LifeT!Lt

LifeT!lt

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.
  • dokineni: mi a f@szomnak olvastam el ezt a baromságot, atyaég kurvák voltak, vannak, lesznek, régen digóztak... (2015.06.30. 22:14) Bitch-Air A kurva járat

A Shreddedshian legenda

Ez a bejegyzés Zyzz Shreddedshianról, egy 22 éves legendáról szól, aki extrém vékony ektomorfként, a világ egyik legelismertebb sportolója lett megmutatva a világnak, hogy igenis bármi elérhető, csak kitartás kell hozzá, akarat, és megfelelő elszántság. Zyzz végérvényesen bebizonyította, nem létezik rossz testalkat, csak akarat gyenge ember. A bejegyzés egy interjú, amit a simplyshredded.com oldalról fordítottam, és amiben Zyzz elmeséli, hogyan lett a testalkata miatt csúfolt gyerekből, egy tökéletes izomzatú, mindenki által irigyelt testű sportoló, mindössze 3 év alatt...

zyzz 5.png

Hogyan kerültél a testépítés világába ?

A középiskola évei alatt 18 éves koromig extrém ektomorf testalkatom volt, és úgy is néztem ki.. Rengeteget ettem, de ezek egyáltalán nem látszottak meg rajtam. Képtelen voltam magamra zsírt, izmot, vagy valódi tömeget felszedni, akkor legalábbis még úgy gondoltam. Mindig is lenyűgözött a testépítés, de hiányzott a motiváció, mert a gimnázium utolsó évében minden időmet a záróvizsgákra, és a főiskolai felvételire való felkészülésre fordítottam. Az érettségi után, és a főiskola közötti nyáron elhatároztam eljött az ideje az életmódváltásnak, és én elhatároztam mindent megváltoztatok az életemben.

Mindig is nevetségesen vékony voltam, és úgy is csúfoltak a többiek, hogy a „sovány srác”. Az emberek folyamatosan megjegyezéseket tettek a testalkatomra és én gyűlöltem ezt, de tenni ellene, akkor legalábbis még úgy gondoltam nem tudok.  Emlékszem úgy éreztem magam mint egy kis kurva, mert testalkatra akkora voltam mint a lányok, és amikor egy lány mellett sétáltam, ezt mindenki meg is jegyezte. A HSC (high school after) időszakban minden hétvégén bulikban voltam, ahol mindig is az izmosabb srácok érvényesültek. Tiszteltem ezeket a srácokat, és a lányok is imádták őket, de most komolyan, ha azt látod, hogy csak ennyi kell, hogy elvidd a legjobb nőket, akkor ki ne akarna egy izmosabb testet ? Abban az időben a bátyám már 1 éve kondizott, és határozottan látszott rajta a fejlődés és én ekkor csatlakoztam hozzá, a helyi edzőterembe.  Fogalmam sem volt semmiről, csak céltalanul bolyongtam a gépek között, de mindenképpen változtatni akartam, így 1 hónap alatt amit tudtam elolvastam az edzésekről, a helyes táplálkozásról, a leghasznosabb edzés módszerekről, és az ektomorf testalkat fejleszthetőségéről. Innen indul, az én történetem… 

tumblr_lxphwlAWlA1r8nn5ao1_500 (1).jpg

Mi volt a motivációd az évek során ?

Ha az edzések kezdetekkor kérdezted volna meg ezt tőlem, akkor teljesen más lett volna a válaszom, mint most. Eredetileg beértem volna annyival, hogy ne legyek ennyire vékony és némi izmot akartam volna felszedni magamra. Azt akartam, hogy nagyobb legyek, és alapvetően a lányoknak akartam tetszeni, hogy végre komolyan vegyenek engem is. Képeket tettem a szobám falára olyan srácokról, akikhez hasonlítani akartam én is, és elhatároztam én is ilyen leszek. 4 év távlatából nyugodtan mondhatom, hogy az akkori célkitűzéseim nevetségesen kevésnek bizonyultak. Ahogy láttam magamon a fejlődést, folyamatosan többet akartam, és a céljaim az idő múlásával messze túlmutattak azon, hogy csak pusztán jól nézzek ki. Az edzéseim közben folyamatosan többet akartam elérni, és egy idő után azt vettem észre magamon, hogy nincs szükségem motivációra, mert az életmódom részévé vált a testépítés, és a mozgás.

Az életem meghatározó része lett a sport, és már elképzelni sem tudom, hogy ne menjek le edzeni, ne figyeljek oda a kajálásokra, mert mérhetetlenül sokat kaptam ettől az életmódtól fizikailag, de elsősorban szellemileg, mentálisan. Fantasztikus dolog megtapasztalni magad, és hogy miket vagy képes elérni a testeddel, és önmagaddal szemben. Az én végső célom nem az, hogy hatalmas izmokat növesszek, hanem hogy a lehető legtökéletesebb testet hozzam létre, ami már-már művészien kidolgozott és áramvonalas. Az emberi test szépségére mentem rá, ami mindenki számára vonzó.

Mi alapján edzettél, és hogyan alakítottad ki a programodat ?

A kezdetekben mindent úgy csináltam, ahogyan azt olvastam, de hamar rájöttem, hogy sokkal jobban fejlődök, ha a saját módszeremet fejlesztem ki, ami a lehető legjobb a testemnek, mindezt persze az alap tudás elsajátítására építve. Az én filozófiám nem követte a klasszikus útvonalat. Ha leírták, hogy egy gyakorlatot 8-10 ismétléssel kell végezni akkor elkezdtem úgy, de ha azt éreztem az izmaim jobban reagálnak a 12-16 ismétlésre, akkor annyit csináltam. Folyamatosan figyeltem a testemet és a annak reakcíóját, így alakítottam ki a saját módszeremet.  

zizz10.png

Az emberi test tétlen akar maradni és nem akar változtatni a megszokott folyamatokon, kivéve, ha kényszerítik. Minél nehezebb egy edzés, minél több és kellemetlen fájdalmat érzel edzés közben, annál jobb eredményre számíthatsz. Ha edzés közben nem halsz meg minden egyes alkalommal, akkor nincs értelme. Ha az edzés végére nem fáradsz ki teljesen, nem érzed úgy, hogy össze akarsz esni, akkor feleslegesen dobtál ki az életedből másfél órát. Sokat segít ha zenét hallgatsz és kizársz mindent a külvilágból. Kizársz minden negatív gondolatot és csak a céljaidra fókuszálsz. Be kell jutnod egy zónába amiben csak te vagy, és a sport. Edzés előtt ess kómába, és edzés végén térj magadhoz. Minden körülmény essen ki ami nem az edzéssel kapcsolatos és ha ezt a szintet fejben eléred, akkor csodálatos dolgokat fogsz tudni elérni.

Őszintén szólva én minden edzést úgy várok, mint életem egy epikus eseményét. Folyamatosan az órát nézem, mikor ismét le tudok menni edzeni. Nekem van egy elméletem, amit „szivattyú elméletnek” hívok, amit edzésre menet már elkezdek. Teljesen átszellemülten érkezek meg a terembe, már nincs semmi a fejemben csak az edzés. Edzés alatt nincs beszélgetés, nem gondolok semmire, hozzám sem lehet szólni, nem gondolkozok az életemen, mert az életem akkor a teremben van. Egész egyszerűen akkor nem létezik másik világ, nincsenek gondok, sem örömök, semmi nem érdekel. Én vagyok, a vas, és a testem. Eggyé válok a gyakorlatokkal és az izmaimra összpontosítok és figyelek a reakciókra amit a testem mond. Hidd el, ha elméd van, akkor mindened van, és mindent el tudsz érni. Le kell számolni minden olyan hülyeséggel, hogy „utálom a láb napot” vagy egy adott gyakorlatot. Meg kell értened, hogy a fejlődésed érdekében nem lehet olyan, hogy valamit nem szeretsz, vagy nem esik jól, ezért nem csinálod. Én sem szerettem legalább 10 féle gyakorlatot, így összetettem egy olyan edzéstervet magamnak azokból a gyakorlatokból amit utáltam, és csináltam. Csináltam borzalmasan keményen. Fájt és szar volt, de nem érdekelt. Addig csináltam, amíg meg nem szerettem és mindenhez így kell hozzá állni.

zizz9.png

Edzések közben hogy fenntartsam a motivációmat trükköket alkalmaztam. Versenyzőként képzeltem el magam, és azt képzeltem engem figyel több ezer ember. Mondjuk ha 200 kg-al csináltam felhúzást és abba kellett belenyomnom 3 ismétlést, akkor arra gondoltam, ha megcsinálom kapok 1 millió dollárt, és így előbb utóbb mindent elértem amit akartam. El kell hinned ezeket és maximálisan beleélned magad. Ezer okot fel lehet hozni, hogy miért nem tudsz valamit megcsinálni. Fordítsd meg a dolgot, és találj okokat arra, miért kell valamit megcsinálnod. Fejben dől el minden. Alakítsd ki a saját motivációs csatornáidat. Képzeld azt, hogy pisztolyt nyomnak a szeretteid fejéhez és ha nem csinálod meghúzzák a ravaszt. Ez a fajta motiváció nekem mindig is segített, hogy ne álljak meg, ne adjam fel soha, és csináljam olyan keményen ahogyan az csak lehetséges. Ez egy elme játék a fizikumoddal szemben. Le kell győznöd a testedet, mert a szellemed sokkal erősebb mint a tested, de ahhoz hogy le tudd győzni akaraterő kell, eltökéltség és hogy valóban elakarod-e érni a céljaidat. A végső ítéletet, hogy te milyen ember vagy az hozza meg, hogy feladod, vagy eléred a célt. Ha olvasod ezeket a sorokat és még nem mozdult meg benned valami, akkor te fel fogod adni.   

Szóval ez a filozófiád a sportban, de ilyen vagy az életben is ?

Határozottan. megvannak az elvárásaim magammal szemben. Személy szerint én nagyon barátságos és boldog ember vagyok. Nekem is szükségem van a lazításra és hogy élvezzem az életet. Szeretek rájátszani a megjelenésemből fakadó sztereotípiákra, de sosem veszem magam komolyan. A teljesítményemmel motiválom a többi embert, és szerintem részben ez a varázsom, amiért újabb, és újabb rajongók csatlakoznak hozzám, és követik a módszeremet. Bár tettem néhány ijesztő kijelentést, és megfélemlítően nézek ki, de ennek ellenére én vagyok az egyik legbarátságosabb ember, akivel találkozhattok. 

zyzz 1.jpg

zyzz 2.png

Melyik a 3 kedvenc gyakorlatod és miért ?

Felhúzás - Ez a gyakorlat alakítja át az egész testet, és adja meg a felső test ívét, ha minden héten helyesen végzed. Figyeld meg, hogy nagyon ritkán látni olyan embereket az edzőteremben, aki ezt a gyakorlatot végzi. Ezek az emberek akik nem csinálják, mind átlagos fizikumúak. Ez egy nehéz, és nagy erőt igénylő gyakorlat, éppen ezért a leghasznosabb is.

Oldalemelések - Ez egy izolációs gyakorlat, amihez nagy mentális erő kell. Ehhez a gyakorlathoz kell leginkább a „szivattyó elmélet”. Nagyon szeretem, mert esztétikus vonalat ad a testnek, és jó fizikumot.

Mellből nyomás kézi súlyzóval – A mellkas edzéseim alapját képzi ez a gyakorlat, ami lehetővé teszi, hogy sokkal nagyobb területen stimuláljuk az izmokat a mellkason, valamint célzottan tudunk a mellizom leglátványosabb részeire dolgozni.

Nálad mik a táplálkozás törvényei ?

Tilos a gyors étterem

Tilos az üditő

Semmi cukor és édesség

Folyadékot kizárólag vízből és zöld teából

Én még soha nem számolgattam a kalóriákat, (extrém ektomorf a csávó csak szólok) kizárólag a megfelelő mennyiségű fehérje bevitelre figyelek minden étkezésemnél, ami nálam 7-8 alkalommal történik meg egy nap, ami begyújtja az anyagcsere folyamatokat is. A húst hússal eszem, ami legtöbb esetben csirke, bárány, steak, vagy kenguru hús. Ha valamilyen ételt nem szeretsz, hát tanuld meg megszeretni.

zyzz 3.png

Amikor szálkásítasz akkor jobban preferálod a HIIT (magas intenzitású és intervallumú kardio) edzést, vagy elég csak a szokásos kardió ?

Egyik sem. Ha a diétát 100%-ban tartod, akkor lényegtelen a futás. Ez egyszerű matek a kalóriákkal. Ha több kalóriát fogyasztasz, mint amennyit elégetsz, hízni fogsz, ha kevesebbet fogyni. A kardió égeti ugyan a kalóriákat, de ha már alapban megfelelően sakkozol a kalória bevitellel, nincs valós igény a kardió edzésekre, bár lehet hogy a zsír veszteség sokkal gyorsabban megy le, de a futás csak felesleges izom pazarlás, amit én nem engedhetek meg magamnak.

Milyen táplálékkiegészítőket szedsz ?

Hidrolizált tejsavó fehérje, Halolaj, Nagyon erős multivitamin csomag, Xtend  BCAA aminosav, Cink, Magnézium, C-vitamin, Mesomorph vagy Jack3d energetizáló, Phenadrine és Inferno zsírégető.

Az interjú elkészülte után pár hónappal, Zyzz a szaunában rosszul lett, és meghalt. A halálát egy veleszületett szívelégtelenség okozta, amit nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem lehet kimutatni. Emiatt halt meg Ocskay Gábor, Kolonics Gyuri és Fehér Miki is. A hiedelmekkel ellentétben Zyzz nem a testépítésbe halt bele, hanem egy olyan betegségbe, ami akkor is végzett volna vele huszon pár évesen, ha egész életében otthon ül és nézi a tévét. Halála megrázta az egész testépítő világot, mert 22 éves kora ellenére Zyzz mindenki által elismert sport ember volt, akit mindenki tisztelt kitartása, és teljesítménye miatt. Több százezer követője volt, és halálával, mindössze 22 évesen legendává vált. Ezzel a bejegyzéssel az ő emléke előtt tisztelgek. Zyzz öröksége felbecsülhetetlen, kinek története maga a motiváció mindenki számára, és amiért a nevére még sokáig emlékezni fognak.

11sh26s.jpg


Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

http://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr443977920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

SlyZero 2012.01.30. 21:36:44

Nyugodjék békében.

Valaki le tudná nekem fordítani, hogy mi is az a "Halál lift emelés"?

Schrödinger'sCat 2012.01.30. 21:52:18

@SlyZero: deadlift akart az lenni (nincs magyar neve, így használják) szerintem, kettlebellben is van, meg a sima súlyemelésnél egy gyakorlat neve. Ilyen felemelő gyak. Talán a szakítással egyenlő, de ez nem biztos. Ha van különbség, az az, hogy a deadliftnél nincs fej fölé emelés. Szakításnál meg van. Youtube-on van ezekről videó biztosan

Schrödinger'sCat 2012.01.30. 22:07:20

@SlyZero: bocsi, tévedtem. Van magyar neve, "felhúzás". Csak kettlebellben hívják deadliftnek. Itt egy cikk a gyakorlatról: body.builder.hu/hirlevel/hirlevel_0087.htm

Tomisz 2012.01.30. 22:35:53

Egyszerű egy videón megmutatni: youtu.be/1vcBQNqfxe8

:)

Kezdőknek nem ajánlott annyira, csak ha már a mély hát és törzsizmok rendelkeznek egy alap edzettségi fokkal.

srv111 2012.01.30. 23:27:58

Nagyon nehezen tudom hova tenni az ilyen eseteket. Ahogyan azt is nehezen tudom elképzelni, minden orvosi előképzettség nélkül, hogy a 4 év intenzív edzés nincs semmilyen összefüggésben a halálával. Akárhogyan is, saját bevallása szerint is "minden edzésen meghalt", folyamatosan túlfeszítette a húrt. Ami egy egészséges szívvel nem probléma, de egy veleszületett rendellenességgel valszeg hamarabb kiborul a bili. A kérdés persze jogos, hogy mi lett volna ha nem edz, csak punnyad és tévét néz, és 40 éves korában hal meg a szaunában két gyereket hagyva maga után. Viszont így megvalósította az álmát. Boldogan halt meg. Minden elismerésem. Ő tényleg egy legenda. Nyugodjék békében.

Teleszkop 2012.01.30. 23:42:02

Apum egyik alkalmazottja is meghalt ugyanígy huszonparevesen.Elájult, magához tért, semmi baj, jól vagyok, mehetünk. Nem sokkal rá megint elájult és vége... :( erre sajnos lehetetlen felkészülni, gondolod, hogy ezek a a sportolók nem lettek alávetve brutális terheléses EKG-nak? Persze dughatod a fejed a homokba, hogy én úgyse sportolok így, velem ilyen nem történhet meg és milyen hülye volt a srác, de sajnos mint látod ez tényleg kiszámíthatatlan.. én nem ismertem Apam alkalmazottját de rettenetesen megrázó volt így is. Inkább fuss és edzd a szíved, hogy egy picit jobban bírja a terhelést vagy akar a hétköznapokat, who knows..

Bloooo 2012.01.31. 09:41:15

Zyzz, Zavadszky és Fehér Miki is azért haltak meg mert ÉLSPORTOLÓK voltak egy szívrendellenességgel, ami mellett sportolniuk se lett volna szabad. Ezek az emberek kihajtják a belüket és sajnos ez lehet a következmény. A szívedet nem tudod edzeni, vagyis tudod, de valójában azzal is amortizálod. A szívizom az egyetlen olyan izom, ami születésedtől halálodig FOLYAMATOSAN dolgozik, úgyhogy nagyon vigyázni kell rá.
A történet bizonyos szemszögből inspiráló, de van egy másik vetülete a dolognak, a gyerek 22évesen meghalt, vajon ha azt mondják neki négy éve, hogy hé öreg 22 évesen meg fogsz halni szívrendellenesség miatt, akkor is heti 6 napon át eddz nagydarab izzadt férfiak társaságában? (arról ne is beszéljünk hogy szerintem tovább bírta volna a szíve, ha nem hajtja szét magát). Ez a történet nekem valahol azt is mondja, hogy ne kattanj rá ennyire valamire, mert úgyis megdöglesz, inkább élj.
Szép teljesítmény átlépni a határokat, de azért nem hiába vannak, néha az is nagy dolog, ha tudjuk tisztelni őket.

Schrödinger'sCat 2012.01.31. 11:05:38

@Bloooo: miért, ha azt mondják, 42 éves korodig fogsz élni, akkor addig vigyázzban ülsz? Ez a fiúcska elérte azt, amit a Föld lakosságának igen kis hányada mondhat el magáról: nem névtelenül, senkiként halt meg.
Egyébként kétféle ember van. Az egyik, ha azt mondják neki, van egy vérfolyási rendellenesség a szívedben, de nem halálos, csak egy billentyű arrébb van, onnantól kezdve nem csinál semmit. A másik, akinek szívzörejei vannak kora tizenéves kora óta és kifejezetten problémás lehet, leszarja, és bár nem műveli olyan aktívan a focit, mint régen, nem fog a seggén ülni és várni a kaszást, mai napig fut, edzőterembe jár. Az utóbbi a tesóm.
Ez most nem rád vonatkozik, de kevésszer olvastam nagyobb ostobaságokat annál fb-n pl kommentek között, mint ami ehhez a cikkhez született.
Amúgy azt tette, amit írtál. Élt. Úgy, ahogy az élet neki ÉLET-nek számít, és nem túlélésnek meg vegetálásnak. Ez meg ugyebár ízlés kérdése, ki mit szeretne az életétől.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.01.31. 12:32:39

az egyik billenytu nekem is arrebb van, de a kardiologus azt mondta, ez minden 3. embernel elofordul :)

bajnokpov 2012.01.31. 12:44:39

@Schrödinger'sCat: Először is nyugodjék békében. Másodszor, nem tudom mi számít nagyobb teljesítménynek, presztízzsel járó, produktív munkát végezni (tűzoltó, mérnök, stb.), utódokat hagyni magad után, családot alapítani, vagy kigyúrni magad... Hagyjuk már! A vigyázzban ülés és a túlfeszített sportolás között is van átmenet. Ezért mondjuk nem lehet hibáztatni, én tisztelem azokat akik mindent beleadnak, azokat már kevésbé, akik a könnyebbik utat választják, mint ahogy nagy valószínűséggel ezt Zyzz is tette. (www.youtube.com/watch?v=4FWO5OVEud8&t=1m1s) Más részt nem hiszem, hogy egy olyan egészséges életmód központú blogon, mint a LifeT!lt helye van egy olyan embernek akivel az végzett, hogy átesett a ló túloldalára és nagy valószínűséggel a steroidokhoz nyúlt (biztosra nem lehet állítani, de azért mindenféle elősportoltság nélkül 3 év alatt irreális ez a fejlődés segédeszközök nélkül, a megfeszített edzések és az ektomorf testalkat ellenére...)

Delaney 2012.01.31. 13:01:45

jajj emberek. undorító materialista felfogásúak vagytok.
Fehér Miklós profi sportoló, ez a gyerek szintén. a harmadik nem tudom kicsoda. mindannyian fiatalon haltak meg és persze a halálukat nem a túlhajszolt életmód okozta. aha. valószínű. szerintetek nincs összefüggés?
ez az ember 22 évet élt és az előttem szóló hölgy azt mondja, legalább boldogan halt meg. szóval te azt mondod drága libuska, hogy a következő képlet igaz az életben: boldogság=tökéletes test. ha ez az egyenlet nem áll fenn, akkor az ember egy rakás szerencsétlenség, nulla értékű, mehet a Dunának vagy amilyen folyó éppen arra kanyarog. tök mindegy, hogy a fejedben mik kavarognak, lehetsz lufifejű is, a lényeg, hogy tökéletes tested legyen, mert különben nem érsz fabatkát sem.
de maradjunk a bejegyzésnél. a fiatalember ha heti 3 alkalommal eddz és fele annyi szart szed be mint amennyit, évekkel hosszabbíthatott volna az élettartamán. jaaaaaaaaa de hogy akkor nem lenne ilyen teste mint a képeken!!!!!!!! bocsánat!!!!!!!!!!!!!!!!!! bocsánat.... az mindjárt más! akkor persze, MEGÉRTE! MEGÉRTE az erőfeszítés, megérte a halál. megérte minden. már csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon, ha most van valahol Ő, akkor mit gondolhat? hogy megérte? most boldog? elérte a célját? és vajon tényleg boldogan halt meg? boldogságot hozott neki az áhított test?
a kedves blogíró ismerte? tudja ezekre a választ?
ja és ha most jön az hogy irigy vagyok vagy ilyesmi, akkor kérdem, mire fel? a koporsójára?????
na mindegy.

pRomptR9 2012.01.31. 13:01:57

@bajnokpov: Csak azt felejted el, hogy valószínűleg nem volt tudomása róla hogy baj van a szívével, mivel speciális vizsgálat kell hozzá. Sok esetben a terheléses EKG se mutat ki semmit. És akkor is meghalnak az emberek. Attól hogy valaki szteroidhoz nyúl még nem biztos hogy az ártalmas a szívére, hacsak nincs rá hajlama hogy az legyen. Lehet itt beszélni a szteroidokról, meg a sok butaságot, hogy saját magát ölte meg meg hasonlók, de igazából aki ilyen teljesítményre képes az igenis megérdemli azt, hogy minél több ember tudjon róla.
Kicsit vicces hogy azt hiszed hogyha nem edzett volna akkor talán nem hal meg. Akinek eredendően baja van a szívével az meg fog halni egy bizonyos idő után. Ilyenkor pedig jönnek a hozzád hasonló okoskodók és azt mondják hogy "biztos a sok koksz, meg a nehéz edzésektől halt meg", holott nézz meg egy profi testépítőt, ők bizonyítottan kokszolnak, csak nekik nincs bajuk a szívükkel. És túlélik. Ezen múlik.
Ez az ember azt csinálta amihez kedve volt. Lehetett volna az említett tűzoltó is, ők is kapnak elég gyakran terheléseket, abba is ugyanúgy bele halhatott volna. Mint ahogy egy nagy stresszel járó irodai munkába is. Szóval el lehet ítélni, meg lehet írogatni a sok okosságot, az eredmény akkor is az amit elért és megmutatta hogy kemény munkával minden elérhető. Ja csak egyeseknek pont a kemény munkával van bajuk és ha már valaki megcsinálta és esetleg meghalt önhibáján kívül, de elért egy bizonyos eredményt, akkor jönnek a kételkedők és az irigyek lehúzni őt. Ezt igazából mindazoknak írom akik azzal jönnek hogy a sport ölte meg... gondolkozzatok.

bátortamás 2012.01.31. 13:21:16

@Delaney: A Brad pitt is kokszolt amikor a trójára készült. Mégis van róla egy egész bejegyzés és kb 5 másikban van megemlítve a neve. Cucc ide vagy cucc oda, azt kell nézni amit az emberek elértek. Kitartással és verítékkel.
Amúgy meg egy oltári nagy barom lehetsz...

Schrödinger'sCat 2012.01.31. 13:23:36

@ajmfebulosz: tudja az illető is ugyanezt, mégis fél. Hát ez van :)

@bajnokpov: ugye nem gondolod komolyan, hogy a vigyázzban ülést szó szerint értettem? :) Nem mintha az én blogom lenne, de szerintem azért van itt ez a cikk, mert addig nézzük a sztorit, hogy valaki, akinek nem tetszett az akkori állapota, tett ellene valamit. Minden más feltételezés. Ez a sztori, ha szó szerint akarod nézni, pont úgy jön le, hogy kigyúrta magát, meghalt aszt csá, mire ment vele.. Aki szimpatizál a sráccal, az érti, hogy az energia az energia, akkor is, ha izomnövesztésbe teszed, akkor is, ha háborúból próbálsz hazajönni, meg akkor is, amikor rákkal harcolsz, de akkor is, ha csak az életedet éled, meg úgy általában mindig. És tudtommal a szteroid sem hat befektetett munka nélkül - ezzel most nem a használatát pártolom, csak mondom.
Valakik vagy képesek csinálni, és akkor nem számít, mibe feccölik, mert eleve tiszteletre méltó, hogy képesek voltak rá, valakik meg nem. Valahogy értékelem, amit csinált. Pedig mérnök szakon tanulok :)

Schrödinger'sCat 2012.01.31. 13:25:42

@Delaney: nem hibáztatlak. Sok ember funkcionális analfabéta az országban, nem vártam el, hogy felfogd a mondandómat. Pedig nem egy Dosztojevszkij stílusban írok.. whatever

Bloooo 2012.01.31. 14:00:59

@Schrödinger'sCat: én is azt mondom épp, hogy használja ki az ember az életét. És csak azt állítom, hogy ő nem használta ki. Senki nem vitatja el a hatalmas teljesítményt, ami mögötte van! Ő egy gyerek volt még, nem látott semmit a világból, pedig annyi szépség van benne. Elfogadom, hogy valakinek ez a szépség az életben, legyen. Mások vagyunk. De akik ennyire beszűkülnek valamire és csak annak élnek azokat valahol sajnálom.

bajnokpov 2012.01.31. 14:44:03

@pRomptR9: "Attól hogy valaki szteroidhoz nyúl még nem biztos hogy az ártalmas a szívére." Az viszont biztos, hogy használni nem fog a szívének. ;) Szívproblémával valószínűleg egyébként is fiatalon halt volna, akkor is, ha kevésbé terheli meg a szervezetét és a szívét az edzésekkel (és a fél patikával + növivel amit magába tolt, az sem titok, hogy aki coxol és keményen diétázik, általában mivel próbál oldódni a hétvégi bulikban, annyit segítek, hogy nem alkohollal. :)) de ha szerinted ez tényleg nem segített rá a korai halálára és egészséges volt, akkor te a témára nagyon kevés rálátással rendelkező emberke lehetsz. :) De igazad van, csak az irigység beszél belőlem, bárcsak ő lehetnék most... Megsúgom neked, ha nem rendelkezel kellő genetikával és nem nyúlsz steroidokhoz, dolgozhatsz és diétázhatsz te kétszer olyan keményen is, mint Zyzz, sosem fogsz így kinézni.

bajnokpov 2012.01.31. 14:50:17

@Schrödinger'sCat: Félre ne érts! Én is értékelem amit csinált, minden embert becsülök aki nem hanyagolja el a testét, akár még ha ezt koksszal is teszi, de semmivel nem tartom többre, mint egy átlag sportolót, naturál testépítőt, akik a nehezebbik utat választották és nem értek el ekkora fejlődést. Persze biztosra még mindig nem lehet állítani, hogy ő nem volt naturál, ahogy Usain Boltra, vagy Phelpsre sem lehet biztosra mondani, hogy doppingol... :)

m0rk 2012.01.31. 15:10:14

jó látni, hogy elismert kardiológus professzorok látogatják az oldalt és magas színvonalú hozzászólásaikkal támogatják az oldal minőségének fenntartását. ti tényleg ennyire értékesnek, tájékozottnak és intelligensnek hiszitek magatokat? szerintetek kíváncsi valaki a böfögéseitekre, befolyással lehettek más emberek véleményére? legközelebb ez fusson át az agyatokon kommentelés előtt, drága barátaim.

darthAnyad 2012.01.31. 15:19:41

Delaney nagyon nagy okosságokat írt le. Azért próbálja meg még 1x elolvasni az interjút, hátha sikerülni fog rendesen is, ha már hivatkozik rá.
A csóka azt mondja kurvára boldog (volt), a boldogság meg egyéni, szubjektív dolog,ami egy életvitelből fakad. nem is értem hogy veszed a bátorságot, hogy ezt utólag méregesd egy másik ember vonatkozásában, meg libuskázol itt de mégis milyen alapon??
Az meg milyen felvetés hogy "már csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon, ha most van valahol Ő, akkor mit gondolhat? hogy megérte? most boldog?" A föld alatt nem hiszem hogy ilyesmi dilemmákon rágódik az ember,( a mennyben meg már tök mind1 az egész) de persze ki tudja..

Rákattanni valamire (bármire) és következetesen annak alárendelni az egész életed, nézőpont kérdése hogy mennyire értelmes dolog, én azt láttam hogy aki így tett jól érezte magát a bőrében, egyeseknek ez való és így teljes az élet, mások ezt a szemléletet képtelenek felfogni, ami nem is baj de nem feltétlenül kellene ostobán fikázni hogy "na, szép a teste a koporsóban sokra megy vele"..
Mi alapján jelenti ki bárki, hogy az ő hosszabb, ugyanolyan pontszerű kis élete értelmesebben telik??
Egy dologra fókuszálni, és ott gyémánttá formázni magad.. Szerintem ez is van olyan tuti életstratégia mint bármi egyéb

alec 2012.01.31. 15:23:19

Bence! En sem vagyok az a hizos fajta. Ket eve gyurok. Magas vagyok es szalkas, de azert jo lenne valamit felszedni magamra.
Szetined ez a kaja amit Zyzz is alkalmazott az jo? Nem csak a feherje bevitelre gondolok, hanem hogy egeszseges e (koleszterin stb)...

Bloooo 2012.01.31. 15:23:40

@m0rk: józan paraszti észnek hívják, nem kell ehhez kardiológusnak lenni. A te autód motorjának sem mindegy, hogy úgy van benne 200ezer kilóméter hogy mindig 2-3ezres fordulaton váltottál vele, vagy tegyük fel mindig 6ezernél. Statisztika van arról, hogy a sportolók rövidebb ideig élnek. Többek közt ezért.

futbol 2012.01.31. 15:26:00

Mindenkinek sajat joga mit csinal az eletben. Es o azt mondta boldog ember. Kell ennel tobb? Van aki ebben, van aki abban talalja meg ugyanazt a motivaciot. Amire te azt gondolod hogy neked jo, az a masiknak a pokol.....Nem lehet mindenki boldog az idealis haz, office, kutya, gyerek csaladi idillben.... Folyamatosan csak itelkezni...az megy.

Schrödinger'sCat 2012.01.31. 15:34:13

@bajnokpov: tulképp egyetértünk, úgyhogy.. :)

m0rk 2012.01.31. 15:37:11

@Bloooo: látom nem igazán sikerült megérteni a mondanivalóm. segítek, ezt a részét: "tényleg ennyire értékesnek, tájékozottnak és intelligensnek hiszitek magatokat?"
hadd idézzek tőled is egyet a kommentjeid közül: "hát ez kurvajó! és 70k-ért már megvásárolható egy ilyen kamera. simán megvenném ha sportolnék valamit. :D" innentől kezdve azt hiszem nem érdemes tovább folytatni a beszélgetést.

Schrödinger'sCat 2012.01.31. 15:56:13

@m0rk: te általában azért beszélgetsz másokkal (akár kommentekben is), hogy megváltoztasd a véleményüket, vagy azért, mert tudod, hogy a több vélemény meghallgatása a nézőpontod finomításával jár? De van jobb kérdésem is. Ha ennyire nem érted a kommentelés értelmét, meg lenézel mindenkit, aki megszólal, és nem professzor az adott témában, miért olvasod el őket? Amikor nyilvánvaló, hogy itt adott területen nagyon képzett embert aligha találsz.

SlyZero 2012.01.31. 16:19:48

Kicsit értelmetlennek látom a vitát arról, hogy a srácnak nem kellett volna ennyit edzenie, a szívproblémája miatt és meg is mondom miért:
Mert a világon senkinek halványlila dunsztja sem volt arról, hogy gond van a szívével.
Ennyi erővel senki se eddzen, mert lehet…

Hogy tovább élt volna, ha sportolás helyett inkább a fotelben ül, azt a kardiológusokra bíznám. Hogy az átlagember tovább élne-e, ha fotelben ülés helyett inkább sportolna, azt meg a józan paraszti észre. Ő abban a tudatban edzett (mégha meglehetősen intenzíven is), hogy teljesen egészséges és aligha számolt össz-vissz 22 életévvel.

Az pedig, hogy ki mitől boldog az egyén függő. Ő legalább elmondhatja magáról, azt, amit a Földön csak nagyon kevés ember, az itteni hozzászólók közül pedig szerintem senki, hogy halála előtt elérte azt, amit akart. Ami persze nyilván nem sok vigasz a gyászoló szeretteinek, de több, mint amit majd a legtöbben elmondhatunk magunkról, amikor a mi koporsónkra fogják szórni a földet.

m0rk 2012.01.31. 16:35:22

@Schrödinger'sCat: Szerintem világosan kiderül a hozzászólásomból, hogy kikre értettem. Akinek meg nem inge... Azzal nem értek egyet, hogy a témában nullát megközelítő kompetenciával bíró emberek mondják meg a tutit. Ha pedig mindenképpen kritikával akar bármit is illetni, igenis minimális szinten nézzen utána, tájékozódjon. Ez szerintem mindenkitől elvárható.

Bloooo 2012.01.31. 17:07:17

@m0rk: ügyes kereső vagy gratulálok, de azt mondd már meg, hogy ez hogy jön ide? Inkább olyat vágj be a kommentjeim közül, ahol én azt minősítettem hogy a csávó mit csinált, a sportteljesítményét kérdőjeleztem volna meg vagy egyáltalán. Ugyanis valami ilyesmit vágsz itt a fejemhez. Látom neked sem sikerült megértened én mit mondok. De elismételhetem újfent: úgy vélem, hogy egyfelől tényleg jó példakép a csávó, azért amit elért, ugyanakkor tökéletes példa arra is, hogy tudd, hol kell megállni, mert az életet nem úszod meg élve. Arra meg elfelejtettél válaszolni, hogy a kis példám segített -e megértetni veled azt az apró összefüggést ami a sportolás és a szívterhelés közt fekszik és amit te olyan misztériumnak vélsz, melyeket csak kardiológus professzorok érthetnek itt meg!

m0rk 2012.01.31. 18:40:40

@Bloooo: A profi élsport sem halálos, nem hogy a rendszeres rekreációs mozgás. Lesarkítani egy ilyen kifejezésre "Statisztika van arról, hogy a sportolók rövidebb ideig élnek." kifejezetten butaság. (Természetesen ha tudsz ilyen széleskörű statisztikát mutatni, azonnal megkövetlek.) Nem hiszem, hogy tökéletes példa lenne Zyzz esete arra, hogy tudd, hol kell megállni. Egészséges életmódot folytató sportolóként bizonyosan járt orvosi vizsgálatokra, amik nem mutatták ki a betegséget. Ha tisztában lett volna az állapotával, kétlem, hogy ne csökkentette volna a terhelést. A példád azt sugallja, hogy felesleges a sportolás, értelmetlen a vele szerzett boldogság, hiszen egy átlagos ember úgyis tovább él; sőt, tovább megyek: egészségtelen a sportolás. Viszont a sportolás nagyon is egészséges, csupán előfordulnak betegségek, amelyeknél ez az állítás nem teljesül. Én inkább azt javasolnám, hogy mindenki csinálja azt amiben örömét leli. Legyen az ultra-futás, megszállott testépítés, vagy bármi, azonban a saját egészségéért mindenki maga felelős, és ugyanúgy maga vállalja a kockázatot. Az intenzív sportolásnak köze nincs a halálhoz -ellentétben azzal amit te írtál-. A halál oka egy rendkívül ritka betegség, amely intenzív terhelés alatt nagyobb valószínűséggel vezet katasztrófához. Minden embernél szükséges a rendszeres orvosi vizsgálat, tudniillik bizonyos visszajelzéseket nem érzékelünk. Ez a sportolóknál fokozottan igaz, ezek tudatában kell megválasztani az intenzitást. Visszatérve Zyzz-re, nem tudott a betegségéről. Ezért azt firtatni, hogy mi lett volna ha, és különben is, minek terhelte magát, nem élt szinte semmit, stb teljesen értelmetlen. Lehet, hogy ő abban a 3 évben a 10-12 évig tartó komplexus után többet élt, mint te a hátralévő életedben fogsz.

Delaney 2012.01.31. 19:57:11

igen pontosan! basszus honnan tudtad ???? honnan a fenéből tudtad hogy funkcionális analfabéta vagyok? és a másik honnan tudta hogy oltári nagy barom vagyok???
leborulok előttetek ti evolúció csúcsai, az emberiség tökéletes mintapéldányai! SE-ÁOK 6. év? akkor értem mire fel ez a nagy magabiztosság. bocsánatot kérek tőletek. tudjátok én csak funckionális analfabéta barom vagyok, szóval remélem elnézitek nekem. tudom, hogy ti mindent tudtok, mindent láttok és mindent hallotok. ki vagyok én hogy ilyen emberekkel leálljak vitázni?

hut 2012.01.31. 19:59:08

Ferdülnek az értékek. Ez a srác kigyúrta magát, de sajnos meghalt korán, tragédia, de tényleg ekkora ember volt Ő? Egy helyes izmos gyerek, én speciel először hallok róla, szerintem a kommentelők nagy része is, de hogy példakép legyen? Nem olyan hatalmas dolog szedni a winstrollt meg nyomni a sustat és megszakadni a teremben, vagyis testépítés szempontjából az, de szálljunk már vissza a Földre! Akkor dicsőítsük Széchenyit amiért megpróbált végre kirángatni minket a feudalizmusból pár reformmal, vagyonokat invesztált a magyar nyelv fejlesztésébe,amit facebook chaten porig alázunk mindennap, azért valljuk be össze sem lehet hasonlítani.
Csak azt mondom, hogy szép teljesítmény és szomorú végkifejlet, de itt egy nagy pont és kész.
Orvosi előismeretek nélkül csak annyit írok, amiben azért biztos vagyok -> Se a steroid, se a nagyon intenzív edzés, se a zsírégető folyamatos szedése nem használ a szívnek.

hut 2012.01.31. 20:01:26

@Delaney: Önsajnálat vmi, aminek távol kell maradnia egy életmód blogtól, örülj magadnak, élsz.

Scala 2012.01.31. 20:39:00

@bajnokpov: Phelps nem doppingol(t)? Aha.
:-)

Scala 2012.01.31. 20:45:36

@futbol: Nagyon köszi! Pontosan!
Az ítélkezés annyira beépült a kusza és torz mindennapokba, hogy meg sem lehet néha különböztetni az igénytől vagy az érzelmektől. Amikor nem látom, hogy mikor ítélkezem, és nem tudom listázni az érzelmeimet... mert azt hiszem az ugyanaz... Hajaj. Ítélkezés: te felvághatsz,mert SOTE hallgató vagy, tehát intelligens; Érzelem: bírlak, csodállak, példaképnek tekintelek. Igény: szeretnék okosabb lenni.
Fáradt vagyok, bassz, ez a példa ótvar. Azért elküldöm... ide már úgyis mindegy (ítélkezés). :-D

Keli29 2012.01.31. 21:09:37

Zyzz komoly srác! Kapásból nem függ össze a sport teljesítménye és a halála... Pont úgy halt meg szerencsétlen, mint egy rommá stresszelt bróker, aki 2 doboz cigit tol el egy nap és hétvégén szarrá kólázva és piázva, felviagrázva tombol a legvadabb partikon. Egy ilyen srácnak nem áll így földbe egyből a szíve, annak vannak komoly előjelei, amit egyszerűen nem tudott volna figyelmen kívül hagyni... Nyilván nem használt a szívének, de hogy ettől halt volna meg, azt kétlem.
Az edzésprogramja kb. egy órát vesz igénybe heti ötször, ez élsportolói teljesítmény, viszont nem tudni, hogy az átalakulásának melyik időszakából való az edzésterv, nem rögtön evvel kezdte, az is biztos, mert avval a testalkattal nemhogy szériázni nem tudott volna, de még a francia rúddal is evezett, ez biztos, így nem volt más esélye, mint a fokozatos erőfejlesztés... Zyzz egy jó gyerek, és 100%, h. boldogan halt meg, mert elérte, amit akart 22! évesen, aminél nem is a cél volt a fontos neki, mert az csak kellemes "mellékhatás" volt, hanem az út, míg eljutott oda, a kihívás! Ha megfigyeli az ember az "útról" sokkal többet és lelkesebben beszél, mint az eredményről! Ennyi! Ez az, ami az embert viszi előre és átsegíti a problémákon!
Az pedig, aki úgy szól a témához, hogy a mondanivalójának a vége az, h. "ha sportolnék", az menjen a veretes faszba, mert megint a pincéből kiabál azokhoz, akik az erkélyen állnak, de a szomszédos utcában!
Más: Egy 2 évvel ezelőtti interjúban hallottam, hogy Kolonics, Fehér és Ocskai halálának körülményei között egy közös dolgot találtak: a szója alapú táplálék kiegészítőket és táplálékokat! Fiziológiailag fogalmam sincs, hogyan függ össze, de állítólag ez lehetett hatással a szív problémákra, amitől a szív teljesen váratlanul egy pillanat alatt áll földbe... Aki tud erről valamit, szóljon, kíváncsi lennék erre, hogy miért, v. miért nem igaz! Ha lehetne egy kérésem ne géplakatosokból avanzsált szívsebészek véleményezzenek, mert most tényleg nem röhögni akarok! ;)

JónásBrigi35 2012.01.31. 21:14:40

A srác nem tudta, hogy baj van a szívével. Boldogan halt meg 22 évesen. Problem?

Keli29 2012.01.31. 21:25:16

@Delaney: Te meg a faszért hisztizel, mint egy fürdős ribanc..., kapjál már a fejedhez! Menj cirkuszolni a Nők Lapja Café-ra, de ne itt csapkodd a földet, te!

barrister 2012.01.31. 21:51:47

@Keli29: Hello Keli!

Nem vagyok se géplakatos, se szívsebész, csak információt találtam erről:

A cikk címe: "Barátunk vagy ellenségünk a szója?"

Részlet:
"Teljes a tanácstalanság a sorozatos sportolótragédiák után, s különösen feltűnő, hogy nagyon sok futballista van az áldozatok között. .. Tavaly tavasszal érdekes felfedezést tett a sportolók rejtélyes szívhalálának ügyében Csáky István szójakutató. Nem állította, hogy száz százalékig tudja az okokat, de felfigyelt arra, hogy kizárólag férfiak halnak meg, s Csáky doktor a táplálékkiegészítőkben található szóját tartja az egyik bűnösnek. .. Genetikai hajlam, a szójában koncentráltan levő hormon és az extrém erőfeszítés találkozása lehet Csáky doktor szerint a rejtély megoldása."

Amúgy elég érdekes a kommentelők beszélgetése, sztem Tomi rajtuk röhög...

Azért Tomit megkérdezném, hogy mi volt a cikk megírásával a célja? Egy alapvetően egészségtudatos blogon egy ilyen csávót felvetni, elég vitagerjesztő.

Üdv! Laci

Dodoka81 2012.02.01. 08:41:12

Szia!! Az edzés tervében a Váll/Tricepsz napon van 2 olyan gyakorlat amit nem értek "Rotált fekve nyomás és a Lehúzás csigán tarkóhoz", ha jól tudom a fekve nyomás az mell edzés a lehúzás csigán tarkóhoz az meg hát edzés, vagy tévedek? Valaki tudna nekem ezekről a gyakorlatokról videót vagy leírást mutatni?

Bloooo 2012.02.01. 08:57:52

22 évesen hogy lehet boldogan meghalni? Gondolkozzatok már. Persze elérte élete első nagy célját, majd meghalt. Gondoljátok, hogy ő ennyit akart az élettől? Kigyúrni magát? Most kezdődött volna az élete. Nyilván boldog volt éppen amikor meghalt, de azt kijelenteni, hogy "elérte amit akart".. ugyan. Ez egy tragédia és az ilyenek mint ti csinálnak belőle ideológiát.

@m0rk: Az NFL játékosokról vezetnek statisztikát, ott az átlag életkor 58 év, szemben az átlag amerikaiak 76 életévével! Most nincs időm linkeket keresgélni, de biztos vagyok benne hogy megtalálható. A sport mint sok minden más nagyon egészséges amíg tudjuk hol a határ. De az élsport ugyan úgy lehet egészségtelen..

Dr. Osváth Péter
SPORTEGÉSZSÉGÜGYI ISMERETEK

"...Sajnos az élsportban szokásos, és sajnálatosan nélkülözhetetlen terhelési szintek meghaladják az egészségmegőrzéshez szükséges mértéket, sőt sokszor kifejezetten egészségkárosítók lehetnek. A hazai és nemzetközi elitsportban, a jó szerepléshez szüksé-
ges teljesítmények olyan mértékű és gyakoriságú edzésterheléseket, esetleg teljesítményfokozó eszközök használatát igénylik, melyek jóval túlmutatnak a sport egészségmegőrző formá-
ján. Aki nemzetközi szinten kiemelkedő eredményeket szeretne elérni, annak sajnos kockáztatnia kell, mégpedig az egészségét. Amennyiben a sportról, mint az egészségmegőrzés eszközéről kívánunk beszélni, akkor a rekreációs szintű, ésszerű mennyiségben és gyakorisággal
végzett testedzést kell szem előtt tartanunk. Hogy mennyi is ez az ésszerű mennyiség, azt az
adott egyén életkora, edzettségi szintje, aktuális egészségi állapota, ügyessége határozza meg."

Schrödinger'sCat 2012.02.01. 11:13:28

@Bloooo: furcsa, hogy az ilyenek, mint mi, legalább felfogják, mi is ennek a sztorinak a lényege. Mert hogy nem a cikk-keresgélés, meg nem az okoskodás, az kurvaélet'. Ideológia nem azért lett belőle, mert meghalt, és mindenki követni akarja a példáját, de hallod.. fárasztó ezt már ezredszer leírni. Nem érted, mert nem akarod érteni. Azon kéne inkább elgondolkodnod mondjuk neked, mennyiben kevésbé egészségkárosító egy életen át cukrot zabálni. Vagy csak 10 éven át összevissza kefélni mindenkivel, gumi nélkül. Vagy olyan házasságban élni, ahol a másik csak stresszforrás. Soroljak még példákat, amik életrövidítőek? Nem lehet, hogy az az 58 év azért 58, mert a masszív terhelés után, amikor vége a karrierjüknek, elkezdenek punnyadni, nem találnak többé életcélt és gyorsabban leépülnek, mint mások?
Mindenki ott talál motivációt, ahol tud. Ne próbálkozz elvenni másokét, mert nem fog sikerülni. Aki kellően felnőtt, le tudja szűrni, hogy egy 23 éves életútjából mi az, amit hasznosítani tud, és mi az, amit másképp tenne.

bajnokpov 2012.02.01. 13:08:14

@SlyZero: Szóval aki nem megfeszítve edz és nem tolja magába a szuszta-deka kombókat, az már csak a fotelben ülhet, grat! :) "Ő legalább elmondhatja magáról, azt, amit a Földön csak nagyon kevés ember, az itteni hozzászólók közül pedig szerintem senki, hogy halála előtt elérte azt, amit akart." Kétlem, hogy mindössze annyit akart volna az élettől, hogy kigyúrja magát...

bajnokpov 2012.02.01. 13:09:02

@Scala: Látom hiányoztál irodalom órán, amikor az iróniáról volt szó...

Scala 2012.02.01. 13:20:45

@bajnokpov: OK. Lehet, és iszonyú fáradt voltam tegnap. Sry.

SlyZero 2012.02.01. 19:12:59

@bajnokpov:
Fusd még át párszor a hozzászólásomat kicsi troll! :)

sasvari_viktor 2012.02.01. 23:20:35

@Dodoka81: lehúzás csigán tarkóra: nyak, vállak és hát felső része/ pontosabban: www.youtube.com/watch?v=cvCkbq9YJ-k

Rotált fekve nyomás azaz szűk fogású fekvenyomás ebben a gyakorlatban a tricepsz (hosszú fej, belső fej, külső fej) a kampóizom, a vállizom első feje, és a nagy mellizom belső része kerül megmozgatásra.

pontosabb kifejezésért google :D

szaruji 2012.02.02. 16:20:20

:))) jujj milyen mulatságos kis acsarkodás megy itt

mielőtt habzó szájjal mindenki rámenne a témára mentálisan és idegileg is teljesen, hagyatkozzunk inkább csak a tényekre ill. a cikkben elhangzottakra és annak fényében nézzük át mégegyszer, miért is születethetett meg ez a bejegyzés.

Adva van egy gyerek, aki 3 év alatt kigyúrta magát kis szardarabból isten csávóvá

Meg adva van egy blog, ami az egészséges életmód és a sport révén legfőképp a következetesség, az elszántság, a fegyelmezettség, a tudatosság és a szívósság mellett szólal fel.

Gondolom, már lehet sejteni, hol lesz a kapcsolat a kettő között.

Bence soha nem mondta, hogy legyen ez a csóka egy az egyben példakép itt mindenkinek, azt sem mondta soha, hogy 3 év alatt, mindenféle szart össze-vissza szedve, heti 5ször x órán át mániákusan edzeni kell éveken keresztül, és el kell érni egy ilyen testet, mert enélkül egy szánalmas senki vagy. Azt sem mondta, hogy megérte, azt sem, hogy mindenben maximálisan egyetértene az illető módszereivel.

Egyszerűen annyit írt, hogy ő SZEMÉLY SZERINT nagyra tartja ezt az embert. Mert számára remek példa arra, hogy „igenis bármi elérhető, csak KITARTÁS kell hozzá, AKARAT, és megfelelő ELSZÁNTSÁG. Zyzz végérvényesen bebizonyította, nem létezik rossz testalkat, csak akarat gyenge ember”. Ezek azok a tulajdonságok, amik értéknek tekinthetőek ebben a mai világban (és voltak mindig is), mert visznek előre. És ezért motiváló a Zyzz, mert benne naon durván megvoltak ezek. Hogy mi volt a célja, hogyan intézte a dolgait vagy miként végezte, jelen esetben teljességgel irreleváns. A lényeg, hogy akart valamit, és - rekord idő alatt, mesterfokon elsajátítva a szakma finomságait – elérte, amit akart. Mert éveken keresztül képes volt következetesen (tartotta a diétát, kitanulta a helyes technikákat), tudatosan (csak a célja számított) és fegyelmezetten (nem voltak elcsacsogott edzések) képes volt küzdeni, folytatni, csinálni, nem feladni, fejlődni, haladni előre. Hány emberben van ennyi kurázsi? Hány ember képes manapság ennyire akarni valamit és ilyen professzionális szinten megvalósítani, amit „gyerekként” megálmodott?

Az Shreddedshian magánügye, használt-e valamit vagy sem. Az ő döntése volt. Amiként azt sem lehet sem bizonyítani, sem cáfolni, hogy mennyi köze van itt bármihez is a rossz szívének. De ezeknek momentán nincs is jelentőségük a történet mondanivalójának szempontjából. De oké, vegyünk le a gyerekről akkor 10-15 kilo izmot, meg mondjuk tételezzük fel, hogy Bence megírja a cikket 2011 nyarán… Akkoris ugyanez a TELJESÍTMÉNY áll előttünk, és ez a lényeg: egy extravékony ektomorf fiú 3 év alatt felszedett x kilo izmot és formás férfivé edzette magát. Mert AKARTA. Biztos nem szólt neki senki, hogy lehetetlen, ÚGYHOGY FOGTA MAGÁT ÉS MEGCSINÁLTA. Lehet azon lovagolni, mit csinált szarul meg nesze, mi lett a vége, meg a többi kapaszkodó, amivel megnyugtathatjuk a lelkiismeretünket meg elbagatellizálhatjuk a lényeget szépen, de attól még a tény ugyanaz marad: Shreddedshian annyira akart valamit - ami lehetetlennek tűnt -, és ehhez annyira szilárd ember volt, hogy végül … megcsinálta.

A lankadatlan erőfeszítés egy álomért, a megingathatatlan céltudatosság és a küzdeni tudás igenis lehet motiváció, mindenki számára.

Bence üzenete tehát szerintem továbbra is - és ezzel a cikkel is - ugyanaz: ha igazán akarsz valamit, csináld. Küzdj érte!

b.wayne 2012.02.05. 01:54:54

Nem kajált egy csöppet sok fehérjét? Van Zyzznek egy saját kis bibliája, ott egy minta étrendjében is 4g/kg-os fehérje adag jön ki, ráadásul a napi kalória 45%-át viszi be fehérjéből mint ektomorf.. Volt itt egy táblázatod ahol te 25%-ot írtál és max 2g/tskg-ot de máshol is azt olvastam hogy 3g legyen a max. Na most akkor mi a fene van?

meszi 2012.02.18. 09:24:53

tegye fel a kezét aki szerint szteroidozott :)

szpeter76 2012.04.10. 20:25:12

Sziasztok!
Tényleg elképesztő, hogy mennyi hozzáértő ember akad itt, akiknek kisujjukban van a testépítő edzés és életvitel minden rejtelme, és persze a szteroidok területén és a legmesszebbmenőkig jártasak a témában.
Elöljáróban annyit, hogy testépítő/erőemelő vagyok, idestova 23 év edzésmunkával mögöttem, melyben a leghosszabb kihagyás sem volt több 2 hónapnál, de akkor is csak betegség következtében.
Mindezt azért írom le, hogy lássátok, nem a levegőbe beszélek, az általatok boncolgatott témát saját tapasztalatból ismerem, ide értve a szteroidhasználatot is.
Nos, aki azt hiszi, hogy a fiatalember életvitelével jót tett az egészségének, az enyhén szólva félreértésben van, Térjetek észhez és vegyétek tudomásul, hogy AZ ÉLSPORT OTT KEZDŐDIK, AHOL AZ EGÉSZSÉG BEFEJEZŐDIK.
Amit az ilyen alakok tesznek, az merénylet a saját szervezetük és egészségük ellen. Az emberi test sajnos nem arra van kitalálva, hogy hosszú távon minden egészségkárosodás nélkül képes legyen elviselni olyan edzésintenzitást, amit ezek az emberek véghez visznek.
Magam is sok esetben "meghaltam" az edzéseimen, példának okáért egy mell edzéses napomon a fekvenyomás anno úgy nézett ki, hogy bemelegítés után 110 kg-on volt az első komolyabb szériám 32 ismétléssel, és egészen 210 kg-on fejeztem be a gyakorlatsort.
Na és mi a helyzet a szívemmel, kérdezhetnétek...
Kóros balkamra megvastagodás, amit csak sportszívnek neveznek, de messze nem egy egészséges állapot, hipertónia és még mondhatnék pár apróságot.
A szteroidokra nem térek ki különösebben, elégedjetek meg azzal, hogy 8 évig használtam a legkülönfélébb szereket, és elmondhatom, hogy az ilyen jellegű gyógyszerezéssel még soha senki nem használt az egészségének. Én sem úsztam meg egészségkárosodás nélkül, és senkit nem ismerek a magyar testépítés és erőemelés élvonalából, akik ne küzdöttek volna májproblémákkal, szív és érrendszeri rendellenességekkel, potencia gondokkal, a hormonháztartásuk folyamatainak kóros eltolódásával és még sorolhatnám.
Szóval ideje lenne felébredni azoknak, akik váltig állítják, hogy a fiatalember halálában nem játszott közre az életvitele és a minden bizonnyal fennálló gyógyszerhasználata.
Nem állítom, hogy direktben ez okozta a halálát, de hogy jót nem tett vele az egészségének, az egészen nyilvánvaló.
Az információimat nem az ehhez hasonló blogokon gyűjtöttem be, és nem is szakkönyvekből okosodtam ki, melyek természetesen soha nem beszélnek elég objektíven és világosan az élsport árnyoldalairól, hanem mindent a saját bőrömön tapasztaltam.
Aki elhiszi, elhiszi, aki pedig nem, az próbálja ki a leírtakat és nyugodtan meggyőződhet róla tapasztalati úton...

kriksos 2012.05.16. 22:10:31

nyugodj békében :(

AlBundy33 2012.05.22. 11:03:19

A 4. képből a másodikon nem véletlen nézegeti a tökét. Gondolom érzi, hogy már ráférne egy kis szünet a kúrában mielőtt teljesen eltűnik.
Jól be volt gyúrva a srác, de 3 év alatt ilyet ki tud csinálni? Tóth Dani 8 évig gyúrta magát, hogy olyan legyen amilye, pedig alighanem ő is sok mindent beszedett..
Szóval példaként állítani ezt az srácot azért nem kéne, meg ő vele reklámozni, hogy csak akaratgyengeségen múlik a kinézet! Ja meg a kokszon... Gratulálok! A programodban részt vevőkkel is beszedetsz mindent?:)

ZetsuPoet 2012.05.31. 00:00:18

Engem teljes mértékben inspirált. Én is hasonló alkatú vagyok mint ő volt. El is kezdem! Béke!

ZetsuPoet 2012.05.31. 00:02:59

@szpeter76: Végre egy értelmes hozzászólás! :D

gyilkos galóca 2012.06.11. 13:05:50

Mitől legenda ez a drogos beképzelt emós fasz? :S

Magyar Huszár 2012.06.11. 22:36:17

@gyilkos galóca: Kedves Mr. Béjemvé! Bizonyára ön is hallotta már a mondást: De mortuis nil nisi vere.(Halottakról igazat, vagy semmit.)

gyilkos galóca 2012.06.11. 22:50:58

@Magyar Huszár:
Semmi rosszat nem mondtam, amúgy rá kell csak nézni és meg kell nézni a videóit.
Sajnálom, ha nem ömlengek róla, hogy micsoda követendő példa, mint ahogy itt a "csorda" teszi.
Nekem ez nem példa értékű, hogy szanaszét cuccozom magam és közben meg buliból bulba járok. A kettő valahogy üti egymást.
Nálam Ő a követendő példa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=3wQs1iuF40M&feature=player_embedded#!

Sajnos rajta nincs tetkó, nem csücsörít, nincs csillogó fülbevalója és nincs pokémon frizurája sem...

Magyar Huszár 2012.06.11. 22:57:49

@szpeter76: Hát, ez szo szerint igy van ahogy Péter irja.

Magyar Huszár 2012.06.11. 23:00:58

@gyilkos galóca: Igen, 99% hogy kokszolt, és nem egy felvételen látni cigarettával(!!!) a kezében, de olyat akkor sem illik mondani (föleg egy elhunytrol) hogy "drogos beképzelt emós fasz?".
Igen, beképezelt is volt,meg emós, de a tiszteletet illik megadni.
Persze ez az egész szigoruam csak:"Szerintem."

gyilkos galóca 2012.06.11. 23:06:20

@Magyar Huszár:
Oké, de attól, hogy elhunyt attól még ilyen volt ezt kár tagadni. Innentől kezdve meg elég nevetséges ezt követendő péládnak tartani, pláne legendának.

Magyar Huszár 2012.06.11. 23:08:21

@gyilkos galóca: Megnéztem a videot, igen szép eredmény.

Magyar Huszár 2012.06.11. 23:29:23

@gyilkos galóca: A többségnek kellenek az ilyen "csillagok" a kezdeti induláshoz.Szükség van erre, hogy ki tudjanak tüzni egy célt ami felé el tudnak indulni.Ahogy szpeter76 irja pár poszttal feljebb: "AZ ÉLSPORT OTT KEZDŐDIK, AHOL AZ EGÉSZSÉG BEFEJEZŐDIK."
A többség általában nem jut el idáig, de ha már az ut 1/3-áig elér, máris sikerre vitte, és akkor még nem teszi tönkre az egészségét.Van itt egy film,amiböl egy részletet ajánlanék:
1:34:59-töl 1:37:20-ig
www.youtube.com/watch?v=nrwOCVSdUIM

gyilkos galóca 2012.06.12. 11:19:18

@Magyar Huszár:
Oké csak ne ez a csávó legyen már a példakép, mert ez elég rossz példa szerintem. A legendától meg aztán kurva messze van. És az is elég szomorú, hogy ekkora "celebet" csináltak ebből a kis ficsúrból. Nem ezt a példát kéne követni a fiataloknak...

Magyar Huszár 2012.06.12. 13:49:56

@gyilkos galóca: Ugy gondolom ez még mindig jobb mint egy züllött zenészt,vagy hasonlot követnének.
Bizonyára a kokszolásig a többség ugy sem jut el.A pokemon frizura,és a beképzeltség nem okoz egészség károsodát :)

gyilkos galóca 2012.06.12. 14:01:09

@Magyar Huszár:
Ebből a gyerekből abszolút hiányzott az alázat és ezzel mindent el is mondtam róla. Elég csak megnázni a videóit. Minden 3-ik szava fuck, fuckin stb. Ez aztán igazán példamutató. Arról nem is beszélve, ahogy viselkedett, kb mint egy bazári majom. Én ezzel sajnos nem tudok azonosulni és elég nagy baj, hogy sokaknak ez a példakép.

IMMvp 2012.06.18. 02:16:20

Kövesd a példád, de nézd meg Zyzz-t, mit látsz? egy sima semmitmondó gyerek volt (mármint ahogy ő ezt leírta), utána mi lett belőle ? Nem azt kell nézni h koxolt, vagy h "pokémon" haja volt, vagy h fikáztad még (neki volt egy egyénisége), hanem azt kell nézni h miből mi lett. Nekem példa mutató, sőt motivált nagyon. Ő ahogy élt, az élet története teljesen megmutatja hogy ha akar valamit csinálni az ember akkor megteszi azt, és megint ne azt nézd h koxolt vagy csücsörít, hanem h volt hozzá ereje. Testi hibája ellenére és kinézete ellenére mi lett belőle. Ahogy te fogalmaztál h "bazári majom" hát nem tudom, lehet te nem mered felvállalni magad, de ő neki így volt jó, élvezte h baromkodhat, szórakozhat, hülyül vagy ahogy neked jólesik. Úgy élte az életét ahogy neki tetszett és nem szürkült be a többi ember közé, nemhiába készült róla sok video sok cikk, rovat interjú. De gondolom te a nagykönyv szabályai szerint élsz, és sose káromkodsz, nem iszol, nem cigizel, sose csinálsz hülyeséget, és sose vállalod fel magad, h azt tedd amihez kedved van. 1 szó mint 100, aki megérti és látja h mit csinált Zyzz annak példa lesz, aki nem az meg annak meg lényegtelen. Örülök a te példa képednek, de valahogy nem nagyon inspirál engem, de viszont örülök h "megláttam Zyzz életét".

AlBundy33 2012.06.18. 08:34:50

Az, hogy van egy teljesen elnyomott, gondolom csúfolt szerencsétlen komplexusos srác, aki azért, hogy menő legyen halálra kokszolja magát élete elején (szörnyű tragédia...). Kigyúrja magát, hogy menőzhessen, meg játszhassa a celebet. Ez nem inspiráló. Nem lényeg, hogy én iszom, cigizem vagy élek-e tiszta életet, mert engem nem állítanak követendő példaként fiatalok ezrei elé.. Majd, ha így lesz (nem lesz) elgondolkodok, hogy mekkora a felelősségem abban, hogy a fiatalok mit látnak majd belőlem, mi tartanak követendőnek, mit gondolnak arról, mit kell tenni, hogy valaki elérhessen valamit az életben..
Amúgy gyilkos galóca által mutatott emberrel van egy interjú az egyik bbtv epizódban. Teljesen intelligens (fogtechnikus), családos ember aki nap mint nap dolgozik, eltartja a családját és utána még lemegy a terembe és halálra dolgozza magát ott is (naturál!), hogy versenyeket nyerjen. Na ez követendő!
Igaz, neki tényleg nincsenek tetkói és nem bohóckodik a kamera előtt feltűnési viszketegségtől vezérelve. Nem jó médiaszemély..:)

gyilkos galóca 2012.06.18. 11:47:50

@AlBundy33:
Tökéletesen leírtad csak egyetérteni tudok mnden szóval. :)

benedek bence 2012.06.18. 11:55:35

@gyilkos galóca: itt lehet regisztrálni blogot gyerekek

blog.hu/

IMMvp 2012.06.18. 12:44:42

@AlBundy33:
kinek mi :) jobban bejön az élet stílusa Zyzz-nek mint ennek a fogtechnikusnak. Tudom velem van a hiba, de én inkább őt állítom magam elé, mint fogast. De félre ne érts, én is cigizek, iszom, baromkodok (feltűnési viszketegségem van :)), és az én testalkatom se volt különb Zyzz-énél. Attól h ő miket csinált, én nem cigizek jobban, nem iszom, nem fogom magam agyon koxolni.

jim0n 2012.07.09. 15:03:19

Üdvözletem
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem Ő pédakép. Motivál, de ennyi. Nem fogom követni, gondolok a bulizásokra meg hasonlókra... Minden tiszteletem az övé. Lehet koxolt, na és! Elérte amit akart, egyébként így is megküzdött érte rendesen.
Inkább csinálja mindenki azt amit szeret és boldoggá teszi.
Nem iszom, max egy sört az íze miatt. ;) Bulizni sem járok, mert minek? Jó élvezze az ember az életét, de vannak fontosabb és szebb dolgok az életben. Az embernek pedig magának kell megválasztania az útját, saját belátása szerint. Mindenki tisztában van a döntései következményeivel, vagy ha nem is előbb vagy utóbb szembesül vele. A dohányzásról leszoktam több mint 7év után, immár egy hónapja nem gyújtottam rá. Egy káros szenvedélyt áldoztam fel egy újabb szenvedélyért, ami szintén nem egézséges.
De a mai világban mi az? Esszük az agyonpermetezett, mútrágyázott zöldségekből és gyümölcsökből készült ételeket. Isszuk a klórral "fertőtlenített" vizet...

NawdleZouss 2012.07.14. 13:57:23

Sziasztok!
Facebookon létrehoztam egy magyar Zyzz oldalt. "Zyzz Hungary" a neve. Semmi haszon, semmilyen profit célom nincs, csak az, hogy összegyűjtsem azokat az embereket akiket valamilyen szinten motivált Zyzz. Töltök fel érdekességeket , képeket, videókat , zenéket. Ha van kedvetek Like!
(remélem ez nem minősül reklámnak)

morris1 2012.09.28. 16:42:06

@gyilkos galóca: attól mert másnak az a példaképe,nem kell lenézni másokat.Milyen drogról is beszélünk?!Azok a szteroidok amikre te gondolsz nem számít drognak:) És milyen alázat?? mi felé kéne alázatot nyújtania ?Nem is ismerted még is olyanokkal vagdalózol amihez semmi közöd.

SeggLuke 2012.11.24. 12:11:56

Az a baj hogy ektomorfoknak az értenddel van a legnagyobb gondjuk, elég nehéz kivitelezni ezt egy ilyen korú srácnak a mi kis hazánkban. Kész anyagi csőd. én mint ektomorf, több mint egy év után kb 10 kilót tudtam felszedni, viszont keservesen. ha azt vesszük hogy két évem lenne még ilyen szintre eljutnom, akkor tutira mondanám, hogy lehetetlen.

proteinline 2013.01.07. 16:38:04

@Bloooo: Elnézést, de miért is volt ez a srác élsportoló? Esetleg a fürdönadrágos kategóriában érhetett volna el valamit, oda már pár hónap edzés (persze szteroiddal)után be szoktak nevezni egyesek, de attól még nem élsportolók. Elég szomorú. 200 kilós felhúzáshoz meg még nem kell szteroidot szedni, csak edzeni kell, meg értelmesen kajálni.

proteinline 2013.01.09. 15:26:23

Halál Lift Emelés? Felhúzás, nem?

Olaf77 2013.01.14. 09:53:24

elismert testépítő, de annyi esze van h a kardió cask fogyásra való, és arra is felesleges

tudhatná h a súlyzós edzés keményíti, vastagítja az érfalakat, ezzel terheli a szívet, ezért (is) kell a kardió, úgyanis a kardió meg pont rugalmassá teszi.
telán ennek is köze volt a halálához.
a másik meg, h vszínűleg nem tisztán edzett, mint a legtöbb szív és érrendszeri problémák miatt elhunyt élsportoló.

Olaf77 2013.01.14. 09:59:24

@Olaf77: meg úgy általában minden élsportoló.

pl az olimpikonok 90%-a !!! szed nem kimutatható szereket.

testépítésben meg sokkal rosszabb dolgok vannak, mivel itt nem is igazán számít h kimutatható v nem, legális vagy sem.

Viko7 2013.01.14. 14:33:12

Sziasztok.

Zyzz ahogy a nőkben,bulikban sem ismert határokat, ugy az edzésben illetve a kiegészítésében sem.

Zyzz Anyag használata:
Minden edzés nap:
50mg Propionate + 75mg Trenbolone Acetate

Spiropent50-100mcg + CytomelT3 50-100mcg

Halála előtt megindult a karrierje szponzori támogatással mehetett nyaralni Thaiföldre, egyes információk szerint megduplázta a használt anyag mennyiséget ebben az időkben.

A Halálát én sem az anyag használatában látom inkább a felelőtlenségében A bulizás alatt nem mondott nemet az Extasy használatnak sem a szervezete kiszáradt magas vérnyomás/ kevés víz-zsír volt a szervezetében. Egy sportoló ezt nem engedheti meg magának egész évben ezt az állapotot. Elfogadom azt is hogy szív problémái voltak csakhogy azzal le lehet élni egy viszonylag hosszú életet is megfelelő kezeléssel/pihenéssel.

Zyzz ahogy az élettörténetében is elmondja rendkívüli kissebségi komplexusban szenvedett és az edzésben ill a testében látta a kitörési lehetőséget sajnos lelkileg nem kezelte pedig ez inkább lelki eredetű.

inf3rno 2013.03.20. 23:27:09

@Keli29: Én azt találtam, hogy a szimpla szív- és érrendszeri betegségek, ill. a gyomor- és vastagbélrák ellen kis mértékben véd a szója. Valószínűleg ez a hirtelen szívhalál (ha egyáltalán arról van szó) egy kevéssé kutatott betegség. Jó lenne tudni a latin nevét, hogy jobban utána tudjak keresni. Egyébként ahogy olvasom vannak olyan esetek, amelyeknél szív probléma nélkül halnak meg ugyanilyen hirtelenséggel mindenféle magyarázat nélkül az emberek, szóval a kép egy kicsit árnyaltabb, gyakorlatilag bárki meghalhat bármikor így is, nem csak autobalesetben... Az élet nem csak játék és mese... :D

vaddisznou 2013.05.21. 18:31:54

Mi az, hogy legenda meg sportoló?
Akárki elérheti ezt az alakot, ha normálisan edz, azért mert egyszer az életben képes elérni valamit (azt is csak koxszal), attól még nem értem, hogy miért lesz sztár. Állandóan csak feltűnősködik a nagy semmivel, meg saját magát futtatja. Ektomorfnak lenni annyiban "hátrány", hogy több szénhidrátot kell bevinni, mi ebben a pláne? Aki pedig Spiropenttel (nem is anabolikus szteroid, hanem asztmagyógyszer/nagy adagban zsírégető-megemeli a pulzust meg a testhőt) megy el szaunázni, az ne csodálkozzon, ha a szíve nem bírja.
Össze lehet hasonlítani Illés Norberttel, aki nem feltűnősködik, versenyez, izmosabb, és naturál!

Nixus 2013.05.27. 09:21:52

nem shreddedshian volt a neve..

Adriáno Cselescsávó 2015.07.10. 02:00:01

@Schrödinger'sCat: nem tudom hogy más hogy vele, de engem meg a magad fajta zavaros fejű, modoros bölcsészpicsák idegesítenek, akiket a saját leszakított kezeikkel kellene agyonverni.

VatoLoco 2015.07.11. 11:17:06

Tisztelet ennek a srácnak, mindenért, amit véghezvitt és azért is, ahogyan gondolkodott!

Sajnos egyetlenegy dolgot csinált rosszul,..a Kardió a futás, és minden más is, az egyik legfontosabb dolog, amit ha a kezdetek elején nem is, de később el ne hagyj soha!

A kardió, a szív és a vérkeringés egészséges fenntartása, a szó jelentése is szívvel kapcsolatos. Szívbetegeknek nagyobb odafigyeléssel (és az elején nem is javallott) de ugyanolyan lassú kitartó munkával és odafigyeléssel (ami a cikkben benne van), először kevés bicikli, esetleg ellpitikus trainer, ...ne felejtsétek ki az edzésből, testalkattó függetlenül, mert állóképességet és kitartást is hoz.

Sajnálom, hogy kihagyta az edzésprogramjából
Kardio=szív és érrendszer.

És felejtsünk el minden tévhitet, hogy izmot veszítesz (persze), de, minden kis izomveszítés, vérkeringésben és állóképességben visszajön.
Később pakolhatsz még annyi izmot magadra, amennyit akarsz.

Még 1x hangsúlyozni akarom, ha valaki bármilyen szívrendellenességben szenved, annak az első pár év alatt csak lassan és nagyon fokozatosan szabad kardiózni...de kihagyni vétek.

Egy edzőtársa, alig pár hónapja ment el szívinfarktust kapott, 21 évesen... sajnos műtötték a szívét előtte....de miért gondolja bárki, hogy a kemény súlyzós edzés nem terheli meg a szívet...vagy jobban, mint egy kevés kardió!?

Még 1x tiszteletem a srácnak, mindenért, amit véghezvitt, de kardiózzaktok...mindenki az egészségi állapotának megfelelően! És ugyanilyen kitartóan!

Srác9 2015.09.15. 21:29:57

Legenda? Inkább, ne. Felelőtlen volt. Sajnálom, hogy ilyen fiatalon eltávozott. Tanulság: megfelelő orvosi vizsgálatok nélkül, ne edzünk. Szteroidokat nem érdemes szedni és ne várjuk, hogy 2,3 év alatt Mr. Univerzumok leszünk. Értelmetlen halál, rossz példa. Hibás önkép...

Christopher Haga 2016.12.23. 02:13:45

Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelgése. Szerintem ez elég jó motiváció. Ahogy a sorokat olvastam, egyre jobban kezdtem érezni hogy "na, kezdeni akarom" és nekem most erre volt szükségem :)
Add a Facebook-hoz