LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Reni Vége -17.1kg

SAM_16942.jpg

SAM_169423.jpg

 

_MG_2667.bmp

Reni 

Eltelt 70 nap, lassan feltűnik előttem a célszalag. Kétes érzelmek kavarognak bennem, mivel egyrészről várom a végét, de úgy érzem a maradék idő kevés az álmom eléréséhez. Mindenesetre bele fogok húzni, mert a lehető legjobb eredményt szeretném elérni a program végén. Tudom, hogy rengeteg munka áll előttem és nem lesz könnyű.De úgy gondolom a nehezén már túl vagyok, elegendő tapasztalatot gyűjtöttem ahhoz hogy idővel ez egyedül is menjen.A maradék időben szeretnék elkezdeni konditerembe járni, mivel a futással már nem érem el azt az eredményt amit az elején.Ennek ellenére nem hagyom abba, megszerettem és a mindennapjaim részévé vált. Remélem majd a kondizás meghozza a várt eredményt.

Külvilág..változás..vélemények...

SAM_169423.bmp

Minden ruhám lóg, már a farmerok is lecsúsznak rólam. De van jó oldala is, mivel már anyukámmal egy súlyban vagyok, így elcsenhetem a ruháit. :D Nem örül neki, de én még nem szeretnék új ruhákat venni. Csak felsők felé kacsintgattam. :) De azt tudom, hogy az eddigi 46os nacik helyett, már a 42esbe is simán beleférek, sőt még az is lötyög kicsit. :) Érezhető és látható a változás, de én még mindig nem úgy állok magamhoz ahogyan kellene. Mikor elmegyek valamerre, és ismerősökbe ütközöm mindig megjegyzik, hogy hagyjam abba és ne fogyjak tovább. Nem is értem ezeket a megnyilvánulásokat, hisz még jócskán van mit leadnom. Számomra nem észrevehető a változás, az is meglehet, hogy rosszabbul érzem magam mint a program előtt. Szerintem ez az miatt van mert a rengeteg változás ellenére sem vagyok megbékélve és megelégedve magammal. Persze kapok pozitív megjegyzéseket, családtagoktól, régen látott rokonoktól, de már annyira nem villanyoz fel. Úgy érzem nincs miért dicsérniük... 

Tudom, hogy majd kapom az oltásokat, amiért megint emozok és hisztizek.. :D De legalább már el tudom viselni :) Remélem a hátralévő időt sikerül majd véghezvinnem úgy, hogy büszke lehetek én is magamra. Sajnálom, hogy ez ilyen negatívvá sikeredett, de ezt érzem. Fel a fejjel.. Pusziii

_MG_26671.jpg

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr874584598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása