LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Fruzsi Vége -8.7 kg

Teljes képernyő rögzítése 2012.03.29. 037192.jpg

SAM_0661k223_1.jpg

Fruzsi

Örülök annak, hogy rátaláltam a blogra, mert bizony hosszú évekig hittem, hogy én már sose lehetek „jó nő”. Beletörődtem, hogy dagi vagyok, „elfogadtam” a súlyom és nagyon igyekeztem elhitetni magammal, hogy én így is kiválóan érzem magam. Szerencsére nem sikerült. Imádom ezt a programot. Nem éhezek, nem kell sanyargatnom magam és mégis fogyok. 64kg! Nem is emlékszem mikor voltam utoljára ennyi. Ahhoz képest, hogy januárban még 76 kilósan próbálgattam a menyasszonyi ruhákat, ez nekem hatalmas változás. Múlthéten megérkezett a ruhám és nagy rám :) Végre valami nagy rám! Jól érzem magam, sokkal magabiztosabb vagyok, reggelente már nem töltök fél órát a szekrény előtt, hogy azt próbálgassam, melyik ruhában látszanak kevésbé a hurkáim. A program elejét leszámítva, az elmúlt 2 hónapban nem kellett fejfájáscsillapítót se bevennem. Nem fájt a fejem, pedig nálam gyakori volt az időjárás/fáradtság okozta fejfájás. Sokkal szebb az arcom, a bőröm is. Rengeteg pozitív hatása van a Lifetiltnek a fogyás mellett, fizikai és lelki változások is. 

11 nap múlva férjhez megyek. Kezdek izgulni :) De végre már nem amiatt, hogy vajon sikerül-e eltakarni a hurkákat. Mindenféle istenítés és seggnyalás nélkül mondom, hogy erősen kétlem, hogy Tomi illetve a Lifetilt nélkül ugyanilyen felszabadult lehetnék majd az esküvőmön. Boldog vagyok :) A környezetemtől rengeteg pozitív visszajelzést kapok, persze a kezdeti hitetlenkedők ugyanúgy megvannak, de azért kisebb számban. Zsolti reakcióit megfogalmazni sem tudom igazán. Azt hiszem Ő is nagyon boldog és büszke :) Azt mondja olyan, mintha egy új barátnőt kapott volna.

IMGP5116.jpg

A programot folytatom az esküvőig, aztán a nászúton pihenek kicsit. Utána elkezdek egy újabb 70 napos programot, mert nagyon messze van még a kitűzött cél, de már egyáltalán nem érzem lehetetlennek. A diéta után pedig biztos vagyok benne, hogy sok ételt továbbra is enni fogok,mert nagyon finomak (túró+kiwi, fehérjeturmix, tonhalsaláta, stb.).

Aki eddig csak gondolkozott a Lifetilt programon az sürgősen vágjon bele! Az első 2 hét után már rutinszerűen megy a diéta, az eredmények pedig tovább motiválnak. Rengeteg kellemetlenségtől és keserűségtől megkíméltem volna magam, ha eleve nem hagyom idáig fajulni a dolgokat, vagy ha már megvolt a baj, akkor évekkel ezelőtt elkezdtem volna diétázni. Az elmúlt 6 évet már soha nem kapom vissza, de a következőkön tudok alakítani és most csak ez számít.

Köszönöm Tomi, köszönöm Lifetilt!

Fruzsi 9 nap múlva férjhez megy, ami azt jelenti hogy rohadtul nem lennék most Zsolt helyében, már ami az elviselhetetlen hisztiket illeti, ami ilyenkor a megszokottnál is durvábban szedi szét a férfiak idegrendszerét, és Fruzsit ismerve erre szinte biztosan sor is fog kerülni. További részletek Fruzsi oldalán http://slimbride.blog.hu/  

A Slim3 harmadik évada November-9-től kizárólag a LifeTilten...

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr334571600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása