LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Vége

 

89.nap 81.90 kg                                0.nap 96,30 kg

163,211 km futás 33 súlyzós edzés - 14,40 kg 89 nap alatt

Sok mindenkinek sok minden véget ért ezen a héten. Nekem speciel az edzésprogramom, de Bin Ladennek konkrétan egy élet, úgyhogy azt hiszem én mindenképpen jobban jártam annak ellenére, hogy a Bush kormány első számú kampányarca, képes volt dollármilliókon ülve, éveken keresztül csövelni egy barlangrendszerben. A blog beregisztrálásánál úgy terveztem, hogy az oldal addig fog élni amíg be nem fejezem az edzésprogramomat, azaz 64 napig. a 64 napból aztán 89 lett, és most ott tartunk, hogy már akkor sem zárhatnám be a blog kapuit ha akarnám, mert szerződést írtam alá, hogy augusztus 31-ig  mindenképpen életben kell tartanom a fitnesz életmód legújabb kori műhelyét,  a LifeTiLtet. A blog azóta kinőtte magát, és ez nem csak a látogatottsági adatokban mérhető, ugyanis még nincs 4 hónapos a szájt, de a kezdeti 20-50 olvasó helyett, mára már stabilan napi 6-800 olvasót számlál a Google Analyitics, mindezt Index címlap megjelenés nélkül. Mielőtt azonban bárki azt gondolná ez a bejegyzés arról fog szólni, hogy én mekkora király vagyok, és milyen mélyen tudom leszopni magam, nos azokat megnyugtatnám, hogy igen így lesz, úgyhogy folytatnám is.  

3 hónap alatt annyit futottam, hogy 4x lefuthattam volna a maratoni távot, vagy ha úgy jobban tetszik a Budapest - Szeged távolságot, de ez mind semmi a mindennapok lemondásához, és edzéseihez képest. Önuralom, akaraterő, kitartás, nem tudom ezek a szavak ismerősek-e valakinek, de nekem az elmúlt 12 hétben sikerült szorosabb kapcsolatot kialakítanom velük. Nem volt kellemes ez a program, de cserébe nehéz volt, megterhelő, és néha kifejezetten szar is. Nem egyszer megfordult a fejemben hogy feladom, de a blog ezt igazából soha nem engedte meg nekem, úgyhogy mindenkinek csak azt tudom javasolni, hogy vezessen naplót, vagy írjon blogot.  Vállalja fel az arcát, ne meneküljön az arctalanság minimál világába, ezzel is segítve azt, hogy ne add fel, mert ha igy is feladod akkor tényleg  nincs miről beszélni, és add át a helyet az arra érdemesnek. Tűzzetek ki egy célt, adjatok értelmet a programotoknak, ami lehet egy megszerzendő csaj/srác, egy odabaszott megjelenés az exeknek, vagy egyszerűen csak új élet egy szebb testben, de tökmindegy mi, a lényeg hogy tudjatok érte lelkesedni és vigyen előre titeket az edzések közben.

De egy dolgot soha ne felejtsetek el. Mindenki annyit fog elérni az edzésekkel és olyan eredményeket fog tudni produkálni, amennyit az életben is elérne. Azaz ha te feladod, ha nem lesz erőd, ha nem fogsz küzdeni, ha nem szorítod össze a fogad és nem mész tovább, akkor az életben sem fogsz lófaszt sem elérni, mert ott sem fogsz küzdeni, és ott is feladod az első szembe jövő akadálynál. Az edzéseknél falakba fogtok ütközni és először mindegyik fal kurva magas lesz, de mindegyiket át tudjátok ugrani ha nem vagytok jellemgyenge senkik. Régebben azt írtam, hogy én csak olyan emberekkel foglalkozom akikbe megvan az a bizonyos plusz. Petrába és Daniban eddig úgy néz ki hogy megvan, de ha feladják akkor az egy dolog hogy szétszedem őket itt a blogon, de végeztem is velük egy életre mert átlagos, jelentéktelen emberekkel nem tudok mit kezdeni. Nagyon remélem, hogy ezzel tisztában vannak azok is akik levelet írnak nekem, és arra kérnek segítsem a programjukat és foglalkozzam velük.  

Egy több hónapos, diétával egybekötött edzésprogram végig csinálása során sokszor nem elég a kitűzött cél és a motiváció, mert el fog jönni az a pont, és ráadásul nem is egyszer amikor úgy fogod érezni, hogy nincs tovább és egyszerűen nem bírod. Amikor eléred ezt a pontot és már tényleg meghalnál, de úgy tényleg igazán, és úgy érzed kezdesz rosszul lenni, akkor egyszerűen csak menj tovább. Ne érdekeljen semmi, csak MENJ TOVÁBB, mert ezek azok a pontok amik megerősítenek, ezek azok a pontok amik tartást adnak, és tovább visznek mind fizikálisan, de elsősorban fejben erősítenek meg. Amíg ezeknél a pontoknál megálltok, addig nincs miről beszélni. Aki ezeket a pontokat nem tudja leküzdeni és itt már messze nem csak az edzésekről beszélek, az kúrjon kecskét, és nyugodtan tekintse magát egy gyenge jellemű bukott embernek.

Nem igazán tudom, hogy ez a bejegyzés pontosan mikor, és hol is siklott ki, de nehogy már azt higgyem, hogy csak azért mert ing van rajtam az megkülönböztet engem egy beképzelt majomtól, úgyhogy menjünk is tovább. Sajnos egy ilyen edzésprogram nem csak edzések és kajálások közben rohadt nagy szopó, hanem 0-24 órában. Mert amikor éppen nem az edzőteremben szenvedsz, vagy futás közben a hatodik kilométer után, akkor jön az élet a maga gáncsosaival.  A család a legrosszabb, aztán ott van a város az ehetetlen kajáival, egy féltékeny férj egy buzi barát, vagy éppen a hétvégék a haverokkal, amikor átjönnek, rendelnek 2 xxl pizzát a Theo Papától, és amikor a harmadik Bacardi kólát kezdik el kitölteni, akkor én kimegyek a konyhába és megcsinálom a fehérje turmixomat. Vagy amikor Ádika születésnapján a Trófeában egy szelet rostonsült csirkemellfilét ettem salátával, és a torta helyett inkább hátba basztam Davet, hogy legalább ő is szopjon már kicsit ne csak én, és míg a többiek a fosásig részegedés pillanatait élték át éppen, én kértem még egy mentes vizet a pultnál, hogy a randikról, és a hétvégi családi ebédekről ne is beszéljek. Nehéz volt ? A második hét után már nem. Megérte ? Minden egyes perce.

Vége van. Most két hétig pihenek, és azt hiszem rendelek egy pizzát. A következő programom Május 15-én indul a tömegnövelés és a látványos izomzat kiépítése jegyében. Addig is párszor lemegyek majd futni, de alapvetően a csajokon kívül semmilyen megerőltető edzést nem tervezek. Kicsit lazábbra veszem ezt a diéta dolgot is, csakhogy érezzem hogy élek. Szóval két hét múlva új edzéstervel és diétával megkezdem a második programomat, ha minden igaz majd azt is dokumentálni fogom. Ami a Summerprojectet illeti  lezárultak a meghallgatások és kialudtak a casting fényei. Június elsejével elindul tehát a show, egy huszon de bazmeg fogalmam sincs hány éves vizimentő gyerekkel. Decemberben elkezdem irni a LifeTiLt könyvet amiben majd leírom azt, amit most nem szeretnék a kiválasztással kapcsolatban, de most még nem szarnék a fészekbe ha nem gond. 

Aki végig követte az átváltozásomat annak az a minimum, hogy ő is elkezdjen edzeni ha még eddig nem tette volna meg, és remélem elérte a blog a kezdetekben kitűzött célját, és legalább egy embernek pozitívan megváltoztatta az életét.

Velem mi van ? Semmi. Most például kurva éhes vagyok… 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr252872318

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: LifeTilt 2011.05.15. 15:12:51

Pár napja találtam a neten a LifeTilt blogot.Érdekes. A bejegyzések nagyrészének áttekintése után azt gondolom a szerzőről, hogy egy fiatal, lelkes, motivált srác. Szaktudás oldalon vannak még hiányosságai, de a mentális hozzáállása kiváló!Az eredménye...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása