LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Bogi Vége -10.1kg

image (1)_1.jpg

Teljes képernyő rögzítése 2012.03.29. 03719_2.jpg

Bogi tipikusan az a nő, akit a férfiak többsége sűrűn és sokszor, a falhoz vágva bárhol, bármikor… A csajnak valami hihetetlen erotikus kisugárzása van, de mondjuk volt már akkor is, amikor még castingokra járkált abban az állapotában, amit a kezdő képén is lehet látni balra.  Minden embertípusnak megvannak a kapaszkodói adottságához és élethelyzettől függetlenül. Ilyenek a kis farkú férfiak, akik a „nem a méret a lényeg, hanem a technika számít" féle bullshittel élik túl a fehérnek született kínai létüket.  Semmivel sem jobbak a kövér nők sem, akik persze megmagyarázzák maguknak, hogy amit csinálnak vagy amilyen életformát élnek, az valójában miért is nem egy hatalmas tévedés. Ezek a nők hajtogatják, hogy igenis vannak olyan férfiak, akik kifejezetten szeretik az olyan típusú nőket, akik úgy néznek ki mint Jabba a Pizza Hutban, meg különben is, ő így érzi jól magát a bőrében. Megmondom őszintén én ezt simán elhiszem. Mármint azt, hogy néhány nő ebben tényleg hisz, és valóban így gondolja. De tovább megyek, mert én még azt is elhiszem, hogy pár csöves a nyugati pályaudvar aluljárójában végtelenül szabadnak érzi magát, és megvan róla győződve, hogy ő most jól kibaszott a rendszerrel és neki nem parancsol senki. Nagyon nagy hiba ilyen típusú álmokba ringatni magunkat, mert van az úgy, amikor az ember nem kel fel belőle időben, persze könnyebb ébren álmodni, mint az álmokat verejtékes munkával megvalósítani.

Slim Vivi egyik futásunk után a 60. nap környékén feljött hozzám. A gépemen az ő bejegyzését szerkesztettem, és Vivi elkezdte nézegetni a kezdő képét majd e a következőket mondta, vagy valami hasonlót már nem emlékszem pontosan. „Úristen hallod ezt nem hiszem el undorító, de hogy néztem már ki”. Pedig az is Vivi volt, csak éppen 2 hónappal azelőtt. Vivien a régi énjét nézte megdöbbenve, pedig amikor abban a testben élt fel sem tűnt neki hogy mit művelt magával, és hogy valójában mennyire fosul nézett ki. Nem fogta fel, mert mindennap látta magát, a környezete megszokta hogy így néz ki, idegenek meg csak nem mennek oda hozzá, hogy te figyelj már kisanyám, nem zavar hogy úgy nézel ki mint egy mezőgazdasági vontató ?

262162-1920x1080.jpg

Vannak olyan dolgok amiket csak messziről fogtok látni, mert túl közel vagytok hozzá, hogy felfogjátok. Ilyen ez az ország is. Ahhoz, hogy megtudd a gondolatok itt mennyire nem szárnyalnak szabadon, hogy mennyire begyöpösödött, kispolgári, poshadt, langyos víz légkör van ebben az országban, ahhoz el kell utaznod innen pár napra, és ha visszajössz akkor fogsz csak igazán szembesülni azzal, amit már amúgy is tudsz, de most már látni is fogod. Azok a nők, akik most ezt a bejegyzést olvassák 15-20-25-35 kiló felesleggel, nos nekik üzenném…Tudom, hogy tisztában vagy vele hogy elvagy hízva és változtatnod kéne, de hidd el nekem a helyzet sokkal, de sokkal rosszabb mint amit te valójában hiszel magadról. Amikor Vivien majdnem leokádta a monitort a régi önmagát látva a 14 kiló fogyása után, úgy az emberek 95%-a is ugyan ezt gondolja magában rólad, csak éppen nem mutatja ki feléd mert miért is tenné ? És akkor még nem is látott titeket bikiniben.

Bogi mint említettem egy kibekurva jó nő. Az volt régen is a szexuális kisugárzása miatt, de most hogy lefogyott, azért mégiscsak klasszisokkal jobban fog a tinta. Most persze lehet mondani, hogy ellent mondok magamnak és látom nem minden a külső, mert ha van belső, van egyéniség, van kisugárzás, akkor a külső egy idő után úgysem számít. Ez igaz, a baj csak ott kezdődik, hogy nem minden nő született egy tüzes nőstény állatnak, és a legtöbb nőben annyi egyéniség és erotika sincsen mint egy IKEA szekrényben. Le lehet élni egy életet a Tescóban a pénztár mögött is, vagy ablaktörlőzve egy benzinkúton is, de miért tennénk ezt meg, ha kemény munkával ugyan, de élhetnénk egy sokkal minőségibb életet is és nem kellene állandóan magyarázkodni, hogy nekünk miért jó az, ami egyébként magyarázhatatlanul szar. Próbáld ki milyen az, amikor a szánalmas magyarázkodások meg az ideológia gyártásokba fektette energiáidat a saját tested és az életed fejlesztésére szánod és csodákat fogsz látni. Ha ezt megcsináltad, és mindezen túl vagy, akkor nem kell mást tenned csak hátradőlnöd és ÉLVEZD…

Bogi

Túléltem...

image.jpgMár több, mint 70 napja elhatároztam, hogy ez így nem mehet tovább, változtatni kell. Azt akarom, hogy kiteljesedhessen az életem minden téren, és jelentem, jó úton haladok felé. Amikor a télen megláttam Tomi felhívását a Slim3 2-ben való szereplésre, még nem is hittem, hogy én lehetek azon szerencsések egyike aki, minden támogatást megkapva, végérvényesen megváltoztathatja az életét. Csak az én kezemben volt a döntés, hogy "meri vagy nem meri"?! És mertem, bevállaltam, hogy sokan rosszallóan néznek majd az újbóli próbálkozásomra, de nem érdekelt. Mert tudtam, hogy ez nem másról szól, nem a trénerünk felmagasztalásáról, és nem is pillanatnyi hírnév hajhászásáról (na ez annó sem volt rám jellemző bárki bármit hisz). Éreztem, hogy ez az a közeg, ahol segítő kezekre találok, ha éppen a béka segge alól kell kirántani, barátokat szerezhetek akikre bármikor számíthatok. Hát igen,a női megérzés mikre képes, vagy éppen karma?! Ki tudja, egy a lényeg, életem eddigi (egyik) legjobb döntését meghoztam. A LifeTilt egy program, egy életstílus, egy életmódváltás a bennünk lakozó ÉN felszínre hozásához. És a diéta csak az első lépcső ebben. Mert amikor, azon gondolkozol, hogy megegyem azt a sütit hiába diétás vagy sem, akkor ám nem csak ez jut az ember eszébe, hanem az is, hogy ne hogy már én a kajától függjek?! De szánalmas, egy dolog amit ha akarom akár nem nézek rá, nem veszek tudomást róla, és még így is az őrületbe tud kergetni?! Na ez a non-sense. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok kellenek ahhoz, hogy valaki eltudjon mélyedni igazán önmagában, és rájöjjön ki is ő valójában?! Mit akar az életében és mit nem?! Függeni dolgoktól, emberektől, vagy pedig a kezébe venni az irányítást és elégedetten élni az életét. 

547240_3790061503760_212581704_n.jpg

Az elmúlt 2 és fél hónapban rengeteg mélypontom volt, mert akinek kicsi kora óta a kaja, mint pótcselekvés van jelen az életében, nem megy ám egyről a kettőre megváltoztani ezt a rossz szokását. Másrészről viszont, nem lehetetlen. Mindig azt mondom, hogy lehetetlen nincs, csak tehetetlen. Na de a diétáról is szót ejtve, bevallom variálgatom elég szépen a sorrendet a kaják között, és néha ha farkas éhes vagyok tényleg több túró vagy alma vagy fehérjeturmix lecsúszik, de még így is működik. Életmódot váltottam, és nem diétaként élem meg az egészet, talán ez is lehet az oka, hogy még (csak) 10 kg-ot fogytam ennyi idő alatt, viszont ezután sem fogok másképp kajálni az fix. Mert szeretem, így érzem jól magam, és ez a legfontosabb. Rövidtávú cél: 16 km lefutása, őszre félmaraton.

Folyt.köv.

image (1)2_1.jpg

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr474594388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása