LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Dani 62 nappal később

 

   62.nap 94,7 kg                                        0.nap 110,2 kg

                                       

Bírom ezt a Dani gyereket. Tökös srác, van benne büszkeség és kurázsi ami a jenlegi férfiak 80%-ról nem mondható el. Még 2 évvel ezelőtt elkezdtünk üzletelni egy faszfejjel, aki szarakodott a pénz visszafizetésekkel, majd amikor elmentünk pénzt behajtani Dani is eljött, de még a rázósabb szitukban sem szart be a srác. Amikor azt mondom büszkeség, akkor azt arra értem, hogy a legutóbbi összegzésben kétség kívül negatív fényben tüntettem fel Danit, amiért szerintem elsunnyogja  a programot. Ha így volt, ha nem, mára már teljesen lényegtelenné vált mert azóta Dani felszívta magát és igencsak magasra helyezte azt a bizonyos lécet amit rendre meg is ugrott. Így fordulhatott elő, hogy a KSI futásunknál lefutott egyhuzamban 3 km-t úgy, hogy a végén sprintelt de bazmeg vagy 200 métert, majd ezután ahogy majd a lenti beszámolójában is olvashatjátok lefutotta élete távját 5,1 km-t. Nem tűnik soknak, de egy olyan emberről beszélünk, akin 40 kiló felesleg volt alig 2 hónappal ezelőtt, és azért még mindig van minimum egy 20-as pluszba. Ez a fajta becsvágy és megmutatni akarás, ha benne lenne mindenkiben akkor a gyógyszer mafia sem dörzsölhetné véresre a tenyerét a 8 ezer százalékos extra profitja miatt, ami a sportmentes életnek és a szar kajálásoknak köszönhető...

Az első program végére 20 kiló mínuszt terveztem be, de Daninak a 88 kell. Ne kérdezzétek, hogy miért ennyi, ezt ő mondta neki ez a célja, mindenesetre a 62.napon ezt már majdnem elértük. A fogyási folyamat egyébként most szerintem be fog lassulni, mert hiába van még Danin bőven felesleg, a szervezetének kezd leesni, hogy itt komoly fogyásról van szó és mivel nem tudja, hogy ez a folyamat mikor ér véget, ezért szépen lassan be fogja húzni a kézi féket. A testet ilyenkor egy úgynevezett töltőnappal kell pofán szarni, azaz úgy kell átverni, hogy tartunk egy olyan napot amikor nyugodtan lemehet a tészta meg a szénhidrátban gazdagabb ételek is, ezzel mintegy megtévesztve  a testet és újra beindítva és felgyorsítva az anyagcsere folyamatokat.  A fogyás közbeni töltőnapokról még nem beszéltem mert túlságosan kényes téma ez, és félek még nem álltok rá készen. Belekapaszkodnátok, és a töltő napból lenne egy, a program végét jelentő elhasalási lánc, mindenesetre nem árt ha tudjátok, hogy van ilyen is. A töltőnap egyébként egy fontos, és szükséges része a diétás folyamatnak de mint említettem egyben nagyon veszélyes is mert nem mindenki fogja tudni visszarántani a kormányt .  

Dani programjában annyi változás történt, hogy tejesen elhagytuk a kondis edzéseket és a hangsúlyt innentől fogva rátesszük a futásokra. Nincs több buzgárkodás a konditeremben mert pillanatnyilag nem látom semmi értelmét. Írtam is már Dániel úrnak egy fasza kis kardió programot mert előbb simán lemarjuk a felesleget, aztán a második programjában (mert lesz ilyen is) megformáljuk amit meglehet, vagy amennyit enged a megereszkedett bőre. Igen ez majd egy másik sztori lesz a bőr, amitől jó eséllyel csak műtét útján fog tudni megszabadulni, mondjuk erre már felkészítettem Danit előre...

Dani beszámoló 5.1

Eljött az utolsó hónap!

Egyrészről már nagyon vártam, mert azt jelenti: befordultam a célegyenesbe! Az elmúlt 2 hónap nehéz volt, de most, hogy már túl vagyok rajta, nem is annyira volt nehéz. Mindig az adott pillanat a szenvedés, utólag visszagondolva sima ügy. És milyen hamar elment!

Jelenlegi súlyom: 94,7 kg.

Már van egy konkrét célom: lemenni 90 kg alá! Megcéloztam a 88 kg-ot. Persze ezt nem úgy akarom elérni, hogy ha már csak 1 hét van hátra és 2,5 kg, akkor széthajtom magam, vízhajtót veszek be és koplalok, hogy elérjem a célom... Annak nincs értelme, mert 2 nap alatt rögtön visszajön 3 kg. Ezt is tudatosan akarom megcsinálni, ahogy eddig csináltam. És pont ezért lesz baromi nehéz! Az elején 110 kg-ból könnyebben leadok 6 kg-ot, mint 94 kg-ból. Persze még ebből is könnyebb gazdálkodni, mintha 64 kg lennék! :)

Ma ért egy hatalmas flash: lefutottam egyhuzamban 5,1 km-t! Soha az életemben nem futottam ennyit. Sajnos az időt nem tudom megmondani, mert 22 percnél véletlenül leállítottam a stoppert, de kb fél óra volt meg a táv. Ez most a legnagyobb sikerem az elmúlt 1 hónapban! És nagyon büszke vagyok. Viszont ez újabb kihívásokat vet fel: innentől kezdve nincs megállás! Mostantól nincs kisebb táv! És ha belegondolok, hogy most a futás végére mindkét mellbimbóm szinte szilvakékre dörzsölte a póló... Ezzel kell valamit kezdenem.

Izgultam egyébként a mai futás miatt. Múlt hét kedden lefutottam egy 3,5 km-t egyhuzamban és éreztem hogy van még bennem. Csak összefutottam - szó szerint - egy volt kolléganőmmel, úgyhogy elcsevegtük az időt. Viszont ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy kimegyek szombaton a szigetre, futok egy szigetkőrt. Megnézem mire vagyok képes. Szombat délelőtt 11-kor elindultam, mikor a Margit híd alatt kaptam egy durrdefektet a rakparton. No ez elvágta az egész napomat, mert délutántól éjjelig már programom volt, úgyhogy a futást el kellett halasztanom. Azon gondolkodtam, vajon ez egy égi jel, hogy nem bírnám a távot?

Így már tegnap este nehezen aludtam el. Fejben már a keddi futásra készültem: sikerül lefutnom megállás nélkül az 5,1 km-t? És ma egész nap ezen agyaltam. Na jó, nem egész nap, de óránként eszembe jutott, erre koncentráltam.

Az sokat lökött a dolgon, hogy Bence eljött velem futni. Azt hittem, hogy végig futjuk a távot, de egy idő után ő elindult a saját tempójában a Citadellára. Úgyhogy egyedül mentem tovább. Azt érdekes volt látni, hogy ott futunk egymás mellett. Én a magam 95 kg-jával, meg ő a kisportolt testével. És nem engem bámultak meg az utcán... :)

Kérdeztem futás előtt, hogy ő hogyan szokta leküzdeni a holtpontokat. Elmesélte... És azon röhögtem magamban futás közben, mikor úgy éreztem, hogy meg kéne állni, hogy a Rocky főcímdalát dúdolom magamban, majd az utolsó másfél km-en pedig a Europe-tól a Final countdownt! :) Tiszta hülye vagyok! :) Bár végülis használt.. Pedig nem is erre koncentráltam, csak jött magától... Ráadásul nem is láttam a Rockyt...

Szóval izgulok, mert kemény lesz a következő pár hét! De már kezd látszódni az eredmény...

Dani

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr422989308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása