LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

10 hetes T!lt program -12kg

_MG_7423 másolata.jpg

Nekem is van egy történetem. Picit ellentétben áll azokkal a lányokkal, akik a párkapcsolatukban engedték el magukat. Én nagyon jó nő voltam, amíg volt egy barátom. De szakítottunk. Bánatomban ekkor kezdtem bele a nagy-nagy evészetekbe, süti, szendvicsek, pizza, az esti romantikus film mellé. És egy kis bőgés. Jól hangzik, ugye? Ennek az eredménye, 15 kiló fölösleg- 1 év alatt. 3 évig bírtam ebben a borzalmas zsírbörtönben élni, egyik negatív történés követte a másikat. 

Tudtam, hogy rossz irányba haladok, és én is kipróbáltam pár diétát, személyi edzőhöz is jártam, voltak fellángolásaim, de pár kilónál többet soha nem tudtam leadni velük, a motiváció és a lelkesedés mindig hamar elillant. A LifeTiltet folyamatosan olvastam, de soha nem hittem, hogy nekem is sikerülhet, végig tudnám csinálni (most komolyan ne igyak alkoholt 10 hétig?), de végül megembereltem magamat egy gyenge pillanatomban, és jelentkeztem.

A fizikai szintfelmérő- mondanom se kell, borzasztó "eredményekkel", majd a Program első napján lefotóztam magamat fürdőruhában. Ez jó nagy pofon volt számomra, ugyanis én az a típus vagyok, aki vékonyabbnak látja magát, amikor belenéz a tükörbe, mint valójában, nem pedig kövérebbnek. Megláttam a képeket, és sokkot kaptam, hogy is hagyhattam el így magamat. De a Programnak vége. 12 kilót fogytam 10 hét alatt. 68,5 kg-ról indultam, és tegnap dekára pontosan 56,5 kg-t mutatott a mérleg.

Igen, néha szenvedtem, az elején nem esett jól futni, néha korgott a gyomrom, de erős voltam, és életemben először kitartó valamiben. Még a Program előtt a cigarettát is leraktam (a Blog hatására!), és mondhatom, büszke vagyok magamra. Az eleje nehéz volt, számoltam vissza, hogy mikor ehetek végre megint egy nagy pizzát, de ez már egy cseppet sem érdekel. Élveztem, és imádtam Tomival a Programot. Tudatos vagyok, másokat is motiváltam, kitartó lettem, és ismét szeretek a saját börömben élni. Lógnak rajtam a régebbi ruháim, ismét megfordulnak utánam a férfiak, nem takargatom magamat, bármit felvehetek, könnyebben mozgok, és még sorolhatnám a számtalan jó hatását (lelki, fizikai) a Tiltnek. Januártól belevágok még egy 8 hetes Programba, hogy lemenjen a maradék “pár fölös” kiló is, ami még lekívánkozik a testemről.

Köszönök mindent neked Tomi, nem akarok túlozni, de mégis túlzás nélkül mondhatom, hogy életem legjobb döntése volt elkezdeni a Programot veled. Köszönöm a motivációt, a szuperhatásos edzéseket, az odafigyelést, és a választ a felmerülő kérdéseimre ("a karon csak a bicepsz meg a tricepsz van?").... Viszlát januárban! :)

eszti full 10 hét3 másolata.jpg

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr354948180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása