LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Második hét összegzése

 


     18.nap 89.90kg                     9.nap 92,10kg                    0.nap 96,30kg                                        

Egy dolog biztos, a második hetem nem éppen úgy fog beleíródni az életem edzésekkel teleirt történelem könyvébe, mint  a precizitás, és az általam felállított szabályok maximális betartásának időszaka. Amilyen a kezdet, olyan a folytatás tartja a mondás, amivel én nem igazán értek egyet, mondjuk én minden közmondást baromságnak tartok. De esetemben, most kivételesen ült a dolog. Ugyanis első nap, már lefektettem az elbaszás sínére a hetemet, majd az i-re feltéve a pontot, magammal nem bírva, lementem futni a pihenőnapomon.

Két nappal hosszabbodott meg a challenge-em, így már 66 napról beszélünk. Ez a hét a lélektani határok átlépéséről, és a rekordjaim megdöntéséről szólt. Mint látjátok besunnyogtam 90 kg alá. Megdöntöttem 3x is a távrekordjaimat futásban, és ha Isten is úgy akarja,- akit ez úton kérek, most az egyszer ne álljon az utamba-, szóval ha minden jól alakul, átlépem a 20 napos határvonalat, amire ebben a postban már utaltam. Belassulni látszik viszont a múlt héten zuhanórepülésben közlekedő súlyvesztésem. Ezen a héten "csak" 2,20kg-ot fogytam.  A testem lereagálta a megváltozott állapotot, és maximálisan behúzta a kéziféket.  Végül is úgy döntöttem, nem hozom előrébb a diéta váltást, és az eredetileg eltervezett 24 napig csinálom a radikális részét, azaz még 6 napig. 85-86 kg-ig akarok lemenni, és onnan már csak  építeni, izommá alakítani a megmaradt felesleget.

A 18.napi képemet elemeztem ki egy kicsit jobban. Amivel nem vagyok elégedett azt pirossal, amivel igen, azt zölddel emeltem ki. Csak saccolni tudom, de 3kg izmot szinte biztos, hogy felszedtem, a hasam alsó része viszont botrányosan szar.

032(2).jpgAmi vár rám. Jövő héten váltok az új diétára, amint ez megtörténik kiteszem ide is. Ezen a héten lefutottam 24 km-t. Szinte biztos, hogy ezt nem tudom megdönteni , de a jövő hét első futásán azt hiszem megcsinálom a Budai Váras szakaszt. Jövő héttel kezdetét veszi az úszás is, azaz hat nap edzés után, az egyik pihenőnapon úszás lesz egy vagy két km, még nem tudom . Ami a kondit illeti, feljebb teszem a súlyokat. Kevésnek érzem a mostani terhelést, és ez bizony annak a jele, hogy szintet kell lépni.

                  39,299 km futás  8 kondis edzés  -6,40 kg eddig 18 nap alatt. 

UPDATE : Kaptam pár visszajelzést(4) arról, hogy múlt heti igéretemmel ellentétben, nem ugyanabból a tükörből csináltam a mostani fotót. Jogos, a következő 6 hétben igérem, az otthoni tükröt használom. A mostanit már csak azért sem tudom lecserélni, mert már a 22. napnál járok most meg hova csináljam már a képet. 

Mics:  de még csak nem is ugyanarrol a pontrol csináltad a következö fényképet

Mics: ez basz fel a legjobban


 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr192626666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása