LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

A Titok l.rész

tumblr_m3mendZqcd1qzcq51o1_r1_500.gif

A XX. század végére a legtöbb ideológia elkorcsosult, hogy aztán a XXl. század első évtizede végképp felszámoljon mindent, ami régen még jelentett valamit. A legtöbb ideológia és irányzat, a tomboló 60-as 70-es évek után, a 80-as évekre kiüresedett, és megújulásra képtelennek mutatta magát, amit kiválóan példáz az akkori divatnak csúfolt eszelősen giccses szín és stílusirányzatok, a könnyen emészthető semmit mondó zenei hangzásvilág, hogy csak a szinti pop féle borzalom megszületését említsem, nem beszélve az értékteremtő kultúra teljes hiányáról. A szexuális forradalom lecsengett, az emancipációs mozgalmak elérték céljukat, amivel egyébként a nők a mai napig nem tudnak mit kezdeni, és a politikai élet is megnyugodni látszott egy felfokozott, három évtizeden át tartó hidegháborús feszültségből kilábalva.  Visszatekintve azonban, megmosolyogtató mivolta ellenére a 80-as évek mégiscsak egy fontos és meghatározó évtizedként vonul be a történelemkönyvekbe, mert a világ ezekben az években minden téren radikálisan megváltozott, és a 90-es években már egy új, kegyetlen pénzügyi világ képe kezdett kirajzolódni, aminek a levét pár éve iszogatjuk, és ahol mellesleg már nem emberek vannak csak fogyasztók. 

A 90-es évek elején, a nagy gazdasági bumm idején kezdődött meg a folyamat, ami mára már tombolva éli virágkorát. Ez a folyamat egy lebutított, megfélemlített, jogaitól régen megfosztott, ideológiáit régen elvesztő társadalomhoz vezetett, ugyanis a 90-es évek közepe óta olyan generációkat nevel ki a globális média, és olyan agresszív marketing vesz körül mindenkit egészen kicsi kora óta, hogy már fel sem tűnik senkinek, hogy  egyszerű ingerek alapján működő, egy szavas hívószavakra reagáló robotok lettünk, akiknek bármit el lehet adni, csak a megfelelő színű dobozt kell a cégeknek megtalálni hozzá, amit a sok barom kérdés nélkül megvesz mindenféle kérdés, és fenntartások nélkül. Facebookon lájkolunk, ha valami tetszik megosztjuk, de lehetőleg demotivaloról egy képet, valami 5 szavas közhelyes életigazsággal. Napi 3 ezer lájk, és ezzel mindenki ki is fejezte aznapra az egyéniségét, és tudatta környezetével a gondolatainak mélységét. De nem működik ez másképpen akkor sem, ha vásárolunk. Színes ? Megvesszük. Finom ? Megesszük. Tök mindegy hogy mi van benne, mert ha csillog a doboz és finom az íze, akkor kit érdekel mi van benne hát nem ? Ha valaki valamit nem ért nem utána olvas, vagy beírja Googlebe hogy tájékozódjon. Nem vagyunk hozzászokva az önálló gondolkozáshoz, nem ezt szoktuk meg. Azt szoktuk meg, hogy mindent készen kapunk és lehetőleg azonnal, ha valami kell, azt megvesszük, ha valamire szükségünk van ott a pénz és megkapjuk. Elénk tolnak egy képet, mellé egy jól hangzó szöveget, és ha elhitetik velünk, hogy ettől pozitívan változik a társadalmi státuszunk, vagy jobban fogunk kinézni, akkor szinte biztos hogy meg is vesszük...

341295_257071524360991_100001744362909_637965_192767564_o (2).jpg

Igen ám, csak sajnos ez a fogyókúránál nem igazán fog működni, de mivel nők állnak az asztal túlsó végén, ezért nem az a kérdés hogy mit vesznek meg, hanem az hogy mikor. Most, vagy 20 perccel később. Olyan ez mint az első szex. Az első randin még nem mert ugye nem vagyok kurva, de a másodikon már igen, lehet az akár másnap is. De ha ügyesek vagyunk és megfelelő a marketingünk, akkor az esetek nem elhanyagolható részében menni fog az első randin is a dolog. Egy nőnek 2x kell valamit elmondani, hogy elgondolkozzon rajta, és háromszor hogy meg is vegye azt, főleg ha az fehér, rózsaszín, vagy ne adj isten csillog is. Ezt tudják a cégek is, nem hiába lettek mostanra a nők az első számú célcsoportjai az összes nagyvállaltnak. A nőknek egyszerűen szükségük van körökre, amiket a gondolataikban futnak le, amiben megmagyarázzák maguknak a legelképesztőbb hülyeségeket is. Hagyni kell nekik egy kis időt, hogy meggyőzzék magukat, amit csinálnak az miért nem faszság, és miért van értelme belemenni a legvadabb kreténségekbe is még akkor is, ha az totális elmezavar és semmi sem magyarázhatja. Minden nő pontosan tudja, hogy melyik férfi fogja őt átbaszni de nagyon, de elhitetik magukkal, hogy miért nem, ő miért más mint a többi, aztán meg persze van nagy pofára esés és még talán a könnyek is valódiak, holott pontosan tudta az elejétől fogva, hogy ez lesz. A férfiak tudják, hogy kell behülyíteni egy nőt, mit kell neki mondani, hogy kell vele bánni úgy, hogy közben a nő ne érezze magát akkora kurvának.  A cégek vezetői semmi mást nem csinálnak, csak ezt a módszert átültetik a fogyasztói világba, és a különbség csak annyi lesz, hogy nem a nők bugyijába akarnak bejutni, hanem a pénztárcájukba, és ahogy egy nő lába is könnyen nyílik a megfelelő szövegre, úgy a pénztárcája is ki fog. A pofára esés a termékekkel ugyanolyan számban lesz meg, ahányszor a seggfej férfiaknak is enged. Lefekszel egy perspektívátlan fasszal? Nem a férfiak a szemetek, te vagy a naiv barom csillagom. Megveszed a bóvli szar fogyasztószernek hazudott fél kiló lisztet egy dobozban amiről ordít hogy kamu és silány minőségű vacak? Nem a gyártó a hibás, hanem az, aki ennek ellenére van olyan hülye hogy megveszi. Ilyen egyszerű a képlet, mert tudod csak addig vannak szélhámos köcsögök, ameddig vannak bepalizható agy halott madarak. 

A legdurvábban levagyunk butítva, és ami a legszomorúbb, hogy tudatosan, szisztematikusan teszik ezt velünk, mert a buta ember az nem gyanakszik, a buta emberrel nincsen gond. A gondolkozó társadalom ellenben veszélyes, mert még a végén nagy tömegekben leesik, hogy hülyének vannak nézve, és bepöccenve megtalálnak borítani pár kormányzati épületet. A multi level marketing, mint ahogy a nevében is benne van, a marketing egyik legdurvább és leggusztustalanabb fajtája, amely módszer véleményem szerint semmiben sem különbözik a köztörvényes bűnöző csalók technikáitól, és csak az isten tudja, hogy ezek a szekta szerű formációk miért működhetnek még mindig legálisan. De hát ugye kurvák is csak addig lesznek, amíg kereslet lesz rájuk, és amíg bepalizható idióták folyamatosan újratermelődnek, mindig lesz pár moha agyú vadbarom, aki hinni fog az MLM rendszerben még akkor is, ha évek múltán gyémánt fokozattal a seggében is csak egy pláza kávézójából indítja a hideg hívásokat.  

tumblr_m4ohr8Xy6R1rsbe8ro1_500.gif

Minél butább egy ember tömeg, annál könnyebb vele megetetni a legbüdösebb szart is. A kifulladt 80-as években a marketing szakemberek és a reklámügynökségek kreatívjai felismerték, hogy a minden eddiginél hatásosabb, és a legmélyebb pszichéig ható üzenetek akkor érhetnek célba, ha az emberek érzelmeire, vallás tudatukra, vagy a tudományok világába vetett bizodalmukra kezdenek el játszani. Ennek a folyamatnak és a lebutított emberek manipulálásának a betetőzése a 2006-ban megszületett Titok c. film, ami minden lélek nélkül bolyongó értékesítő, és minden MLM rendszer első számú bibliája. A film lényege a vonzás törvényének üzenete ami azt mondja, ha hiszel a fejlődésedben és a pozitív dolgokra koncentrálsz, akkor bevonzod azokat és az álmaid egyszer csak valóra válnak, mivel minden gondolat rezgéseket bocsát ki, és a hasonló a hasonlót vonzza. A film továbbá azt üzeni, hogy az életünket a gondolataink irányítják akár tudatában vagyunk ennek akár nem, mert a gondolatoknak teremtő ereje van. Amire gondolunk, és hisszük, hogy az lehetséges, az valósággá válik. Semmi mást nem kell tehát tenni a sikerért csak hinni benne és folyamatosan a kitűzött célra gondolni, és a siker egyszer valósággá válik mert a gondolati siker bevonzza azt a valóságban is…

BULLSHIT.

Kurva nagy faszság, és önámító delériumos agyú seggfejek mentsvárai ezek a hülyeségek. Előttem van a kép, ahogy a sok életképtelen senkiházi önfejlesztő fasz cédéket hallgat a kocsijában meg önsegítő könyveket olvasva várja a megváltást, és baromira hisz az ilyen maszatoló hülyeségekben mint vonzás törvénye, pozitív gondolkozás, pragmatikus kereszténység, gyakorlati metafizika, vagy éppen isteni tudomány. Tényleg azt hiszi bárki is, hogy attól lesz jobb az élete és akkor lesz több pénze ha teleragasztja a nappalija falát az álmaival és annak a tengerparti háznak a képével amit megakar venni ? De ezt mégis hogy ? Tehát ha én leülök a fotelbe és erősen hiszek abban, hogy bejön 2 iszonyat jó nő és  a nyertes lottószelvénnyel a kezükben verik ki a farkamat akkor ez előbb-utóbb bekövetkezik ?

Soha, ismétlem soha, senki semmit nem fog elérni az életben ha nem dolgozik meg érte keményen, és az elhatározását nem követi pusztító, és minden falat ledöntő elhatározás. Attól te anyám soha nem fogsz lefogyni ha nagyon erősen de pozitívan gondolsz egy karcsúbb alakra. Lusta balfaszok kapaszkodói ezek a hülyeségek, és szánni való bolond mindenki, aki hisz ezekben ahelyett, hogy valóban tenne is a sikereiért és nem könyveket olvasva akarná megtudni hogyan szerezze meg élete első millióját. A vonzás törvénye mindezek mellett létezik, de nem úgy hogy hiszek benne és pont, hanem úgy hogy hiszek benne és cselekedek, na így már igen.

tumblr_m49izgHaJ21rpt4q3o1_500_2.gif

Anyámnak volt egy óriási mondása amivel szemléltetni akarta nekem az osztálylétra különbségeit és annak fokozatait, és a kasztok közötti különbséget minden szinten. „Egy orvos fel tud mosni, de egy takarító nem tud műteni. Valahogy így működik ez a hit és a cselekedet vonal is. A hit és bizakodás önmagában lófasz. Az ima és a gondolatok még soha senkin nem segítettek, ellenben a cselekedet, a kitartó munka és alázat, mindig meghozza a gyümölcsét. A tett irányítja ezt a világot, mert a képzelet és a gondolat még önmagában nem elég. Tenni kell érte és nem hátra nézni csak menni előre és nem fohászkodva semmilyen Istenhez mert semmilyen Isten nem fog megsegíteni ha csak otthon ülsz és rohadsz el magadban mint egy rozsdás kocsi a szeméttelepen.

Nagyon ritkán imádkozom, de akkor sem mondok mást mint hogy „kérlek uram most az egyszer ne állj az utamba” és ez a legtöbb amit kérhetek, mert többet úgysem kapsz se te, se senki más. Ez nem eretnekség meg pogány nézetek, egyszerűen csak egy olyan szemlélet mód, ami nem engedi hogy ön ámítsam magam és olyan dolgokért lelkesedjek, amiket munka és energia befektetés nélkül akarok megkapni. Ezt bűnözésnek hívják, rosszabb esetben pszichés betegségnek. Szóval ha mindenki megtenné magának azt a szívességet, hogy nem ringatja magát hamis képzetekbe, és sorsának a felemelkedését nem valami divatos jól marketingelt, könnyen fogyasztható ideológiától várná, akkor talán még arra is van esély, hogy elérj valamit az életben mert tettek nélkül nekem elhiheted még addig sem fogsz eljutni hogy szomorúan köszöntsd azt az éned, aki valójában lehetnél… 

Vége az első résznek...

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr784552003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása