LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Az anya 30 nappal később...

0.nap

30.nap

Sok mindenért tisztelem és szeretem a nőket. Az egyik ilyen az anyaság, ami nálam feltétel nélküli tisztelettel jár. Hiszem azt ugyanis, hogy a női lét hierarchikus piramisának a teteje az anyaság, amivel egy nő mintegy teljesíti küldetését az életben, és úgymond révbe ér. Mint említettem nőnek lenni nem egyszerű, és anyaként nőnek maradni talán még ennél is nagyobb kihívás. Sose értettem azokat  a nőket, akik szülés után teljesen elhanyagolják magukat és a szülést, valamint a gyereknevelést valami felülírhatatlan érvnek, és magyarázatnak gondolva pajzsként tartanak maguk elé. Úgy gondolják, hogy a gyereknevelés és a szülés szavaknak valami mágikus hatásuk van, aminek ismételgetésével a férfiak majd megbocsájtják nekik a zsíros hajat, a rendezetlen külsőt, a slampos „jó lesz az itthonra” öltözködést. Most mondom, hogy le se szarják, és főleg 2-3 évvel szülés után nem érdekel ez már senkit sem, de főleg a férfiakat nem. Egy igazi nő anyaként is nő marad, akinek ugyanúgy megmaradnak a szexuális igényei akár csak az első randevúk után, mert a libidót nem gyilkolta le a pelenka és a baby on board matrica, legalábbis a nőkben nem...

A nők különös, és a végletekig ellentmondásos paradox lények, akik az egész életüket arra teszik fel, hogy a számukra megfelelő férfit először megszerezzék, majd megtartsák maguknak, később amikor anakonda szorításuk már elég szoros elvetessék magukat, hogy aztán az egész folyamat végére a koronát egy közös gyerekkel tegyék fel. Amikor a rablánc már rajtunk van, és a gyerek is megszületett, akkor természetesen a nők nagy része az éveken át épített kapcsolatuk alá gyújt, és az egészet úgy ahogy van elbasszák. A férfiak a gyerek születése után a nőre automatikusan anyaként kezdenek el tekinteni, ami egy férfi pszichében legyőzhető állapot, de ezen az állapoton semmiféleképpen sem segít, ha a nő megszűnik annak a kis kurvának lenni, akibe még a kapcsolat elején és az azt követő hónapokban úgy beleszerettünk.  Ha a férfi otthon huzamosabb ideig egy anyát lát és nem a nőjét, akkor ott bizony kurva nagy gondok lesznek, mert egy férfi hamarabb teszi a farkát a cápák tengerébe csaliként, minthogy egy olyan nővel kelljen szexelnie aki az anyjára emlékezteti.

Nőnek lenni anyaként borzalmasan nehéz de nem kivitelezhetetlen feladat, és egy igazi nő, mint az életben mindent, ezt is képes megoldani. Erika 14 éve anya, és most elérkezettnek látta az időt, hogy annyi év után a programnak köszönhetően újra nő legyen. Nő legyen otthon, az életben, mint feleség, mint anya, és mint egy olyan valaki, aki hosszú évek után ismét, egy számára régen elfeledett szóval kezdjen el ismerkedik, ami nem más, mint az, hogy „ÉN”. Erikának ezt adta vissza a program 30 nap alatt...

 

 

Erika 

Most úgy gondolom, hogy jöttek ezek a nagyon mély lelki dolgok, mindent újra elővettem egy rég elrejtett fiókból és a helyére kellett tennem, hogy úgy folytassam további életemet mint boldog családanya, és sikeres nő. Anyaként érzem még magam, nem nőként. Nagyon furcsa érzés ez és nagyon várom azt a napot amikor ez az állapot átbillen egy egyensúlyi állapotba, amikor egyenlő arányban fog állni a lelkemben az anya és a nő. 

Az utolsó héten elértem az álom súlyom, innentől lazíthatnék? Vettem egy olyan farmert és olyan jól érzem magam benne. Ilyen állapotban éreztem magam és hozzá jött egy olyan is, hogy (a nők 40-50 százaléka rendszeresen kívánja az édességet, főként a menstruáció előtti napokban. Német kutatók bebizonyították, hogy a nőknél ez az édesség utáni csillapíthatatlan vágy a drasztikus hormoningadozásnak köszönhető a havi ciklusban,) tehát egy ilyenfajta kívánóság is. Úgy érzem fel vagyok fújódva, puffadva.

Na, de kezdjük az elejéről…… Pont a 15 napos képek után jött egy ilyen hideg zuhanyszerű lelki mélypont (19. 20. 21. napomon) Ebből a mélypontból a Tamás rántott ki, így utólag sajnálom Őt, nagyon. Aztán november 26-án életem első 3,5 km-ével is megküzdöttem, piszkosul jó érzés!!  Álltam a pálya szélén 2,65 km után és végig gondoltam, - Még egy kört, bírnék- e? – és igen!! bírtam  3,54 km 26:35 perc alatt. A 3. futós hetem után, ÉN le tudtam futni, mikor előtte a 400 m egyben is gondot okozott. Hihetetlen. És megyek és futok és tetszik, gondolkozom közben és olyan szabadnak érzem magam. Most már tényleg leírhatom beleszerettem a futásba. Így a 19,47 km mellé még jött 17,74 km, így novemberben összesen futottam majdnem 34 km (33,69) összesen. Az utolsó (3,52 km) futásom már decemberhez tartozik. És holnap vasárnap délelőtt is kimegyek, úgy érzem, szükségem van rá!

Közben voltam infra szaunában is, gyógyászati célból, itt legalább kettesben voltam a párommal bezárva. Néha kellenek az ilyen pillanatok ezért ezt hetente meg kellene ismételnünk.

Tehát ismét ott vagyok ahol az elején, vagyis a végén, elértem a célom, most feljebb kell raknom a lécet, az én lécem, a fejemben is, különben jönnek a női gondolatok. Mikulásra 65 megvan!! Karácsonyra 62 kg? Nálam már fennállna egy stagnálós időszak, ami eddig nem volt, lehet, hogy a kiegészítő kapszuláknak köszönhetem? A vaníliás turmix még mindig a megunhatatlan kategóriába esik. Szeretem a diétám, csak néha nyávogok, új cél, új erő!!  Na, most felvillanyozódtam. Kellenek az új célok!!  És „a célokat el kell érni, hisz cél nélkül nem érdemes élni.”

Végül Erika futás evolúciója az utóbbi 2 hétben. Figyeljétek a dátumokat a kép tetején, és mindezt úgy, hogy egy hónappal ezelőtt Erika 400 métert képtelen volt lefutni... 

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr53437481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása