LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Laura Vége

 

lajcsi2.png

lajcsi1.png

Laura az első olyan csaj a nyilvános LifeTilt átalakulások történetében, akivel nem feküdtem le. Most, hogy leírtam Laura programjának minden lényegi informácíóját, akár rá is térhetnénk olyan apróságokra, hogy én még életemben nem láttam ilyen eltökélt, és a céljaiért ilyen ellenmondást nem tűrően haladó, és kitartó lányt. 1 hónapja végzett Laura a programmal, de a Slimek és a zárás miatt csúszik minden, ezért került ki csak most ez a poszt. Mindent összegezve büszke vagyok rá, és arra, amit elért a 3 hónap alatt. Laura most elköszön a blogtól, de nem a blogolástól, ugyanis saját blogot indított, ahol tovább követhetitek az edzéseit, életének történéseit, és mindent, amit ide nem tudott, vagy csak egyszerűen nem akart leírni... http://wanttobe.blog.hu/

 Laura

Eltelt 90 nap, vége a programnak. Ha belenézek a tükörbe, már nem görbül sírásra a szám, hiszen most már tudom, mi kell hozzá, hogy egyre jobb formában legyek és idővel elérjem az álomalakot. Csinosnak érzem magam, XS-es ruhákért kell nyúlnom a polcon és még mindig nehezen hiszem el, hogy a farmerméretem nem 29-30, hanem 27.

De ez csak a felszín, csak az, ami látszik rajtam. Ennél fontosabb dologról szeretnék írni. Olyasmiről, ami valóban motivál (bár a hiúság sem utolsó).

Az, hogy megcsináltam életem első diétáját és elkezdtem rendszeresen, tudatosan sportolni, sokkal-sokkal nagyobb eredmény, mint az a pár cm mínusz, vagy feszesebb test. A tudat, hogy sikerült, hihetetlen energiával tölt fel, és az életem más területein is nagyobb magabiztosságot és önbizalmat ad. Büszkeséggel tölt el, hogy volt erőm elkezdeni, hogy volt kitartásom megcsinálni, és ez bizony látszik az emberen. Jóban vagyok magammal, nyugodtabb vagyok, kevésbé türelmetlen a célok elérését illetően, hiszen a kitartó munkának mindig meglesz a gyümölcse. Nem szabad megállni, nem szabad feladni. Igaz ez a sportra és az élet minden területére. A program nem változtatta meg az életem, de adott egy olyan pluszt, ami számomra sokat jelent. Ha az életed minden területét egy káosznak érzed, a sport egy nagyon jó lehetőség. Itt terveid vannak, céljaid és határidőid. Mindegy, hogy a maraton lefutására készülsz, vagy egy 50-es kar az álmod, akkor is keretek közé vagy szorítva, magadnak tartozol elszámolással és a majdani siker is a Te érdemed.

Úgy érzem, sikeres volt ez a 90 nap, hiszen elértük azt, amit első körben lehetett. Most pihenek egy kicsit, szeretnék hétköznapi módon enni (visszahízni nem!), de természetesen továbbra is rendszeres edzés mellett. A kajálásra nagyon fogok figyelni, picit enni és lehetőleg nem szemetet.

Ami a jövőt illeti... A futást a magam részéről skipelem, ha feltétlenül muszáj, akkor lesz kardio, de ez nagyon nem az én sportom. A konditeremről soha nem szeretnék lemondani, ameddig tudok edzeni, fogok is! :) Szeretnék télen egy kis tömeget felszedni, főleg váll-karok-hát, a fenék projekt elég hosszútávú, de harcolok a genetikával továbbra is :) Elképzelésem szerint tavaszra pici szálkásítás, és ha minden jól ment, akkor küldök képet ide is.

Az évek során munkából/magánéletből adódóan jártam egy-két fitnesz versenyen és mindig elámultam a csajok formáján (majd betoltam egy kis spagettit :D). Nem voltam irigy, hiszen köztudott, hogy sok munkával és lemondással jár egy hasonló alak, mindig tiszteltem őket. Ha majd egyszer elhiszem magamról, hogy tényleg képes vagyok rá, akkor szeretnék felkészülni egy versenyre. Nem a győzelem miatt, tényleg a részvétel lenne a fontos. Elég kritikus vagyok, és ha egyszer engedélyt adok magamnak az indulásra, na akkor mondom azt, hogy elértem a saját topformám :) Az sem érdekel, ha utolsó utáni leszek, csak a tudat, hogy ott voltam a saját csúcsomon és lesz mit mutogatnom nyannyerként. Ez mondjuk egy év minimum, de inkább kettő, majd a hozzáértők megmondják.

Akár ezt a programot kezded el, akár másba vágnál bele, de már megfordult a fejedben az életmódváltás gondolata, akkor ne hezitálj, mert csak egy életed van. Igen,pl. szar dolog lemondani a kedvenc nasikról, nem jó érzés józanul ücsörögni egy buliban és nehéz egy fárasztó munkanap végén elindulni a terembe (a futás borzalmairól említést se tegyünk :)), de ha nem csinálod, csak irigykedsz/sóvárogsz/tötymörögsz, akkor folyton fel kell tenned a kérdést: mi lett volna....? És ha kivárod az eredményeket, akkor az alakuló tükörkép, egy hirtelen bő gatya, egy ex csodálkozó pillantása, a párod (de utálom ezt a szót) elismerő tekintete, a kolléga irigy megjegyzése mind-mind segítenek tovább menni.

A lényeg: vágj bele és ne add fel!

Egy kis hiúság a végére :) Amire a legbüszkébb vagyok (felsorolás): formásabb vállak; lapos has; van tricepszem!; puklis bicepsz; feszes fenék; kemény combok; és a legeslegjobb: "árok" a hátam közepén :)

Tomi köszi mindent !


 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr883386209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása