LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Adrienn Vége -12.3 kg

kep1.JPG

„Adriennel egyébként a határokat feszegetem, mert ennek a lánynak a beválogatásával most azért alaposan letesztelhetem mire is képes valójában a LifeTilt program. Mehettem volna tutira is egy olyan lánnyal, aki gond nélkül lead 10 kilót, és az alkati adottságainak köszönhetően még a Laura féle formálásra is jutott volna bőven elég idő ebben a 70 napban. Adrien a válaszom tehát azokra a hangokra akik azt hangoztatják, az igazán problémás lányok átváltoztatását nem vállalom be Nagyon kíváncsi leszek, hogy ilyen előzmények után mit tudunk elérni Adrinál, és hogy a LifeTilt valójában mire is képes, mindenesetre 70 nap múlva megkapjuk a válaszokat.” 2011 november 8. 

adri0.nap.jpg

adri70vége.png

Bementünk 50 alá bazmeg... Hangzott el 2006-ban a budapesti éjszakában heti rendszerességgel ez a mondat, amikor is Dave haverommal a rulett kerék fölött állva bementünk a számunkra lélektani 50.000 forintos szint alá. Lélektani volt, mert általában itt elborultunk és ezt vagy a gyors pusztulásunk követte, vagy lepadlóztattuk az asztalt és egy komolyabb nyerővel távoztunk. Általában persze ránk rohadt az élet és vesztettünk, de egy idő után már nem is a pénz volt a lényeg. 6 év telt el azóta, és az 50-es számnak az évek múltán ismét jelentősége lett, persze teljesen más kontextusba helyezve azt.  Adrienn a 15. napja környékén megkérdezte tőlem, hogy mi az a súly, ami alá szerintem ő már nem fog tudni bemenni. Akkor volt 60 kiló, és én nem akartam hiú reményeket kelteni benne, mire orosz rulettet játszva azt válaszoltam, 52-53 kg alá nem hiszem, hogy nagyon be fogsz tudni menni hánibáni. A világ legveszélyesebb dolgai közé sorolom azt, amikor egy nő súlyára terelődik a szó. Lehetetlen jól válaszolni, és egy esetleges rossz válasznak komoly, és kiszámíthatatlan következményei szoktak lenni, de azt hiszem ezt nem kell magyaráznom azoknak a srácoknak, akik kapcsolatban élnek egy komplexusokkal küzdő nő mellett...

adri 70cm.png 

tumblr_lqq0k9KTES1qh2esro1_500.jpg

Adrienn legfőbb célja volt, hogy bemenjen 50 kg alá. amikor én azt mondtam neki, hogy felejtő, ne nagyon élje ebbe bele magát, mert az ő testalkatával nem hiszem hogy ez sikerülni fog, akkor a csaj nem összezuhant, hanem összeszorította a fogát elhatározta hogy eléri a céljait, és szarva mindenre ment tovább. Igen. Valami ilyesmiről szól az akarat diadala és a befektetett energiák megtérülése. Adrienn alapjaiban változtatta meg azt a képet, amit a hétköznapi nők kitartásáról és teljesítményéről gondoltam. Adrienn fogyása végérvényesen bebizonyította amit egyébként eddig is tudtam, hogy a LifeTilt diéta az egyik, ha nem a legjobb és leghatásosabb diéta jelenleg, ami nem mellesleg kitisztítja a szervezetet, és a 70 nap alatt az egészséges életmódra nevelés mellett egészségessé is tesz. Büszke vagyok Adriennre, és mindarra amit elért. Az ő beválogatása a Slim3-ba az egyik legjobb döntésem volt, mert általa, egy szerethető, motiváló csaj szerepelt a Tilten 70 napig.  Adrienn egy időre most elköszön a blogtól, de ez a búcsú esetében nem végleges, mivel terveim vannak vele a továbbiakban is, a Slim3 2 keretein belül…  

A Slim3 második évada Március 5-én indul. Ha te is dokumentáltan szeretnél fogyni a blogon, jelentkezz a lifetilt.bence@gmail.com email címen. Minden további infót megtaláltok ITT.

 

 

Adrienn

Vége a programnak. 70 nap visszagondolva egy röpke pillanatnak tűnik. Hihetetlen milyen gyorsan eltelt. Ez alatt az idő alatt rengeteg pozitív élményben volt részem. Első mindenképp a Bencével lefutott 7 km-es távom volt, az, hogy én valamikor is ennyit lefussak lehetetlennek tűnt. Ezt követte a az első 10 km-em és a Runtilt is, ahol körbefutottam életemben először a Margit szigetet. Sokat adott tényleg ez a program, nem csak centikben, kilókban lévő fogyást, hanem egy teljesen új világba engedett betekintést számomra, ahol bármikor át tudod lépni a saját határaidat. Igen, nálam ez is bekövetkezett, pedig még 70 nappal ezelőtt, ha ilyet mond nekem bárki is, magamban szépen kinevettem volna, hogy ”ugyan máár…” 

adri3.png

Ma volt az utolsó videó interjúm, ami nagyon mókásan telt, ahhoz képest, hogy többet már nem lesz. Akkor még fel sem fogtam, hogy nincs tovább, csak mikor a buszon ülve hazafelé robogtam. Rájöttem, hogy többet nem fogom magam mérni, bejegyzést írni, nem lesz fényképezkedés se. Erre rájőve elfogott a rosszkedv. Persze örülök, hogy vége „egy kis megkönnyebbülés” fut végig rajtam, viszont belegondolva az előzőket leírtakba, nagyon fog hiányozni. Furcsa lesz, de kíváncsian várom, hogyan lesz ezután. Azt tudom, hogy 1 hónap pihenést engedélyezek magamnak, majd utána belevágok egy újabb 70 naposba, ami csak alakom formálására fog menni. Volt egy kérdése ma Bencének, hogy akkor amikor jelentkeztem, és most milyen érzések változtak meg bennem. Végre először az életemben Büszke Vagyok Magamra! Elég fura leírni ezt, de tényleg így gondolom. Mindent amit tudtam bele adtam, és elértem, hogy bemenjek 50 kg alá. Ez akkora boldogsággal, erővel áraszt el, hogy úgy gondolom ezután nincs olyan, hogy lehetetlen, mert amit nagyon szeretnék azt el is tudom érni kellő akarattal, és kitartással. Azt tudom mindenkinek tanácsolni, hogy vannak mélypontok, nekem is voltak, de ne adjátok fel, csináljátok végig és meglátjátok, ha végeztek tele lesztek pozitív élménnyel. Egy a lényeg, a diéta betartása, ami mindennek az alapja!:)

adri2.png

Bencének meg szeretném megköszönni az egészet, hogy lehetőséget adott arra, hogy megcsinálhassam a programját, és köszönöm az azon belüli segítségeket is. Tudod egy futásom során rájöttem arra, ha te nem indítottad volna el ezt és nem kerülök be, lehet még mindig 62kg-t nyomnék és az ön sajnálatból ki se látszanék. Ráébresztettél bizonyos dolgokra magammal illetően, amiért sokáig hálás leszek neked!:)

Mindenkitől búcsúzom, remélem aki elkezdi a saját programját végig tudja csinálni és jó eredménnyel zár. A legközelebbi Runtilten találkozunk, remélem sokan eljöttök, és együtt lefuthatjuk majd a körünket...

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr93590183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása