárki is, hogy ez egy önfelszopó bejegyzés és megtaláltam ez élet forrását. Kurvára nem erről van szó. Elmondanám a nagy titkot, és mindazt miért működik ez az egész fogyás dolog itt blogon. Mindenki által ismert, egészséges ételek egyetlen diétába sűrítve, és azok a testalkatoknál mennyiségileg helyes arányban alkalmazva, heti 4x-i testmozgással kombinálva. Durva mi ? Pontosan ezért tesznek a gyógyszergyártó cégek irgalmatlan pénzeket abba, hogy semmiféle kezdeményezés ne kapjon kormányzati támogatást olyan dolgokkal kapcsolatban, ami megszabná, vagy legalább korlátozná, az élelmiszerek cukor vagy zsírtartalmát. Az unió beszabályoz lassan már mindent az egységes Európa kialakítása jegyében, de milyen érdekes, hogy a kaják egészség károsító értékeit valahogy nem sikerül beszabályozniuk. Ezek persze nem véletlenek. Mondok egy példát, amin keresztül simán megértitek majd mire is akarok kilyukadni. Hallani lehet néha, hogy a Nissan a Volvo, vagy akármelyik márka, visszahív több tízezer kocsit egy gyártási szériahibának köszönhetően, mellétéve a szöveget persze, hogy az emberek biztonsága a legfontosabb, és hogy nekik csak ez számít. Egy nagy igazán méretes lófaszt számít... Ilyenkor kiszámolják, hogy a balesetekből adódó kártérítési összeg az meghaladja-e a visszahívási összeg költségeit, vagy sem. Ha meghaladja ezt az értéket akkor visszahívják a kocsikat, mellérakva egy biztonság marketing szöveget, de ha nem, akkor hagyják kint a kocsikat az utakon. Pár ember ugyan meghal, a kártérítéseket kifizetik, de a cég még így is nyereséges lesz és járnak a prémiumok a gazdasági vezetőknek, egy újabb sikeres pénzügyi negyedéves jelentés után.

Ugyan így van ez a cigivel és az egészségtelen kajákkal is. Érvek pro és kontra. A cigaretta gyártását nem tilthatják be, mert évi több 100 milliárd forint folyik be a dohány árúk adójából, és az általa foglalkoztatott emberek befizetett járulékaiból. Erre jön a kontra érv, hogy a cigizés káros hatásai miatt a különböző megbetegedések kezelésére az állam visszateszi az adókból befolyt összeget az egészségügyi ellátásba, így az ott befolyt adópénzek értelmüket vesztik. A valóság azonban az, hogy a dohányipari nagy vállalatok által befizetett pénzek még így is jóval magasabbak 1 főre kiszámolva, mint egy cigi miatt megbetegedett ember kezelése. A képlet egyszerű. Egy ember átlagosan 20 évig cigizik, amíg valamilyen halálos betegséget nem kap. A rák és annak szövődményeinek kezelése 2-3 évig húzódik, jobb esetben ez az idő nem haladja meg az 1 évet sem. Kiszámolták tehát, hogy átlag 20 év dohányzás, kontra betegségek kezelése arra billenti a mérleg nyelvét, hogy az államnak még így is bőven profitábilisabb engedélyezni a dohánytermékek forgalmazását, tehát nem érdeke a dohányzás betiltása. Kajákkal és annak szövődményeivel ugyanez a helyzet, és a halál piramis legvégén pedig ott áll az állam utáni legnagyobb maffia, amit gyógyszer gyártóknak hívunk. Na ők az igazi halál business valódi vezetői, mert hozzájuk fut be minden szál, és ők aratnak le minden babért.

A gyógyszer gyártók kimondva kimondatlanul, a beteg emberekből élnek.  Ők már régen nem egy tünetet kezelnek, és nem a meglévő betegségek ellátásához gyártanak elegendő számú gyógyszermennyiséget, hanem termelik a betegeket és támogatják a betegséget kiváltó termékek forgalmazását. Különösen szemét és végletekig mocskos egy gépezet az, amit a gyógyszer gyártók alkalmaznak, és ami mellesleg tökéletesen működik. Mint említettem nekik minden ember potenciálisan megcélzott fogyasztó, aki ha egészséges azzal nem tudnak mit kezdeni. Illetve mégis tudnak. Legyártanak olyan vitaminokat, amik semmire sem jók, amik nem védenek meg semmitől, és nem erősítik meg az immunrendszeredet sem. A mindennapi élet egészségtelen folyamatira kínálnak hatástalan készítményeket, hogy te azt hidd teszel az egészséged megvédése érdekében, de ezzel csak egyetlen céljuk van, meggyorsítani a lebetegedésedet, hogy aztán tele tömhessenek gyógyszerekkel. A biztonságérzetednek talán jót tesz, hogy „vitamint” szedsz, de ezenkívül más pozitív hatása nincsen mert amit ők gyártanak az hasztalan szemét. Amikor kikeltem a patikákban jelenleg is kapható vitaminkészítmények ellen, akkor pontosan erről beszéltem. Nincs érdekükben őrizni az egészségedet mert az igazi nagy pénzeket a gyógyszerek után kapják. Olyan gyógyszerek után, amit a TB szarrá finanszíroz, és lehetőleg a fogyasztó élete végig szedje mert az a megbízható és kalkulálható bevételi forrás. Ti tényleg nem éreztek abban valami elképesztő cinizmust, hogy a gyógyszer gyártók akarják megőrizni az emberek egészségét ? Ez olyan mintha a fegyver gyártók béke mozgalmakat indítanának, és belépnének a legnagyobb háború ellenes ligákba.  Ez az egész gépezet tökéletesen összhangban működik az élelmiszergyártó cégektől, a dohánygyárakon át, egészen a mindenkori kormányokig, akik soha semmit nem fognak tenni azért, hogy egy egészségesebb nemzetet neveljenek. Egész egyszerűen azért nem, mert a költségvetés számait már alapjaiban határozzák meg a fent felsorolt vállalatok és termékeik, a befizetett ÁFA és egyéb járulékok formájában. A csokik, a chipsek, a cigi legális pénzei mellett a drogok, és a prostitúció által közvetetten befolyt összegek, mára már alapjaiban határozzák meg az országok költségvetéseit, mert a fekete gazdaság is irgalmatlan pénzeket termel ám, amit egyszerűen nem tilthatnak be és nem is semmisíthetnek meg végérvényesen mert túlságosan nagy pénzek mozognak már benne ahhoz.   Amíg több a halálos megbetegedéseket okozó termékek által befolyt adópénz- és tökmindegy hogy miből-, mint annak a kezelése, addig itt semmi nem fog változni. Az egészségügy romokban, amit évek óta leszarnak és nem tesznek bele pénzt. Naná hogy nem tesznek mert amennyi pénzt megspórolnak az egészségügyi rendszereken, a másik oldalon annál nagyobb lesz a bevételi egyenleg. Mit gondoltok, az állam ha dönteni kell akkor több milliárdos beruházással kórházakat fog építeni és gép parkot felújítani, vagy idecsábítják a British American Tobacco gyárait brutális adókedvezmények formájában ? nem kell hozzá 3 elemi, hogy egyértelmű legyen a válasz. Ebbe bele kell törődni mert ezen változtatni lehetetlen. Olyan mennyiségű pénzek vannak szemben, amik ellen egyetlen civil mozgalom sem tudja már felvenni a harcot és soha nem is lesz rá képes.

 

Apropó kórházak. Voltatok mostanában körzeti orvosnál ? Fáj a torkod kicsit köhögsz lemész a körzetibe aki mit csinál ? Belevilágít a szánkba egy lámpával, majd gondolkozás és további kérdések nélkül felír egy antibiotikumot a legkisebb megfázásra is. Ez már nektek fel sem tűnik mert olyan természetesen szedik az emberek az antibiotikumot mintha reggel fogat mosnának. Az éltünk részévé vált a gyógyszerek szedése, a tévéreklámok jelentős részét már a fájdalomcsillapítók, és különféle gyógyszerkészítmények teszik ki. Rászoktatják az embereket a gyógyszerekre és észrevétlenül az életünk részévé vált, mint az öblítő a mosáshoz, vagy az ásványvíz a hűtőben. Szerintetek ez normális dolog ? Bivalyerős dózisú antibiotikumokat szedni válogatás nélkül mindenre, ami mellesleg kurvára tönkre vágja a szervezetedet. Hangyára ágyúval bazmeg folyamatosan… Régebben volt otthon egy doboz kalmopyrin meg egy lázcsillapító a háztartásokban. Most meg konkrétan fiókok telnek meg a sok szarral. Megfázásra citromos tea helyett NeoCitran, fejfájásra kávé és cigi letevése helyett Algoflex. Itt tartunk most, és tartunk itt úgy, hogy már le sem esik miket tömünk magunkba nap mint nap, a sok szar kaja meg a rengeteg adalékanyagok mellett persze.

Röhejes ez az egész és lassan már ott tartunk, hogy már arra is gyógyszert szednek az emberek ha nem nő elég gyorsan a hajuk. Elátkozott nemzedék vagyunk, egy csorda a tudattalan tömeg, akiket nap mint nap becsapnak és megvezetnek, de ez már fel sem tűnik senkinek. Folyamatosan butítják az embereket, míg azok végül csak egy mosott agyú bábok lesznek, egyszerű ingerek alapján könnyen terelhető fogyasztók semmi több.  Életünk első percétől egészen a halálunk órájáig minden korosztálynak, és minden társadalmi rétegnek előre oda van készítve az a tárgy amit megvehetnek, és ott van mellette szorosan az eszme és az életérzés is, ami miatt megakarod majd venni azt a szart. Születésünknél már ott vár minket a Pampers pelenka, és halálunk után  a ravatalon fekve koporsóba épített tévéket kínálnak a hozzátartozóinknak a temetkezési irodákban. Nincsenek illúzióim és nem dédelgetek világmegváltó álmokat sem. Azok az idők ugyanis már régen elmúltak, amikor az egyszerű civilek változtatni tudtak volna bármin is. A Woodstock generációval együtt lassan kihal minden civil kezdeményezés, a nagy multik és az életünkre törő majd a halálunkat okozó termékek ellen. Mára kihalt belőlünk minden tűz, és elvettek tőlünk mindent amit régebben még civil kontrollként emlegettek. Nem lázadunk már, nem csinálunk semmit, holott pontosan tudjuk, hogy a rendszer amiben élünk az egy hibásan működő rossz irányban haladó gépezet. Legyintünk egyet, rágyújtunk a cigire, megvesszük az akciós édességeket és 4 évenként elmegyünk szavazni, holott tudjuk, hogy semmi nem fog változni csak a feliratot cserélik ki a parlament ajtajain. Mit tudnánk elérni csak mi átlagemberek ma 2011-ben bárhol a világon, legyen a sérelmeink bármennyire is jogosak és megalapozottak. A demokrácia intézménye és a mi önrendelkezésünk már régóta halott, de minimum haldoklik. Nem létezik már ember, csak fogyasztó. Nincsenek már személyek, csak statisztikai számadatok, mérőszámok a hirdetők számára korcsoportokra bontva. Mostanra már nemhogy nevünk nincs, de még számunk se, egy tömbösített csoport lettünk, akiket megcéloznak a cégek, a hirdetők, és a politikai dilettantizmus játékszerei lettünk.

 

A bloggerek, és néhány szélmalom harcos maradt csupán a közéletben, akik ha változtatni akarnak valamin, és amiről kimondják, hogy szar és ne csináld, akkor jönnek a cégek mögöttük a több 100 milliós hátszelükkel és ügyvédjeikkel perrel fenyegetőzve rád rontanak és megfojtanak. A LifeTilt blog a legjobb példa erre, de amíg tudom, amíg hagyják addig írom, aztán egyszer csak én is feladom, és ki tudja, lehet még hasznát veszem én is annak a tévének ott lent a föld alatt…  

 

  

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

http://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr513237452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Keli29 2011.09.19. 14:20:14

Kicsit deep vagy, ember!
Ezeket nagyon sokan tudják már, hidd el! Egy dolgot tudsz tenni ellene, azt, h. egészségesen élsz, pont! Ha van akarat erőd, ha van motivációd, ha jön ezzel a sikerélmény, akkor pont ki tudod szűrni ezeket a szarokat, a kellemetlenségi ingerküszöb alatti szintig..., onnan pedig senkit nem érdekel, mert túllépünk rajta!
Én inkább ezt az oldalát erősítem a dolgoknak, mert, ha a másikat nézem elkeseredésemben lehet belehülyülnék a hirtelen felgyülemlő tehetetlenségi érzésbe!
De ennél jobban szeretem az életet! És ennél mindenkinek jobban kell szeretnie az életet! ;)

bátortamás 2011.09.19. 14:30:27

Tudjuk sokan persze. De azért jó, hogy néha "emlékeztetnek" Mindkét "oldala" jó ennek a blognak. Akár szélmalom harcot vívsz, akár az egészséget élet igéit hirdeted. A lényeg, hogy nem szabad megállni!!! Több ilyen ember kéne mint te...

paphu 2011.09.19. 14:34:37

ó és a mcr-t raktad be, kicsi szívem repes.

Régóta olvaslak és sokszor éreztem késztetést, h írjak, de legtöbbször akkora vergődés meg szájtépés megy, h inkább befogom, mert kurvára nem látom értelmét vadidegenekkel hajcibálásba kezdeni.
meg amúgy is, én a "szeressük egymást gyerekek" elv híve vagyok :)

Ezzel a cikkel, hüm....szívemből szóltál. Szerintem az egészség fontosságát addig a pillanatig nem tudja az ember kellőképpen értékelni, amíg nincsen komolyabb baja. Ha megbetegedsz mi történik? Szaladsz az orvoshoz, h gyógyítson meg. Mikor az ember beteg, teljesen ki van szolgáltatva az egészségügynek, gondolván, h ők azért vannak, h téged meggyógyítsanak. Hát egy büdös nagy lófaszt!
Az orvosok teljes mértékben a vérszopó gyógyszergyártóknak a keze alá játszanak.
21 évesen derült, ki h bajok vannak. 3 évig minden alkalommal remegő térdekkel léptem be a vizsgálóba, h na majd most...na majd most olyat talált ki a doki, amitől csiribí csiribá megint teljesen jól leszek.
Aztán olyan szarul lettem a gyógyszerek mellett is (meg azoknak köszönhetően is), h egy életem egy halálom én úgy döntöttem, elegem van a faszkodásból meg az időhúzásból (ó igen Bettike még ezt a gyógyszert próbáljuk ki meg így varázsoljunk az adagoláson ha nem jó, 3 hónap múlva jöjjön vissza és megnézünk egy másikat). Úgy döntöttem saját kezembe veszem az irányítást bármilyen kockázatosnak tűnik/tűnt, mert úgy voltam vele, h az a fostenger, amit nap mint nap át kellett élnem, annál még a halál is jobb lehet.
Rövidre zárva a mondókát, február óta vagyok saját magam orvosa és az állapotom 70%-kal javult - közérzetileg is és laboreredményileg is.
Szóval mindezzel annyit akarok mondani, h sajnos az emberek ugyanolyan hibásak, h ez a helyzet idáig fajult
- hálapénz
- amit az orvos mond, azt a páciens fenntartások nélkül benyeli; pedig ha jobban belegondolunk: az orvosnak érdeke, h meggyógyulj? Elárulom: kurvára NEM!! Vmiből neki is meg kell élnie.

Anno én is elkezdtem írni egy blogot. Leírtam h mi a betegségem, h az orvosok mivel próbálkoztak és h én mi mindenre jutottam. Kitöröltem a szerencsétlent (mármint a blogot :). Rájöttem, feleslegesen teszem bele az energiát, mert az emberek végső soron úgyis az orvosra fognak hallgatni. Ez persze teljesen érthető magatartás. De mikor hasonló problémákkal küzdő betegeket látok hónapokon át vergődni a dokik vezénylete alatt, a szívem szakad meg. Dehát mindenki a saját maga sorsáért felelős. Én mások helyett nem lehetek okos (a faszba is! :D)
Én hiába írom le a tapasztalatomat mikor az én szavammal szemben egy orvosé áll. Csakh ő könyvből tanulta én meg a saját bőrömön tapasztaltam.
Na mindegy...órákig tudnám még ontani magamból a keserűséget meg a csalódottságot, de megkíméllek titeket, mert én ilyen rendes vagyok O:-)

És inkább kívánok mindenkinek jó egészséget, a betegeknek meg erőt és kitartást!

zerolime · http://nullacitromos.blog.hu 2011.09.19. 14:35:05

"Man, because he sacrifices his health in order to make money. Then he sacrifices money to recuperate his health. And then he is so anxious about the future that he does not enjoy the present; the result being that he does not live in the present or the future; He lives as if he's never going to die, and then he dies having never really lived"
a Dalai Láma szavai sztem pont ide valók most :)

teljesen igaz, és igaz az is, amit mondasz; DE nem a betartható egészséges kaja/mozgás kombó miatt működik a blogod, hanem attól, hogy élsz! Rengeteg "halott" ember zombiként teszi a dolgát, éli(?) az életét a világban, mert azt mondják nekik, hogy azt úgy kell, úgy helyes... te viszont próbálkozol, kitörsz, néha sikerül, néha nem, de nem adod föl!
Engem ez tart itt :)
www.youtube.com/watch?v=eDd-GXkMrJs

ollee 2011.09.19. 15:03:11

Valahogy az utolsó bekezdésről a Mirror's Edge és a V for Vendetta jutott eszembe.

sophie.a87 · http://sophiewrites.wordpress.com 2011.09.19. 15:33:53

Nagyon igazad van ezzel a poszttal, egy dolgot kivéve, ez a koleszterinszint. Sajnos a magas koleszterinszint problematika és a koleszterincsökkentő gyógyszerek is az általad jellemzett halálos biznisz részét képezik. Évtizedek óta szedetik az emberekkel a koleszterincsökkentőket, a szívhalálozás mégis mindig csak nő. Valójában a koleszterinnek semmi köze mindehhez, azt békén kellene hagyni, ráadásul a gyógyszeres beavatkozás nagyon veszélyes és mellékhatásai vannak. A betegségek okozói a cukor (amit te is írtál) meg a finomított szénhidrátok.

Takito 2011.09.19. 16:14:21

22 éves vagyok, de még mindig a gyerekorvoshoz vagyok bejelentve.
Miért? Mert kb. 6 éve nem jártam arra, pedig voltam beteg, nem is egyszer, de olyan nem volt, amit nem tudtam volna itthon józan paraszti ésszel megoldani.
Persze sokan küldtek volna azonnal dokihoz, de azt hiszem megvagyok nélkülük.

"Időnként elmegyek az orvoshoz, és megvizsgáltatom vele magam, mert az orvos is élni akar. Aztán elmegyek a gyógyszertárba, és kiváltom az orvosságot, mert a patikus is élni akar. Aztán a gyógyszert a csatornába öntöm - mert én is élni akarok." (Mark Twain)

aamu 2011.09.19. 17:13:02

@sophie.a87: Nem kötekedni akarok, de az érelmeszesedéshez a finomított szénhidrátoknak vajmi kevés köze van, a triglicerideknek és koleszterinnek viszont annál több. Nem véletlenül hívják koleszterinplakkoknak az érfali lerakódásokat.
Minden gyógyszernek, aminek hatása van, van mellékhatása is, erős csúsztatás azt mondani, hogy "a gyógyszeres beavatkozás nagyon veszélyes", semmivel sem veszélyesebb, mint 50 évesen stroke-on átesni.

A poszt szokás szerint *5-ös.

ForrestGump 2011.09.19. 17:21:55

azért azt ne felejtsük el, hogy ma MÉG egy vakbélgyulladásba is bele lehetne halni, antibiotikumok nélkül... ezt még az az orvos barátom is elismerte aki azért helyezkedett el az ÁNTSZ-nél, mert nem akarta mérgezni az embereket felírt gyógyszerekkel.
Még mielőtt nem kapna levegőt pár harcosokklubbján nevelkedett kommenthuszár a hozzászólásom miatt, megnyugtatok mindenkit, hogy én is tökéletesen átlátom a multik érdekei (által lebetegített társadalom) és a gyógyszeripar cinkos kis szövetségének problémáját...

mcors 2011.09.19. 17:25:27

Kedves LifeT!lt blog szerzője!

Örömködve olvastam bejegyzésed. Jó megtapasztalni, hogy sokan vagyunk akiknek elege van ebből a világból. Minden egyet kell sajnos értenem. Egyet kivéve. "Ebbe bele kell törődni mert ezen változtatni lehetetlen." Sajnálom. Nem vagyok hajlandó, ha az életem megy rá akkor sem. De nem akarok úgy a sírba menni, hogy nem küzdöttem teljes erőmmel a PÉNZ ellen. Ragozhatnám soraim, ellenben a legközelebb a gondolkodásmódomhoz az ezen az oldalon megtalálható Zeitgeist - Addendum című film áll. Érdemes megnézni, két óra, remélem nem fölösleg időkidobás az ablakon, de sajnos szerintem egy hatalmas összefogás mentheti meg csak az EMBER(i)séget!

Ha gondolod, itten az én blogom címe:
mcorszeitgeist.blogspot.com

További jó blogolást és kitartás, nem szabad feladni.
Minden jót!

sophie.a87 · http://sophiewrites.wordpress.com 2011.09.19. 17:39:28

@aamu: Én se akarok kötekedni, de úgy tudom, hogy a magas trigliceridszintet a magas glikémiás indexű szénhidrátok okozzák. Érdekes, hogy évszázadokon át nem is ismerték a szívinfarktust és zsírban sütöttek, csak akkor szaporodott meg az ilyen betegek száma, amikor az emberiség táplálkozásában nagy arányban kezdett nőni a cukros ételek és finomított szénhidrátok mennyisége. Erre kitalálták, hogy a koleszterin a bűnös, mikor annak a fogyasztása nem is változott. Az utóbbi pár évtizedben már rengetegen csökkentették a koleszterinbevitelüket, a szívbetegségek száma mégsem csökken.

Schrödinger'sCat 2011.09.19. 19:01:57

@ForrestGump: egyetértek.

Plusz még egy dolog, ami miatt agyfaszt szoktam kapni, amikor jön valaki azzal, hogy minek szedek megfázásra gyógyszert.

Azért, mert amikor legutóbb kis rebellisként nem tettem meg, akkor olyan szövődmények alakultak ki, hogy mai napig érdekes. Elkerülhető lett volna, ha beszedem az antibiotikumot és nem horváth charlie hanggal rémisztgetek mindenkit 3 hétig, aztán meg így maradt a helyzet. 2-3 hónappal a "kis" megfázásom után is zörgött a tüdőm az orvos szerint.. amiből nem tudom, mennyi igaz mondjuk. És ha kicsit is hidegebbet iszom, mint amire a szervezetem számít (nem jeges cucc, nem is hűtős hideg, csak hűvösebb folyadék) berekedek és köhögök fel mindenfélét min. fél órán át.
Állítólag ezt hívják szövődménynek.

Szóval szar-szar a gyógyszergyár, az összeesküvés-elméleteket én is szeretem, nagy részük vsz. igaz is, de az is igaz, hogy antibiot. nélkül egy vakbélgyull.-t sem élnénk túl, vagy csak nagyon kis arányban, ahogy fentebb is írták.
Ezt kéne megérteni. Hogy rájuk vagyunk valamilyen szinten szorulva és az ész nélküli elutasítás ugyanoda vezet, mint az ész nélküli szedés. Megoldás meg középen van - mint mindig.

Én most pl. ki akarom próbálni, mennyit javul az inzulingondom, ha nem szedek rá metformint/merckformint, hanem csak diéta és mozgás. Kíváncsi leszek..

Schrödinger'sCat 2011.09.19. 19:15:15

Elnagyolt lesz, de mondjuk most azon gondolkodom, jobb-e ennyire sokan lenni a Földön gyógyszerekkel, mint kevesebben kevesebb gyógyszerrel, és ezzel kevesebb szar génöröklődéssel, kevesebb mutálódó vírussal (amik ugye rezisztensek erre-arra már).

Frucsasz 2011.09.19. 19:39:11

@paphu: tudod, mit/kit juttattál eszembe? Dr. House-t. A tévébeli orvost, akit a sorozatban is hihetetlen rajongás vesz körül (ugyebár ezer és ezer mérföldekről keresik meg a betegek), és persze a való életben is az egyik legnépszerűbb sorozat legnépszerűbb karaktere. Zsenike, ugyebár, a pikírtebb stílusból...Nos, mivel én is lelkesen nézem, a következőket állapítottam meg. SOHA nem tudja, mi a beteg baja. Tippel valamit. Vagy leteszteli, vagy nem. Elkezdi kezelni. Félrekezeli. Mindig félrekezeli. Rájön, hogy nem jó, tovább kísérletezik. Aztán egyszer csak beletrafál... Hát igen, és ezt rajongjuk mi, ez a híres és jó doktor...

Más: 24 éves voltam, mikor átjelentkeztem a gyerekorvostól, mert ennyire volt kedvem a háziorvosomhoz. Miért? 1) mert a keze alatt halt meg a nagybátyám, akiről az utolsó pillanatig nem vette észre, hogy rákos, nem influenzás 2) mert a keze alatt halt meg az anyám - rákban. 3) (de ez már azóta történt) a keze alá tartozik apám is, aki havi kétszer ment hozzá, felsorolta a panaszait, mégis a doki csak az utolsó pillanatban diagnosztizálta a rákot....
Mikor végül 24 évesen kénytelen voltam elmenni hozzá, rám se nézett, a Borsot vagy Storyt vagy nem tudom mit lapozgatta az asztalon, és két oldal között (még mindig rám se nézve) az első(!!!!) kérdése: mennyi időre írjam ki?

Egyébként a teljes poszttal egyetértek. Kivéve a szélmalomharcot. Mert igenis, csak egy ember vagyok, de ha én teszek érte, és a környezetemben is hintem az igét, akkor már megmentek 1-2-10-x embert. Ha te is megmented a magad x emberét, és ők is a maguk x emberét.... az egyszer csak sok ember lesz. Nem változtatjuk meg a rendszert... de megkerülhetjük :)

Frucsasz 2011.09.19. 19:42:48

Ja még annyi, hogy a hormonbeteg lány legújabb posztjában írja, hogy gyakorlatilag elérte az "orvosi csodát": meggyógyult.
Idézem őt(remélem, nem lesz baj):
"Képzeljétek el, tegnap este kaptam meg a múlt heti vérvételem eredményét, amit még a lifetiltes program elkezdése előtt csinaltam. Tudni kell, hogy én majus elején abbahagytam a hormon szedését, mert nem éreztem magam tőle jól (pedig állítólag ugye MUSZÁJ szedni) és inkább "vudus" cuccokkal próbálkoztam, mint pl. természetgyógyász, kókuszolaj, alga jód stb. Nagyon utáltam még csak bele is gondolni, hogy 21 éves létemre örökké szednem kell MÁR MOST egy gyógyszert...
A lényeg, hogy a gyógyszer szedése alatt és előtt a TSH-m 9,8 vagy a legjobb esetben 7,5 volt (0-5 között a jó kb.) és a mostani vérkép szerint 4,O-s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Szóval hála a kókuszolajnak, amivel főztünk folyamatosan és napi három kanállal bevettem, úgy néz ki hogy meggyógyultam:) "

Drigo 2011.09.19. 20:26:57

Nem egy rossz poszt. De ha már állandóan a hitelességről írsz akkor igazán írhattad volna a "hallani lehet néha" helyet, hogy az az autós sztori a harcosok klubjából van. Mert ezzel a lifetilt light-tal még annak sem tart sokáig rájönnie, aki esetleg még nem látta 1000x a filmet. Ami mondjuk nem is értem hogyan fordulhat elő.

Tetszik a blogod, meg a stílusod is, talán mert az enyém is hasonló, de pont az ilyen részleteken áll vagy bukik a hitelesség. Mivel - kicsit keményen fogok fogalmazni - a birkák átsiklanak felett, de ők pont attól birkák, akik meg gondolkodnak viszont tudni fogják, hogy ez csak "hitelesség", nem pedig hitelesség.

És most lehet azzal jönni, hogy jól megragadtam a "lényeget", de pont a részletek azok, amik a legtöbbet elárulják.

Ja és várom a szerdai(?) futás útvonalát, ha már vasárnap nem tudok menni :)

spLEEn 2011.09.19. 21:08:02

A legnagyobb bizniszről nem is szóltál, a minden 2-3 évben fejét felütő halálos világjárványról, ami az emberiség kipusztulásával fenyeget! Sertésinfluenza, madárinfluenza, H1N1, meg még nem is tudom mik voltak. Ebben aztán brutál pénzek vannak!

A gyógyszerekkel meg az a baj, hogy alapból kellenek, de pl. csak Mo-on van ez, hogy tüsszentesz egyet és már írják is fel rá az antibiotikumot. Ezzel az a probléma, hogy aki nem tud megbízható szakvéleményt kikérni vkitől, az vagy megeszi a feleslegesen sok gyógyszert, vagy nem eszi meg, és akkor kockáztat, mert azért vannak olyan esetek, amikor muszáj antibiotikum kúrát csinálni. Csak amíg a hazai protokoll a marhaságot írja elő, addig az orvosok saját felelősségükre nem fognak szembemenni azzal, még ha nem is értenek egyet vele. És itt még nem is feltétlen a gyógyszerlobbiról van szó, egyszerűen csak pl. a H1N1 oltásnál sem mondhatták az orvosok hivatalosan, hogy ne kérd már ezt a szart, mert minek? A protokoll azt írta elő nekik, hogy be kell adni. És ha 1000-ből 1 ember is meghalna (még annyi sem halt meg amúgy) amiatt, hogy az orvosa mondta, hogy ne kérje az oltást , akkor ugrik az engedély, stb...

Még egy példát had mondjak a hülye protokollokra, amin mindig jót röhögök. Magyarországon a 60 alatti pulzus bradycardia-nak számít. Persze nem azt mondom, hogy ez alatt kapásból kezelik is a "beteget" csak maga a tény nevetséges, hogy ez a nem egészséges tartomány. Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek általában a nyugalmi pulzusa közelebb van az 50-hez, mint a 60-hoz. Pedig egész jól érzem magam: )

rubik_kocka 2011.09.19. 21:08:08

Jó téma, én is inkább ForrestGumppal értek egyet, sőt tovább is mennék, mert nem értem, hogy ki vagy kik akarnának akárkit is lebetegíteni. A magyar lakosság állapota az életmódja miatt olyan, amilyen. Németország vagy Franciaország sokkal nagyobb piac, őket valahogy senki sem akarja lebetegíteni.

A Harcosok Klubját szerintem is hagyjuk, ez az autó-visszahívás dolog szépen hangzik benne, de úgy hülyeség, ahogy van. Pont abban a térségben terveztek olyan csodát, amikor a benzintankot a motortérbe tették, ahol multik sehol nem voltak, a keleti csoda mégsem lett soha visszahívva. A csoda neve Trabant.

A másik dolog, amit nem értek, az a fitnesz témájú blogok orvosellenessége, szinte kivétel nélkül. Az orvos ugyanolyan ember, mint akárki, egy BKV sofőr vagy egy multis irodista. Azt tudja, amit megtanult. (Ha alacsony színvonalú egyetemen tanult, olyan orvos lett.) Miért ne lehetne olyan, hogy nem ismer fel egy betegséget, vagy továbbmegyek, azért nem ismeri fel, mert még soha nem is hallott róla? Talán pont az antibiotikumokkal elért áttörés miatt (nagyszüleink születésének korában még több, mint az újszülöttek fele nem élte meg az 5. életévét!) alakult ki az emberekben az az érzés, hogy ha gond van, az orvos simán meggyógyít?

House-t idekeverni ugyanolyan életszerűtlen, mint ha az autógyártást a Harcosok Klubbjából akarod megérteni, vagy a helyszínelést a CSI-ból. (Ha a fogyasztás ellen lázadunk, vegyük már a fáradságot, és ne a tv elől tegyük.) Pont azért nem jó, mert a végén eltalálja, hogy mi a gond. A legprofibb orvos is állhat tanácstalanul egy betegség előtt, van belőlük milliárd+1. Ezzel nem az orvosokat akarom védeni, mert közöttük is van alkalmatlan, csak azt akartam hangsúlyozni, hogy ők is emberek. Lesz, aki elrakja a hálapénzt, ahogy van olyan BKV-s, aki a gázolajat lopja. Lesz olyan, akit nem érdekel a betege, ahogyan lesz olyan szakács, akit nem érdekel, milyen ételt tesz eléd étteremben.

@Schrödinger'sCat : a rák kapcsán kezdték már emlegetni azt, hogy tulajdonképpen azzal, hogy mindenkit megpróbálnak megmenteni, egy szörnyű betegség természetes szelekcióját akadályozzák meg. De nyilvánvaló, hogy bármennyire is szembe megyünk a természettel, csak ez az út járható.

spLEEn 2011.09.19. 21:09:52

@Drigo: az egész blog tele van filmes utalásokkal, nem csak a harcosok klubjából.

Frucsasz 2011.09.19. 21:46:12

A dr. House-t én kevertem ide, ezt ne kenjétek már Bencére. És igen, életszerűtlen a sorozat. Miért? Mert a végén mindig rájön, mi a baja a betegnek. A valóságban csak tippelgetés van, megfejtés meg későn, rosszabb esetben boncolás után. Kívánom mindenkinek, hogy ne legyen annyi fájó tapasztalata az orvosokkal, mint nekem, mert én szinte mindenkit elvesztettem, aki számított az életemben. Az orvosok meg csak tippelgettek, és vizsgálat nélkül antibiotikumot írtak fel... rákra. Belehalt? Igen.

Még valami eszembe jutott. Az aspirin reklám. Fáj a fejem tudsz adni valamit? Persze,vegyél be egy aspirint. Lázas vagyok, nesze, itt egy aspirin. Fáj a hátam, tudom, aspirin....

Félreértés ne essék, aki szedhet aspirint (én nem, mert érzékeny vagyok rá), annak tényleg jó, és használ. Nem a gyógyszerrel van a baj, hanem a módszerrel. Ha bármid fáj, azonnal bekapsz egy bogyót, és már nem is fáj... basszus, ha szar a hátad, akkor később megint fog fájni és megint és megint. Ha valami gond van a vérnyomásoddal vagy nagy a stressz vagy esetleg komolyabb gond van, pl agydaganat, akkor a fejed három nap múlva megint fájni fog. El tudod nyomni a tünetet ideig-óráig... de a tünet fontos, mert rámutat, mi a baj. Ehelyett mi lett belénk nevelve: fáj valami-benyúlok a gyógyszeres szekrénybe, és már csúszik is le a rubophen a lázra, az acc köhögésre, az aspirin fájdalomra, a cataflam fogfájásra... tüneti kezelés... pont mint az alkoholivás feszültségoldásként stresszhelyzetben, aminek általában hosszú távon alkoholizmus a vége. Vagy mint szomorúság esetén az evés mint pótcselekvés. Ezek is tüneti kezelések, de nem oldják meg a problémát. Csak elodázzák, és hosszú távon hoznak mellé ezer másikat.

Frucsasz 2011.09.19. 21:49:21

Ja és félreértés ne essék. Nem az a bajom az orvosokkal, hogy tippelnek. Hanem hogy úgy tippelnek, ahogy én lottózom: szerencse alapon. Vagy bejön, vagy nem. Kivizsgálás meg csak ha elég rámenős vagy, vagy szerencsés, és jó dokit fogtál ki. (Mert olyan is van persze) Személyes tapasztalatok garmadával rendelkezem. És néhány halott hozzátartozóval.

Schrödinger'sCat 2011.09.19. 21:59:04

@rubik_kocka: az a helyzet (annyit kéne ilyenekről olvasnom, hogy relevánsan bírjak hozzászólni, úristen, de időhiány van), hogy ahogy elnézem, egyre rosszabb lesz a helyzet. Ha nincs rák, lesz majd borzalmas világjárvány. Igazi, csúnya. Sokan vagyunk, sok gyógyszer, sok betegségre, egyre többre, sok mutáció, a vége nem is tudom, hol lesz. Csodálom amúgy, hogy uralkodó faj lettünk, mert annyira sérülékenyek vagyunk, hogy hihetetlen. Már összehasonlítva az igazán "túlélő" fajokkal.
Persze, nekik nincs agyuk, meg ilyenek, nehéz lett volna elterjedniük. Főleg, mivel emberi beavatkozás nélkül többé-kevésbé azért megvolt az egyensúly.

Én eléggé félek, mi lesz 50 év múlva, mikor 70 leszek. Bele sem akarok gondolni inkább.

Schrödinger'sCat 2011.09.19. 22:01:15

@Frucsasz: nope; kivizsgálás akkor, ha elég pénzzel rendelkezel, és el tudsz menni magánrendelésre. Gyógyítás meg akkor, ha szerencséd van és jó magánorvoshoz kerültél, plusz elég informált vagy, vagy ha nem, gyorsan tudsz informálttá válni. Kb. ez a képlet.

Sziporka 2011.09.19. 22:40:45

1. Én pl. nagyon támogatom a csipszadót, de akkor jó lenne, ha a zöldség-gyümölcs-hal-csirke-adót meg lejjebb vinnék...hihetetlen, hogy nyugati országokban kerül ugyanannyiba az élelmiszer, mint itthon :S

2. Na, a másik véglet az én orvosom: 2,5 hét megfázás után elmentem, majd aszongya: mézes tea, c-vitamin, alvás, esetleg torokfertőtlenítő...baszki, ha nem ezeken élnék 2 hete, nem mennék el..könyörögnöm kell, hogy írjon fel nekem valami gyógyszert, pedig csak akkor megyek el hozzá, ha hetek óta nem javulok.

3. El sem tudom képzelni, milyen lehet olyan családban élni, ahol a véren kívül semmi nem köt titeket össze :)

benedek bence 2011.09.19. 22:55:35

@Sziporka: idén is megtartjuk a karácsonyi bulit majd videozok

rubik_kocka 2011.09.19. 23:18:11

@Frucsasz: bocsesz, természetesen nem Bencének címeztem, hanem inkább neked a House-t. Tehát ugyanazért utáljuk, mert a vége mindig happy-end. :) Ezt próbáltam az előző kommentemben leírni, hogy az orvostársadalom nem egy homogén valami. Van sok rossz orvos, van sok felelőtlen, de van sok világszínvonalú is. Melyik szakmában nincs? Ez a téma azért különbözik némileg, mert az életünkre megy a játék, és a hibát nehezebb feldolgozni. Ha kivizsgálás nélkül tippelgetnek, akkor el kell menni máshoz. Vagy ahogy Schrödinger'sCat írta, magánorvos, de nem szabad semmibe sem belenyugodni.

A másik dologban egyetértek, hogy mindenre bogyót kapkodunk be, de erre még nem tudtam rájönni, hogy honnan eredhet, tippem sincs. Tény, hogy ha valaki fogyni akar, előbb vesz zsírégetőt, minthogy elmenjen futni, és mindenre csak örökké a bogyó. Azt megint nem tudom, hogy hogyan lettünk a tíz millió futballedző mellé a tíz millió orvos országa is, de nagy kárt tud okozni, ha valaki nem megy orvoshoz, hanem magát kezeli, ami szintén már-már hagyomány.

Az aszpirin egyébként az egyik legjobb dolog. :)

rubik_kocka 2011.09.20. 00:07:09

@Schrödinger'sCat: nekem az a furcsa, hogy lassan megtalálják a rák ellenszerét, az AIDS-nek már megvan, akkor mi fogja okozni az eddigi exponenciális növekedés letörését?

en.wikipedia.org/wiki/File:World-Population-1800-2100.png

Még az optimista kimenetel szerint is valami változni fog, a pesszimista elég durva. :)

ForrestGump 2011.09.20. 00:43:59

@Schrödinger'sCat: sok sikert az inzulin-misszióhoz...

és ha már ezt a "rendelő szagú" témát boncolgatjuk...és tudom hogy csak egy szélsőséges példa akart lenni a torokfájásra antibiotikum, és inkább a mondanivaló a lényeg. De egy gyógyszeres reklámtollakkal, reklámnaptárakkal körbebástyázott orvostól (azt hiszem előttünk van a kép) szinte nevetséges elvárni, hogy egy hidegvizes borogatással küld ágyba. Erre ott van a temészetgyógyászat, meg a kineziológus, meg Müller Péter. Persze/szerencsére lelkes, életigenlő kivételek mindig vannak az orvosszakmában.

Örülök, hogy van egy két ilyen élharcos Benedekbence és David Fincher (gyengébbek kedvéért a Harcosok klubjának rendezője...igazából nem is értem, hogy miért fiktív szereplőit istenítjük egy filmnek a rendező helyett) akik rávilágítanak a fogyasztói társadalom, nyereség orientáltság, blah blah kórképre. Valóban egy kis irónia szorult belém, de amíg az aszpirinről beszélgetünk, ami helyett elég lenne akár pár pohár víz is, hogy oxigén jusson az agyba..bár tudom h van az a fájdalom ami csillapítóért kiált. De az orvostudomány akkor is megérdemel némi köszönetet az antibiotikumokért. Az antibiotikum fasza!

És ha már az aszpirinos reklámot feszegettük, legyen szó egy ma elég divatos és közhelyes jelenségről a médiahatásról. Tipikus reklámblokkból szemezgetve: "IKEA anyu" a hófehér ruhájában nutellás fehérkenyér nélkül nem engedi el az iskolába a csemetéket, különben összeesnének. Tovább: Ha nem eszel danon csontritkulás joghurtot idós korodra legalább összetörsz, lehet h egy világ omlik össze most sok mindenkiben de a tejnek és termékeinek semmi köze nincsen a csontritkulás megelőzésében. Tovább: fogkrémek, mint tudjuk ha már nincs ráírva hogy flour hozzáadásával, visszateszed a polcra (fluor= alumínium melléktermék, elvégre vmi szarban el kell adni) és még sorolhatnánk. Így válunk szépen lassan megbetegített társadalommá, és ebben tudjuk kik látnak hasznot. Persze ezen még sokat lehet rágódni, de amíg vannak olyanok akik génmanipulált helyett megveszik a termelőit, amíg vki elolvassa az összetevők utáni részt is stb stb, addig van egy kis remény, h 65 évesen nem abból áll egy átlag ember mindennapja hogy kistányéron vagdossa fel és osztja el melyik órában melyik pirulát kell bevennie a 6 féle közül... azt hiszem ez a kép is előttünk van...

Tomisz 2011.09.20. 01:23:32

Jön a halálos allergia. :)
Az is jó biznisz lesz... a mostani is az. :)

Scala 2011.09.20. 15:27:28

@spLEEn: az enyém is 52 volt legutóbb, cirkuszolt is a kardiológusasszony. Kötelező volt EKGra mennem.
Sztem a kardiológusok nem tudják kezelni a sportoló, egészséges embert. Mindig ez a nóta, 2006-ban egy másik helyen, másik orvos nyomta le ezt... "- Versenyportol? - Nem, csak hobbiból. - Az mit jelent? - Heti három-öt alkalom. - Az már az! Emiatt ilyen LUSTA a pulzus". Öltöztem, jöttem, már megszoktam őket.
Öltözőben meséltem, Spinningre járok a hölggyel, őt a biciklire ültette a kardiológus, hogy tekerjen, nem ment fel a pulzus, mert kicsit más terheléshez van szoktatva heti négyszer... Az a doki is hisztizett. Röhögtünk.
A nőgyógyász szerint az 52-es pulzus oké, nem problémázott rajta.

De hogy jót is mondjak, a Rókus kórházban Kovács (?) Ákos magánrendelésen fogadta egy ismerősömet, és nagyon ott volt, 180-ig felvitte a pulzust (maszkban futás), mailen küldte a leletet és az elemzést, stb. Őt érdemes felkeresni sportolónak is.

Scala 2011.09.20. 15:34:07

@benedek bence: magam részéről teljesen vágom, amit a vérrokonokról írsz!
Nagyon jó a bevezető két-3 bekezdés! :-)

Drigo 2011.09.20. 18:21:17

@spLEEn: Nyílván. De mivel folyamatosan "kurvult" el a blog feleslegesnek tartottam megemlíteni. De most, hogy jött a light, meg a megújulás, már érdekesebb ez a hitelesség kérdés. De úgy tűnik az továbbra is csak puffogtatás.

KopaszMercis 2011.09.20. 21:38:45

Nyisd ki a fulecsked tomi benedek bence, es ezt ird be update-be a post-odba (ha nem hiszed el jarj utana...)
Az osszes... OSSZES profit amit termelnek a fortune 500 cegek (ertsd az 500 legmeghatarozobb ceg a vilagon)... az osszes profit FELET a gyogyszercegek termelik.

PONT.

Erted??? Lehetsz te faszbuk, meg gugli, meg epol, meg lockheed, meg exxon.. lehetsz te olaj milliarodos, meg fegyvergyarto, meg dotkom isten.. Elmehetsz a faszba. Az osszes osszehozott okossag 50%-a a gyogyszergyartoke. A masik 50%on osztozhat mindenki, a bill geci meg a sztiv dzsobsz, es tarsaik.

Kesz.

Amugy en ott voltam a 3.ik es utolso woodstockon, es felgyujtottunk mindent a gecibe :)

benedek bence 2011.09.20. 22:15:25

@KopaszMercis: végre elökerültél bazmeg. hova tüntél ? vasárnap runtilt kiváncsi vagyok ezt hogy mondod majd le

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2011.10.07. 09:55:19

Na ez jó volt :)
Amúgy nyugatabbra talán kicsit jobbak a kaják, mert ott azért meg vannak fogva a gyártók törvényileg - persze attól még gondolom van disznóság elég. Az igazi élelmiszeripari szeméttelep az mégis Közép-Európa.

Dohányipar meg a legnagyobb képmutatás... Ha valóban a dohányzás ellen lenne az állam, akkor egyszerűen betiltaná.
Add a Facebook-hoz