LifeT!Lt

LifeT!lt

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.
  • dokineni: mi a f@szomnak olvastam el ezt a baromságot, atyaég kurvák voltak, vannak, lesznek, régen digóztak... (2015.06.30. 22:14) Bitch-Air A kurva járat

A Nők Forradalma...

WomenRevolution (1).jpg

A LifeTilt oldalait az élet írja, és mint ahogy a legtöbb bejegyzést, úgy ezt is egy beszélgetés, egy teljesen véletlenszerű esemény, vagy éppen egy spontán érzés váltja ki. Talán soha nem születik meg a dokumentált fogyás ötlete a blogon, ha nem találkozom Petrával, és a kurva járatos bejegyzés sem íródik meg, ha nem jövök össze azzal a bizonyos lánnyal. Ez a bejegyzés is egy ilyen véletlen bejegyzésnek köszönhető, amit egy lánnyal folytattam le a napokban, és ami végérvényesen rádöbbentett a LifeTilt program valódi erejére, és mindarra az érzelmi, és élet pluszra, amit a nőkből és úgy általában bárkiből képes kiváltani. A főszereplő tehát egy lány, aki a programja közepén tart, és aki rám írt Facebookon. Ebből a beszélgetésből idézek most…

milyen voltál régebben ?

Dorina - álmodozó, félszeg, határozatlan, rózsaszín felhőn üldögélős, bár legyen inkább zöld mert utálom a rózsaszínt, kislány. 24 éves kislány :DD

és milyen vagy most ? 

Dorina: - cinikus, kritikus, nem esek hasra senkitől és semmitől. el tudom dönteni kivel állok szóba, ki érdemes rá, vannak céljaim, terveim, nem élek egyik napról a másikra, vannak elvárásaim magammal szemben, ezáltal másokkal is... elkezdtem felnőni, állítólag szeptember óta alakul ez, mondjuk szerintem is. gyakorlatiasabb vagyok, magabiztosabb, és nem félek már annyi dologtól. őszinte vagyok ezzel sokakat megbántok. 17 évesen elköltöztem otthonról, de nem volt időm felnőni, mert pénz kellett. Most pótlódik.

Favim.com-51.jpg

Ebben a beszélgetésben minden benne van. Benne van az erő, a dinamika, a jellemfejlődés, és ami a legfontosabb egy nő forradalma, amit saját magával és a gyengeségeivel vívott meg legbelül, és amiből nagyon úgy néz ki hogy győztesen fok kikerülni. a XX. század emancipációs törekvései az akkori kornak megfelelően elérte célját. Ma már egy nő, legalábbis hivatalosan teljesen hasonló elbánásban részesül mint egy férfi, de egy bizonyos társadalmi intelligencia szint fölött biztosan. A társadalmi jogok kiharcolásával azonban nem érhet véget ez a folyamat, mert az emancipáció sikere nem a szavazati és egyéb alapvető alkotmányos jogok meglétében mérhető. Ezek a jogok megléte az alap, és minden más csak ezután kezdődik, mert hiába a nők tömbösített elégedettsége, ha a nő mint egyén a mindennapokban nem érzi magát egyenrangúnak, mert nem hiszem hogy egy csaj 2012-ben attól érezne érzelmi kielégülést, hogy rendelkezik olyan társadalmi alapjogokkal, ami alanyi jogon egy gondolkozó társadalomban egyébként is járna neki. A nők egyéni boldogsága a lényeg, mert az emancipáció csak egy lehetőség, amin belül a nők lehetőséget kapnak, hogy kiteljesítsék önmagukat, és a bennük rejlő potenciált az életre, és itt jön a képbe Dorina, és az ő személyiségfejlődése, amiben megtalálta önmagát. Ahogyan ő is írja céljai lettek, magabiztosabb az életben, elvárásai vannak saját magával és másokkal szemben, és ez az első lépés egy boldogabb női lét felé.

A nők kurva nagy tévedése az élettel szemben az, hogy egy férfihez kötik az életük kiteljesülését, és boldogságuk megélése nagy mértékben függ attól a férfitól, akivel éppen együtt mozognak ahelyett, hogy kiharcolnák az önrendelkezésüket, és egy önálló, és sikeres életet kezdenének el építeni maguknak. A LifeTilt program sikeres végig csinálása egy olyan ugródeszka lehet ezeknek a céloknak az eléréséhez, amit egyszerű nem engedhettek el magatok mellett. Egy 70 vagy 90 napos program olyan szinten fog titeket megerősíteni fejben, amiről most még álmodni sem mertek, és a fogyás ennek a folyamatnak csak egy jelentéktelen, pozitív hozadéka. A LifeTilt nem egy szimpla diéta és nem csak a fogyásról szól, hanem emberek mentális megerősítéséről, ami által kinyílik előttetek ez a kurva világ és bármit, ismétlem bármit elérhettek az életben, mert az igényszintetek és az elvárásotok elsősorban önmagatokkal szemben jelentősen meg fog nőni.

Nők milliói élnek balfasz kolonc életbukott férfiakkal a nyakukon, körülvéve magukat barátnak hazudott fékekkel, akik csak visszahúznak titeket az életben. Ezeknek a nőknek a tragédiája, hogy egy ingerszegény, komplexusokkal terhes gondolatvilággal fel sem tűnik nekik az a nyomorúságos életük amit jelenleg élnek, mert belefásultak már régen a mindennapokba, és a kiutat  már régen nem is keresik, a renget pofára esés miatt. Kezdjétek el a Programot, és változtassatok az életminőségeteken, amire már tudtok egy élhetőbb életet építeni, mert valójában ez a nők igazi forradalma egyénekre bontva, a mindennapokban. A LifeTilt programot elvégző nők, új életük első lépéseit már megtették, és az ő életük kifutása, és hogy nőként miket képesek ezek után elérni, innentől kezdve már csak rajtuk múlik. Ők már birtokában vannak annak, ami egy minőségibb életre sarkallja őket.

03.jpg

A nők valódi forradalmát nem csoportok, mozgalmak, vagy szakszervezetek vívják meg, hanem egyének, nők a mindennapokban. Minél több nő érti meg, hogy nőként is el lehet érni szinte bármit az életben, a férfiak annál inkább arra lesznek kényszerítve, hogy ők is villantsanak valamit, mert ha a nők tömegei kezdik el egyre feljebb tolni a lécet és lesznek egyre magasabb elvárásaik a férfiakkal szemben, úgy a férfiaknak is alkalmazkodniuk kell a megváltozott viszonyokhoz.  Az, hogy manapság a férfiak egyre nagyobb számban puhapöcsű töketlen perspektívátlan kis köcsögök, abban azért nagy szerepük van ám a nőknek is, kereslet kínálat alapon ugye.  Ha egy nő a komplexusai, a külseje, vagy a képességeibe vetett hite miatt leértékeli magát, úgy az elvárásai is a béka segge alatt lesznek, így kialakítva azokat az elátkozott szánalmas kényszerkapcsolatokat olyan férfiakkal, akik ugyanúgy lófaszt sem csinálnak az életben, és a szerepük a társadalomban annyi, hogy velük is csak többen vagyunk a Föld nevű bolygón.

Ébredjetek hát fel, és ne várjatok a hercegre, ha ti még a közelében sem vagytok a hercegnő státusznak. Nézzetek körül, nézzetek magatok mellé ki a párotok, ő mennyi pluszt tesz hozzá a te életedhez, mit csinál jelenleg, és te most milyen életet élsz, kik a barátaid, mik voltak a céljaid 5 évvel ezelőtt és azokhoz képest te most hol tartasz. Na ez az élet tükre, ami nem fog neked hazudni. Nézz körül újra, és ne hazudj magadnak. Ez az az élet ami kell neked ? Így tervezted el az életed évekkel ezelőtt ? A társadnak hazudott férfi aki melletted van valóban az a társ, akit te megálmodtál magadnak és aki mellett te boldog vagy és nem csak egy „ez jutott” alapon kompromisszumos megoldás ? Most az egyszer ne hazudj magadnak és értékeld az életedet a maga valójában, mert ha ezt most képes vagy megtenni, akkor ez lesz az első lépésed a minőségibb életed felé vezető úton. Kezdjétek el a Programot és változtassatok. Változtassatok meg mindent és mindenen amivel jelenleg nem vagytok elégedettek. Ehhez bátorság kell tudom, de egyszer mindenkinek ugrania kell. Az új életed első nagy lépése a programod lesz. Ez a lépés nem lesz könnyű, nem akarok áltatni senkit kurva nehéz lesz, de semmit nem adnak ingyen, főleg nem egy boldogabb életet.

tumblr_lysgb8k1hf1qco61to1_500.png

A programodhoz azonban nem csak magadat kell majd legyőznöd, mert rengetegen lesznek, akik nem akarják majd a sikeredet, mert a te sikered az ő bukásuk. Ezek az ellenségek közelebb vannak hozzád mint gondolnád. Ők azok akik képtelenek lesznek elviselni a te pozitív élet fejlődésedet, mert szembesíteni fogod őket a saját gyengeségükkel. Ki kell iktatnod ezeket az embereket az életedből, át kell gondolnod jó pár dolgot és alapjaiban kell újraértékelned a jelenlegi kapcsolataidat. Fájó felismerések ezek, de a legfájóbbak azok lesznek amikor a családod néhány tagja fog belekerülni ebbe a körbe, mert lesznek ilyenek nem is kis számban higgyétek el nekem. A párod, a barátnak hazudott emberek körülötted vissza akarnak majd rántani, akadályokat gördítenek majd eléd, hogy ne csináld, ne hagyd ott őket, de te csak menj tovább ne törődj semmivel, és ne nézz vissza, mert akik a boldogabb életed felé vezető úton eléd akarnak állni, azok nem a barátaid, nem jelentesz nekik semmit, de legfőképpen nem szeretnek téged, így nyugodt szívvel hagyhatod ott őket az útszélén, hogy később a saját életmocskukba megfulladva, a saját maguk által szőtt kötéllel akaszzák fel magukat.  Fejlődj emberileg, fejleszd az életedet, és találj olyan embereket akik minőségileg illenek hozzád és legalább azonos szinten vannak veled. Ezt a szintet soha ne add alább, és ne engedd meg, hogy beléd kapaszkodjanak vagy rajtad akarjanak felmászni. Ez nem a múltad megtagadása, hanem a dolgok tisztánlátása.

Ez a nők valódi forradalma, és ez a te saját harcod is az élettel szemben. Itt az ideje hát, hogy megvívd a saját harcod, és ehhez a harchoz minden fegyvert megtalálsz itt a blogon…        

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

http://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr604066234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

B.-né Erika 2012.02.04. 22:24:12

Előre várom a következő 70 napomat :)

Sliders 2012.02.04. 23:30:21

Azért a képek a posztban remélem nem azt sugallják, hogy ribancok legyenek a nők mert akkor baj van. Nem hiszem, hogy a forradalom itt kezdődik...

Amúgy a nő aki írt neked Bence kitűzhetné célül, hogy megtanulja azt hogy mondatot nagy betűvel kezdünk. Ez alap lenne mondjuk egy 24 éves nőnél. Amúgy a mindenkit és mindent leszarok emberek érzéketlen, szeretetre képtelen öntelt beképzelt alakok akik egyedül fognak így maradni. Ha valaki ezt így fel is vállalja az gáz.

thatsme 2012.02.05. 00:07:47

@Sliders: A fészbuk cset nem egy novellaíró verseny, hogy mindent nagybetűvel írj szerintem (csak feltételezem, hogy ott zajlott a csevely) :)
Nekem személy szerint (bár lehet nem sokakat érdekel :D) az a véleményem, hogy egy igazi nő a külsejétől függetlenül arra törekszik, hogy "tökéletes" párt találjon. Nem pedig félmegoldásokra, meg ez épp egynek elmegy választásokra. Mire befejeztem a programomat, akkor éreztem úgy, hogy végre külsőleg is tökéletesen mutatunk egymás mellett, eszem ágában sincs lelépni. A testem változott, az érzéseim nem, pedig hányszor kaptam meg (Tomitól is), hogy ott fogom hagyni.

Sliders 2012.02.05. 00:21:01

Mikor én is elkezdtem fogyni akkor bennem is volt egy olyan érzése hogy na kicseréltek és megérintett a nagyképű beképzeltség szele, de szerencsére ezt felismertem. Egyáltalán nem érzem azt, hogy mivel jobb alakom van már rögtön mindenkit leszarok aki mást mond mint amit gondolok. Az emberekkel nem lehet durván bánni. Senki nincs abban a helyzetben és pláne nincs joga a másikat megbántani csak azért mert Ő jól néz ki. A lány pedig nagyot koppan ha ezt tényleg így is alkalmazza az életben "cinikus, kritikus, nem esek hasra senkitől és semmitől. el tudom dönteni kivel állok szóba, ki érdemes rá,"

Az egy dolog, hogy most Ő van fent, de ha másnap mondjuk balaeset lesz és megnyomorodik akkor meg ugye más majd cinikus meg kritikus lesz és leszarja akkor valszeg neki kurva szarul fog esni. Mindennek két oldala van. Amilyen az adjon Isten olyan a fogadj Isten. Ez amúgy nagyon is igaz!
Semelyik ember nem tökéletes, bármelyik másodpercen fordulhat a kocka. Éppen ezért szerintem az empátia a kedvesség és az alázatosság nagy erény főleg ha tudod is alkalmazni. De a poszt alanyával nem értek egyet. Meg azzal sem hogy a nők ribancok legyenek amit a képek sugallnak :)

Scala 2012.02.05. 00:23:14

Az elitizmus elég nagy skizofréniához vezet, csak szólok...
Azzal, hogy én aztán tökéletesen vágom azt amikor elege van az embernek, hogy tapadnak rá olyanok, akikből egyáltalán nem kér! El is lettek hajtva majdnem mind.
Ettől függetlenül a művészet az, hogy önmagad maradva fel tudj oldódni a nagy egészben,egységélményed legyen, annál nincs nagyobb béke és boldogság ezen a bolygón. Egység önmagaddal, a genetikai örökségeddel, a testi-lelki-intellektuális-spirituális vállalásaiddal. Ha fel tudsz oldódni az egységben nem lesz benned félelem, nem tekinted ellenségnek a visszahúzókat. Elfogadással és tisztelettel elengeded őket, mert más platformra kerültetek.
Harcolni nem azt jelenti, hogy fortissimo nyomatom a magam célját és igazát. Ha a program a cél, akkor tiszteld magadat annyira, hogy még gondolatban sem akarod megtörni, és akkor nem fognak kísérteni sem, olyan erős lesz az aurád. És amúgy a komoly célokat nem kell nagy dobra verni... akkor bevonzod a sok hülye tanácsot. Tízmillió dietetikus-személyi edző országa. :-(

A magyar férfikínálatról írottakkal teljes mértékben egyetértek. :-(

Scala 2012.02.05. 00:29:35

Valami ilyesmi mennyivel megnyugtatóbban hangzik:
"Ebben az évben, amikor megünnepeljük a Sárkány Évét a kínai horoszkóp szerint, engedjük, hogy felmerüljön belőlünk az erő, a határozottság és a kiválóság, amik természetes módon a miénk, és engedjük, hogy ezek az erők legyenek hatással az életünkre.

Mi az igazi erő? Belső erő, ami képessé tesz arra, hogy a béke, a szeretet és a bölcsesség értékei szerint éljem az életem. Nem számít, mivel kell megbirkóznom, méltósággal, rugalmassággal és a türelemmel kezelem az életet. A határozottság megengedi, hogy túlmenjek minden korlátolt látásmódon, melyet magamról alkottam, és véget vessek a gondolkodásmód és viselkedés régi szokásainak, amik gyengévé tesznek. Hittel, lelkesedéssel és bátorsággal magam előtt tartom a célt, hogy mindig a legjobb képességeim szerint éljek. Akkor a siker garantált.

Időt szánok a csendes elmélkedésre, hogy képes legyek összekapcsolódni ezekkel a szellemi minőségekkel önmagamban, amik a valódi gazdagságom. (..)" (BK Janki - India)

Az ellenségkép és a harc a nagy problémája szerencsétlen OVnak is...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.05. 01:06:47

@Sliders: ismerem a csajt, akirol szo van(nem szemelyesen, blogrol), es az a velemenyem h eleg szerencsetlenul lett ez a par mondat kiragadva a szovegkornyezetbol. Sajnalom h ilyen kep lett rola festve, szerintem sokkal tobb minden (es sokkal tobb erzekenyseg) van benne ennel.
Ugyanakkor alairom h eleg ütnivaló a kis bemutatas alapjan.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.05. 01:08:32

@Leningrad: Ugyanakkor alairom h eleg ütnivaló*nak tunik* a kis bemutatas alapjan.

thatsme 2012.02.05. 01:31:39

@Sliders: "de ha másnap mondjuk balaeset lesz és megnyomorodik akkor meg ugye más majd cinikus meg kritikus lesz és leszarja akkor valszeg neki kurva szarul fog esni."
...ne írj olyat, amiről fogalmad sincs szerintem.
Én találkoztam vele személyesen, pont egy ilyen baleset után. Amit ez a 3 bekezdés sugall, az szöges ellentétben áll azzal, akit én megismertem. ne ítéljünk már pár kiragadott mondatból, Tomi nyilván azokat a részleteket ragadta ki az egészből, amit hallani és prezentálni akart.

JónásBrigi35 2012.02.05. 10:28:37

Jó poszt.
A csajban meg bírom, hogy felvállalta, hogy ilyen (is) lett. Nyilván nem az egész személyiségprofilját tatalmazza az az egy bekezdés. Plusz 24 éves korára még nemigen forr ki senki személyisége.

Keli29 2012.02.05. 11:31:07

Még van olyan is, aki 50 éves korára sem forr ki!
A lányok elkurvulásának, érzéketlenségének, primitívségének (mind érzelmi, mind értelmi szinten) a férfiak elköcsögösödése az oka! Személyes tapasztalataim tömkelege bizonyítja ezt a közvetlen rokoni kapcsolatok mélységéig! És itt nem is a pénzről van szó egy férfi esetében, sőt, leginkább nem a pénzről van szó, hanem arról, h. tud-e küzdeni, megáll e a lábán, vannak e céljai, rászorul-e indokolatlan segítségre stb. Ellenben, ha egy nőnél ez úgy csapódik le, h. ez a pénzen/pozíción múlik, akkor abban az esetben annál a nőnél van a hiba, mégpedig elég komoly és súlyos hiba, amivel óriásit fog szívni későbbiekben, ha nem szív már jelenleg is... Egy férfira fel kell tudjon nézni egy pozíciójának és "rangjához" megfelelő nő (ezeket az intelligencia, a végzettség, amunkakör, stb. dönti el általában), különben borul a rend és nő fogja hordani a nacit és abból csak a keserűség és trágya élet lesz. Egy férfinek pedig utat kell tudnia mutatni egy nőnek, irányítani kell a nőt, amikor látja, h. a lépései bizonytalanok, a nő tudjon rá támaszkodni, tudjanak csapatként együttműködni! Ha ez megvan, akkor az út innen egyenesen vezet egy jól működő, szeretet teljes családhoz, amiben a majdani fiú és lány gyermek megfelelő nő és férfiképet kap majd! Egyszerűen más út nincs, mert nem tud lenni! Számtalan csonka családban felnőtt férfi társamnál észlelhető az, h. nincs apakép, nem volt meg a férfi a családban, aki utat tudott volna mutatni! És jelenleg, amikor a legnagyobb szükségük lenne a férfiúi keménységre, mert a munkájuk múlht rajta, most rugdossák le őket az aktuális nőik, ők meg ezt pisszenéstelen arccal tűrik, majd hozzám jönnek sírni... A nőknek viszont ne egy férfitől tegyék függővé életüket, ne tőlük várják azokat a megoldásokat,a miket egyes egyedül ők tudnak meghozni, majd ne a férfiakat kérjék számon, ha ezek a döntések balul sülnek el... SZVSZ akkor lehet egy kapcsolatot teljes értékűen megélni, ha mindkét félnek vannak olyan céljai, amikért komolyan tesz és küzd, és a sikereit meg tudja osztani egy olyan valakivel, aki azonosulni és ugyanúgy örülni tud neki! Dorinának az életmódváltással együtt a női kedvességet, bájt, gálánsságot, érzékenységet is magával kell hoznia, úgy, h. ha kell elő tudja venni a kőkemény, ellenálló mivoltát is különben hiábavaló lenne a változás!

PrettyWitch 2012.02.05. 14:17:28

Megvágott magánbeszélgetést nyilvánosságra hozni tisztességtelen.

Olyan embernek, aki nem él tartós kapcsolatban, arról papolni, hogy ki az, aki mellett érdemes élni, és ki az, akitől menekülni kell, hiteltelen.

Az a nő, aki pusztán a lifetilt programtól várja az élete megváltozását, ugyanannyira önállótlan, mint aki ugyanezt egy férfitól vagy a pénzétől várja.

És talán azt is végig kellene gondolni, hogy a családi és baráti kapcsolatok nemcsak arról kellene, hogy szóljanak, hogy ki mennyire hasznos nekünk. Talán vannak - kellene, hogy legyenek - ennél mélyebb érzelmek is.

mircibanán 2012.02.05. 14:42:15

Mi van, lányok, savanyú a szőlő? :D

thatsme 2012.02.05. 14:54:05

@spenótos: ha tudnád h mióta diétázunk és hol tartunk benne, szerintem ez a komment nem született volna meg...

PrettyWitch 2012.02.05. 14:55:41

@spenótos: Ha a mondanivalónkból csak ennyi jutott el hozzád, akkor erre a megjegyzésedre felesleges érdemben válaszolni.

zerolime · http://nullacitromos.blog.hu 2012.02.05. 15:06:57

Úgy értelmeztem a sorokat, hogy olyan emberekkel nem szabad foglalkozni akik gátolnak, akadályoznak az életben, akár közeli ismerősökről vagy rokonokról legyen szó;
egyetértek, vannak olyanok, akik nem tudják elfogadni, h önálló akarattal rendelkezik a másik, és a döntéseit maga hozza, és (ha) ez nem fér bele az általuk elképzelt világképbe, akkor már jönnek a (meg)bántások.
Az embernek ki kell állnia önmagáért, és nem szabad hagyni, hogy az ilyen jót”akarók elnyomjanak.. tudom én a pokolba vezető út is jó szándékkal van … de van egy határ.
Dorinából pedig a program csak azt tudta kihozni ami egyébként is benne volt, csak nem került előtérbe, nyilván nem egy pukkancs lett belőle, csupán tudja mit akar, a magabiztosság pedig nem egyenlő a felsőbbrendűséggel, egészséges önbizalma nőtt csak, és szerintem most nyílik ki igazán a világ felé, fel kell fedeznie a lehetőségeit, amikre esetleg eddig még nem is gondolt..
a kapcsolat pedig.. hát azt mindenki maga dönti el, hogy merre változik, ki tudnak derülni olyan tényezők amik eltörpítik a másikat az ember szemében…
(a magánbeszélgetést illetően, nem hiszem, h ne beszélték volna meg, hogy kikerül ide..)

Teleszkop 2012.02.05. 20:39:56

@Keli29: Eeez igen, mintha az én szavaim lettek volna, csak egy férfi szájából! Férfiasság és életrevalóság, (na meg persze humor), szerintem ezek a legfontosabb tulajdonságok, amivel egy férfinak rendelkeznie kell, minden más csak valami silány utánzata a nemnek.. egy nő pedig akkor lehet teljes, hogyha egyedül is tökéletesen meg tud állni a lábán, ő nem fog kapaszkodni a férfiba és tőle várni a megmentést.
Valami ilyesmi kombóból gondolom, hogy egészséges kapcsolatok születnek. (Legalábbis én hiszek benne :) )

eperszuret 2012.02.06. 01:22:44

@Keli29: nem csak a csonka/apa nélküli családban felnövő fiúk nőhetnek fel egészséges férfi-kép nélkül... és élhetnek a fentebb leírt jelzőkkel minősíthetetlen/boldogtalan/elk.rt életet...

Tomisz 2012.02.06. 10:37:03

Azért az hogy milyen férfiak és nők nőnek fel nagyon jelentősen befolyásolva van a külvilág és média által. Ahol SP-k, Bieber-ek meg a Twiligt filmek álomszereplői a menők és a "féfiak" megtestesítői vagy mintaképei ott nem kéne várni valami háborúban felnőtt és edzett kemény férfinépet. Ezt a rendszer termeli ki amit ti nők tapasztaltok. És valaki irta hogy magyar férfiállomány... hát ez éppen nem csak magyar férfiakra igaz, hanem a fejlett világ nagyrészére. Ugyanez igaz amerikában, kanadában, angliában... stb. Szóval kár álmodozni (ebben is). :)

De ugyanez igaz nőkre is, teli vagyunk Lady gagákkal, Jersey shore szereplőkkel meg hasonló mű-/gagyi-ideálokkal és minden leendő nőnek ilyen mintaképeken kell felnőnie. Mert hogy ezeket fogják nézni nem azt hogy az anyjuk mit csinál abban biztosak lehetünk.

Persze tisztelet a kivételnek, mint mindig. :)

eperszuret 2012.02.06. 11:26:51

@Tomisz: igen, a média sokat számít... de ha otthon apád egy hernyó, egy önérvényesítésre képtelen ember, aki kisgyerekkorodban nem állt ki érted/melletted, akkor nagyon úgy fogsz felnőni, hogy nincs meg benned az a bizonyos 'kraft' és enélkül bizony a médiamocsok minták nélkül sem leszel 'normális' férfi/női identitással bíró ember, aztán ha végig kell csinálni egy 70 napos diétát, csak pillázol, hogy miért bukod be sorba a dolgokat

ruskyy 2012.02.06. 11:41:30

Most már tényleg teljesen átcsaptál ebbe az agymosós "I CAN DO IT, I WILL TAKE IT..." stílusba, amit cd-n is meglehet venni, azt hallgatni munkába menet, a reggeli dugóban, hátha egyszer lemészárolod a munkatársaidat.

Közben olyan szinten vagy felszínes, hogy fáj.
Nem baj, szépen megfogtad ezt a "piaci"rést, kajálni fogják rengetegen. Csak azt sajnálom, hogy ezzel el lett kúrva a blogod szellemisége. Mondjuk már a fehérje-tesztes beharangozónál, meg a peak felé eladott (mit is írtál régebben arról, hogy szponzorációhoz miként viszonyulsz? - érdemes lenne előkeresni) 'lelkednél' lehetett ezt sejteni.

Keli29 2012.02.06. 12:07:09

@ruskyy: Blablablabla... Nem tetszik, sértő, ízléstelen, jellemtelen, felszínes? Akkor ne kövesd... "I CAN DO IT, I WILL TAKE IT..." - miért, eddig milyen volt, eddig mit sugallt a blog? A szponzorálásról pedig annyi volt, h. ha nincs, akkor is csinálja! De azért olyan nagyon komoly szponzorálásnak nem tartom azt, ha a támogatás abban merül ki, h. Tominak ingyen vannak a táplálék kiegészítői, ami havi szinten max. 40.000 HUF-ot jelent, de akkor már mindent duplázott...:D Én ezt nem sajnálom tőle, másoktól sokkal jobban sajnálok sokkal többet!!!
@eperszuret: Ez igaz, csak ott jellemzőbb, de teljesen igazad van, sajnos! És már ez is egy hozadéka a jelen kornak! A krapekoknak össze kell szedniük magukat!!! A másik fontos szó a krapekok életében (a nőkében is, természetesen) a FELELŐSSÉG! Ha tróger, vagabund, suhanc vagyok, akkor ne csináljak gyereket és lehetőleg ne basszam el kapásból két ember életét! Lehetek az, semmi baj, lehetek kalandor, lehetek egy örök gyerek, de egy minimális felelősségtudat és férfias hozzáállás KÖTELEZŐ, h. ne legyen egy újabb olyan "kőkemény férfi kalandor", aki a nője pénzéből finanszírozza a saját faszságait! ;)

Keli29 2012.02.06. 12:11:24

Ja, igen! És a humor mindenek előtt, hogy simán át tudj lendülni a mélypontokon! ;)

ruskyy 2012.02.06. 13:06:40

@Keli29: lassan a testtel joember. Csak annyit irtam, hogy felszines, a tobbi jelzot te kepzelted oda... ;)
40.000 huf az alja a havi tápkieg adagnak. Szorozhatjuk ezt nyugodtan skalárral. A szponzoralas meg eleg vad gerillamarketinget valtott ki a bloggerbol, mindegy.
Az osztonzesnek is vannak fajtai, ez mar atcsap abba, ami a joerzesu embernek sok, es felszines. De mint mondtam kajalni fogjak sokan, az emberek mar csak ilyenek ;)

Keli29 2012.02.06. 15:31:06

@ruskyy: "Agymosós? Lemészárolod...", tök mindegy... mennyire szőrözöl, ezek után ezek a legfinomabb jelzők, amiket "odaképzeltem"..., végül is igazad van, ezek elég finoman lettek megfogalmazva, a fent említett túlzásokhoz képest, amit írtál...
A táplálék kiegészítőknek 40.000 HUF akkor az alja, ha profi testépítő vagy, szponzor nélkül, akkor elhiszem! De Tomi nem body-builder... Ebben gondolom egyet lehet érteni! Én szedem ezeket a cuccokat és egy cca. 23.000 HUF-os adag 2 hónapra elég nekem úgy, h. napi szinten használom és nem 30 g fehérjét, hanem inkább 60-80 g-ot (Whey Fusion Upgrade 2,26 kg- os)+Pyruvat+CLA+Ultra A-Z+Carnitin!
Nekem cca. 23.000 HUF. Igazából a felszínest sem értem, mert a blog lényegét tekintve ez pont nem mondható el róla. Az ösztönzésre pedig kérlek mondj egy számodra elfogadható fajtát, ami legalább ilyen hatékony és mégis mélyreható! Mondj egy másik ösztönzési formát, ami nem ilyen felszínes és mégis ilyen hatékony! Megfordítva, ha Tomi ilyen felszínes és mégis ennyi embert megmozgat és elér vele, akkor annyira nem csinálja rosszul! Képzeld, ha mélyrehatóbb lenne...:D! Amúgy te edzel, v. testépítő vagy, v. csináltad már egyetlen programját is egyáltalán? A blog maga eleve lányoknak szól, nekik pedig rendkívül hatékony! A férfiak pedig ki tudják szűrni belőlük a nekik szükséges és lényeges dolgokat és össze tudják rakni a saját programjukat, mivel úgy gondolom, nekünk nem kell fogni a kezünket! És remélem egyre kevesebb lánynak kell majd ezek után fogni, h. ne arra menjen el az energia, h. felnőtt emberek felnőtt embereket tanítanak járni, hanem, sokkal fontosabb és lényegesebb dolgokba tudjuk az energiát beletenni! ;)Peace!

ruskyy 2012.02.06. 15:57:54

@Keli29: :)
A motivalasrol vannak am jofajta szakirodalmak (HR, vezetes-szervezes tantargyaknal talalkozhatsz veluk). Mondjuk ezek a pszichologiai hatteret kevesbe dolgozzak fel, inkabb kozgazdasagi - 'behaviorista' szemszogbol dolgozzak fel a temat.

Nem vagyok testepito, csak valaki, aki utana szokott jarni azoknak a dolgoknak, amik erdeklik (az elet amugy meg tul rovid, hogy mindenhez nagyon ertsen az ember - csak mellekesen megjegyzem). A testem peldaul ilyen, erdekel.
Az internet elott ulve nem nehez osszegyujteni a relevans informaciokat. Egy nonek sem. Ezert nem ertem miert hangsulyozod a hozzaszolasodban azt, hogy most ki ferfi, ki no.

Es nem csinalok semmifele "programot" ilyen 70 napos, meg 90 napos, meg fasztudja hanynapos onbecsapast. A blog 70 napos programja azert jo, mert legalabb nem baromsagokra epul, mint a legtobb hasonlo jolhangzo X napos Noklapja Cafe-s borzalom.

A test formalasa, karbantartasa az tudomany. Nincsenek csodak, csak genetikai kulonbsegek. Jo kaja + edzes.
Huha, ez azt bonyolult keplet, mi? Igaz van, akiknek gimi elsoben se megy a sebesseg kiszamolasa fizikabol, ugysem, ha megvan adva az S meg a T.
Gondolkodni kellene, utananezni a dolgoknak. Nem bonyolult.

Keli29 2012.02.06. 21:08:42

@ruskyy: Ha mindennek utánanézel, akkor pikk-pakk rájöhetsz, h. ez csak neked ilyen egyszerű, de ha ilyen rohadt egyszerű, ahogy állítod, akkor miért mindenki szénhidráttal napalmozza a testét a TV előtt ülve és chipset tömve az arcába? Miért nem pattogtatják az emberek egymást túllicitálva a jobbnál jobb edzésterveket? HR szakirodalom? Piha! Ne röhögtess! Inkább tapasztalat, emberismeret, empatikus képesség és érzékenység, mert nem sok olyat ismerek, aki "jóféle szakirodalom" alapján tud sikeres motivátor lenni.. Nem tudom miért gondolod, hogy egy ilyen program végigcsinálása önbecsapás, ha te nem csinálsz és nem is fogsz csinálni ilyen önbecsapásokat, mert faszán utánanéztél az interneten??? simán ellentmondasz önmagadnak: "nem csinalok semmifele "programot" ilyen 70 napos, meg 90 napos, meg fasztudja hanynapos onbecsapast. A blog 70 napos programja azert jo, mert legalabb nem baromsagokra epul, mint a legtobb hasonlo jolhangzo X napos Noklapja Cafe-s borzalom..." - te most, akkor ez hogy van? Nem csinálsz X napos önbecsapást, de a blog programja jó, mert nem baromságokra épül... És az internetről te mindenféle releváns dolgot össze is tudsz szedni, amiből az következik, h. jó kaja + edzés = fasza test és lélek (ezek után nem szeretnék belemenni, h. ki mennyire felszínes is...)! Ez még szegről végről oké is lenne, de a mitől jó a kaja, v. a hogyan eddzek, ha tömeget akarok növelni, v. szálkásítani akarok, v. mit (t)egyek, ha nyárra le akarok tolni magamról pár kilót típusú kérdésekre már fogadjunk keményen zavarba jönnél, net ide, v. oda... A mit-re mindenki rávágja a jó megoldást, de a hogyanra már csak néhányan! És a blog pont a hogyanra épül! De pl. ha kipróbálnál egy 70 napos önátbaszást, ahogyan néhányan már átkúrták :) magukat itt a blogon, akkor lehet elgondolkodnál, hogy mégse egy felszínes átkúrás ez az egész... ;)

ruskyy 2012.02.06. 21:18:19

@Keli29: minden kérdésedre kb. 3-3 perc kiguglizni akár magyar nyelven a válaszokat.
hogy miért tömik a fejüket a TV előtt? mert az emberek lusták. te is lusta vagy. hiszen a kérdéseidre - mint mondtam - pár perc kikeresni a választ. ehelyett inkább kommentet írsz, amire válaszolok is, mert fasza ez az email-es értesítő ;)
amúgy igen, akármelyikre válaszolnék neked, de nem csak én, ez nem atomfizika, kurvára nem az. mégis ekkora a homály a fejekben, hogy ihajj. ez a baj. illetve az ilyen blogoknak nem baj, mert az ilyen homály emberekre építkezik.

nem programot csinálok, hanem - mivel kifejlődött aggyal rendelkezem, és ezért össze tudom rakni a kis információ morzsákat egy nagy egésszé - a céljaimhoz és az adott időben éppen meglévő prioritásaim és motivációim alapján foglalkozom a testem formálásával. állandóan. nem 70 napig.
többet nem reagálok, felesleges. nem érted meg úgysem, ahogy nyilván az ittlévők többsége sem, szóval egyelőre befejeztem a széllel szemben hugyozást.

Keli29 2012.02.07. 00:28:16

3 - 3 perc kiguglizni... Beszarok rajtad! És a 0,012 mp alatt kapott 10.000 feletti találatokból majd össze is tudod rakni gondolom 3 perces részidővel..., persze, persze, fel kéne irass magadnak egy L'Oreal arccsökkentőt! Bárcsak mindenki olyan lusta lenne és csak annyi kérdése lenne, mint nekem a testedzéssel kapcsolatban...
"nem programot csinálok, hanem - mivel kifejlődött aggyal??? rendelkezem, és ezért össze tudom rakni a kis információ morzsákat egy nagy egésszé - a céljaimhoz és az adott időben éppen meglévő prioritásaim és motivációim alapján foglalkozom a testem formálásával." - ez gondolom azt jelenti, hogy ha van kedvem edzek, ha nincs zabálok, ha pusztulni akarok pusztulok... és gondolom, ha kedved van a nappalid közepére csokizol és lakkozott dohányzóasztallal széjjelcsapatod...
Igazad van, pont ettől próbálnak a blog olvasói szabadulni! Ugyanis pont ezt a szart unták meg!
Az emberek lusták, igaz, bezzeg te nem vagy az, mert guglizol, kikeresel, elemzel és összerakod a fejedben a dolgokat egy egésszé! De még mindig nem emeltél meg egy kilót sem, és egy métert sem futottál... Mert majd ha lesz motivációd, célod, stb vele... Ez egy meglehetősen langyos hozzáállás, de te tudod!
Máskülönben ha akkora marha vagy, hogy széllel szemben hugyozol, akkor tényleg állj le vele..., u8gyanis senki nem kért rá..:D Tudod, Palesztinában ne játssz klezmert! ;)

benedek bence 2012.02.07. 01:31:44

@Keli29: loreal arccsökkentő :)))))))) év beszólása ember

Keli29 2012.02.07. 08:37:31

@benedek bence: Használd egészséggel! ;)

Keli29 2012.02.07. 08:41:57

@benedek bence: Mármint, írasd fel az arra rászorulóknak te is! :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.07. 12:29:51

@Keli29: Te nem vagy egy okos ember, ezt be kell lassam. Ruszkit nem ismerem (hello drusza), de igy sem nem nehez felfogni mit beszel - neked nem sikerult.
Az arccsokkentot meg nem artana indulaskent magadra applikalnod, jo vastagon :)))

Bence, te meg add csak ala a lovat, meg nem kopkodott tele mindent a fanatikus hulyesegeivel. KicsiÉn akcióban, priceless.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.07. 12:59:43

Amugy nemtom, az mostanra alapkoncepcio hogy a lifetiltet akaratgyenge, IQlight zsirosbodonok olvassak, akiknek eletuk tette lesz ha valahogy leadnak 65-70-90 nap alatt 15 kilot?
Mert mintha kezdene ilyen agymosott iranyba elmenni a dolog a hosi kommenteket nezve.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.07. 13:05:32

@ruskyy: Szerintem az idejarok nagy resze tok normalis, csak sajnos a fanatikus leggyengebb lancszemeknek van messze a legnagyobb arca s szaja. Nem egy embert ismerek, akinek ez veszi el a kedvet szep lassan az olvasastol.
Lehet maga a rendszer akarmilyen jo ha egy ido utan cikinek erzed a hulyekkel valo kozoskodest.

Keli29 2012.02.07. 19:13:00

@Leningrad: Milyen jogon hülyézel te le engem? Nem hiszem, h. kegyed hozzászólásainak mindegyike emelte volna a társaság társalgási színvonalát, noha kétségtelenül színvonalasabb, mint bármelyik én általam megfogalmazott..., gondolom... Viszont az merült fel bennem, h. lehetek én egy Kazinczy díjas költő is és beszélhetnék a legsimulékonyabb hangon és stílusban, neked akkor is basznám a csőröd..., noha egyszer nem találkoztunk személyesen... (De gondolom, ezek után egyikünk sem vesztett sokat...) Ha el vagyok könyvelve, akkor el vagyok könyvelve, ez van, majd valahogy feldolgozom...:D:D:D
Csak az a furcsa, h. kb. 4x annyit kommentelsz, mint én és mégis az én fanatizmusom miatt hagyják abba az olvasást...??? Nem gondolom, h. ennyire hatékony lennék, pláne, h. nem vagyok egy okos ember...:D:D:D
De ha állandóan marod Tomit is, akkor az én szösszeneteim is bele fognak férni, hidd el! :D

Schrödinger'sCat 2012.02.07. 21:31:00

@Keli29: marja? A következő mondatok, amiket ide majd leírok, nem csak neked szólnak, mert ugyan nem bántásból, de nem fogod megérteni. Remélem, azért majd valaki igen.
Hadd mondjak annyit, hogy Bence addig és akkor érezheti magát szerencsésnek, ameddig/ha van körülötte pár olyan ember, mint Leningrad vagy PrettyWitch. Amikor ezek az emberek is feladják, majd akkor lesz nagy a szar.
Ezt csak azok érthetik meg igazán, akiknek egyszer támadt egy agymenésük, egy tökéletesen fals világképük érzékeny, befogadóképes korukban arról, mi is van körülöttük, és minek mi az értéke. Ezek az emberek szélsőségesek. Vagy nagyon a tetőfokon vannak, vagy annyira alul, hogy a depressziót súrolják. Ez kifejezetten akkor szar ügy, amikor sűrűn váltakozik ez a fenn-lenn. Egy idő után nem csak mások, de ők sem tudják önmagukat kezelni és elviselni. Aztán azt gondolják, holmi lunatic, és csak zárójelesen zseni gondolkodó majd útmutatást ad ebben az életben (gyk. Nietzsche).

Amit innen megtanultam, az az, milyen ne legyek. Ne legyek gyenge, mert pár bemutatott példából tényleg leesett, hogy nagyon sok dolog lehetséges. Amiket addig is tudtam, de sajnos tagja vagyok én is a lenn-fenn társaságnak, így nehéz konstans bármitelérhetek-állapotot fenntartani. Amikor épp nem ment, idejöttem, olvasgattam, aztán kicsit jobb volt.
De azt is megláttam, milyen lehet kívülről a hozzáállásom az emberekhez, a családomhoz. Amiről azt gondoltam, keménység, rájöttem, hogy korlátoltság. Amiről azt gondoltam, éleslátás, kiderült, hogy kurvanagy arrogancia és gyerekesség. Minden a szemszögtől függ.
Értem én ezt a dühöt, ami remek speed helyett is, meg a keménykedést. Sokunknak kell óriási feszültséggel megküzdenie minden nap.
De ne legyen a család az egyik ősellenséggé kikiáltva, ha lehet. Ne az legyen javasolva, hogy lépj át rajtuk. Nem ez az egyetlen módja, és végképp nem a legjobb. Láthatod, mennyien követnek, sokan (ezt is beláthatod) önálló gondolkodás nélkül.
Akármit is gondolsz arról, hogy a család tele van rosszakarókkal (nem állítom, hogy nincs ilyen), egyszer te is egy lehetsz ezek közül a gyereked szemében. Igen, akkor is, ha a _lehetőségeidhez és tudásodhoz mérten_ a legjobbat tetted, amit tudtál. Fájna, nem? Vagy elképzelni sem tudod, hogy akit a legjobban szeretsz, az majd nem akar osztozni a te jól kitalált világnézetedben?
Sokan nem olyan erősek, mint amilyennek te látszol és akarsz látszani itt. Azért a mínusz x kilóért túl nagy ár az egyetlen megmaradt, valamit is érő közösség feláldozása. És leszarom, ha sokaknak nem ezt jelenti a család, azok egyéni tragédiák. Attól még mindig az elsőszámú értéket átadó közösség marad.
Ha azt hiszed, ez megváltoztat embereket, a fogyás, tévedsz. Nem a kilók leadása változtatja meg az embereket. Akiben benne vannak bizonyos tulajdonságok, mindig is benne voltak. Csak esetleg nem hitte el. És -15 kiló után világosodik meg arról, hogy nincsenek határok.
Amit mondani akartam, hogy ne takarózz tovább azzal, hogy ez egy blog és magadnak írod, és nem kötelező, és blablabla. Mert akkor most vagy ezt tartsd, vagy tartsd azt, amit más helyeken írsz, hogy közösségformáló, meg véleményformáló, meg faszomtudja. De akkor tartsd észben, hogy utóbbi felelősségel jár, öregem. És gondolkodj el, mit is javasolsz életvezetési tanácsként. Mert ez nem oda vezet, ahová szánod. Legalábbis akkor nem, ha az agyatlanjaid szó szerint csinálják.

Keli29 2012.02.07. 22:52:55

@Schrödinger'sCat: Azért nem egy olyan bonyolult dolog, amit írsz..., meg lehet érteni! Csak nem értem ezt a felsőbbrendű érzést, ami elfog a soraidat olvasva!
Tovább gombolyítva a történetedet, miért gondolod, h. csak akkor van Bencének szerencséje, ha olyanok veszik körül, mint Leningrad, v. Pretty Witch? És ha ők feladják, akkor lesz csak igazán szar? Tehát, hogy ne legyen Bencének szar, likvidálja az olyan "fanatikus" arcokat, mint én és a hozzám hasonlók! És miért gondolod egy db témára adott vita után, h. szar lenne, ha olyanok vennék körül, mint én? Miért gondolod, ha ti, akik hullámoznak jobbak vagytok, mint én, akinek az a nézete, h. küzdeni kell az életben az előrejutásért és nem adhatom fel, fel kell állnom, mert különben örökre lent maradok! És ezt lehetőleg úgy érjem el, h. akinek van affinitása rá, azok közül minél többet húzzak magammal! Mindenkinek vannak mély és magas pontjai, nekem is, miért a Tietek a jobb, miért kell kiemelni? Nem tudom, h. ez a blog a megfelelő választ tudja e adni a kérdéseitekre... Ezt a részét tényleg nem értem, de ha erre az a válasz, h. Ti megmondtátok, h. nem fogom érteni, akkor igazából nincs is jelentősége számomra onnantól kezdve! Két különböző nézetet vallunk! Ti nem értetek engem, és szerintetek én nem értelek titeket. Ezt vagy úgy lehet feloldani, h. közelítjük egymáshoz a nézeteket, v. békén hagyjuk egymást!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.07. 23:10:57

@Schrödinger'sCat:
/bow
Hejj, ez bizony kurvajo lett. Már a lényegi résztől, úgy értem - hogy a nevem leirtad pont leszarom.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.07. 23:17:24

@Keli29: Keli, ez a Cat-féle komment Bencerol szól. Ne haragudj ha ezzel elszomoritlak. Nem rólam, nem rólad, nem Boszirol.
Bencerol, a motivacioirol, egy tükörképrol és a felelősségrol.
Nem is neked szól, így nem kell vedd magad. Ez a helyzet.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.08. 00:08:24

@Keli29: No, vegre nem telorol, es nem toszavakban. Nem akart teged senki direktben bantani, en sem. Ami felbosszantott, az az eszetlen vagdalkozas es a hitvitaig fajulo kotozkodes, mikozben amit Russky mondott, úgy tűnik, nem ertetted meg.
SchCat pedig nem azt irta, hogy teged, vagy titeket likvidalni kene, csupan annyit jegyzett meg, hogy akkor lesz igazan nagy baj, ha eltunik az (ertelmes) kritika, es egyszolamu lesz a dal. Konnyu elmerulni az ontomjenezesben, ugy erezni GOD módban vagyunk, ha csak elvakult követők vesznek körül. A tortenet masodik feleben pedig emlekeztette Bencet, hogy a nagy ero nagy felelosseggel is jar:P. Ha komolyan veszi, hogy ez egy velemenyformalo blog, ha tenyleg elhiszi hogy kovetendo pelda sokak szamara, akkor gondolni kell a kovetkezmenyekre is.
Itt most belemehetnenk legenyes okolrazasokba hogy mennyire követhető vagy tesz valóban boldoggá ez az életszemlélet, de erről most nem akarok állást foglalni.

Annyi mindenféleképp igaz, hogy valami számunkra fontos véghezvitele ad egy tartást és keretet az életnek. Lehet ez sport, fogyás, diploma, nyelvvizsga, egy család igazgatása - ki mit él meg akként. Úgy látszik a nők, főleg a fiatal nők szívesen tesznek olyan erőfeszítéseket a fogyás érdekében, amit az élet más területén nem tesznek meg - még -, és így lehet első nagy AHA-élményük a blog, vagy az itt leírtak követése.
Ez jó! Ez nagyon jó. Es ezért én nagyon örülök, hogy Bence csinálja ezt az egészet. Enélkül például sosem találkoztam volna a Futós Csajokkal, és azt igazán kár lett volna kihagyni.
Amit kevésbé szeretek, az az, amikor mindezt felszines köveztetésekkel, dogmákkal kezdjük beburkolni. "A nő dolga hogy jól nézzen ki". "A LifeTilt megváltoztatja az életedet". Igen, a nők vágynak rá hogy jól nézzenek ki. Igen, ha valamit leteszel az asztalra, megváltoztatja az életed. De maguk a kijelentések addig ütősek, amig csak polgárpukkasztást szolgálnak. Ezért figyeltem fel a blogra. De onnantól kezdve, hogy kezdi ez a dolog halálosan komolyan venni önmagát, és eltűnik a "ha" meg az "néha" lehetősége, inkább idegesítően ostoba lesz, mint üdítően friss és fricskázó.
Huhh. Hát ez jó hosszú lett, sorry.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.08. 00:17:39

@Leningrad: na bazzeg ezzel se nyernek prozairo versenyt, sebaj, felalomban lehetett volna rosszabb is. Szemelyes kedvencem a "köveztetések" szó, ami nyilván az "ingerült csürhe ellenségünkre uszítását, s szíjjelkövezésére való határozott felszólítását" takarja.

Scala 2012.02.08. 09:01:20

@Leningrad: Szerintem se egy nyelvvizsga, se egy diploma, de még egy gyerekszülés sem változtatja meg az embert magát.Az már úgy kész van, ahogy, mindene megvan belül. A körülményei változhatnak igen. De ne legyünk vakok/ostobák, az embert azonosítani a körülményeivel? Max. arra jó, hogy az élethazugságokból várat építsünk, és végignyomjunk egy gyakorlatilag felesleges életet. Pontosítok: ez az élet akkor is lehet felesleges, ha valaki tök fit, mert naponta tornázik, és a diéta is rendben tartva van.
Sokkal mélyebb összefüggéseknek kellene megfelelni, ha életcélokat határozol meg. Ennek egy része lehet a fogyás, a testtel való összhang. De a sikert és az izmokat, sőt a hatalmat, pénzt stb. címkék azonosítani önmagaddal, és azalapján önértékelni: egyenes út a meghasonláshoz /már írtam/. Egyetlen példa: Lézer Johnny: mindene megvan, amit kívánhat(nónk)... Cserélne vele bárki is? Beérkezettnek, görcsmentesnek tűnik? Megvalósítja azt, amire magasabb összefüggések alapján vállalkozhatott? Na ugye...
Valamivel több fog kelleni ennél a félművelt maszlagnál az élet értelmének megragadásához.
A futás, az úszás mint meditációs lehetőség önkéntelen megtapasztalása a legjobb ebben a programban, ennek révén alakul át az életed. Hogy mozgatod a tested, és minőségi étellel tankolod fel.
Nem a Bence, nem a külvilág visszaigazolása, hanem hogy visszakerülsz a középpontodba. Létrejön egy kapcsolat önmagaddal és a fenttel.
Éppen ezért tartottam hibának a gödöllői nő példájáról szóló postot, hogy az akaraterő hiánya, és a túlsúly, a rendetlenség és a romantikus regények. Felszínes bullshit volt az a bejegyzés... és ez az értékvita is az.
Egy ilyen program egy első lépés LEHET valami MÁSHOZ (nem jobb vagy rosszabb, MÁS). A teste a nőnek/férfinak MÁS lesz ha betartja.
De erre életfilozófiát alapozni, és beígérni, hogy innentől MINDEN/BÁRMI mehet, menni fog, ne röhögtessetek.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.08. 10:54:35

@Scala: " Szerintem se egy nyelvvizsga, se egy diploma, de még egy gyerekszülés sem változtatja meg az embert magát.Az már úgy kész van, ahogy, mindene megvan belül. A körülményei változhatnak igen. "

Ezzel nem ertek egyet, de nyilvan ez nem is szukseges :) Azert gondold at, ezek folyamatok, amiert jobb esetben tenni kell valamit. Nem a diploma kezhezvetele vagy a gyerek megszulese valtoztat rajtad, hanem az odavezeto ut. Az erofeszites, amit teszel. A siker vagy a kudarcok megtapasztalasa. Az ember "kesz van"? Szerinem egy ember sosincs "kesz", de ez nyilvan nezopont kerdese.

Lezer Janit ha felhoztad: "De a sikert és az izmokat, sőt a hatalmat, pénzt stb. címkék azonosítani önmagaddal, és azalapján önértékelni: egyenes út a meghasonláshoz". Janosunkat erkolcsi alapon marasztalod el, de ezeket a megfontolasokat nem vetted fel a listara. Miert nem? Ez igy magaban hordozza az ertekiteleted, nem bizonyitek hanem axioma.
Na, back to work.

Schrödinger'sCat 2012.02.08. 11:00:44

@Scala: félművelt.. kedvesem, a műveltség szerezhető, segg kérdése. Nem úgy, mint az ész, amely akkor is ész, és akkor is kitűnik a magadfajták közül, ha ahhoz 5 általános iskolai osztály sem tartozik.
De köszönöm. Nehezemre esett mindig végleg elszakadni ettől a blogtól, a kommentelési lehetőségtől, de ez az ezoterikusba hajló, tévéjós-szintű ZAJ, mert ennyi vagy jelenleg, aki ráadásul semmi újat nem mond, csak ez a kényszerképzete, megtette a hatását.
Te meg oktasd itt az erre fogékonyakat az élet értelméről. Messzebb nem is állhatnál a bölcsességtől.
Ennyi voltam. Ezúttal talán sikerül megállni, hogy kussoljak.

Scala 2012.02.08. 11:13:53

@Leningrad: Írtam, aztán töröltem, a követő kommentet elolvastam, nincs hozzáfűznivalóm. Mailben ment...

@Schrödinger'sCat: OK.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.08. 11:24:56

@Schrödinger'sCat: Benezted béb, sztem nem rad hanem a posztra reagalt. Engem is csak a foldi hivsagok felemlegetese miatt vett bele sztem a kommentbe :P

btw, ez a kis gyongyszem se rossz.
"De ne legyünk vakok/ostobák, az embert azonosítani a körülményeivel? Max. arra jó, hogy az élethazugságokból várat építsünk, és végignyomjunk egy gyakorlatilag felesleges életet."
A mondat patoszat egy kicsit figyelmen kivul hagyva, s csak a tartalomra koncentralva: de, hosszutavon az embert azonositani lehet a korulmenyeivel, en ugy gondolom. Ha valakinek rendezetlen, boldogtalan elete van, ha szet van csuszva, ha nem jut egyrol a kettore (es itt nem (feltetlen) anyagi gazdagodast ertek, hanem magat az igyekvest, hogy valahova eljusson, ez lehet pusztan lelki harmonia is, Scala ezoterikus vonulatnak is kedvezve:)))) - szoval ha hosszutavon ezt tudja csak produkalni, akkor az egy olyan ember, akinek nincs megkuzdesi kepessege, es valodi igenye valami jobbra.

Kb mint a mondasban. Ötven éves korara mindenkinek olyan arca van, amilyet megerdemel.

Scala 2012.02.08. 11:27:31

@Leningrad: igen, a postra, és téged csak az eleje miatt linkeltelek.

Scala 2012.02.08. 11:40:00

@Schrödinger'sCat: "Amiről azt gondoltam, keménység, rájöttem, hogy korlátoltság. Amiről azt gondoltam, éleslátás, kiderült, hogy kurvanagy arrogancia és gyerekesség. Minden a szemszögtől függ."
Ez már olyan régen volt...

Keli29 2012.02.08. 13:44:03

@Leningrad: @Schrödinger'sCat:
Értem, h. Bencének szólt a komment, ez teljesen egyértelmű volt, még ha nem is rögtön az elején, de átjön egy idő után.

Egyszerűen az a helyzet, hogy ti másmilyen részt emeltek ki a blogból, mint én! De azt korántsem állítanám, h. a tietek, v. az enyém lenne az értelmes és a másiké a fanatikus...
Az én szememben ti sem értitek az én hozzáállásomat, mert fanatikusnak mondjátok, a tietek viszont az én szemeben túl puha, bizonytalan és vekengős (minden bántás nélkül)- ez volt a bajom ruskyy-val is -, aminek biztos meg van az oka. Nekem ez a véleményem, lehet nem így van, de ez látszik!
Én innentől OFF-olnám ezt a témát, mert a csontot már meg is ettük, nemcsak lerágtuk! Jöhet a következő téma...! ;)

mucli0525 · http://littlemucli.blogspot.com/ 2012.06.06. 12:37:16

Ez a cikk nekem íródott,köszi. Vasárnap óta külön élek a férjemtől. Nem tudom jó lesz-e,mert félek a változástól nagyon. ugrok az ismeretlenbe.

Magyar Huszár 2012.06.06. 16:36:34

Én is most olvastam el, hogy irtál rola a legutobbi postban.Nagyon jo irás!
Add a Facebook-hoz