LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Új Generácíó 3

564930_10150938641022290_351478125_n.jpg

Mára már 100-nál is több olyan blogot regisztráltak amit a Lifetilt inspirált, vagy annak hatására jött létre. A politikai közvélemény kutatási adatok 1000-1500 ember megkérdezésével zajlanak, ennek ellenére ijesztő pontossággal jelennek meg ugyanazok az arányszámok 3 millió szavazónál, mint 1500 megkérdezettnél. Jelen esetben kicsivel több mint 100 blogról beszélünk, de ahogyan az intézményesített tolvajoknál az országházban, úgy a Lifetiltes blogoknál is tökéletesen működik, a kis mintából rálátás a nagy egészre elve, azaz ahogy az életben a nők milliói viselkednek egy diéta alatt, az hibátlanul megjelenik a neten regisztrált női blogoknál is. A Tiltes blogok 60%-a nem működik tovább 1 hétnél, pedig mindegyik blog akkora lendülettel megy neki a programjának mint Viktor apánk a 2010-es kormányzásnak.  

Hangzatos nevek, átszellemült elhatározások, dühös kijelentések, hatalmas fogadkozások, aztán amikor tenni is kellene valamit nem csak pofázni, akkor persze vannak nagy földbe állások, és hirtelen megszűnő bejegyzések, mert az ugye mindenki számára egyértelmű, hogy aki nem vezeti a blogját, főleg ha csaj az illető akkor az bizony nem azért van mert nincs ideje írni, hanem mert már a második napon megadta magát a programnak és éppen valamelyik fürdőszoba tükre előtt siratja a nem létező életét. Egy átlagos basic nő közlés kényszeres. Ami éppen körülötte zajlik, legyen az a legjelentéktelenebb dolog is, éveket képes beszélni róla, főleg ha az a külsejéről szól. Ezért ha egy nő nem írja a blogját, nem csinálja a programot, de ha igen és sikereket ér el, akkor még a tetves reggelijét is kidekorálva, a környezetet gondosan beállítva lefotózza tolja fel a blogjára. A dolgok láttatása, a felszín látszata, a társadalmi státusz mindennek előrébbvaló dekralálása. Anyám ennek az egésznek a legdurvább megjelenése, mert ő az a nő, aki például kitakarít mielőtt jön hozzánk a bejárónő, mert nehogy már kosz fogadja a takarítónőt mert mégis mit gondolna róla. Elképesztő komolyan mondom.

Deliverance_Wallpaper_by_3mmI.jpg

Szóval jó pár blog áll mementóként a virtuális élet temetőjében, de azért vannak olyan Tilt blogok is amik a mai napig működnek, és inspirálnak. Aztán itt vannak azok az oldalak, amik nemcsak hogy aktívak, de hasonló úton járnak mint anno a Lifetilt amikor elindult. Két ilyen kiemelt oldal is van, ami ugyan nem köthető szorosan a Lifetilthez, de munkásságuk és az olvasókra gyakorolt pozitív hatásuk miatt megérdemlik, hogy megemlítsük őket. 

Shapeshifter - http://shapeshifter.blog.hu/

Véleményem szerint ez az egyik legjobb magán életmód blog, akinek írója egy kurva jó csaj, és akivel komoly üzleti terveim vannak a jövőre nézve. Réka oldalának az alapját az általa kitalált diétás receptek adják, aminek a hatékonyságát a csaj saját magán tesztelte. A saját módszerével és kajáival lefogyott már a faszom se tudja hány kilót, és mivel  az év vége felé ha minden jól megy lesz Lifetiltes kaja házhozszállítás is, úgy gondoltam felveszem a kapcsolatot Rékával, és az ő általa kitalált ételeket is beépítjük a rendelhető kaják menüsorába, de persze csak akkor, ha az egy program keretein belül rendszerként működve is hatásos. A Shapeshifter oldalon látható Neked! program pontosan erről szól, azaz hogy leteszteljük a Réka programjának a hatékonyságát, és ha működik a Lifetiltes diéták mellett rendelhetőek lesznek a Shapeshifteres receptek ételek is. Fasza dolgok ám ezek. Két blogger a nulláról építkezve, aztán persze a többit meglátjuk...

Metálozott Testek - http://metalozott-testek.blogspot.hu/

Az oldal, a bodyrocksTV-s Zuzana Majorová magyar hangja akar lenni, de úgy általánosságban is az oldal alapját a külföldi sport- és életmód celebek edzésmódszerei olvashatóak magyarul. A blog írója iszonyatos energiákat tesz bele az oldalba és tényleg látszik rajta hogy segíteni akar, vagy valamiféle magyar bodyrocksos vonalat szeretne elindítani, a baj csak az, hogy vagy nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem fog neki sikerülni, és azért nem, mert az edzések és gyakorlatok a nők nagy része számára egyszerűen túl nehezek. A nők nem azért buknak bele tömegesen a diétába és az edzésekbe mert akarat gyenge idióták, persze azért is, hanem azért, mert túl radikális diétába, vagy a fizikai teljesítőképességüket jelentősen meghaladó edzésekbe kezdenek bele, mert azt hiszik a radikális a gyors megoldás. Ezért a kezdőknek a Metálozott Testek túlságosan erős, a haladóknak pedig nem alternatíva, mert ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy Zuzana attól néz ki úgy ahogy, hogy partvisokkal baszakodik meg széktámlákba kapaszkodik. A Metálozott Testek azonban a két állapot átmenete között lévő nők számára tökéletes választás, és az edzéseikhez minden segítséget megkapnak az oldalon megannyi értékes, és valóban hasznos információk mellett. 

http://allyoucannoteat.blog.hu/

Ha nincs a Lifetilt, soha nem mozdulok meg, most pedig még úgy vagyok vele, ez még nem az a k*rva nagy túlsúly, amivel ne lehetne mit kezdeni (tudom, hogy mindennel lehet, csak hát értitek, na. :D) ezt talán még rendbe tudom rakni 75 nap alatt. A neheze úgy is utána jön, mert ugye hát meg is kell tartani. 

Amit várok/szeretnék ettől a 75 naptól:

  • Nyilván első helyen a fogyás :D
  • Több önbizalom, kevesebb stressz, "kiegyensúlyozottság"
  • Szebb bőr (ezalatt a kevesebb pattira gondolok)
  • Nagyon remélem, hogy a migrénem is elmúlik, vagy legalábbis javul
  • tapasztalat. 

Bencet/Tomi szerintem jó amit csinál, a gondolkodását nő létemre majdnemhogy 100%-ban osztom, engem nem zavar a stílusa sem, mindenesetre jobb lenne ha hétfőn a lifetiltből érettségiznék, mint hogy civilből, magyarból meg töriből. :D De ez van. Ezt a pár napot túlélőüzemmódban csinálom végig, a kövi pár hónapot meg pláne. :D 

(A blogot magamnak írom, nem is osztom meg sehol. Önellenőrzésre készül:))       

Nyilván az utolsó mondat miatt tettem be ezt a blogot.

http://prettylittle-dreams.blogspot.hu/2012/06/lifetilt.html

vivesz 32.png

lifetilt.blog.hu , gondoltam érdemes erről az oldalról írni, mert sokat köszönhetek neki, mert ráébresztett arra, hogy igenis sikerülhet megváltoztatnom az életem, én már sok sikertelen fogyokurán voltam túl és mindig azt a nyavalyás 10 kg-t akartam leadni, de mindig az volt , hogy leadtam, de aztán rögtön vissza is szedtem, mert jöttek a nagy csalódások és bekerültek a nasizások, de mikor fél éve megtaláltam a lifetiltet, minden megváltozott, persze teljesen véletlenül kerültem oda, már nem is emlékszem hogyis, de nem is az a lényeg, szóval elkezdtem olvasgatni, és látva a sikeres fogyásokat és Tomi ösztönzését, habár kicsit durva nyelven, de ráhat az emberre, egy előbbi posztban már megemlitettem a tiltet , de gondoltam megérdemel ez a blog egy egész cikket. :)

Szovval a történetem…

http://justforspite.blog.hu/

Olyan világban élünk, ahol nem az számít,hogy ki vagy, hanem az, hogy hogy nézel ki.. Röviden: szülés után, plusz 12kg-val, 70nap kemény munka, edzés, diéta, de ami a legfontosabb ELHATÁROZÁS!! és meglátjuk mit hoz ki belőlem.. KÖSZÖNET B.B-nek aki kivágott a Slim3 2-ből, ezzel még nagyobb LENDÜLETET adva a programomnak...

Az egyik be nem jutott slim3 2-es menyasszony naplója…

http://wannabebutterfly.blog.hu/

Az egész azzal kezdődött, hogy böngésztem a blogok között, találomra irkáltam be egy-egy szót, ami épp eszembe jutott. Így sikerült ráakadnom a LifeTiLt-re, amit kedves Tamás is (nem, nem Bence, jegyezzük meg végre). Épp hirdette a Slim3 2-őt... Pár napot gondolkoztam, de végülis elküldtem a jelentkezésemet... Sikeresen eljutottam az utolsó 6 lány közé, de mivel valami nem felelt meg a Tominak bennem, így nem kerültem be.

És egy be nem jutott 10+ lány

vivesz6.png

http://sweetlife-delight.blogspot.hu/search/label/lifetilt

Amikor a programot csináltam nagyon sokan megkérdezték, hogy mi lesz majd a program után.

Meddig tudom majd tartani a súlyom? Mi fog történni? Én pedig válaszolgattam miközben én sem tudtam semmit biztosra.Majdnem másfél hónapja fejeztem be a programot és tartom a súlyom.

Az első 1-2 hétben nem tudtam hova tenni a „nagy szabadságot” a program után. Nem tudom, hogy fogalmazzam meg azt az érzést, amikor elém került valami kedvenc kaja. Végül is már nem tartott a diétám, de ott volt benne, hogy ez a süti, vagy fasírt vagy akármi nem segít abban, hogy jobb alakom legyen. (Hiába ért véget maga a program, attól én még nem tekintem befejezettnek a dolgot, még nagyon messze vagyok a kitűzött célomtól.) Szóval ettem is volna meg nem is. És volt hogy megettem és olyan is hogy kihagytam. Egy biztos, amikor úgymond csalónapot tartottam másnap tutira diétás következett.

Ami érdekes, hogy mint írtam már, én eszméletlen szénhidrát zabáló voltam, ehhez képest péksütit azóta sem ettem, sőt tésztafélét sem...

A lány 70 napos záróposztja http://sweetlife-delight.blogspot.hu/2012/03/lifetilt-vege_14.html

vivesz7.png

Ezek után felmerül a kérdés bennem, ha valami ennyire hatásos, azt miért kell bírálni. Lehet nem tökéletes a módszer, a kivitelezés, vagy teljesen mind1. Belekötni bármibe lehet. Hatásos!!! Engem ez érdekel. Sőt tovább megyek. Ok, diéta rendben, edzés kipipálva. Annyi ilyet olvastam, annyi helyről, hogy megtelne velük a padlás. Mitől jobb a LifeTilt? Mi az a plusz, amitől különb? Mert áll mögötte egy srác, aki szemtelenül a képedbe vágja a nagy büdös valóságot! Ami mellett elmegy az ember, behunyja a szemét. Összeségében nagy szükség volt a LifeTilt-re, mert mi nők ahogy Mr. LifeTilt írta (Bence? Tomi? Aztán a végén kiderül Attila...Mr. LifeTilt:)))   nagyon sok mindenre képesek vagyunk az élet minden területén, de egy diétát összehozni még sem. Hol rejtőzik a hiba. Nos valószínűleg sehol. Mindannyiunkat érdekel valami és abban próbálunk a legjobbak lenni. Valakiből könyvelő lesz, valakiből szakács, valaki személyi edző lesz. Elhiszünk bárkinek bármit, mert feltételezzük a jó a szándékot. Amikor tudjuk, hogy valaki jó valamiben tőle várjuk a megoldást. Talán az egyetlen hiba az, hogy nem a megfelelő helyről informálódunk. Ne felejtsük el az újságíró, az újságírásban profi... és a marketingeseket sem véletlenül alkalmazzák a cégek.... A sok újság helyett egy jó személyi edzővel csodákat érhetünk el. Mr. LifeTilt pedig ezt most mindenkinek elérhetővé tette. Amellett, hogy elénk rakta a programot, felnyitott egy pár szemet is... Enyémet biztosan...

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr424590392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása