LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Harmadik hét összegzése + diéta

b1.png

         26.nap 87,95 kg                18.nap 89.90 kg                9.nap 92,10 kg 

                                                      0.nap 96,30 kg 

                       61,739 km futás, 12 súlyzós edzés -8,35kg 26 nap alatt. 

Érdekes héten vagyok túl, mert minden eddig magamról gondolt fizikai határt átléptem már, és olyan lendületben vagyok, hogy tényleg nem tudom megmondani hol van a testem fizikai teljesítőképességének határa. Azért nem, mert terhelhetem magam akárhogy, edzés végére érzem, hogy van még bennem több. Sokkal több. Számokban kifejezve 4 kondis edzés,  és 2 futás, ami alatt 22,5 km-t futottam, azaz többet mint a fél maratoni táv. Akárkitől kérdeztem meg, hogy szted 10-12 km-t futni sok ? Elhűlt arcok és sziszegő reakciók jöttek válaszként, "sok nagyon sok" fussak kevesebbet, de a legnagyobb vicc az egészben, hogy nem érzem soknak. So fucking sick. A 66 nap mellé új célt tűztem ki magam elé, indulok a Vivicittan és be akarok kerülni a legjobb 1000 közé (tavaly 12 ezren indultak). Ez a hét nem múlt el kudarc nélkül, ugyanis nem mentem le úszni. Ragozhatnám, de egyszerűen nem volt kedvem. Előttem van még 40 nap, és nem akarom szét terhelni magam, de még az is lehet, az úszásokat teljesen kihagyom a programból. a futásokkal kompenzálom majd a kiesést.

87,95 kg. Itt  állt meg az egyes számú diétám, amivel így a 26 nap alatt 8,35 kg-ot fogytam. Úgy, hogy minimum 3 kg izmot szedtem fel. Kondis edzések nélkül ez a fogyás kb 11-12 kg lett volna, ami 26 nap alatt azért elég véres. Ha valakinek fontos randija van, vagy érettségi találkozóra kéne menni, vagy csak simán már ég a pofája félmeztelenül szexelni, annak itt a megfelelő diéta, feltéve ha be tudja tartani.

Harmadik héten tehát eljött a váltás ideje, és átálltam a második számú diétámra, ami már kifejezetten sportoláshoz készült. Fogyás még ettől is remélhető, de amíg a radikálissal le lehetett fogyni 20 nap alatt 6-8 kg-ot, addig ezzel 2-3 kg a várható súlycsökkenés, mivel ez már egy izomzat növelő cuccos lesz.

Amikor belevágtam ebbe az egészbe, arra gondoltam, ha már elkezdem a második diétát, akkor már túl vagyok a nehezén. Mert ha a program első harmadáig nem csúszol el, akkor már végig csinálod.

40 nap van még előttem, és nem tudom belőni még körülbelülre sem a kitűzött céljaimat, mert ha így robban tovább az erőnlétem, az izomzatom, és a teljesítőképességem, akkor fogalmam sincs, hogy milyen célok, milyen távok, és milyen edzések tudnak majd kielégíteni a jövőben, és akkor még a szexuális teljesítmény javulásról nem is beszéltem. Mert ha 12 km lefutása után úgy érzem maradt még bennem erő, akkor.. .szerinted ?

Vissza kéne vennem a futóedzésekből, mert vagy izomépítés, vagy futás. A kettő együtt sajnos nem megy. Teljesen más külsőt ad a két mozgás. A hosszú távú futások helyett rövidebb, de gyorsabb intenzívebb edzésekre fogok átállni. Ezzel csak az a probléma, hogy megszerettem a 70-80 perces futásokat, és a Vivicittara is készülni kéne valahogy. Ez a része még előttem sem tisztult le teljesen. Minden esetre a Budai Váras futást megcsinálom.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr502645724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása