LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 20+ 0.nap

  

Napi kalóriaigény: 2094 kcal. Diéta átlagos kalória mínusza: 681 kcal.

Kalória mínusz %-ban / nap -32,7%

Magyarország jelenlegi kormányzati és gazdasági intézkedéseinél elkeserítőbb és kilátástalanabb helyzetben, talán csak az egészségügy és az oktatási rendszerünk van. Az oktatás 1994 óta tartó, és folyamatos züllése az általános iskolákban és a gimnáziumokban a legszembetűnőbb. Ez egy szerteágazó és minden tantárgyra kiható probléma, amely problémát nem kéne ugyanúgy a szőnyeg alá söpörni mint bármi mást amivel probléma van ebben az országban, mert a jövő társadalmának formálásban a most felnövő generáció minőségi taníttatása az egyik legfontosabb dolog kellene hogy legyen egy nemzet életében, amiben ugye kulcs szerepe van az oktatási rendszerünknek. Most, hogy leírtam azt amit egy 6 éves gyerek is tud, térjünk rá a dolog lényegi részére. Magyar Bálint és a szabad madarak dögkeselyűket megszégyenítő áldásos tevékenységének köszönhetően, az iskolákban a testnevelési órák száma valahol a magyar GDP növekedési számaival arányos, azaz 1 héten jó ha egy-két testnevelési óra van a nemzeti alaptantervben, ami megalázóan kevés és számomra teljesen érthetetlen. De ha legalább ennyi lenne, mert ahogy elnézem ez az 1-2 testnevelés óra alól az kap felmentést aki akar, mert az mi, hogy S3 Erika azért kapott kimenőt a torna órák alól, mert nem tudott rendesen futni ahogyan az a videó klipjében is tökéletesen észrevehető. Ez olyan, mintha matekból felmentést kapna az a gyerek, akinek nem megy a szorzás vagy a számok hatványozása. Röhejes és tényleg elkeserítő állapotok ezek, és ebben a folyamatban a torna tanárok nagy része tökéletes partner, mert még a végén meg kéne tanítani a problémás gyerekeket is a mozgás koordinációra, és energiákat kéne fektetni az alapvető erő és állóképesség fejlesztésére, de hát akkor ugye nem lehetne faszt verni a tanári irodában Nemzeti Sportot olvasva...

Könnyebb fociztatni a fiúkat és tollasoztatni a lányokat tudom én, de ennek csak az lesz az eredménye, hogy tömegek nőnek fel úgy, hogy nem tudnak normálisan lefutni 400 métert, és nem tapasztalják meg a sport jellem erősítő és építő erejét, és ami a legelkeserítőbb, hogy gyerekek tízezrei nőnek fel úgy mint Vivien, aki a maga 19 évével soha, de mondom még egyszer soha nem sportolt semmit. Nem képezte élete részét a mozgás minimális szinten sem, aminek egyenes következménye, hogy itt van egy fiatal lány akin 20 kiló felesleg van, és elképzelése sincs arról hogyan, és miféle mozgással tudna megszabadulni a nem kívánt kilóitól. Alternatívja ennek a generációnak az egészséges életmódról annyi, hogy szarabbnál fosabb diétákat ollóznak össze a netről, amit hozzá nem értő seggfejek alkottak meg kizárólag azért, hogy a honlap alján kínált szarjaikat eladják nektek, vagy éppen a Glamour meg a Cosmopolitan sekélyes agyú idiótái állítottak össze a szerkesztőségben valami egészen hihetetlen hülyeséget, ezzel tökéletesen összezarvarva a diéták világában amúgy is fogalmatlan nőket. Természetesen a mozgás mint olyan fel sem merül mint lehetséges alternatíva, de hát hogyan is merülhetne fel, ha gyerekkorukban azt szokták meg, hogy a testnevelés óra egyenlő a lyukas órákkal meg cigi a wc-ben, a mozgás alól felmentő papír meg ott van a tanári asztal fiókjában.

Vivien is ennek a generációnak a tagja mint 1992-es évjárat. A szülőknek és az államnak mint mindannyiunkról gondoskodó intézménynek kötelessége kellene legyen a gyerekek egészséges életmódra és sportra való nevelése, hogy a későbbiekben az életük szerves része legyen a mozgás, és ne 22, 26 meg 34 évesen kezdjenek el ismerkedni a fizikai terheléssel, mert akkor már késő, akkor már kurva késő, mert iszonyatos lelki erő kell annak elkezdéséhez. A test és a tudat felnőtt korra már kifejlődött, és az addig megkapott impulzusok szerint reagál mindenre. Ha 25 évesen kap először egy komolyabb fizikai terhelést, hosszú ideig képtelen lesz értelmezni azt. Nem indulnak be a sejtstimuláló folyamatok mert a test nem tudja hova tenni, csak iszonyat fájdalom meg keserves szenvedés lesz a dologból, és egy olyan szintű rossz élmény megélését eredményezi, amitől elmegy majd az ember kedve az egésztől, és akkor még el sem kezdte igazán, plusz ugye diéta.  Nem bírod fizikailag még kevésbé mentálisan és hirtelen azon kapod magad hogy az ételfutár csönget a kaputelefonon. A mozgás éveken át tartó teljes hiánya viszont megbosszulja magát, aminek egyenes következménye az elhízás a magas vérnyomás, az ízületi problémák, és úgy általában az átlagosnál rosszabb egészségi állapot. Vivient azért választottam ki, mert nála még nem késő rendbe hozni az elpazarolt éveket, és az eddig elhanyagolt folyamatokat. Rá kell őt szoktatni a mozgásra ami kezdetben számára borzalmas lesz de majd idővel rájön, hogy mit is nevezünk a mozgás örömének és mit jelent az, hogy a SPORT jótékony hatása. Mozgás nélkül nem lehet élni, de higgyétek el nekem nem is nagyon érdemes. Erikával az anyák, Viviennel a jelentős túlsúllyal élő nők elé akarok kötelezően követendő példát állítani, és azok elé a fiatal nők elé, akik 15, 17, vagy 21 évesen már túlsúlyosan élik az életüket. A gödör amiben most benne vannak ezek a nők most még csak 1 méter mély, de minden egyes eltelt év után ez a gödör mélyülni fog, ezáltal egyre nehezebb lesz majd kimászni belőle és visszazökkenteni az életüket egy élhetőbb, egészségesebb, és szebb külsővel kecsegtető mederbe.

Jelentős túlsúly esetén, azaz 20 kiló + felett nem olyan egyszerű már az élet, és nem csak akkor ha edzésekről van szó. Egy nagyobb elhízáshoz két dolog kell. Mozgás mentes élet és olyan mennyiségű borzalmasan szar kaja, ami az évek során folyamatosan halmozódik fel a testben annyi méreganyagot elraktározva, amit a BorsodChem vegyipari részlege is megirigyelne. Ezek a mérgek tartósítószerek, zsírok, cukrok, mesterséges színező anyagok, különféle ízfokozók ott vannak a testedben, aminek a kisöprése okoz majd Viviennek pár kellemetlen hetet, és igazából ez a méregtelenítő folyamat, a fogyókúrák elsőszámú gyilkosa, mert ez okozza a méreganyagok távozásával járó hihetetlen szar közérzetet. Ennek a kipucolása KIZÁRÓLAG szigorúan tartott diétával és rengeteg folyadék megívásával történik. Felejtsétek el a léböjt kúrákat, meg a hasonló sarlatán faszságokat, mert semmi értelme és többet ártanak mint használnak. Vivien diétáját ennek tükrében állítottam össze azaz kapott egy olyan programot, ami a tisztítást célozza meg, magyarul egy sima Lifetilt diétát magas fehérjebevitellel, esszenciális zsírokkal, rostban gazdag és szénhidrát csökkentett ételekkel. A diétát kicsit lazítanom kellett, mert ha meg kéne neveznem a három Slim közül melyik lány fog leginkább belebukni a programba, akkor egyértelműen Vivient nevezném meg, éppen ezért rohadtul oda fogok rá figyelni. 

Azt kell megértetnem Viviennel, és ezt már elmondtam neki is nem egy alkalommal, hogy ez nem egy diéta a sok közül amibe már ezerszer belekezdett és persze ezerszer elbukott, hanem ez egy tudatosan felépített életmódváltó program, ami esély számára egy kiegyensúlyozottabb és boldogabb élethez és ezt mondom most mindenféle hatásvadász gyökérkedés nélkül. Ha Vivi elbukja a blog ezrei előtt, egy személyre szabott program keretein belül, ahol ráadásul megkap majd minden segítséget, akkor abban szinte 100%-ig biztos vagyok, hogy később nem fog már tudni váltani, az évek meg csak telnek, és a már említett gödör csak mélyül és mélyül és mélyül… A Slim3 életmódváltó lányainak a program végig csinálást illetően nem lesz könnyű dolguk, de végig KELL csinálniuk mert ha nem, akkor nem csak saját magukat köpik szembe, hanem azokat a nőket is akik belőlük merítenek majd erőt és energiát a saját programjukhoz, és ezt egész egyszerűen nem tehetik meg. Ha kell ezt leírom ezerszer, hogy tudatosuljon bennük mire is vállalkoztak.  

Jelentős túlsúly esetén az edzéseket nagyon óvatosan kell kezdeni. Terhelve van a túlsúly miatt a gerinc, a térdek, az ízületek, és ha hozzávágjuk, hogy Vivi köszönő viszonyban sincs a mozgással, akkor ott találjuk magunkat mint Matolcsy György és az ország a 2012-es költségvetési számok megírásánál, azaz kurva nagy szarban. Vivi programja 90 napos, és ugytervezem minimális mozgások mellett az első hónapban a diétán lesz a hangsúly, amit kibekurva szigorúan be kell tartania, ami alatt reményeim szerint lead majd 8-10 kilót, aminek a nagy része persze víz lesz. A második hónapban az edzés intenzitás növelése lesz a cél, ahol is további 4-6 kiló mínuszt várok tőle, míg a harmadik hónapban már rámegyünk a teljesítményre növelésre és itt kapcsolódnak majd be a konditermes edzések is. Természetesen a program 90 napja alatt végig tartva pontosan a diétát, kilengések meg mindenféle bűnöző madárkodások nélkül. Vivien programját akkor fogom sikeresnek értékelni, ha minimum 20 kilót fog fogyni. Ennél kevesebb fogyást kudarcként fogok megélni.

A futásokat az alapokról kezdjük, ami úgy fog kinézni, hogy 1 perc kocogás fél perc séta, majd először a séta idejét csökkentjük, később pedig a futás hosszát növeljük meg. Így haladva fokozatosan haladunk, amíg már nem időre futás lesz, hanem távok megtétele lesz a cél. Konkrét számokat még nem írok, ahhoz el kell mennem Vivivel pár edzésre, hogy lássam mennyit bír el, és mi az a terhelési szint, aminél a pulzusa még a terhelhető tartományban marad és nem lépi át a kritikus határvonalat. 

Vivien

Nos, nem fecsérelném sok felesleges dologgal az időt: Vivi vagyok, 18 éves és 13 éves korom óta küzdök a kilókkal. Egyelőre ők állnak nyerésre…

Kipróbáltam már több „csodaszert”, mint például: Turbódiéta, étvágycsökkentő kapszulák, Gastroyal fittness menük. Emellett aktívan próbálkoztam mindenféle szuperdiétákkal, amik 2-3 hét alatt 10-15 kiló garantált fogyást ígértek. Természetesen mindegyik csak átmeneti megoldás volt… Egy-két hónap elteltével a leadott kilók többszöröse jött vissza. Egy dolog azonban hozzá tartozik az igazsághoz: a szüleim és az ismerőseim is mindig mondogatták, hogy sport nélkül szart sem ér az egész. Ezért néha rászántam magam egy kis mozgásra: aerobik, kocogás, na és persze a nélkülözhetetlen zsírégető DVD-k. Azonban két-három hét elteltével ezeket sorra abbahagytam, mert nem hozták az általam várt eredményt és őszintén szólva lusta voltam bármit is tenni azért, hogy jobban nézzek ki (szánalmas).

Régebben imádtam vásárolni és öltözködni, bár akkor sem voltam vékony, de örömömet leltem benne. Mostanra viszont ez teljesen megváltozott. Ki nem állhatom, ha el kell mennem venni egy új farmert vagy felsőt, a fürdőruháról ne is beszéljünk. Amikor nyolcadikos voltam 38-as farmereim voltak, később a gimiben már a 40-es nadrágokat is alig tudtam begombolni, így mostanra eljutottam odáig, hogy a 42-es farmer is szűk lett.

Az elmúlt egy évben nagyon sokat híztam, ez köszönhető annak is, hogy összejöttem azzal a sráccal, aki már nagyon régóta tetszett nekem. Ahogy Bence is írja,

„Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz.”

Hát ezzel sem mondott hülyeséget. Amióta összejöttünk 8 kilót rántottam magamra. Az esti zabálások és semmittevés meghozta a hatását. Amikor hétvégenként kimozdultunk és elmentünk moziba vagy a barátainkkal programoztunk, egyre többször vettem azt észre, hogy állandóan csak a kajálás a téma. Mikor ülünk be valahova, mit fogunk enni, milyen szószt kérjek a nachoshoz stb… Pedig már akkor is éreztem, hogy ezekre abszolút nincs szükségem.

Az elmúlt pár hónapban többen megjegyezték, hogy meghíztam. De nem „csak” a barátaim és a szüleim (egyértelmű, hogy tőlük esett a legszarabban), hanem az utcán olyan emberek is, akiknek csak köszönni szoktam. Én persze annyival elintéztem az egészet, hogy „hááát igen, de csak 1-2 kilót.” Éreztem magamon, hogy híztam, mert a nadrágokat már alig tudtam összegombolni, a dzsekik feszültek és a közérzetem is egyre rosszabb lett. Egyik nap felkeltem és úgy döntöttem, hogy ráállok a mérlegre és kiderül az igazság. Reszketve ráálltam és amikor megláttam a kilóim számát, sírógörcsöt kaptam. Egy évvel ezelőtt 74 kg voltam, most pedig 82. Nagyon mérges lettem magamra és mivel a barátom is fogyni szeretett volna, megbeszéltük, hogy együtt fogunk diétázni. Én otthon voltam, mert heti 2x járok suliba, így volt időm főzni. Főleg csirkét, pulykát, halakat, rizst és salátákat ettünk. Kezdtem magam egyre jobban érezni, persze mozgásról hallani sem akartam (szégyen). Két hét alatt 4 kilót tudtam leadni. Így most a 167 centimhez, 78 kiló vagyok. Ez rengeteg.

A barátom egy utazás során mutatta meg a Lifetilt blogot, mert már régóta olvasgatta az edzések és az érdekes hangvételű cikkek miatt. Csodálkozva néztem azt, hogy hozzám hasonló lányok hogyan szabadultak meg az általam is gyűlölt kilóktól, így én is elkezdtem olvasgatni azokat az írásokat, amik érdekeltek. Aztán jött a nagy lehetőség: Ati izgatottan hívott fel az egyik nap, mivel a Facebookon újabb programot hirdetett meg Bence, ez volt a Slim3…

Persze első mondataim a következők voltak: -Én sosem nyerek semmit, -Úgy sem engem választ, -Á ez már biztos előre le van játszva. De végül mégis elküldtem a képeket és ezzel együtt a jelentkezésem a programra.

És életemben először nyertem. Egy lehetőséget arra, hogy végre jól nézzek ki és egy esélyt, hogy új életet kezdhessek: gátlások, szorongás, szégyenérzet nélkül.

Amikor Bence felhívott, hogy csütörtökön találkozzunk a margitszigeti atlétika pályán, akkor beszartam. Féltem attól, hogy beégek a többiek előtt, de legfőképpen a saját szánalmas teljesítményemtől. Ezért egy nappal a felmérés előtt elindultam futni. 400 m után szédültem, rosszul lettem és majdnem hánytam. Így a csütörtöki találkozóhoz még annyira sem volt kedvem, mint előtte. Nem hiába tartottam ettől az edzéstől, hiszen beigazolódott amitől féltem, gyakorlatilag egy normális fekvőtámaszt nem vagyok képes megcsinálni…

A szintfelmérő után egy héttel Bencével megbeszéltük, hogy este találkozunk a Deák téren és elmegyünk futni. Büszke vagyok magamra, hogy kisebb-nagyobb megállásokkal, de felfutottunk egészen a várig, ami azért elég meredek volt J

Már most érzem magamon a fejlődést és tudom milyen sokat számít, ha valaki végig ott van mellettem és bíztat… 

Fizikai szintfelmérő 

 

2.000 m – 400 m után 186-os pulzus és itt azonnal meg is álltunk.

100 m – 23,2 mp

felülés - 20

női fekvőtámasz – 20 de az is hogy...

saját testsúly megtartása – 0mp

inga futás – 1:33.90

orvosi vizsgálatok 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr23356750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása