LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

0. nap

 

     186cm 96,3 kg  így kezdek.                             

Csináltam egy képet, egy amolyan előtte utána érzés miatt, és ezt megteszem még 8 alkalommal. Érdekes lesz egymás mellé tenni a képeket, hétről-hétre figyelni a változást, már ha lesz, mert ha nem, akkor sajnos fel kell gyújtanom az épületet. Délután lementem a Kaiser's-ba megvenni az első adag kaját kb. 2 hétre. Érdemes előre megvenni a diéta szerinti cuccokat, kivéve  a sonkát, mert azt reggel frissen kéne venni. Halat húsokat és zöldséget kizárólag piacokon vegyétek . Vettem  egyszer Tescoba paradicsomot egy ideig éretlen volt és kemény, másnap megyek ki konyhába és elkezdett rohadni. nem viccelek,  8 óra alatt kinyúvadt. Bele se merek gondolni, milyen folyamatok játszódhatnak le a húsokban .

Eljátszottam a gondolattal, hogy az utolsó este még bevágok egy pizzát, de aztán lebeszéltem róla magam, és lebeszélnék róla mást is. Hangolódjunk rá, most már erre a 70 napra. Legalább kapunk egy kis ízelítő abból,hogy mi is vár ránk az elkövetkezendő bő két hónapban. Inkább lementem sétálni kiszellőztetni a fejem. Kis rákészülés, kicsi félelem a kudarctól, de az elhatározás egyre erősebbnek érzem. Az első 10 napot kell túlélni, utána már beszűkül a gyomor és alkalmazkodik az új, kisebb adagokhoz, ami még így is kb. 6x lesz táplálóbb annál mint amit eddig ettél.

A fizikai terhelés okozta holtpontokat nem lehet tervezni. Az jön és ha jön akkor hirtelen. Nagyon egyszerűen lehet ezt kezelni. LÉPJ TÚL RAJTA MENTÁLISAN . Az emberi test fizikai terhelhetőségéről csak annyit, hogy  41-ben amikor a németek megtámadták a Szovejtuniót (fail), akkor a gyalogság napi átlag 73 km-t tett meg 15-30 kilós menetfelszereléssel, nem ritkán a - 20 fokban, heteken keresztül !!! Az volt a fitness.  És azok a katonák sem kibaszott G.I. Joe-k voltak hanem állampolgárok akiket besoroztak. Nem tévedek nagyot ha azt mondom, őket nem segítették semmilyen vitaminok meg gondosan összerakott étkezések. És mintha a pihenés sem az a nyugtató összebujos alvás lett volna.  Szóval  ha bárkinek eszébe jutna,  hogy a konformista élete most milyen nehéz, az edzések meg a diéta miatt az tényleg kapja már be.

Hmmm.....Most először érzem úgy, hogy ezt végig csinálom. Mondjuk ez a blog sem véletlenül született meg. Lefekvés előtt még megnéztem a Rémségek Házát. Nagyon szar volt, mindenkinek csak ajánlani tudom ne csak én szopjak már vele,  és azon gondolkoztam hogy legközelebb csak március végén ehetek újra "normális" kaját.  Annyira fájt ez  a gondolat, hogy inkább elaludtam. 

Most már kalap kabát a fogason holnap kezdünk. Aki tudja ki mondta ezt, az pont akkora retardált mint akitől idéztem (én tudtam vigyázz).

Update : A képeket Heinczék lányának kérésére publikálom.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr822583295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása