LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

57 Nappal Később...

 

b4.png

                                   57.nap                                                  0.nap

84,70 Kg. Túl vagyok tehát 57 napon, bár eredetileg 64 naposra terveztem ezt  a szart, ami később egy megcsúszás miatt 66 lett. Az a nagy büdös helyzet, hogy az influenza és a fogfaszakodás miatt kiesett 17 nap, így most vagyok a táv felénél.  Nem az a durva, hogy 89 napig húzódik el ez az egész hanem az, hogy ha végeztem, 89 nap telt el úgy, hogy nem tértem el a diéta szerinti kajálásoktól, azaz semmi mást nem ettem csak azt ami a diéta szerint elő volt írva.

32 nap van hátra tehát, és azt garantálhatom mindenkinek, de főleg magamnak, hogy ez a 4 hét mocskos kemény edzésekből fog állni. Kondis edzéseknél minden hét után szintet fogok lépni, és nem futok kevesebbet mint 8 km. csukló súllyal 6 km, és ha marad ez a jó idő, megyek a  hegyekbe bicajozni. Azt írtam pár hete, hogy mivel hajlamos vagyok túlzásokba esni, így irreálisan megterhelem magam az edzésekkel, és ez nem mindig jó. Így nektek továbbra is azt tanácsolom, tartsatok mértéket főleg az elején. De én általában túlzásba viszek mindent. Nem tudom a határokat, de ha tudom is, azokat rendszerint átlépem. Hát basszus ez van. Szélsőségesen éltem és cselekedtem eddig is az életem minden területén, miért pont most ne tenném ? Kőkemény edzések és meghalások lesznek itt.

A futásomról pár szót. Csináltam képet, egy fasza fotót arról, hogy is néz ki a súllyal futás.

Egy kilós egy ilyen, és hiába nem tűnik soknak, tud azért a közérzeteddel csodákat tenni pár kilométer után. Próbáljátok ki, ha tudni akarjátok milyen egy igazán szopó kardio edzés. Előkészületi laza átmozgató futásnak indult az edzésem, 3-4 km-t akartam futni csukló súllyal, namost ebből lett egy 9km-es táv, három brutál holtponttal.

 

A távlati tervekről annyit, hogy van jópár folyamatban lévő project. Két 100 kg fölötti srác is vállalta, hogy írok nekik diétát és edzéstervet személyre szabottan, cserébe figyelemmel kísérhetitek az ő átalakulásukat is fényképekkel illusztrálva. Erről majd még később bővebben. Unokahúgom megkérdezte mi a tervem ezzel az egésszel, mi a végső cél ? Nagyon egyszerű a válaszom. Egyetlen kép Június első felében, amikor is leviszem a testzsír százalékomat 4,5%-ra. Hat alatt már egészségtelen csak mondom, de az a kép kell nekem. Na meg persze nyakunkon a Sound.

Más

Ha jól láttam a weather.com-on, akkor ma tényleg 18 fok volt, és én azt hiszem sokat nem is tévedett a szoftver. Beköszönt az első igazi tavaszi nap, a ruhák lassan kezdenek lehullani, a szoknyák előkerülnek a szekrény aljáról, és remélem mindenki rohadt kellemetlenül érzi magát akinek most kezd leesni milyen elcseszettűl el van hízva. Magyarul ha eddig nem is tudatosult, akkor éppen itt az ideje hogy leessen, el kéne kezdeni edzeni, mert ez csak rosszabb lesz.  Mert lesz még rossz idő meg -3 éjszaka, de a tavasz már itt van, és az idő vonata is menthetetlenül halad a nyár felé ahol is már nem lehet blöffölni a 2 harisnyákkal, a fenéktartó bugyikkal, a téli kabátok takarásával, és lassan már az a szánalmas kifogás sem lesz elég, hogy majd elkezdem ha jobb idő lesz. Csodás idők jönnek, és jön a tavasz tükörrel a kezében. Sajnos ebbe a tükörbe majd mindenkinek bele kell néznie, és amit látni fog az messze nem mindenkinek fog tetszeni, de legalább már látni fogja.

 

 Bence üzenete:

kicsit pózer ez a kép nem?

L Edina üzenete:

csak amennyire a többi

Bence üzenete:

de mennyire jogos

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr882734598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása