LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 2 Reni 20+ 0.nap

Teljes képernyő rögzítése 2012.03.29. 03237_1.jpg


renicm0.pngReni egy nagyon szép magabiztos csaj is lehetne, csak hát van rajta 27 kiló felesleg ami miatt az  önbizalma és az önértékelése erősen a nullához közelit. Reni  jelenleg produkálja az elhízott nők összes negatív tünetét fejben, és ezeket megélve szenved is tőle a mindennapokban a való életben. Renivel lesz messze a legenehezebb dolgom, rá kell majd a legtöbbet figyelni, mert ő az a nő, akinek segítség nélkül tényleg nem megy. Ha ez nem lenne elég, a faterja sem támogatja őt a programjában, amihez akartam írni pár keresetlen szót, de ezt még egyenlőre korainak érzem. Mindenesetre azt már most tudom,hogy ha Reni sikeresen végigviszi a programot, akkor az lesz a Slim3 2 egyik legnagyobb sikere. Totálisan a nullárol kell kezdeni nála mindent mert a 500 méter futás is komoly gondot okoz neki,  ami azért 19 évesen elég erősen hangzik így elsőre...   

 

                                                                     Reni

Reninek hívnak,20 éves vagyok.Számomra felejthetetlen mondatok ezek: "De szép kisbabája van!,Képen ő a feleséged?" 12-13 éves lehettem amikor elkezdetem magamra szedni a kilókat,ebből adódóan kilógtam a sorból,nagyobb darab voltam mint a velem egykorúak.Visszatérve a mondatokhoz az elsőt egy fiatal sráctól hallottam,aki azt hitte a baba kocsiban fekvő húgomra hogy a lányom. :D A másodikat apukám munka társai mondták,akik ráböktek a családi fotóra. Akkor ezek számomra viccesek voltak,de most belegondolva nem is voltak azok. 

Teltek múltak az évek,a súlyom folyamatosan ingadozott.Volt egy súly ami alá soha nem sikerült mennem,maximum fölfelé. Ami tovább rombolta eddig is maximumon lévő önbizalmamat. Folyamatos rossz gondolatok.. "Rosszul nézek ki! Mit gondolhat az illető? Miért ezt a ruhát vettem fel, ebben olyan vagyok mint egy kötözött sonka!" Meg sok ehhez hasonló pozitív gondolat,ami megnehezítette a kapcsolatomat a körülöttem lévő emberekkel.Nagy hiba hogy eddig nem tettem ez ellen semmit,de a test mozgás meg én nem vagyunk valami jó kapcsolatban. Talán majd most kicsit jobb viszonyban kerülünk :) Egyetlen mentsváram az volt hogy kaptam bókokat,amik elterelték a figyelmem a testemmel kapcsolatos problémákról.

 Diéta... Tabik... Csodák..:

Soha nem próbálkoztam "csodaszerekkel",mert mindegyiket egy nagy humbuknak tartok.Így meg úgy fogyhatsz ennyi meg ennyi kilót..csak elfelejtették belevenni az árba a "PhotoShop" csomagot.Felesleges pénz kidobás,bár elismerem vannak hatásos fogyasztó módszerek,de ezekre mindig is szörnyülködve néztem,mert elképzelhetetlennek tartottam. Célom elsősorban megszeretni magam,mert ugye ezt másoktól nem várhatom el amíg így állok magamhoz. Találni olyan ruhákat amik nemcsak rám jönnek de csodálatosan érzem magam bennük.Egy  Eddig ez csak álmaimban fordult elő,amiből mellesleg mindig hamar felébredek.. :D

Ezeket az álmokat valóra válthatom,mégpedig a LifeTiltel! Szuper edző,remek csapat,jön a nyár! Mi kell még?? Tudom.. tudom kitartás,erő,és akarat! Nagy lelkesedéssel állok neki a programnak,ami remélem kitart a végéig. Tudom hogy kitart! A lelendő olvasóimnak üzenném: Tudom pontosan mit éreztek,én is be vagyok szarva ettől a 3 hónaptól.De csak egyszer kell elkezdeni,túlesni a holtponton és akkor már megy mint a karika csapás! :) Előre látom hogy nehéz eset leszek,de mindent megteszek azért hogy család tagjaim barátaim és magamnak is megmutassam hogy mire vagyok képes! Pápááá -20kg!! :P

Laboratóriumi eredmények Vér+Víz.jpg

EKG 1.jpg



Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr874347022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása