LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

24.nap

Kicsit elmaradtam a napi beszámolók írásával. Ennek két oka volt, az egyik, hogy a részletesebb szakmaibb cikkekre koncentráltam az elmúlt napokban, valamint háttéranyagot gyűjtöttem a következő, hosszabb elemzőbb bejegyzésekhez. A másik ok az idő teljes hiánya. Az edzéseket ugyan úgy csinálom, elcsalni sem tudnám, ugyanis egyből kiderülne hogy szar van a puncsos tálban a heti összesítéseknél. Folyamatban van a Vital tv-s felvételek előkészítése is, heteken belül sor kerül a forgatásra ha minden igaz. Hat részes anyagot terveztem, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle. Ami nagyobb változásnak mondható a blog életében,  az az, hogy a jövőben a nők számára sokkal több hasznos információkat fog tartalmazni a blog. Mivel a nők edzése, anyagcseréje, táplálkozása egy teljesen másik terület, utána kell olvasnom, infókat gyűjtenem, de Tomival is folyamatosan beszélek. Vasárnap például másfél óráig kizárólag a női életmódról lesz szó.

Ami engem illet, a 24.napnál tartok, azaz a mai nappal eldobom a diéta radikális részét, és kezdem el azt, amit ebben a postban már leírtam, de majd a heti összegzésnél leírom újra. Éppen ideje volt a váltásnak, mert már kezdtem kurvára kiborulni attól az étrendtől. Edy például azt mondta, hogy neki konkrétan már attól elmenet a kedve, hogy végig olvasta. Én 24 napig élveztem áldásos hatásait.

BREAKING. Elkezdem a felkészülést a Vivicittara, úgyhogy a futó napokra egyre nagyobb hangsúlyt fogok helyezni. Úgy tervezem, hogy ez a program március 20. körül ér véget, és onnantól már csak a futásra figyelek. A következő és egyben utolsó napom a harmadik héten a 25.nap lesz, akkor konkrétan lefutom a Vivicitta távot, de nem csak a 12 km-t hanem a hivatalos útvonalát.

23. nap

Váll tricepsz nap. Az egész testem lüktet a 22. napi10 km-es futástól. Reggelente érzem, hogy kezdek kicsit kimerülni, azt veszem észre, a reggeli kelések után egyre hosszabb idő kell amíg emberi állapotba kerülök.  Egyik csajismerős Eve, akihez most több sztori is kapcsolódni fog, elkezdte a 90 napos diétát, ami a világ legnagyobb blöffje szerintem. Ennek a kúrának az  a lényege, hogy 4 nap van, gyümölcs, fehérje, szénhidrát, meg még egy, de nem jut eszembe melyik (keményítő), na nem mintha számítana. Két hónap után, hízott egy kilót. Mondom gratulálok. Ezt a 90 napos szarságot tényleg mindenki felejtse el. Ellen megy minden emberi értelemnek, azon kívül, hogy rohadtul nem tesz jót a szervezetnek, és szinte garantált a visszahízás. Nos Eve olvassa a blogot, és támogatja mindazt amit csinálok. Jólesik. Elmentünk a Lidl-be és kérte, hogy válasszak neki kajákat mert nem tudja melyik a fogyókúrás. Eddig csak 60x mondtam el neki nincs jelentősége. Mondta mire gondolt, én meg folyamatosan tettem vissza a polcra a sok ócska szart, de végül is összeállt a dolog. Pénztárnál állunk, egyszer csak jön velem szembe két zacskó. Kérdezem ez mi ? Két zacskó csoki golyó, de a legdurvább amit szerintem a boltban lehetett kapni. A két 100 grammos csokiban volt összesen 1170 kcal… Tehát még egyszer. Azért mentem, hogy segítsek kiválogatni a normális kajákat neki. Erre bemondja hogy boldogtalan, és látom rajta tényleg azt hiszi, hogy ezzel rendben van és most felmentette magát. Ne legyek ideges ?  

Sietnünk kell, mert este Ákosnál nagy szoba átalakítás van, és előtte még edzenem is kell. Evenél kajálunk családdal együtt, tudják hogy épp programot csinálok  úgyhogy a kaját én választhatom. Lazac párolva egy kis rák, és saláta. A salátát is én csinálom inkább, hogy biztosra menjek. Minden nagyon fasza, ERRE Eve lerak az asztalra négy különböző  öntetet. És akkor itt gépház állj. Kurva nagy állj. Hiába eszünk jó minőségű diétás ételeket, ha leöntjük öntettel olyan mintha rendeltünk volna egy pizzát éjjel 1-kor. Az öntetek majonézek 70%-a zsír. Hatalmas szénhidrát bomba, az öntetben magában 3x annyi kalória lehet mint amennyit éppen eszünk. Ilyen alapon akár ehetnétek vajat is kávéskanállal. Nem lenne sokkal károsabb mint ez az öntetezés dolog.

Lekeveredek az edzőterembe,  de a legrosszabbkor, mert  fél 6 van és fullon pörög a terem. Ilyenkor van az hogy minden gép foglalt és várólista alap. Mondjuk nekem mázlim van, mert ez az a nap amikor szinte csak kézi súlyzókkal kell dolgozni. Bemelegítenék, de még a karergométer is foglalt, pedig azt hittem azt rajtam kívül tényleg senki más nem használja. Jó, akkor futópad. 8 futópad van naná, hogy mind foglalt. Nagyon utálom ezt az állapotot, végül is felszabadult egy pad. 9 perc hegyi futás. Meg sem izzadtam, és 120-as pulzusnál nem mentem feljebb. Az edzésből nem tudnék kiemelni semmi különöset, illetve annyit, hogy ez a nap is megérett a szint lépésre. Kíváncsi vagyok a jövő hetemre, mert minden napomon feljebb tettem a súlyokat. A holnapi láb napon is ezt tervezem.

Edzés után át Ákoshoz, megszabadultunk pár tonna felesleges szeméttől, 2004-es adóbevallástól kezdve az egyetemi jegyzetekig mindentől. Találtunk egy tamagochit is megkérdezi az állat, hogy feltegye-e Vaterára. Mondom nem zavar az a 9 zsák szemét ott mögötted ? Dobd már ki baszod. Sikerült megtöltenünk három kukát minden szarral. A nap legnagyobb pillanata az volt amikor megtaláltam a kis fasz deviza tartalékát egy boritékban háhhhh. Évekig sunnyogott, hogy hol tartja. Egész jó lesz a szoba, de mára ennyi, holnap ürítik a kukákat azaz még azokat is tele kell majd pakolni. Egyébként egy 24 lakásos társasházról beszélünk, 3 napig csak mi pakoltunk bele. Kiváncsi leszek a következő közgyűlésre.

24.nap

Éjfélre értem haza, de alvás helyett inkább megírtam a tudatos táplálkozás l. cikket. Négy órás alvással kezdtem tehát a napot. Reggel azt vettem észre zuhanyzás közben, hogy elkezdtem szálkásodni. A karomon az izmok egyre inkább körvonalazódnak, a hasamon az első két kockát várom már csak, ha ez előbújik, hatalmas welcome bulit fogok tartani Ákos új lakásában.

Az új diétával van egy kis probléma. Be kéne hozzá vásárolni. Teljesen elfelejtettem ezt a részét, úgyhogy holnap megyek a Hunyadi vagy a Lehet piacra. Láb nap lesz ma, és azt vettem észre, hogy a lábam nagyon megerősödött. Évekig nem kondiztam a lábamra, de ennek ellenére odajöttek hozzám a teremben, és megkérdezték mit csinálok, hogy ilyen izmos a vádlim meg a lábam. Gének baszod adottság.  Futásnál érzem ennek igazán a jótékony hatásait.

Beszélnék én az edzésről is, de a 4-es 6-os villamos szokásos napi üzemzavarához asszisztálunk éppen. 20 perc után meg is oldják a problémát. Bemelegítek egy 10 perces bicajozással, és elkezdem a láb napot. Mindig olyan hülyén érzem magam, amikor ezeken a lábgépeken edzem. Épp azon gondolkoztam mikor láttam utoljára srácot edzeni rajtam kívül ezeken a gépeken. Mondjuk úgy nem ez a jellemző, amivel le is lehet mérni mennyire fogalom nélkül edzenek egy-egy edzőteremben. Brutálisan erősek a lábaim, 150 kg-al nyomok ki, szenvedek nem azt mondom, de érzem 1-2 hét múlva már nem lesz elég. 200 kg-ig van rajta súly csak viszonyitásképpen mondom. Szanaszét durran a lábam, alig bírok ráállni. Láb napnál ha lehet minden gyakorlat közben nyújtsátok le a lábatokat. Feszítő izom, comb,vádli.

Edzés közben végig a holnapi 12 km-re gondolok. Félek az első faltól amibe bele fogok ütközni, ezért próbálom nem túl magasra tenni a lécet. Ez főleg futásra igaz, mert ha holnap lefutom a távot, akkor ezen a héten 22 km-t futottam, két futás alatt, és még lesz utána egy úszás is.

Az új diéta már inkább egy izomzat építő féle kúra lesz, de azért még ez is fog fogyasztani valamennyit . Több szénhidrátot, így több energiát ad ez az új étrend, úgyhogy ami eddig túlélendő feladat volt, ott már nem elég csak elvégeznem, hanem emelnem kell az egységeket, csak így lehet fejlődni. A 66 napos folyamat első része ma lezárult. Megszabadultam majdnem 9 kilótól, 24 nap alatt. A következő 18-22 napban további, de immár minimális fogyasztást kell elérnem, azaz a kb. 20 nap alatt 2-3 kilónak még le kell mennie, hogy aztán az utolsó húsz nap már csak és kizárólag az izmok formálásról és a végső szálkásodásrol szóljon. Kíváncsi vagyok, hogyan fogom bírni ezt testileg, lelkileg és mentálisan.

Puszi Dórinak, aki a blog 22. tagja lett.  

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr822640322

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - SZÍNDIÉTA 2011.02.06. 10:58:32

Ó, igen, ismerem a szó valódi jelentését: speciális fogyókúra, amely a különféle színű ételek elfogyasztásán alapul (ezek szerint vannak alkalmas színű és kedvezőtlen hatású, ezért mellőzendő színű eledelek), nem is hökkenek meg, ha a kifejezéssel talá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása