LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Bogi 15.nap - 3.5 kg

Teljes képernyő rögzítése 2012.03.29. 032372.jpg

bogi 152.jpg

bogicm78.png

Bogi

Máris eltelt 15. nap?! Ez jutott eszembe először amikor rápillantottam a naptáramra és szembesültem vele, hogy mérni kell. Őszintén megvallva féltem kicsit az első "nagy" mérlegre állástól, mert már az első két hétben meg kellett küzdenem a munka kontra edzés feladattal, ami hát nem éppen a legideálisabb eredményt hozta. Mindezt megfűszerezte egy hetes talpon kihordott influenza, de már szerencsére a frissen facsart reggel grapefruitoknak (is) hála rendbe jöttem.

 Elmenekülve a húsvéti sonkák meg tojások hadától Barcelonában töltöttem 3 napot, ahol azért volt kísértés bőven. Szerintem Spanyolországban osztódnak a fagyiárusok, meg az óriáspalacsintás standok napról napra, mert valahogy most extra kifinomultan megéreztem és -láttam mindet egy szálig. Viszont úgy gondolom, hogy mindezek ellenére bárhol lehet tartani a diétát, csak találni kell egy szupermarketet és alaposan körbe nézni. Mi is felszerelkeztünk első nap rozskenyérrel, gyümölccsel, salátával, tejjel (mivel sikeresen átslisszantottam a határon a fehérjémet) stb.

Egyszer ettem Paillat, ami rizsből és tenger gyümölcseiből áll, ami szerintem a 15 napom alatt úgymond a leg hard coreabb kajám volt, viszont azóta is csak magamnak főzök, mert így vagyok biztos abban, hogy a megfelelő minőségű ételeket eszem. Mindent összegezve túléltem az első 15 napot, nem volt szenvedés, meg falkaparás a Sangria után, csak a lelkiismeretfurdalás, hogy nem edzettem egy hétig a betegség miatt.

Viszont most már újult erővel és lendülettel folytatom az előttem álló 75 napot és örülök annak, hogy rajta vagyok azon az úton, hogy (kicsi szívfájdalommal még, de) könnyen "nem"-et mondok és nem kell az "igen"-ek után sakkoznom, hogy mennyire gyenge vagyok, hogy már megint legyőzött a kisördög a fejemben. 

fotó.PNGTomi, ne haragudj a tegnapi elgyengülésemért, már jobban vagyok, kialudtam a sok f@szságot ami a fejemben volt. reggel felkeltem és szembe köptem régi önmagat amiért hagyta, hogy ennyire elfajuljanak a dolgok mind kívül mind belül. Utálom a régi Önmagamat, és hátat fordítok neki. Nagyon sokat dolgoztam azon hogy tényleg olyan erős legyek mint amilyennek te is látsz, és ez az igazi Én, nem az a gyenge szar mint aki kitört belőlem tegnap és amikor nem látja senki belekajál mások kajájába stb. Jót tett hogy láttam az arcotokon a döbbenetet és ez ráébresztett arra hogy ha szánalmas maradok mindig is szánalmas és gyenge embereket fogok bevonzani ami sosem fog engedni hogy kitörjek. Szal röviden: Köszönöm, és tövig nyomom a gázt!  Szép napot!

IMG_1710.JPG

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr564458003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása