LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

79 nappal később...

 

                      79.nap 83,55 kg                                0.nap 96,30 kg

147,069 km futás 30 súlyzós edzés -12,75 kg 79 nap alatt

Amióta nem írok napi beszámolókat, azóta nem értesültök olyan mindennapos esetekről mint a szombati buli, amikor is sikerült levillognunk és ledudálnunk az Alkotmány utcában egy Opel Astrának álcázott rendőrautót amiben speciel  öt rendőr ült, majd miután ezt nem vettük észre elmentünk mellettük a sebesség határ maximális betartása mellett(95km/h), vagy arról, hogy 3 napig nem volt hangom és olyan dolgokat köhögtem fel, aminek szerintem konkrétan már neve is van, de szerintem lázam is volt. Naná, hogy a Vivicitta kellős közepén ezért indulni sem tudtam rajta. De maradva az edzések vonalán, egyik nap a konditeremben mellettem öltözött két néger csávó. Lenéztem, és amit láttam, nos nem viccelek de én nem mertem levenni az alsógatyámat elöttük… Hát ezek mennek itt a belvárosban, de most hogy leírtam az utóbbi másfél hetem legfontosabb eseményeit, rátérnék az utolsó előtti hét sporttörténeti összefoglalására. Elfáradtam. 79 napja csinálom az edzéseket és tartom a diétát. 79 nap mennyire nem tűnik nagy időnek, de ez a kis idő is elég volt ahhoz, hogy mindent megváltoztasson körülöttem és újraírjon mindent. Legyenek azok érzések vagy gondolatok a múltból, a jelen történései, de elsősorban az a jövőkép, amit idén szilveszterkor még elképzelni sem tudtam volna.

 

Pontosan arról beszélek amit leírtam az Evolution Revolution és a Bábeltől a Wattig féle motivácíós bejegyzésekben.  Az első nagy életmód változtató programom lassan véget ér, és amikor majd 10 nap múlva lefutom az utolsó kilómétereimet, azt hiszem kijelenthetem, hogy egy teljesen más ember lettem mint aki voltam Január 12-én. Ez a pár hónapos edzés és lemondás, belémvert olyan jellemvonásokat, amiket 28 év alatt nem tudtak a szüleim, az iskolák, egyetlen munkahely, de még maga az élet vagy a társadalom nevű pofozógép nevelő hatása sem. A határaim átlépése, azok a bizonyos lécek helyenként irreálisan magasra tétele majd ezek átugrása az akadályok leküzdése, na ez az ami tartást ad és nyitja ki előtted a kapukat…Olvassátok el a két bejegyzést ha nem értenétek miről beszélek. Mint említettem elfáradtam így az idők végezetére. Nagyon kezdem érezni ezt a 3 hónapos terhelést, az izmaim és a testem is kezd kimerülni és már nem tud annyira regenerálódni mint akár pár héttel ezelőtt. Amikor azt írtam, hogy ne tartsatok 10-14 hétnél hosszabb edzés programokat mert felesleges, akkor pontosan erre gondoltam. Azok az emberek akikkel beszélő viszonyban vagyok, tudják mit csinálok és tudnak a blog létezéséről, azok  általában felteszik a következő kérdést „ ha vége lesz a programnak mit fogsz csinálsz utána? elkezdesz megint enni?” Szeretem ezeket a kérdéseket, és olyan jól esik hogy az emberek mindig a dolgok lényegét ragadják meg... 

….a válaszom nem, nem fogok a 89. nap után törzsvásárlói kártyát igényelni a Burger Kingbe, ugyanis ezzel a program végig csinálásával életmódot is váltottam. Ami nem azt jelenti, hogy mostantól salátán élek és vizet iszok mint a palánta, hanem egyszerűen azt, hogy a  jövőben odafigyelek arra mikor, mennyit, és mit eszem. Fogok enni pizzát, mákos tésztát is, csokit is igen. De nem naponta mint a barom, hanem 2-3 hetente egyszer, és mellette rendszeresen végzek majd valamilyen testmozgást heti legalább 3x. Egy radikális programot mint amit én csináltam most, vagy amit Petra és Dani csinál, azt csak egyszer kell végig szenvedni, de azt bizony akkor végig kell. Utána azt a már megtanult tudatos táplálkozással és rendszeres testmozgással már csak fent kell tartani, amibe beleférnek az ún. szar kaják is, ha ésszel eszed. Ha nem, akkor potkivánok és lehet előről kezdeni a könnyek ösvényét, vagy hagyni a francba az egészet és beszerezni egy kutyát. Esetemben mondjuk egy kicsit másképpen lesz, mert én a 89.nap után elvonulok 1 hónap pihenőre, hogy az  izmaim kipihenjék magukat, és felkészüljenek a következő terheléses időszakra, amit majd május végén fogok elkezdeni. Addig is pihenés alatt heti 3-4 futást értek és azt hiszem kipróbálom a cross fit edzéseket, vagy valamilyen küzdő sportot.

És hogy mi az a fényes jövőkép ? Nyakunkon a webreallity, a nyár, leforgatunk egy nagyon fasza kondis oktató videót, amit talán ki is tudunk nyomni DVD-n, és ha minden úgy alakul ahogy elterveztem, akkor év végén hozzákezdek a LifeTiLt könyv megírásához aminek az alapja ez a blog lesz, Petra, Dani és a SummerProject három hónapos tapasztalata élményei.  Aztán persze nincs kizárva, hogy hatalmas pofára esések jönnek itt majd sorban, mindenesetre ha így lesz ti értesültök majd róla elsőként, mivel a szüleimen Ákoson és a csajokon kívül a blog az egyetlen olyan stabil pont az életemben ami a jövőben is elkísér majd az utamon.

Az utolsó kanyart vettem be tehát ezen a héten. Az utolsó 10 napban örömedzések lesznek. 3 kondis edzést terveztem, lefutok 30km-t, lemegyek egy cross fit edzésre, és az utolsó napon felfutok a Gellért hegyre a tollat tartó archoz a Citadellához. Ott csinálok majd egy képet, beteszem a Walking on the milky wayt, és elérzékenyülve baszottul büszke leszek magamra.

Apropó stabil pontok az életemben. Szakítottunk a csajommal, mert állítólag megbízhatatlan vagyok,  komolytalan és nem figyeltem rá eléggé vagy valami ilyesmi. Nem tudom mert épp nem figyeltem, mindenesetre ezt a számot neki küldeném búcsúzóul… 

 

 

  

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr622835251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása