LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

V2.0isszatértem

 

Borotva élen táncolok és még pár napig teszem ezt úgy, hogy bármelyik pillanatban beszakadhat alattam a jég. Végre elkezdtem a felkészülést, de a betegség utáni edzés újrakezdésénél az első 4-5 nap a legkritikusabb. Ha érzékeltetni szeretném az állapotot amiben benne vagyok, azt egy videóval tudnám a legjobban megtenni. 1901-ben épült Spanyolországban egy hegyi út, amit évtizedekkel ezelőtt lezártak, mivel életveszélyessé vált. 6000 eurós büntetés jár csak azért ha elkapnak, mert felmentél rá. Nem ember a tag aki végig ment rajta. 5 centis vasrúdon egyensúlyoz több száz méteres mélység felett. Riszpekt.

Először is felmértem a károkat, amit a 13 napos kihagyás okozott. 85,2 kg vagyok, ami azt jelenti a kezdetektől fogva 11,1kg-ot fogytam, és az influenza gyulladtfog kombó alatt 1,05 kg-ot. Szinte biztos, hogy izomból fogytam és ez fáj is mentálisan. Betegség alatt a fogyás egyébként is garantált, főleg úgy, hogy  lázad van, mert közben a szervezeted nagyon durván dolgozik belülről. Az immunrendszer harcban áll, ami igényel némi energiát.

Legyengültem ezt érzem, és a hangsúly a visszatérés után a fokozatosság és az óvatosságon kell hogy legyen. Két szintet vettem vissza az összes gyakorlatnál, és még így is úgy éreztem, hogy határon viszem az edzést. Szar egy érzés ez, amikor azt kell nézned minden pillanatban, hogy reagál a tested az újbóli terhelésre. Szemléltetésként csak hogy vizuálisan is befogadjátok, egy táblázat az influenza előtti időkből, amikor is Február 17-et írtunk, és amit most csináltam.

 

Bemelegítést, és úgy általában a kardiot TILOS csinálni a visszatérés utáni első hétben, így én is kihagytam. Az edzés lement, fasza volt. A kedvenc recepciósom viszont felmondott a helyen, ez több okból is érzékenyen érint és nem csak azért, mert megvolt a csaj. Mindegy, hogy valaki életforma szerűen jár le kondizni, vagy csak egy edzés program keretein belül, de előbb utóbb azt fogod észrevenni, hogy számottevő időt töltesz el a konditeremben. Egy terem szíve a recepció ezt kevesen tudják, velük nem árt jóba lenni. Az emberek nincsenek tisztában azzal hogy a recepciós csajok mennyivel jobbá tudják tenni az edzéseket. Full háznál is tudnak neked kulcsot adni, tudják mit iszol, melyik fehérjéből, melyik a kedvenc szekrényed, és ha sor is van, hamarabb szolgálnak ki mert nem faszakodnak hülye kérdésekkel úgyis tudják a választ. Ez esetben a csaj aki elmegy hívjuk Nikinek, szal vele nem csak jóban voltam, hanem meg is szerettem az elmúlt 3-4 év alatt. Kedves, segítőkész, ha valami szar történt velem, vele megtudtam beszélni a bizalom oda vissza alapon működött, és a tény, hogy szexeltünk párszor csak elmélyítette a kapcsolatunkat. Bár kapcsolatról egyetlen percig sem beszélhettünk ezt faszán le tudtuk tisztázni. Maradt még a helyen egy recepciós csaj Nikin kívül akit szeretek (igen őt is). Remélem Dika nem megy el egy ideig, mert a konditermekben van egy recepciós kaszt, amitől sugárban hányok, Az igazi szájbabaszott beképzelt kurvák a hivatalos megnevezésük, de az a mocskodul buta réteg. Volt szerencsém a hülye fejüket nézni a recepciós pult mögött, ha lehetne akkor annyi elég is volt belőlük bőven. Kíváncsian várom ki fog érkezni Niki helyére.

Maradjunk még egy kicsit az edzésnél, vagyis inkább az engem ért változásoknál. 13 nap tökéletes edzetlenség, antibiotikum és gyulladás csökkentő kúra után így nézek ki, Csak hogy legyen valami értelme a hét összegzéseknek, már ami a képeket illeti.

b2.png

                                    Február 17                                Március 2.

Hát igen vesztettem némi izmot és az antibiotikum miatt szoláriumozni sem lehet, de ha nem jön közbe semmi 8-10 nap és meg is vagyunk. Edzés után le volt vajazva szauna, egy 3x Kung Fu világbajnok, fitnesz modell, és fitnesz Európa bajnokságra készülő csajjal. Többek között azért, mert szakmailag és a sport múltja miatt hasznos információkat tud nekem és általam nektkek átadni, amit majd a későbbi bejegyzéseimben tudok majd hasznosítani. Hajni elsősorban a nőknek tud majd nagy segítséget nyújtani a testmozgás és a sportok minden szintjén. Megkérdeztem lenne-e kedve vendégszerzőként írni a LifeTiLt-re nők számára edzésekről, kajálásról, és úgy általában arról, mikkel jár a felkészülés egy nemzetközi versenyre. Azt mondta oké, úgyhogy hamarosan igazi profitól, olvashattok fasza cikkeket. Fejlődik a blog kár hogy ezt Dave-ről nem mondhatjuk el. Az oldal kibővítése egyébként már pár hete megfogalmazódott bennem. A LifeTiLt-et idővel edzések és az egészséges életmód szellemi műhelyévé szeretném kibővíteni, ahová olimpikonok, Világ és Európa bajnokok, edzők, és szakmailag elismert sportolók osztják majd meg veletek azt a tudást, ami által ti is nagy mértékben változtathatjátok meg az életviteleteket, és léphetitek majd át többszörösen a határaitokat. Ez ma még csak utopia, de egy napon talán majd alakot ölt, minden esetre rajtam nem fog múlni. Ebben a folyamatban Hajni, egy fontos mérföldkő lehet.

A lényeg, úgy tűnik, nem viselt meg az első edzés és jól érzem magam, kiegyensúlyozott vagyok, kijött az iPad2, javában zajlik az CeBit, végre itt a tavasz, azaz ma arra keltem, hogy havas minden, a Matolcsy csomagról kiderült valódi reformokról szó sem lesz az elkövetkezendő 2 évben, de ne feledkezzünk meg az utóbbi évek legfontosabb média eseményéről sem. Fantasztikus időket élünk gyerekek mondanom sem kell.

Végül gyúrjuk keretes szerezették ezt a bejegyzést, érzékeltetve mennyire óvatosan kell újra kezdeni az edzéseket, mert bármikor visszazuhanhatunk a mélybe. 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr912706337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása