LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Fenékformálás Reload

fenélformálás2_1.jpg

A 2012-es Lifetilt őrület után, mi sem kellett több, nekem is be kellett lépnem a Lifetilt immár népes táborába, az ezernyi "hogyan fogyjunk 2 hét alatt 8 kg" sikertelen diétáim után. Ha számot vetnék próbálkozásaimról: 90 napos diéta, Atkins diéta, francia diéta, "táplálkozzunk napfénnyel" diéta, tehát tényleg mindent kipróbáltam már...

Tévhitben éltem, hittem az összes női magazinnak, de 2012 májusában rátaláltam a blogra. Mutatott nekem a Tilt egy olyan utat, amely nem könnyű, és 10 héten át tapostam én is, de mára már tudom, hogy járható és az utam végén mondhatom, hogy büszke vagyok magamra. Elmondhatatlan érzés, amikor az ember átlépi a saját határait és küzd a céljaiért tűzön- vízen át. Nekem sikerült, megcsináltam. Nem csak egy új külsőt kaptam, hanem egy új életfelfogást is, hogy bármi sikerülhet, ha nagyon akarod. Szóval most jól érzem magam a bőrömben, 10 hét alatt 6,5 kg fogytam az 1200-1400 kcal-s étrenddel, és nyárra pedig a kockás has a cél és a diótörő popsi. 

Ahogy mondtad, nem érdekelnek mások, magamért csináltam az egészet.Csak azért írtam, hogy tudd van még egy ember aki csatlakozott a lifetilt csoportjához, akinek sikerült. Olyan büszke vagyok magamra mint még soha, jól nézek ki, nincs narancsbőröm és kurvára megnéz minden fiú és csaj is. Ugyh köszi Tomi az étrendet a motivációs bejegyzéseket nekem sokat segítettek és csak így tovább! 

Üdv: Katka

Fenékformálás újratöltve. 2013-ban a megújult LifeT!lten...

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr634937860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása