LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

LifeTilt Awards indulók - A Lányok

ági.jpg

Szia Tomi! A mellékelt képekkel szeretnék nevezni a Lifetilt Awardsra, ha lehetséges. A fogyásom január végén kezdődött, azóta 34,7 kg-t adtam le és még 10-15 kg-ot szeretnék, tehát még nincs vége. A blogod elsősorban motiváció számomra, valamint az étkezések alapjait is innen lestem el. Köszönöm!

timi2_1.jpg

A régi képemen 75kg voltam.Most 60 kg vagyok,jobban érzem magam,viszont kéne még egy kis erő,hogy ennél még kevesebb legyek,mert ma már túl sokszor hallom,hogy sokat fogytam és kezdem elhinni,hogy elég.Pedig nem ez a célom. Jah igen...a 75 kg-os kép tavaly áprilisi...leadtam 8 kg-ot azzal,hogy nem ettem este 6 után.A maradék 7 kg-ot ez elmúlt 3 hónapban(júni 18-án kezdtem) a lifetilt segítségével adtam le.Nagyon hálás vagyok...azokért a posztokért többet között,amikért más nők felháborodnak.Nehéz belátni,de ilyenek vagyunk mi nők:) Még egyszer köszi:) 

maya2_1.jpg

Bíróné Maya vagyok, a Tisza-tó mellől, Abádszalókról.

44 éves nő vagyok. 38 kg fogyással szeretnék benevezni a versenyre. Az én történetem az elmúlt évben kezdődött, március 13-án, s november közepére sikerült elérni azt a súlyt, amit jelenleg is tartok. Hogy miért jelentkeztem mégis a versenyre? Azt hiszem azért, hogy ezzel azoknak a nőtársaimnak szolgáljak például, akik ugyan sikerrel küzdöttek a kilók leadásában, azonban ennek megtartása már sokkal nagyobb kitartást ró rájuk. Nálam nincs jojo effektus… Ebben segítettek ti!
 
Még ebben a korban is meg lehet újulni! Üzenem nőtársaimnak, imádok NŐ LENNI!!!!!  - s, hogy miért? Mert így szó szerint könnyebb az élet! Sok sikert kívánok minden versenyzőnek!

viki2 (1).jpg

A LifeTilt nélkül nem tartanék ott, ahol most tartok, irányt mutattál nekem, és ezért örök életemre hálás leszek! Megtaláltam a szenvedélyem, és ez nekem mindennél többet jelent! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!

Ég és föld a program előtti és utáni énem. Ja, és a kilók. Összesen 15 kg-ot fogytam (kb. 2 év alatt), ebből 10-et a blog segítségével. :) De engem már nem érdekelnek a kilók, csak az, hogy kihozzam a maximumot a testemből. :)

cdwxsa3.jpg

Ezzel a képpel szeretnék nevezni a Lifetilt Awardsra. Szeretném megköszönni a rengeteg motivációt, amit a blogodtól, a néha kegyetlen és őszinte mondataidtól merítettem az elmúlt félévben, amik ott zengtek a fejemben a nehéz pillanatokban. Köszi hogy segítettél abban, hogy kitartsak a célom mellett, és hogy tudjam a helyes úton haladok. 

bianka.jpg

Néhány hónappal ezelőtt eldöntöttem, hogy a 23. születésnapomat nem miss röfiként fogom egyedül egy dobostorta társaságában ünnepelni és vettem egy dögös ruhát, hogy na akkor addig nincs megállás, még bele nem férek. Múlthét pénteken volt a nagy alkalom és én abban a ruhában ünnepeltem, nem egyedül, nem otthon, nem idióta romantikus filmeket nézve és sajnálkozva, hogy az én hercegem hol késlekedik már, hanem buliban, társasággal, barátokkal, sok jó pasival ja és még dobostortát sem ettem, viszont ahhoz már tényleg össze kellett szorítani a fogam! :)

Küldök neked egy előtte-utána képet (az első egy családi utazás alkalmával készült, a második pedig a buli előtt), és egyszerűen csak szeretnék megköszönni mindent, de ezt így emailben úgysem tudom teljesen átadni, mindenesetre nagyon de NAGYON hálás vagyok neked, azért, hogy a nyers stílusoddal sikeresen felnyitottad a szemem és azért, hogy ha belenézek a tükörbe már nem az a kuglifejű puffancs néz rám vissza, aki eddig. Nélküled nem sikerült volna és remélem az én sikerem is csak még jobban megerősíti benned azt, hogy megéri tovább csinálni és hogy nem csak "baszatlan frusztrált nők lebzselnek itt Update pörkölttel a szájuk szélén" hanem továbbra is vannak olyanok, akik erőt merítenek belőled vagy a többi lány sikereiből.

Ja és remélem mihamarabb személyesen is megköszönhetem.

before2.jpg

Akárcsak a többi nőnek, nekem is sikerült elhanyagolnom magam a 2,5 éves kapcsolatom végére. A kilók észrevétlenül kúsztak fel rám és amikor a mérlegről már a 84es szám nézett vissza rám, úgy döntöttem ennek véget kell vetnem és nagyon sürgősen változtatnom kell. Elkezdtem diétázni és heti 5-6 alkalommal jártam edzőterembe. Akkoriban találtam rá a LifeTiltre, ami nagy erőt adott ahhoz, hogy egy percre se álljak le és elérjem a célomat. Az elmúlt hónapokban 21 kg-t sikerült leadnom, de még mindig nincs vége. (A második képen 63 kg vagyok). Köszönöm a bejegyzéseket, amik egész idő alatt motiváltak, amik megváltoztatták a gondolkodásomat és amik ráébresztettek arra, hogy mekkora hibát követtem el.

kriszti.jpg

Szia, két dolog miatt írok. 1. gondoltam elküldöm én is az "előtte - utána" képeket. 2. szeretném megköszönni, hogy ismeretlenként is "rávettél" a futásra. 5 hónapja futok, előtte utáltam, egyáltalán nem ment. A Lifetilt hatására döntöttem úgy, nehogy már nekem ne menjen. Ma heti 25 km-nél tartok és már átutaltam a nevezési díjamat, a tavaszi Bécs félmaratonra. Bár a táplálkozásban nem a Lifetiltet (lehet, nem lett volna rossza, hamarabb rátalálni) követtem, de azt hiszem ez talán annyira nem fontos, hanem az, hogy valóban fejben elhiggyük, lehetetlen nem létezik, csak kifogások.

Ja, igen Koncsek Krisztina vagyok. 32 éves dolgozó nő, feleség és 2 gyermekes anya, aki baromi büszke magára.

P109018022 másolata.jpg

10 hetes saját program. Imádtam vele dolgozni. Most 1 hónap pihenőben egyeztünk meg és November 1-én folytatjuk tovább.

"48 évesen már nincs különösebb illúzióm az élettel szemben, vágyak tekintetében próbálok a földön vagy a föld közelében maradni. Sokáig így voltam a fogyókúrával is, több próbálkozásom idő előtt kudarcos véget ért, kezdtem belenyugodni, hogy lelassult az anyagcserém, és elkönyveltem, hogy az S-es, M-es ruhák felvétele a következő életemre marad, kivéve, ha nem ló vagy szarvasbogár testében születek újjá. Mindez 2012. április 1. előtt történt….. 

…ugyanis találkoztam a LifeTilt-tel. Túl sokadik fogyókúrán és jelentős túlsúllyal épp egy újabb módszert keresgéltem, amikor rátaláltam. Olvastam, olvastam … és még mindig olvastam. Hatni kezdett.  Nem tudom pontosan megnevezni, hogy mi, talán a szuggesztív és provokatív hangnem, talán a rengeteg információ, de egyszer csak arra vágytam, hogy kipróbáljam, és bizonyos voltam, hogy hosszú idő óta ez most sikerülni fog. Hát így kezdődött …..

Rövid összegzés: Eredményem: 5 hónap alatt - 21 kg Kezdő súly: 86, jelenlegi: 65 kg. 
 
Köszönöm a segítséged, nélküled nem lettem volna képes rá."

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr994785427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása