Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

LifeT!Lt

LifeT!lt

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Heni23: Annyira látszik, hogy ezt egy olyan személy írta akinek fogalma sincs milyen gyereket szülni,nevel... (2014.07.25. 09:51) Az Anyák Programja l. rész - Követendő Példák
  • Norbert Szilágyi: Sok jó kicsi sokra megy :-) sok jó nagy meg nagyobbra megy :-) (2014.06.22. 11:23) A Tömegnövelés evangélium
  • lüke: @TaZzZ: várj egy kicsit ,ez is eljőooóooooooooo (2014.05.05. 16:24) Bitch-Air A kurva járat
  • borzAlom: @Manóka89: Szia, nem tudom aktuális-e még a kérdés, de ezt olvasd el: antalvali.com/insegkonyha-1.... (2014.03.28. 18:43) Tudatos Táplálkozás l.
  • LHedvig: Köszi ezt a bejegyzést, bár ez 2 éve volt és lehet, hogy azóta változott a helyzet, de tapasztalat... (2013.09.11. 15:43) EgészségKonyha.hu

A Zyzz Project

tumblr_lyx6s8zbMH1qkzfg0o1_500.jpg

Szükségünk van példaképekre, már csak a viszonyitási pontok miatt is. Kellenek ezek az emberek  hogy tudjuk hol is vagyunk merre tartunk, és hogy hol vannak azok a bizonyos pontok amiket elérhetünk, vagy amit már elöttünk elértek, és egyszer talán oda mi is eljuthatunk. Egészen kicsi koromban apám volt az akire felnéztem, majd kicsit később a telkünkön focizgatva Zidanenak, Tottinak, és Beckhamnek képzeltem magam, miközben szanaszét rugdostam nagyanyám virág ágyását, és a kedvenc barackfáját a ficakban. A gimnáziumi évek alatt Nietzsche, Kant és Schoppenhauer lettek a virtuális szobám falán kiplakátolt isteneim, majd jött a póker és Tom „durrr” Dwan, míg a jelenben Charlie Sheen lett a példaképem. A lényeg, hogy bármibe is kezdtem bele az évek során és sodrodhattam az élet bármely területére, mindig is volt elöttem egy személy akit tiszteltem, akire felnéztem, akinek az eredményeit elakartam érni vagy a gondolatait megfelelően közvetíteni. Gyerekkorunkban hősők, pár évvel később már példaképek akarunk lenni és nem taxisok vagy BKV ellenörök, már ne mi tegyük fel a posztereket a falra, hanem mi szerepeljünk rajta. Példaképpé kell válnunk és utat mutatnunk, és jó esetben egy egész életen át erre törekszünk…

Amikor bekerültem ebbe az egész testépitő életmod világba az lett volna ugye a természetes, hogy példaképet keresve leesek a székről egy Jay Cutler vagy egy Dorian Yates miatt és teleplakátolom velük a Facebook falamat csak azért, mert megemeltem pár kiló súlyt, elkezdtem kondizni és van hova fejlődni. De megmondom őszintén, hogy bár elismerem ezeknek a sportolóknak a teljesítményét és munkásságát, de én nagyon magasról leszarom az Arnold Classicot, de főleg ezt a Larissa Reis féle női gladiátor vonalat. Számomra a klasszikus testépítés nem esztétikus, és ettől a női fitness baszakodástól meg egynesen sugárban hányok. Minden bejegyzésem hatással van rám mert abban a 2-3 órában amikor írom őket kiesik minden más és csak erre koncentrálok, csak ezzel foglalkozom. A Shreddedshian legenda c. bejegyzés alapjaiban változtatta meg a gondolkozásomat és visszaadta azt a fajta motivácíómat, amit valljuk be már hónapokkal ezelőtt elvesztettem. Aziz „Zyzz” Shreddedshian élete és hagyatéka úgy ahogy van kurva nagy respect, és ezt a fajta értéken alapúló örökséget kötelességünk tovább vinni. Éppen ezért úgy döntöttem Zyzz emléke elött tisztelegve belekezdek egy 150 napos programba, aminek az alapjait a Zyzz féle rendszer fogja adni. 150 nap, heti 6 edzés, és egy szigorúan betartott diéta 5 hónapon keresztül egy olyan testért, amilyen Zyzznek is volt.

429340_386103381418194_133838503311351_1367954_1992258600_n.jpg

Megoszlanak a vélemények hogy Zyzz kokszolt-e vagy sem, én mindenesetre azt mondom hogy nem, és ezzel a programmal bebizonyitom azt is, hogy lehet szteroidos baszakodás nélkül is elérni elképesztő eredményeket. Így marad a gyors és lassú felszívodású fehérje, BCAA, Glutamin, zsírégető, kreatin és persze a vitamin. Ezeket fogom szedni a 150 nap alatt semmi mást. Mivel szedni fogok kreatint ezért erről lesz egy külön bejegyzés is csak hogy eloszlassak pár nagyon sűrű ködöt nagyon sok ember fejében. Részletesebb leírást hogy pontosan miket és mennyit szedek a program alatt, azt a következő Zyzz project összegző posztban írom majd le.  

                                                               Diéta

Ezt a diétát kb. 40-50 napig fogom követni amíg kicsit kipucolom és leszálkásítom magam, utána áttérek egy tömegnővelősebb kúrára. Nyílván egy 5 hónapos programot főleg ha izomépítésről van szó nem lehet egy diétával és edzéstervvel végig tolni, úgyhogy ez csak a kiindulópont, ahogy változtatok felteszem azt is.  

zyzz diéta.png

                                                          Edzésterv

8 hétig csinálom ezt az edzéstervet, majd váltok új gyakorlatokra másik intenzítással. Egy edzésterven 2 hónap után nem árt változtatni mielőtt az izom megszokja a gyakorlatokat és a terhelést. Ez a baj az aerobiccal is, ezért nem lesz soha hatásos mert megszokja a test a mozgást, de ezt majd máskor... 

zyzz kondi mell bicepsz.png

zyzz kondi hát.png

zyzz kondi váll tricepsz.png

zyzz kondi láb.png

Ez a 150 nap megerőltető lesz és kurva hosszú. Nem fogadok meg semmit, egyszerűen csak csinálom, azt hiszem ezt nem is lehet máshogy. Jelenleg így nézek ki most vagyok 89 kg vagyok, de a súly nem érdekes mert most tükörre edzés van, semmi más nem számít. Ez tehát a 0. napom innen indulunk. Sok sikert kívánok magamnak...Füttyel indul a buli. Piálás, berúgás, a kerítés mellé lehet hányni de azért ne szarjatok oda...

IMG_61292.jpg

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

http://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr154308431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Syztem 2012.03.11. 14:17:19

@Tomisz: Nagyon rossz a példa, ugyanis egyiken sincs zsír: így nem tudom, mit is kéne összahasonlítani. Energiafelhasználás/pulzus/stb. tekintetében teljesen máshogy viselkedik a két futó. Arról nem is beszélve, hogy egy edzett férfi 1500 méteren valószínűleg beelőzné Usain Boltot, annyira megterhelő az izomzatának a hosszú távú futás (elmondása szerint SOHA nem futott edzéseken 400 métereknél többet) Akkor én is kérdezek: versenyek előtt a testépítő elképesztő testzsírszázalékot tud ugye produkálni úgy, hogy az izom megmarad. A testépítő melyikre képes ezek közül? :Sprint/maraton. Egyiket sem. Gyalogolni tud, és az neki elég, ha tartja a diétát. (Sőt, Dexter Jackson, Mr. Olimpia bajnoknak olyan adottságai vannak, hogy csak nem is végez aerob edzést, hanem a diétával megoldja).

Tomisz 2012.03.11. 14:23:20

@Syztem: Magyarán mindkettő elégette magáról a zsír, mégis egyiken több izom van?
A téma az izomvesztés volt nem?
Szerinted miért hoztam példának? ;)

De te most más szempontból hasonlítottad össze a dolgokat. Az hogy ki milyen atlétikai eredményre képes most nem fontos, nálunk itt ez most nem cél. Vagy almáról beszéljük vagy körtéről, döntsd el.

Onnan indultunk mikor vesztessz több izmot és a zsírégetés/kalória égetés. Szerinted ha nem futott 400m-nél sose többet mégis szálkás és több izma van mint egy maratonfútónak akkor melyik edzésmódszer a jobb a zsírégetés/izomvesztés szempontjából hangsúlyosan a megfelelő táplálkozást is mellétéve!

Tomisz 2012.03.11. 14:25:11

@Syztem: Mellesleg a végén megcáfoltad az aerob szükségességét az érzed ugye? :)

Syztem 2012.03.11. 14:30:50

@Tomisz: Had kérdezzem már meg, szerinted mennyi izmot bont a szervezet 100 méter sprint után? (10 másodperc intenzív futás) Szerinted miből áll egy sprinter edzésprogramja? Magas intenzitású futó edzésekből? Továbbra sem értem. Összehasonlíthatatlan sajnos a példa, bárhogyan is nézzük. Mindkét típusú futón ugyanakkora testzsírszázalék van, az egyiknek azonban alacsonyan kell tartani az izomtömegét. Szerintem próbáljuk meg azt, hogy reagálsz a testépítős példámra - mert akkor ha már itt tartunk, azokon akár 30 kilóval is több izom lehet a sprinterekhez képest - ugyanakkora testzsírszázalékkal. Tehát elvileg ők állnak ennek a piramisnak a csúcsán, pedig ők sose sprintelnek

Syztem 2012.03.11. 14:32:23

Aerobo edzés: 20%. Ezt mondtam fentebb. Van akinek olyan elképesztő genetikája van, hogy még erre a 20%ra sincs szüksége, egész éves szigorú diétával megoldja. Mi nem világos ezen?

Tomisz 2012.03.11. 14:33:31

Az nem világos mostmár mit akarsz bizonyítani. :)

Syztem 2012.03.11. 14:42:24

Drága barátom, hát te hoztad fel a futók példáját:). Nyilván azt akartad bizonyítani, hogy a magas intenzitású mozgással lehet jobban zsírt égetni és izmot megtartani, hiszen erről alakult ki vita közöttünk. Azóta kiderült, hogy a sprinterek se nem intenzív edzést nem folytatnak, se nem kevesebb testzsírral rendelkeznek:) Akkor? Akkor továbbra se értem, én állok értetlenül, nem te:) TESTÉPÍTŐ PÉLDA, arra kérnék reagálást!

Criscito 2012.03.11. 14:51:23

A futás is jó aerob edzés lehet azoknak, akik az átlagnál jobb állóképességgel rendelkeznek. Átlagembereknek, jelentős túlsúllyal rendelkező egyéneknek ez a fajta mozgás már a kardió tartományba esik, így a többség futással már túl sok izmot is veszít, ami számunkra, akik a testünket építjük ( szándékosan nem írtam azt, hogy testépítők ) ez nem megfelelő mozgásforma. Ráadásul a térdeknek sem tesz jót! Sokkal hatásosabb ebből a szempontból a gyors gyaloglás, gyaloglás emelkedőn, vagy a biciklizés. Dexter Jackson meg egy másik dimenzió :) Ő most így 40 évesen kezd arra rátérni, hogy meglegyen a hátedzéseinél az agy-izom kapcsolat. Eddig ő kb. csak rángatta a súlyokat a hátedzéseinél, ahogy neki éppen jól esett, mégis Mr. O lett. Nem vagyunk egyformák :)

Syztem 2012.03.11. 14:54:32

@Criscito: Kösz, ezt nem tudtam Dexterről:) Karozott mellre húzásnál?Ezek szerint csak egy genetikai csoda a pali, amúgy esze nem sok van a dologhoz?:) Amiket írtál, teljesen egyetértek, ezeket állítom én is itt

Tomisz 2012.03.11. 14:57:58

@Syztem: No átolvastam mégeszer és csak jól értettem én mit akarsz.

Azt mondod az aerob jobb mint a futás nem? :)

Ha igen, akkor jól értettem és akkor jók a válaszaim is. Kértél egy linket, ott van fentebb egy "zsírégető edzés hierarchia" a tesztoszteron.hu-ról. A lényeg ott is le van írva.

No de még egyszer: én meg azt mondom ha intenzíven mozogsz (súlyzózol, vagy intervall), akkor NINCS szükséged aerob mozgásra egyáltalán hogy zsír veszíts. Csak a táplálkozás a fontos. Az pedig hogy intezív mozgással mennyi izmot vesztessz arra példa a sprinter.
Az meg hogy a sprinter nem végez intenzív edzést? Ezt mondtad jól értettem? Ne viccelj már... ők nyomják a legdurvább intervall edzéseket hogy pár tizedmásodpercet nyerjenek éveken át. Épp hogy aerobot nem végeznek annyira, mert az csak lassítja őket, ha sokáig lassan futnak. Nekik a rövid dinamikus edzés a lényeg egyre keményebben.

Tomisz 2012.03.11. 15:02:57

@Syztem: A testépítő példa is azt bizonyítja ha megfelelő a súlyzós edzés (vagy bármi ami intenzív) akkor nem is kell aerob, a táplákozás fontos csak.
De ha netán kellene is más nekik, akkor sem az aerob a legjobb hanem pl egy intevall futás.
Az aerob a hierarchia alján van.

Syztem 2012.03.11. 15:33:43

Kompromisszum-kész vagyok, elfogadom amit írsz, elolvastam cikket is. Mindenesetre egy dolog azért közös nevező: nem ki kell loholni a beledet, ha zsírt akarsz veszteni. És hogy testépítők gyalogolnak, ez is tény. HOgy visszakanyarodjunk az eredeti témához: bizony, ez a Zyzz gyerek is elmondása szerint nemigen aerobozott, hanem "játszott a kalóriákkal"

BPALI · http://enelfindelmundo.blog.hu 2012.03.11. 15:49:27

Kivancsi leszek, hogy mikor jon el Bence szamara a Kettlebell es a nagy felfedezes, hogy a classic konditermes tema elmehet a busba... Akar tomegnovelesrol akar zsir levakarasrol beszelunk...

Criscito 2012.03.11. 15:50:17

A rövidtávú futók azért nem bontanak annyi izmot a futással, mert ők már olyan edzettségi szinten vannak, hogy a futás nekik aerob tartományban van, tehát szinte csak zsírt bontanak, izmot pedig alig ( plusz ők szednek is ezt-azt ... ).
A 130 kilós testépítők meg még véletlenül sem futkorásznak, már csak azért sem, mert szétcsesznék vele a térdüket ( hanem inkább gyalogolnak, vagy bicikli, vagy taposógép, akármi ).
Egyébként Tomisz nem általánosíthatsz úgy, hogy intenzív súlyzós edzés mellett egyáltalán nincs szükség aerob edzésre diétánál. Vannak emberek akik aerob nélkül is képesek fogyni, nekik elég, ha csak szorítanak az étkezésen, ugyanakkor a többségnek igenis szüksége van az aerob edzésekre is, hogy minél alacsonyabb testzsírt érjenek el. A profik is aeroboznak, Dexter Jackson egy szélsőséges példa, ő csúcsgenetikával rendelkezik, felesleges hozzá hasonlítani magunkat, és az ő edzésmódszereiből példát venni. Ő egy teljesen más szint.

Syztem 2012.03.11. 15:54:01

@Criscito: Azt tudtad, hogy Jay Cutler a legenda szerint kólát iszik gyors felszívódású szénhidrátként edzések után? D hát igen, más dimenzió, nem belőlük kell kiindulni

Criscito 2012.03.11. 16:06:00

@Syztem: Nem tudtam :) Egyébként én abszolút a te pártodat fogom a vitában, és hogy a 150 napos programról is írjak egy kicsit: 150 nap egy átlagos genetikával rendelkező egyénnek nem sokra elég. De úgy is mondhatnám, hogy ez nagyon kevés idő ahhoz, hogy komoly eredményeket érjünk el ez alatt. Egy normális diéta kb. 12 hetes, naturálban a ez 16 hétig is elhúzódhat és akkor még nem beszéltünk a tömegelésről, ami még több időt vesz igénybe. Kíváncsian várom, hogy mi fog kisülni ebből, mindenesetre szurkolok ( komolyan )!

Syztem 2012.03.11. 16:13:29

Pláne, hogy ez a fenti étrend csak a fehérje mennyiségét tünteti fel, márpedig a tömegelésnek és a diétának is -már ami a különbséget jelenti- a szénhidrát a kulcsa (fehérje túladagolás ugye nem létezik ezen a szinten,min. 2,5 g/kgot pedig itt is, ott is be kell vinni, szóval ez állandó).

Tomisz 2012.03.11. 17:55:50

@Criscito: Nézd ez átlagemberekre ugyanúgy igaz, ott egy kategória esik ki ebből és másmiatt. Mégpedig a nagyon túlsúlyos emberek mert az ő keringési rendszerük, szívük és tüdejük nem bírná ezt a terhelést. Náluk lehet kezdeni alulról a hierarhiát és onnan ahogy csökken az súly lépni felfelé. Mikor már csak az utolsó pár kiló van és már inkább formálásról van szó, akkor már a súlyzós és nagyintenzitású edzések között kell mozogni.
Kivéve ha nincs speciális cél, pl vastag combok fenék elégetése a hosszútávfutással/aerob mozgással órákig.

Tomisz 2012.03.11. 17:58:45

@Syztem: OK. :)
És milyen rosszul teszik, nekik is szükség lenne a szív és érendszerük illetve a tüdejük fejlesztésére az izomzatukhoz... különben később (korral is pl) komoly bajaik lehetnek ezzel, csakúgy mint a túlsúlyos/szumózó súlyemelő stb embereknek.

Ez egy régi dogma ami az utóbbi időkben megdőlt az új tanulmányok és kutatási eredmények fényében. Azóta jönnek is be az új módszerek, Spinning, Hot Iron, TRX, Fegyencedzés stb ezek sehol nem voltak még pár éve. :)

Tomisz 2012.03.11. 17:59:49

@BPALI: Ja igen a Kettlebell meg Crossfit kimaradt. Szóval nem véletlen jöttek ezek. :)
Fejlődni kell és paradigmát váltani, alkalmazni az új vívmányokat nem leragadni régi dogmáknál.

Tomisz 2012.03.11. 18:01:24

@Criscito: Olvass még a témában... nagyon wrong. :)

Tomisz 2012.03.11. 18:02:29

@Syztem: Meg csokis tej nemde? :D

Syztem 2012.03.11. 18:36:26

@Tomisz: Mármint Cutler kólája? D Hát annak fényében, hogy egyeseknek el kell magyarázni, miért vízzel keverjék a fehérjét és ne tejjel... jó, nem kell mindig bedőlni az ilyen legendáknak, de mondjuk az, hogy Cutler triplahamburgert vagy pizzát eszik offszezonban (amikor nem versenyez), azt meg lehet nézni:www.youtube.com/watch?v=-ssR9UDa8GA. Jó, ez nyilván nem az a szar mekis hamburger.. De leszállok a témáról, mert itt még egyesek félreérthetik ezeket, és holnaptól irány a fastfood:)

Tomisz 2012.03.11. 18:39:16

@Syztem: Hát reméljük azért nem értik félre... de az edzés utáni fél óra az egy spéci állapot. :)
Ott valóban sokminden belefér a visszatöltés miatt, na de ha lehet ne szarral. :D

Ha csak 1 dologra van pénze az embernek akkor én pl ajánlom a Dymatize Elite Masst... minden benne van ami tömegeléshez kellhet és a szénhidrát is az egyiklegjobb benne. Nem sima cukor. ("Cukor" ~ 0g benne).

A futásra:

body.builder.hu/magazin.htm4?url=/testepites/cikkek/fussunk-vagy-ne-fussunk

Criscito 2012.03.11. 18:39:38

@Tomisz: Én pont erről beszéltem okostojás :D

Criscito 2012.03.11. 18:40:46

TRX, Hot Iron, Fegyencedzés? Melyik profi testépítő készül ilyen módszerekkel. Egyik sem ;)

Syztem 2012.03.11. 18:40:52

@Tomisz: "Kivéve ha nincs speciális cél, pl vastag combok fenék elégetése a hosszútávfutással/aerob mozgással órákig. " Bocsáss meg, de az ilyen mondatok miatt mondom, hogy azért te is nézz utána egy-két dolognak... Helyi zsírégetés nincs, mindenhonnan egyszerre veszít zsírt az ember. És órákig aerob edzést végezni teljesen felesleges, ilyen erővel valaki napi 16 óra gyaloglással pikk-pakk lefogyna

Criscito 2012.03.11. 18:47:32

body.builder.hu/cikkek.htm4?id=561

Aerob edzés: Aerob edzés a gyaloglás gépen vagy gyalog, a futás (az edzetteknek, akinek nem emelkedik meg a pulzusa), ellipszistréner, bicikli, stb.

Alapismeretek III:
body.builder.hu/cikkek.htm4?id=563

Fogyás ( edzés ): súlyzós edzés és !! AEROB!! edzés

Úgyhogy olvasgass még egy kicsit szerintem ;)

Egyébként meg "régi dogmák"? TRX meg a többi baromság még sehol sem bizonyított. A testépítésben meg biztosan nem. Majd ha Jay Cutler meg a többiek is ezzel készülnek és ezzel pakolnak magukra brutális izomtömeget, akkor talán majd szakítok rá időt, addig meg maradok a jó öreg konditeremnél

Criscito 2012.03.11. 18:48:43

Helyi zsírégetés meg valóban nincs. Alapismeretek...

Tomisz 2012.03.11. 18:48:55

@Syztem: Nem lokális zsírégetésről beszéltem, álljunk meg. Arról ha valakinek vastagabb izomban a combja feneke pl. Nekik célszerű.

Sprinter vs maratonfutó... értem? :)

Tudom hogy nincs lokális zsirégetés, de ha már nincs máshonnan akkor onnan megy ahol a legtöbb van hátra.

Syztem 2012.03.11. 18:49:39

Edzés utáni kritikus időszakban a Vitargo a legjobb szénhidrát (az itt ki tudja miért, de elátkozott Scitec terméke)

Syztem 2012.03.11. 18:51:04

@Criscito: Látom te is a Drugs Bunny iskolán nőttél fel, pacsi! D A leghitelesebb pali ebben a témában Magyarországon

Tomisz 2012.03.11. 18:51:39

@Criscito: Ember, zsírégetés a téma nem tömegnövelés... arról beszélünk mi jó zsírt égetni, azt meg csinálnak testépítők is. Tömegnővelni nyilván a nagy súlyok jók... bár amíg a testsúlyod elég addig a TRX és tsai is jó kezdetek.

Syztem 2012.03.11. 18:55:02

@Criscito: Azért Criscito, abban igaza van Tomisznak, hogy zsírégetés szempontjából valóban nem a hagyományos, monoton aerob edzés a legeslegjobb, hanem valamilyen intervallum jellegű mozgás- ehhez ő más mozgásformákat hozott fel példaként, bár egyiknél sem a deklaráltan elsődleges cél a zsírvesztés, inkább járuléka a mozgásnak

Syztem 2012.03.11. 18:58:46

Amúgy meg közöttünk a vita nagyságrendileg az eredményes testkompozíció-megváltoztatás 5%át befolyásoló módszerek között van (a fent említett 20%on belül). Szóval annyira nem kell ölre menni :)

Tomisz 2012.03.11. 19:04:09

@Syztem: Nevezhetjük annak, bár azért nem mindegy órkig sétálgatsz, vagy lerendezed 30 perc alatt. :)

Syztem 2012.03.11. 19:08:22

@Criscito: Bunny megmondja!!! Valamelyik BBTVben fogalmazta ennek kapcsán a kocka álláspontját: minden ilyen "ugrabugrálás", minden, ami nem testépítés és szigorú diéta, kisebb- vagy nagyobb mértékben, de parasztvakítás. Azért nem kell teljesen elfogadni, de még mindig a testépítőknek hiszek, mert a világon ők rendelkeznek a legtöbb izommal és a legkevesebb zsírral, még ha ez egyeseknek esztétikailag nem is szimpatikus.

Tomisz 2012.03.11. 19:08:36

@Criscito: :D De csak azért mert elvből nem érdekli... keress rá, szakmai ellenérv sose hangzott el. :)

andoresp 2012.03.11. 19:13:29

hajrá Tomi ! Megtudod csinálni. Meg lehet csináni kox nélkül is. akarat kérdése.

www.youtube.com/watch?v=BWcD3cXJRhI

Syztem 2012.03.11. 19:14:13

Például megnézném azt, hogyan "kezelné" Bunny az önbizalomhiányos hölgyeket Bencéhez képest... hát nem állítom, hogy ő lenne az eredményesebb, pedig nagyobb a tudása:)

spatyo 2012.03.11. 19:21:57

@Tomisz: első két kommentedhez: ne magadból indulj ki, tudjuk hogy te nem tudnád megcsinálni de ez nem jelenti azt hogy ő sem tudta. "nagyon rövid idő alatt" 2-3 év olyan rövid idő mi? :D gondolj már bele ember hogy 3 évről beszélsz.. pl most meglátjuk hogy 5 hónap alatt mit lehet összehozni, de csak mondom hogy egy év alatt egy ektomorf ha durván elkezd edzeni simán feljön 10-15 kg. és most csak az edzésről beszéltem nem arról a háttértudásról amivel ő rendelkezett. ami nagyon nehéz az az utáni állapot, ami után megvan már az emberi tömeg, de az sem lehetetlen.

Criscito 2012.03.11. 19:25:12

Na jó. Inkább betolom a csirkerizsem :)

Tomisz 2012.03.11. 19:49:00

@spatyo: Első évben, aztán bambi... :)
10kg per év nem tartható... első év oké, második az már csak ~5-7, harmadik meg ~2. És akkor feltételeztük hogy minden tökéletes és ez nem egy ektomorf ember! :)

Nem magamról beszéltem, ez naturál rengeteg helyen dokumentált gyakorlati tapasztalat.

Amit Zyzz elért az naturálban még a legjobb genetikájú embernek is majdhogynem csodaszámba menne. Nagyon ideális.

Tomisz 2012.03.11. 19:50:21

De jó, tételezzük fel ő kivétel volt és neki ment. Halottról jó vagy semmit alapon. Le a kalappal és respect neki! :)

Tomisz 2012.03.11. 20:04:44

No megtaláltam a pontos adatot mert érdekelt:

www.formspring.me/azyzz/q/211788862945523040

17 évesen 62 kiló volt, 22 évesen 103kg.
Vagyis ~5év alatt 41 kilót szedett fel majdnem tiszta izmot, mert ugye nem volt puha. :)

Lehet számolgatni akit érdekel.

Syztem 2012.03.11. 20:08:05

@spatyo: Az eredmények és a felszedett izomtömeg exponenciálisan csökken az évek során, egyre nehezebb izmot pakolni. Tóth Dani, Magyarország legjobb testépítője 1 év alatt össze tudott hozni másfél kiló izomnövekedést tavalyhoz képest (108 kiló környékén mozog most). És ugye ő testépítő, nem kell mondanom, milyen "plusz" segítséget használ. De nemcsak elsősorban a 97 kiló (utánanéztem, ennyi volt Zyzz)izomról van szó, hanem a víztelenségről és zsírtalanságról: ezt lehetetlen tartani hosszú távon izomvesztés nélkül, vagy ha nem vesztesz izmot, akkor bezsírosodsz. Zyzz kokszolt, minden testépítő kokszol, ettől függetlenül ez semmit nem von le a teljesítményéből, csak példamutató életvitellel lehet ezt összehozni. A wikipedias cikk is említést tesz róla:According to The Sydney Morning Herald, the company which employed Aziz as a stripper maintained that he was a lovely guy, "aside from the steroids".[21] Shavershian often used phrases such as "riding bicycles" that according to The Daily Telegraph is "gym slang for using a cycle of steroids"

Syztem 2012.03.11. 20:12:53

Úgy látszik, eltérőek az adatok a súlyát illetően:) A lényegen nem változtat, képtelenség ezt naturálban létrehozni és fenntartani. Azt hisszük, hogy akár Magyarországon is akár több ezer naturál testépítő nem követ-e szigorú diétát 4 év alatt? Dehogynem, ki néz ki így? senki. Ne legyenek illuzióink.

Tomisz 2012.03.11. 20:17:37

@Syztem: Nem eltérő. 21 évesen 97, 22 évesen 103. Formspring oldalán fellelhető mindkét adat.

Amugy Bence tökéletes Zyzz lenne, nagyon hasonló a stílusuk a válaszok alapján. :D

Tomisz 2012.03.11. 20:18:47

És 187 centi magas volt. :)

spatyo 2012.03.11. 21:38:28

Lehet tényleg nekem vannak illúzióim, de ne gyertek nekem ezekkel a Tóth Dani példákkal légyszi mint "magyarország legjobb testépítője" minden héten látom azt az embert flexben és nagyon gázul néz ki, esztétika teljes hiánya.. Lényeg a lényeg belegondolva jobban ez a 103 kg most nagyon odabaszott nekem. Most lettem meggyőzve, azt hittem 90 kg körüli szálkás gyerek volt, annyira nem analizáltam még.. Szóval én is tipikus ektomorf vagyok olyan mint Zyzz volt és amikor elkezdtem fogalmatlanul lejárogatni akkor egy év alatt rámjött 16 kiló izom, úgy hogy még fehérjét sem ittam pluszban. De tényleg az az utáni munkák a nagyon durvák és azóta még sikerült kb 4 kiló, de már kb fél éve megálltam 75 kilón úgy hogy heti 5 hc edzést nyomok jó étrenddel.. Szóval még 20 kiló teljesen esélytelen lenne naturálban, főleg hogyha ilyen időintervallumról beszélünk.

Syztem 2012.03.11. 22:54:28

@spatyo: Tóth Dani Magyarország legjobb testépítője, nemzetközi szinten az egyetlen személy, aki labdába rúghat. Most lett az Arnold Classic amatőr kategória 3. helyezettje (ez a legrangosabb amatőr verseny a világon), ezzel szerzett magának profi kártyát, pár év, és talán a Mr. Olympian is láthatjuk (ő még nincs a karrierje csúcsán). Te pusztán az esztétikáról beszélsz, az pedig már megbocsáss, de szubjektív kategória - neked nem tetszik, valószínűleg lányok 99%ának szintén nem tetszik, de a Daninak nem az a célja, hogy neked vagy a lányoknak tetsszen (mivel házasember), hanem ebben a sportban a legjobbak közé akar tartozni. Mellesleg az esztétika érdekes dolog: Zyzz 103 kiló volt, Dani most a Classicon 108. 5 kiló a differencia, az szinte semmi. Csak éppen a különbség 12 centi, ez hozza meg a laikus szemlélőnek az "esztétikát". Korrekt dolog ez, amikor a magasság genetikai kérdés? Szerintem szorítkozzunk kizárólag a sportteljesítményére. Ebben a sportban ő most Magyarország legjobbja, nemzetközi viszonylatban az élmezőny kapujában van.

Criscito 2012.03.11. 23:01:37

Szerintem ez a Zyzz aligha lehetett 100 kiló körüli. Magyarország legjobb naturál testépítője Lénárd Lajos. Versenyen kívül 80 kiló körül van a testsúlya, versenyen 70.
íme:
www.facebook.com/photo.php?fbid=1268357325611&set=a.1268354285535.32467.1730167407&type=3&theater

Szerintem neki sokkal komolyabb a fizikuma van, mint Zyzz-nek volt, és ő "csak" 80 kiló ( off szezonban ). Zyzzen aligha volt +15-20 kiló izom hozzá képest.

Én ezt a gyereket maximum 90 kilósra teszem, de akkor sem lepődnék meg, ha csak olyan 85 kilót nyomott volna. És ez semmit sem von le az érdemeiből, de egy 100 kilós testépítő szerintem egy kicsit ( nagyon ) máshogy néz ki, mint Zyzz.

Syztem 2012.03.11. 23:12:27

@Criscito: Szerintem elfelejted, hogy a centik mennyit számítanak. Lénárd Lajos 169 (!!!) centi, Zyzz 187. Ahhoz, hogy valaki nagynak tűnjön ilyen magasságokban, bizony sokkal de sokkal több izom kell. Zyzz simán volt 100 körüli. Hirtelen most a 2005ös Superbody győztes (haha, fitness kategóriában) Bódi Attila (Szilvike bátyja) jut eszembe ilyen magasságokban.

www.google.hu/imgres?q=b%C3%B3di+attila+builder&num=10&um=1&hl=hu&biw=1280&bih=856&tbm=isch&tbnid=mbpYV-_2Esw91M:&imgrefurl=http://body.builder.hu/kepnagy.htm4%3FNAGYKEP%3D1117267064&docid=8ZEoxdvwEcASZM&itg=1&imgurl=http://body.builder.hu/imagebank/pictures/1117267064.jpg&w=800&h=600&ei=8iJdT7_HHInLtAbr1cD7Cw&zoom=1&iact=hc&vpx=193&vpy=158&dur=5&hovh=194&hovw=259&tx=178&ty=89&sig=117510948575542556508&sqi=2&page=1&tbnh=151&tbnw=204&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:0,s:0

Na őt hasonlítsd össze Zyzzel (Bódi itt nagyságrendileg ilyen 85-87 kiló volt)

spatyo 2012.03.11. 23:47:49

@Syztem: Egy pillanatig sem volt arról szó, hogy a sportteljesítményét nem ismerném el. Aki a testépítésben mint sportban labdába rúg, az már nekem régen nem esztétikus, igen ez egy szubjektív, de nem laikus nézet. Szerintem egy esztétikus, szálkás de mégis nagy izomtömeg (gondolok itt pl Lazar Angelovra) mögött van akkora munka mint egy versenytestépítő mögött, aki akkora mint egy ház. Ne érts félre, elismerem őket mint sportolókat, Tóth Danit is, sőt nem is tudtam hogy ennyire komolyan tolja, azt hittem hogy csak magyar viszonylatban van az élen, és tudom, hogy ebben a sportban versenyszerűen ez követelmény, és ő ezt a sportot választotta. Nálam az esztétika fontosabb, és nem tudom őket azért csodálni mert felraktak magukra 50 kiló izmot, ha egyszer nem néz ki jól, a másik meg hogy van olyan versenytestépítő is, aki bőven 100 kg fölött van és mégis jól néz ki. (És jah, lehet hogy nem 174 cm)

Criscito 2012.03.12. 07:43:18

@Syztem: Igaz. Ezt benéztem. Nem tudtam, hogy Zyzz ilyen magas volt.

xlngx 2012.03.12. 08:38:58

Hehe, ez a poszt megint vicces lett:) A peldakep tele volt a mint gyogyszertar, profi volt, ez ott termeszetes.
Igy elso ranezesre ez az etrend is erdekes a ch bevitel marha alacsony, ez a 150 nap igy semmire nem lesz eleg. Ja es hamar testepito alkatot szeretnel elerni akkor a futast is lehet hanyagolni, mert az a par deka izom ami felfog jonni ez alatt az 5 honap alatt azt le is fogod futni majd.
Egyebkent el kell donteni, passziv kotott testepito akar lenni valaki, vagy fit de nem annyira izmos, en az uttobit valasztanam.

Teleszkop 2012.03.12. 10:13:03

De okos mindenki... "Nem fogod tudni megcsinálni","úgysem fog menni" "hülyevagy, ez egy sz*r étrend", stb stb.. nem lehet egyszerűen sok sikert és kitartást kívánni, aztán majd megnézni, mit ért el 150 nap múlva? Ha meg igazatok lesz, akkor majd 150 nap múlva veregessétek vállon magatokat, hogy sokkal okosabbak vagytok nála. De addigis szerintem érdemesebb lenni magatokban tartani a véleményeteket. Mit gondoltok, mit fogtok elérni azzal, hogy leírjátok, hogy kokszolt Zyzz, ez az étrend egy fos és amúgyis? Bence bemegy a sarokba sírni? Talán rá lehet bízni, mit csinál, ezt-azt már elért azért egy év alatt...

Pfejj, de utálom ezt a lehúzást!

Syztem 2012.03.12. 11:16:32

@Teleszkop: Nekem biztos nem volt célom a lehúzás. De kritikai észrevételeket engedtessék már közölni. Elég egységesen mondjuk ugyanazt a vázolt étrendről, tehát akár még nyitottságra is találhatnánk, és ezzel eredményesebb diétát lehetne lefolytatni. A te álláspontot ("szard le és csináld ahogy te jónak gondolod!") nagyon motiváló, csak éppen szart se ér ebben a sportban. 150 nap diéta pedig túl megterhelő szellemileg, hogy feleslegesen ugorjunk bele (bár ez paradox - esztétikai szempontból a diétás étrend követése sosem lehet felesleges, tehát lesznek a 150 nappal is szép eredmények - csak éppen nem állnak összhangban a posttal: erre világítottunk rá többen is).

unknownR 2012.03.12. 12:39:09

Ekkora észosztás közepette engem is arra sarkalltatok, hogy írjak.

Bence. Zyzz nekem is egy példakép, hiszen az aesthetic vonal megtestesítője volt, ez tény.
Ektomorf alkat volt, naturálban nem lett volna képes ilyen rövid idő alatt ennyi izom felszedésére, a legjobb életvitellel sem. Plusz hat intenzív edzés túledzéshez vezetett volna. Kokszolt, de ez semmin sem változtat, ugyanaz az ember maradt, nem lett semmi gonosz szörnyszülött belőle.
Szerintem 150napig fogsz szenvedni, eredményeket fogsz elérni, néhol letargikus rosszkedved lesz a hiányzó szénhidrát miatt és néha túledzed majd magad.Szerintem ezek a buktatók,ezekre figyelj a megfelelő alvás mellett... A test nem hülye, tudja mi kell neki...
A kommentekre:
Dexter Jackson 3x1,5 órát edzett a teremben, és soha nem kardiózott, ahogy Zyzz sem.( Dex Mostmár elkezdett)
Phil Heath edzésterve brutális, szinte 2-3 naponta edz egy testrészt, és heti 6 kardióedzése volt.
Minden genetika más, hiába állítom valamiről, hogy az úgy van, ha valakinek más fizikummal rendelkezik.
Itt a lifetilten volt egy interjú-fordítás, Sztáredzőkkel. még ők is eltérő véleménnyel rendelkeznek, akkor mi értelme kakaskodni a szemétdomb fölött ?

bajnokpov 2012.03.12. 12:56:11

Syztem és Cristico elég jól összefoglalták a dolgokat előttem. Szép dolog, hogy kitűzöl egy ilyen célt magad elé, csak ne legyen csalódás a vége, ha nem úgy jön össze ahogy eltervezted. Ugyanis a kitartás és a kemény munka sajnos nem minden egy ilyen forma eléréséhez. Genetika, inzulin érzékenység, cox(?), ennél jóval több rászánt idő lenne az alapja a sikerhez vezető útnak. Mindenesetre szívből remélem, hogy sikeres lesz a programod. Ja és azért vannak a női gladiátor vonalon is elég jó csajok, bár kicsit tényleg ijesztőek ennyire leszálkásodva... :) www.youtube.com/watch?v=qQDHdElPPmQ

bátortamás 2012.03.12. 15:57:20

@xlngx: Olvasd már el a kommenteket mielőtt hülyeségeket írsz!

xlngx 2012.03.12. 21:31:09

@bátortamás:
1. a bejegyzesre reagaltam, nincs idom elolvasni 100 kommentet
2. ha mar belerofogsz akkor fejtsd ki mire gonolsz.

ruskyy 2012.03.12. 23:38:36

eskü egyre viccesebb ez a blog.
kábé fingja nincs az arcnak a sporthoz, csak jó a dumája, és beválik a sok iq negatívnak a nem eszel lóf*szt se + mozogsz "csoda kaja- és edzésterv", hisz ettől fogynak.
apám, beszarás.
"akarni kell, nem kell koksz, menni fog" :SD:AS:SAD istenem. az ilyen emberek kedvenc idézetek szokott lenne a "lehetetlen nem létezik" féle mondókat. apukáim, létezik.
méghozzá az is, hogy itt naturálban 150 nap alatt lóf*sz lesz, nem Zyzz fizikuma.
na, de remélem nem sértettem meg senkit.

bátortamás 2012.03.12. 23:38:59

@xlngx: "Nincs időm" Erre nem tudok mit mondani. Szálkásítás, majd tömegelés. Nem növelünk izmot a zsír alá. Gondolom megint lemegy kb 82re és akkor kezdődik a buli.

ruskyy 2012.03.12. 23:40:36

az elírásokért bocs, késő van.
jóccakát.

bátortamás 2012.03.12. 23:43:17

@ruskyy: Nem sértettél meg senkit, csak iszonyatmód lejárattad magad... És ha nem tűnt volna fel senki sem kíváncsi rád. Viszlát!

ruskyy 2012.03.12. 23:48:28

@bátortamás: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ARCTENYÉR baszki, arctenyér! mindig is csodáltam a hozzád hasonló embereket, akik zéró hozzáértésük mellett, ekkora magabiztossággal tudják nyomni a baromságot a éterbe. respect öcsém, respect.

ruskyy 2012.03.12. 23:54:10

@bátortamás: az előbb reflektáltam az előző hozzászólásodra, még mielőtt láttam volna, hogy megtisztelted az első hozzászólásomat a válaszoddal. lekötelezel.
azért azt halkan megjegyzem, hogy járj egy kicsit utána annak, hogy az izomtömeged növelése az mégis miféle folyamat. mert nem varázslat, meg telejósda, meg jóistenf*sza, hanem kémia meg fizika, csak halkan szólok.
és sajnos a tudomány állása szerint a nettó izomtömeg növeléséhez kalória többlet kell, ami zsírosodáshoz is vezet, ha tetszik, ha nem. persze vitatkozhatnék itt veled arról, hogy a 2x2 az szerinted 5, épp azt is teszem, na mindegy. tökfelesleges, mert az agyad az csak dísznek van, sajnos.

xlngx 2012.03.13. 07:46:49

@bátortamás: Ezt nem igazan ertem, eloszor dieta, majd a tomegelesnel felrakodott zsirt ujra ledietazza. Nem lenne egyszerubb most belekezdeni a tomegelesbe es a vegen teljesen leszalkasaitani. Ahhoz hogy valaki zsir mentesen tomegeljen azert ahhoz igen pontosan beallitott etrend kell, amit nagyon nehez eltalalni.

Syztem 2012.03.13. 11:24:00

Elvileg elképzelhető, hogy valaki előbb szálkásítson, aztán tömegeljen - de mind időgazdasági, mind fiziológiai szempontból rosszabb megoldás ez, mint a tömegelek+lepucolom. Bencén semmiképp sincs annyi zsír, hogy diétával kezdjen. Nem győzöm hangsúlyozni: már az is óriási eredmény lesz, ha tartja a diétát ennyi ideig, csak az eredmény lesz a várttól más.

Syztem 2012.03.13. 11:26:33

Összehasonlításképpen: Tóth Dani versenydiétája 22 hetes volt idén (~176 nap), pedig ő ugye versenyző

bátortamás 2012.03.13. 23:46:15

@ruskyy: Nem tudom miért jó így ismeretség nélkül megítélni de ha feltétlenül személyeskedni akarsz akkor tessék baromarcú. Fogalmad sincs neked arról, hogy mivel vagyok tisztában és mivel nem. Ezzel a dísznek való agyammal 15kg plusz izmot szedtem fel másfél év alatt, full ektomorf testalkattal és még legalább ennyi fog jönni. Hozzáteszem végig kockás hassal... Szóval a kalóriákról is ennyit. Úgyhogy szerintem a varázslatot és a telejósdát el is felejthetjük és lehetőleg olyan halkan szólj, hogy ne hallja senki.
Most, hogy beszéltünk egymásról eleget, visszatérhetnénk a témához. Megmondta Tomi, hogy nem ígér semmit. Lesz ami lesz.
Felesleget lepucol, majd utána tömegel. Ez van. Ez a lifetilt. Én is kíváncsi vagyok mi lesz...

fanatik111 2012.03.16. 15:01:43

teljesen kizárt, hogy ez a gyerek 100 kiló a képen, inkább olyan 80-82. Bodó Imi 190 cm magas körül van és versenyfazonban 100 kiló a tömege, de ő mellé izmos is, nem csak szálkás, nézzétek csak meg a képet:

kepek.tozo.hu/upload/4/3/bodoimreopen5_helyjohnnyfitness001.JPG

Tomisz 2012.03.19. 09:20:13

@fanatik111: Nem versenysúlyról van szó... ami egy víztől meg mindentől kihajtott szervezet mérlegeléskori állapota. :)

Bodó Imi 115-120kg körül van. Azért az kicsit más. :)

Egyébként lényegtelen, csak növekedés tempójának mértéke miatt került elő az adat. És ez Zyzz saját elmondása, a kép lehet bármikori fiatalabbkori is.
21 évesen 97kg, 22 évesen (halála körül) 103kg. Ennyi. És nem versenysúly!
A legtöbb kép főleg a 97kg körüli állapot idejében készülhetett.

SlyZero 2012.03.20. 22:08:35

Ami Zyzz programjában anno meglepett, az a zsírégetők jelenléte volt. Én csak sima ektomorf vagyok, de ennek ellenére a tömegnövelő diétám inkább hasonlít egy libatömésre, és a sok zsír a legutolsó probléma ami fel szokott merülni.

Criscito 2012.03.21. 08:00:57

Tömegnövelő diéta?!

fanatik111 2012.03.21. 08:02:21

@Tomisz: hát azért pár kiló vízhajtás után Zyzz is indulhatott volna valami dedó kategóriában, azért linkeltem versenyfazont. Egyébként nem értem mi ez a hype Zyzz körül, több ezer jobb fizikumú testépítő van és emberileg is elég gyökérség ez a diszkóban vonaglás, amit a videókon művel. Tipikus hülyegyereknek tűnik.

Tomisz 2012.03.21. 13:20:30

@fanatik111: Elsősorban azért amit elért akár pozitív akár negatív "hősként" példakép lett sokaknak. És szem előtt volt bulváros...stb

Miért népszerű a Jersey Shore... vagy épp a LifeTilt? :)
Mert hogy azért mert van egy diéta ugy magában tuti nem.

Tomisz 2012.03.21. 13:25:25

Meg nagyon sokan csak jól akarnak kinézni, amire Zyzz is törekedett, nem pedig nagydarab tornyok lenni. Ez az "esztétikus" tömegnövelés vonal ugye és népszerű pont ezért is. Többen lesznek hívői egy ilyennek, mint pl egy Schwarzeneggernek... :) Ennyi.

Mondjuk ez a jobb fizikum egy annyira szubjektív dolog mint hogy hol mennyire legyen szőrös egy férfi és kinek mi. :D

fanatik111 2012.03.21. 15:40:45

@Tomisz: "Többen lesznek hívői egy ilyennek, mint pl egy Schwarzeneggernek..."

az milyen?

ez a jó kis példa eszembe sem jutott, Arnold is kb 5 kilóval volt csak több a színpadon, mint amennyit Zizi állított magáról, de valamiért 25-el többnek nézett ki mégis. (és hát akkor még annyira romszálkásak nem is voltak a versenyzők, mint most)

durva, hogy a mai világon 5 kilón múlik, hogy ki lehet példakép és ki nem :(

az meg hogy Zyzznek több hívője lenne, mint Schwarzeneggernek, az kb Maksa-híradó kategória :D :D

Tomisz 2012.03.21. 16:05:15

@fanatik111: Nem a súly a lényeg, a kinézet! :)

Én nem akarnék sose Swarzi kinézetű lenni... még a fele se. Ezért mondtam ízlések és pofonok... de szerintem többen akarnak úgy kinézni mint Zyzz. Szerény véleményem. ;)

Egyébként van külföldi "lifetilt" ember is:

scoobysworkshop.com/fad-diets/

scoobysworkshop.com/bulking-up-and-gaining-muscle/

scoobysworkshop.com/does-cardio-burn-muscle/

:))

Criscito 2012.03.22. 08:40:31

@Tomisz: Persze, hogy többen akarnak úgy kinézni, mint Zyzz, hiszen az egy elérhető állapot, Schwarzié meg nem ;) Pontosabban kemény melóval és étkezéssel egy Zyzz forma szerintem összehozható 2-3-4 év alatt, míg egy Schwarzi 10+ év + kiváló genetika + ez az amaz és akkor talán megközelítheted ( hangsúlyozom, hogy megközelítheted ) ;).
Egyébként én imádom az olyan emberkéket, akik olyat írnak, hogy "én nem akarok olyan lenni, mint Schwarzi, vagy a Tóth Dani". Bazdki nem is leszel :D ( és ezt most nem személyesen neked írom, hanem csak úgy általánosságban ). Egy ilyen formát összehozni nem akarás, nem akarás kérdése, hanem hosszú évek kőkemény munkája! És itt szeretném megjegyezni, hogy az mi, hogy "150 napos program"? 150 napig odafigyelsz a kajára, edzésre, előtte és utána meg szarsz bele, vagy hogyan van ez? Nekem a testépítés egy életforma, tehát egy egész életre szól. Ezzel kelek, ezzel fekszek, egészségesen élek, sokat mozgok, megadom azokat a tápanyagokat a testemnek amire pontosan szüksége van, az év szinte minden napján! Ezt a 150 napos programot egyszerűen nem tudom hova tenni. Mintha a 90 napos diéta egyik új változatáról beszélnénk ...

Tomisz 2012.03.22. 17:14:17

@Criscito: Mivel nem akarok, így nem is probléma számomra hogy lehetek e. :)

Nem mintha védeni akarnám vagy kéne ezt a programot, de mint ahogy a fogyásnál is több lépcső van (azonak akik nagyot változnak ugye) és sokaknak csak a kezdeti lökés hiányzik, úgy a másik irányban is lehet ez egy első lépés. Megmutatni hogyan kezd el, illetve kapaszkodó is egyben... stb stb. Szerintem kezeld így ezt a "150 napos programot", amiből lehet egyeseknek egy életmód lesz, ahogy neked lett.

Akit jobban érdekel az 150 nap után/alatt ugyis elkezd olvasgatni és rájön hogy ez ennél sokkal több, nehezebb és komplexebb dolog. De legalább kedvet kaphat... aki meg nem annak ugyis mindegy. :)

Tomisz 2012.03.30. 00:30:49

190 centis srácon így néz ki ~100kg "offseason". :)

youtu.be/vQ9BH6URRlA

Ngaben1 2012.03.30. 22:07:58

Már pedig Zyzz igenis használt szteroidot!Ennek ellenére persze hihetetlenül sok munkával és akaraterővel érte el azt amit elért!

A hivatalos SAJÁT oldalán le is írja hogy mit használt.

zyzzcentral.com/2011/05/14/steroids/

arni_92 2012.04.02. 21:20:54

@Tomisz: arra gondoltál ha egy maraton futó 80-90 kilót lenne mint egy sprinter,mennyi ereje lenne lefutni a távot?

Tomisz 2012.04.03. 07:51:44

@arni_92: Mennyi? :)

Most csak beírtál egy számot, de ez nem csak ennyi. 80kg körüli ultra maratonisták/trialonisták még simán vannak, pedig ők nem 42km-t futnak. No akkor most mi van?
90 kilós ember is futott már maraton a világon, sőt. Minden relativ. :)

Tomisz 2012.04.03. 07:59:46

Persze tartós életvitelszerűen a test átalakul a leghatékonyabb formára az adott terheléshez.
Maratoni távokon ez általában a vékony ektomorf alkat, vagy ahhoz közelítő.

Sprit vagy rövid idejű nagy terheléshez meg nagydarab lesz valaki az évek során.

Ha valaki valamilyen formát akar akkor ahhoz szükséges életvitelt kell fenntartania tartósan, itt ez a lényeg. Ez nem pár hónapos dolog. Ha egyszer elmész lefutni a maratont még nem leszel ektomorf.

arni_92 2012.04.03. 08:08:59

@Tomisz: nem írtam be csak egy számot ,képben vagyok egy sprinter átlagos súlyával. a világ legjobbja. Usain Bolt is 92 kg. nem azt mondtam,hogy egy maraton futó nem lehet több,csak ,ha80 kg,akkor nem lesz annyira verseny képes a többiekkel szemben. pl. nádszál kisasszony etipokkal szemben. am mikor jelenik be a kövi zyzz-es cikked? :)

Tomisz 2012.04.03. 09:30:36

@arni_92: Nem én írom a blogot, de lassan ideje lenne mert 15 naponta ígérte BB a cikkeket. :)

A-Lister 2012.07.02. 14:38:43

Az idáig megszerzett tapasztalatokat hol találom meg? :D

Animal2011 2012.07.04. 00:56:14

Tehát nem értem ezt az egészet...tegyük fel ha koxolt akkor mivan? mindenki azt csinál magával amit akar! áldozat nélkül nincs győzelem aki akar valahogy kinézni (mint 1 youngbodybuilder) pl az igenis hozzá nyul ilyenekhez és ez így van rendjén! 2-3 év alatt tőbb szennyező anyagot lélegzel be mint hogy tesépítő szereket megérezné a szervezeted! A mai fiatalok arra törekednek hogy szép izomzatuk legyen és valaki kicsit többet akar az nyugodtan csinálj de ésszel ! tehát a lényeg amit evvel szerettem volna mondani NEM SZÉGYEN ha olyan szerekhez nyúlsz ami keményebb 1 szimpla tömegnövelőnél!Csak okosan és ennyi!
UI: a G-bomb-ba van hormon növelö (1 adag 400%) ezért van az h ha ilyeneket szedsz hamarabb kimegy az izomláz gyorsabb a regenerálódás

Criscito 2012.07.04. 13:05:04

@Animal2011: Az igaz, hogy nem szégyen ilyen szerekhez nyúlni, de azért reklámozni sem kéne szerintem, és én nem mondanám azt, hogy "normális", meg hogy "nyugodtan csinálja csak", meg "ez így van rendjén" és hasonlók. Szerintem ez marhára nincs így rendjén :o Egy hobbi testépítőnek kurvára nem kell szteroidokhoz nyúlnia. A legtöbb esetben az a baj, és azért nyúlnak a kis hülyék ilyen szerekhez, mert bűzlik nekik a munka. Hősünk lemegy a terembe, és azt hiszi, hogy majd attól, hogy rángatja a súlyt heti 3 alkalommal attól neki 2 hónapon belül meglesz a strandfazon. Hát nagyon nem. És ilyenkor jön a "legegyszerűbb" megoldás: a koksz. Persze olyasmit betartani, hogy ÉTREND az már felesleges, meg lehetetlen betartani. Csak a koksz. Az a fasza. Van egy ismerősöm, 5 éve edz, lófasz nem látszik rajta, de kokszol keményen, ismeri az összes boltban és azon kívül kapható tesztoszteron fokozót, de hülyének néz, hogy miért eszek minden nap csirkét rizzsel, és el nem tudja képzelni, hogy ezt hogyan lehet betartani hónapokon/éveken keresztül. A kokszolók 90%-ánál kb. ez a helyzet. Büdös nekik a munka és fingjuk sincs az egészről.

Ha rendben van a kaja akkor normális, hogy kokszolsz? Hát nem. Akkor sem az. Hobbi szinten, átlagos genetikával, precíz kajával pár év alatt simán el lehet érni egy jó formát, nem kell hozzá ilyen jellegű segítség. Akkor meg mégis minek? Ilyenkor jön képbe a kispöcs-effektus, meg a türelmetlenség. Tehát te nem nagy akarsz lenni, hanem a legnagyobb a teremben, mert attól leszel fasza gyerek, és ezt az eredményt nem 3 év alatt elérni, hanem minél előbb, lehetőleg már holnap :)

Ez a véleményem a kokszosokról.

Criscito 2012.07.04. 13:08:12

Bocsi a helyesírási hibákért.

oszi07 2012.07.07. 17:26:06

Bocsi,de nem tudjátok véletlenül,hogy Zyzz könyvét meglehet-e venni magyar szöveggel??

heveyguns · http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/hu/ 2012.09.27. 14:11:57

Hallátok. zyzz az korábban kezde nem 17 éves lehetett? csak ezért kérdem mert én 16 vagyok de szvesen nekiállné én is egy ilyennek csak akkor gondolom nálam más adagok kellenek a cuccokból. tudtok segíteni hogy ehhez képest ami itt le van írva mit változtassak?

heveyguns · http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/hu/ 2012.09.29. 01:09:18

am még az érdekelne hogy ahova nem írtál ismétlésszámot ott hányat csinálsz ? pl hiperhajlítás vagy döntött törzsű evezés?
Add a Facebook-hoz