LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Életmód Mother Fucker

498008922.jpg

El kéne kezdenem egy programot, de meg mondom őszintén a faszomnak sincs hozzá kedve. Ha jól veszem ki a hiéna morajokból, akkor nekem most vissza kellene szereznem a hitelességemet, vagy mit. Elgondolkoztam ezen a hitelesség kérdésen tegnap két vodka szóda között Ötkertben, hogy tényleg attól leszek hiteles személy, ha megint végig csinálok egy 70 napos programot? Ettől leszek hiteles? Hogy meg tudom csinálni? Egyszer már megcsináltam, ez a tény remélem senkit nem zavar össze túlságosan. Persze értem én hogy nem a programról van itt szó, hanem arról hogy milyen életmódot élek és milyen életformát folytatok, de ezen a ponton el kell hogy keserítsek pár embert, és egyben nagy bejelenteni valóm van.

Én nem vagyok egy kibaszott Norbi, sem egy életmód guru képében mászkáló álságos faszfej. Én anno azért kezdtem el ezt az egész átalakulós dolgot mert jól akartam kinézni nyáron, erre eltelt 1 év és a nyakamba szakadt ez az egész életmód példamutatás faszakodás, de ezzel csak az a baj, hogy én nem erre szerződtem. Jól akartam kinézni, hogy a bulikon meg fesztiválokon csapathassam szét magam felszabadultan, miközben körülöttem bugyik és női testrészek vannak mindenütt. Ehhez volt egy módszerem, ami mint később kiderült brutálisan hatásos. Soha nem tagadtam, hogy milyen életformát élek, és ezt pár ember egyszerűen képtelen megérteni, mert mi az hogy én nem tartom be a játékszabályokat, és mi az hogy letérek a jól bejárt ösvényről és egy másik utat járok, és különben is, nem elég hitelesnek lenni, annak is kell látszani. Vagy fotózzam le magam hetente 2x miközben salátát zabálok vagy futócuccban feszítek egy atlétikai centrumban? Az jobb lenne? Akkor mindenki megnyugodna, hogy lám ez a srác mekkora fasza gyerek? Megtehetném bármikor, de azzal nem magamat basznám át, hanem titeket. Az a baj, hogy emberek nem tudnak mit kezdeni az őszinteséggel, egyszerűen nincsenek ehhez hozzászokva. Én ezeket a manírokat magasról leszarom, és higgyétek el, nem én vagyok az egyetlen ismertebb életmód faszi ebben az országban, aki a privát életében magasról szarik bele ebbe az egészbe. Ha nem hinnétek nekem, menjetek le a budapesti éjszakába és nézegessetek kokainban fürdő életmód celebeket, zöldet fosva a parkolóban fetrengeni vasárnap hajnalban.

Mutassatok egy példaképet, töltsetek el vele pár napot amikor nincs reflektor fényben, amikor nincsenek a célközönségük előtt, és érdekes dolgokat fogtok látni. Dave haverom szerint a papok élete példaértékű és kikezdhetetlen. Nem akartam neki mondani, de erről azért majd kérdezze meg Marcelo Soza államügyészt is, aki 54 pedofil papot ítéltetett el még 2007-ben a Chicagói bíróságon, a koreai szerzetesekről nem is beszélve. Vagy itt vannak ugye a politikusaink, korunk nagy bölcsei, hazánk feddhetetlen védelmezői, a tiszta kezek politikájának hiteles képviselői, hogy baszná el őket a hármas metró. Tisztesség és becsület ugye 4 évente, és azok a csodálatos vagyon nyilatkozatok, amikben 15 éves 1.2-es Suzukik, meg Havanna lakótelepi szuterének vannak bejelentve, havi 800 ezres fizetéssel + 2 misi költségtérítés, a bizottsági pénzekről nem is beszélve.

Én pókerezem, piázok bulikban, cigizek, a legtöbb csajom nevére kábé nem is emlékszem, és nem találtak még ki olyan dolgot a földön amire én ne fogadnék pénzben. Én nem akarok átbaszni senkit, nem teszem kirakatba azt az életem ami nem létezik, ellenben ami van, azt igen, és akkor én vagyok hiteltelen ? A baj csak az, hogy a legtöbb ember olyan egyszerű mint egy tekercs wc papír. Mutatnak nekik valamit, amit a vaksi szemükkel látni akarnak, mondanak nekik valamit amit a süket fülükkel hallani szeretnének, és nekik ennyi elég, mert hinni akarnak, és akkor ezek után jöttök itt nekem ezzel az egészséges életforma meg hitelesség szövegeléssel, de tényleg nem akartok elmenni a picsába ?

Magyarországra annyira jellemző ez a kirakat élet, meg számon kérni emberileg és erkölcsileg mindenkit, holott közben ugyanúgy, ha nem jobban fosban dagonyáztok mint az, akiről éppen leveszitek a keresztvizet. Eljátszani a feddhetetlen családanya és minta feleség szerepet, aki már egy térdig érő szoknya látványától is sugárban okádik, majd miután elmond egy miatyánkot és mélyem megbotránkozik, betérdel elém vagy egy 2 gyerekes család apa elé, ha éppen úgy hozza az élet. Tudom miről beszélek, ez nem egy kitalált történet. Nekem lehet magyarázni ennek az ellenkezőjét, meg bizonygatni, hogy rossz körökben mozgok, de ahhoz én már túl sok nővel dolgoztam együtt, hogy lássam az emberek mire képesek, hogyan élik az életüket, és azt is, hogy ebből mit akarnak elhitetni. A különbség köztem és köztetek annyi, hogy az én életem nagy nyilvánosság előtt zajlik. Nekem az egész életem itt van a blogon és megjátszás nélkül írok, a tiétekből annyi látszik, hogy odafostok egy jól átgondolt, erkölcsileg fedhetetlennek látszó nagyon jól kinéző kommentet, aztán miután lenyomjátok az entert történik ami történik, azt már senki sem látja, senki nem tud számon kérni.

405941_279527395434681_100001322692949_682025_1710667679_n.jpg

De ezen a ponton tisztázzunk le valamit, de kurva gyorsan. Amit létrehoztam az egy működőképes hatékony rendszer, amivel mindenki elérheti azt az alakot, amit eddig más módszerrel nem tudott elérni, és amire mindig is vágyott. Tessék csináljátok...  Másfél év alatt minimum 1000 munkaórával összeszedtem nektek az infókat, leírtam mindent részletesen érthetően hogyan kell csinálni, mit, mikor, hogyan, mennyit, és meddig. Azt is leírtam érthetően, hogy mindenki szabja személyre az itt leírtakat, de úgy látom ennek megértéséhez nem mindenki rendelkezik egy gereblye értelmi képességeivel sem. De azt viszont végképp nem értem, hogy ehhez hol a faszomba jön, és mit befolyásol a ti életetekben az, hogy én hogyan élek és mit csinálok. Ha én holnaptól nem gyújtok rá többet akkor te sikeresebben fogod csinálni a programodat? Ha nem baszok el egy meccsre 2 kilót (a kurva anyád Sampdoria) akkor te betartod a diétádat? Azért hiszel Istenben mert a papod ott van a misén vasárnaponként ? Ha én a haverjaimmal bulikban leiszom magam hétvégenként, akkor ha betartod az oldalamon leírtakat akkor nem fog beindulni a fogyásod vagy mi az isten ? Több száz nőt fogyasztottam le személyesen, és több ezret a blogon keresztül függetlenül attól, hogy én hogyan élek. De most komolyan. Költözzek be az állatkertbe a koalák mellé vagy mit kéne tennem ? 

Szóval a lényeg. Ha az kell a hitelességemhez és a LifeTilt jövőjéhez, hogy nekem most már életem végéig futkároznom kell mint a hülye gyereknek, hogy bizonyítsam a rendszerem hitelességét pár sekélyes seggfej előtt akiknek az élete nagy momentuma és büszkesége hogy lefutnak hetente 3x5 km-t akkor simán, de olyan simán elengedem ezt az egészet mintha soha nem is létezett volna. Engem nem tudtak kordában tartani anyámék, nem érdekeltek az iskolai szabályok sem a munkahelyi viselkedési normák, mindig is magasról basztam a társadalmi elvárásokra, és akkor ezek után most komolyan azt hiszi bárki is hogy pár kibaszott Facebook komment meg fröcsögő bejegyzés meg fog engem változtatni és megmondhatják nekem hogy mit csináljak meg mit nem ? Most már akkor sem futok a RunTilteken ha egy rohadt nagy pitbull habzó szájjal fog kergetni egy kurva nagy késsel a kezében és pontosan azért nem, mert ezt várják el tőlem. Nekem senki sem mondhatja meg hogy hogyan éljek, mit csináljak, de főleg azt nem hogy mit kéne tennem. Ha nem tetszik amit csinálok vagy amiket írok nem kell olvasni ezt az oldalt, ha nem tetszik az életvitelem menjetek Czanikékhoz capoerazni vagy egyétek a Norbis nutellákat le se szarom, de mindenek előtt húzzatok el innen a picsába Femina.hu-ra meg a Nők lapja Caféra álságoskodni, ott aztán van példaértékű életvitel meg negédesen egymás felszopása, minimum két válással a hátuk mögött kommentelgető nők tömegeivel. De ha itt maradtok, vagy itt voltatok és új külsőt kaptatok a módszeremtől, akkor nem kell a hála, kurvára nem érdekel a hálátok, de az a minimum hogy miután nekem és a blognak köszönhetően életmódot váltottatok és elindultatok az úton, akkor utólag nem hánytok ide egyet, és azt hiszem ezzel nem kérek túl sokat.

Én úgy élem az életem ahogy én akarom. Ez eddig is így volt és ezután is így lesz, és ha bárki kordában akar engem tartani az vagy nagyon nem ismer, vagy annyira hülye hogy tényleg azt hiszi hogy engem meg tud változtatni. Semmi nem ér többet a szabadságomnál, és ha úgy érzem ezt a saját márka, vagy bármi más veszélyezteti, akkor személyesen fogom a fehérjémet a Dunába önteni, ti meg mehettek vissza a balettba Rubint Rékára ugrálni, meg turbó diétán, és léböjt kúrákon és hasonló csodás módszereken szocializálódni.

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr674900778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása