LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

15.nap

Ha jól vettem ki a híradásokból, Egyiptomban most hasonló állapotok uralkodnak mint Magyarországon 2006 szeptemberében. Ugyanis Gyurcsány Ferenc egyiptomi megfelelőjének, Hoszni Mubaraknak nem nagyon akaródzik lemondani az ország vezetéséről. Van egy olyan érzésem, hogy tőlünk délebbre azért valamivel sikeresebben fogják megoldani ezt a problémát. Onnan lehet tudni, nagyon nagy szarban van Egyiptom, hogy kikapcsolták az internet és mobil szolgáltatást. Igazán nem szeretnék beleszólni, és messze nem látok bele az ott zajló folyamatokba, de ennek a két szolgáltatásnak a kikapcsolása önmagában is fékezhetetlen háborúkat képes generálni. Lehet vissza kéne kapcsolni, és megnézni csillapodnak-e a kedélyek. Próbálnák meg nálunk kilőni a Facebookot 1 hétre. Lenne itt társadalmi meg generációs katasztrófa. Nálam múlt héten pár napig nem volt jó a net, és már a második napon polgárháborús érzéseim támadtak. A szétvert só lámpa tudna erről mesélni.

egyiptom-tuntetes-d0000F6914256da54ac92.jpg

Ennyit az éppen aktuális háborús folyamatokról, ugyanis fontos dolgok itthon is történtek  bőven, hogy mást ne mondjak 15.napjához érkezett a 64 napos edzéstervem, és futás volt a mai program. Alig több mint két hét telt el a nagy elhatározásom óta, és már csak 5 nap választ el attól, hogy kijelenthetem, ez a leghosszabb idő amit valaha is kibírtam edzésekkel és diétával. Bizony jó pár kudarccal teli próbálkozás van mögöttem, és 20 nap a rekord. A 21. nap után én is sötétben fogok majd tapogatózni, ugyanis eddig ismerős terepen mozogtam. Mert egyszer már vagy így, vagy úgy, de bejártam már azokat a folyamatokat amiket itt napról napra leírok, másrészt viszont nem tudom például hogy reagál a szervezetem a 37. vagy éppen a 46. napon a tartós edzésekre, a diétára és a folyamatos terhelésre. Egyetlen dologban vagyok 100%-ig biztos hogy kvótát szerez a kézilabda válogatott a Lengyelek ellen, és hogy végig csinálom. Mert most már elkezdetem élvezni is.

Meglepő dolgokat produkál ez az új életforma számomra.  6 éves korom óta mindig sportoltam valamit. nyertem kerületi úszóversenyt, voltam harmadik egy budapesti birkózó versenyen a BVSC színeiben, és nyertünk labdarugó bajnokságot serdülőben a BEAC-al,  1995-96-os szezonban. Kipróbáltam a vívást, a teniszt és a vízilabdát, tehát mondhatjuk van némi közöm a sportokhoz. A tehetségem adott volt, csak a kitartásommal, és a szorgalmammal voltak mindig problémáim a magatartás mellett persze. Amióta tudom mi az a sport, azóta gyűlölöm a futást. A leghosszabb táv amit lefutottam, az a Margitsziget 5350 métere volt de azt is csak, nagyon nagy szenvedések árán.  

Nem tudom mi történt, de Hűvösvölgyben valami biztosan megváltozott. Ott először nem úgy tekintettem a futásra mint a BKV-ra kibaszott csúcsidőben. Bazzeg mi ez a büdös egy hajléktalan bökdös. A 12. napi 7 km pedig egyértelműen megváltoztatott mindent amit a futásról gondoltam.  Nem tudtam hogy ez most csak egy fellángolás vagy egy folyamat része, úgyhogy beterveztem egy olyan futást mára ami megválaszolja nekem ezt a kérdést. Az élet adja ahogy azt megszokhattuk. -3 fok és erős havazás lett késő délutánra, de megmondom őszintén nagyon magas szinteken szartam le.

Bajza- Andrássy- Roosevelt tér- pesti rakpart, Margit híd- Körút- Oktogon- Bajza 

7.1 km. Semmi holtpont, nulla kifáradás és olyan jól éreztem magam hogy nem akartam elhinni. Nem tudom mivel magyarázni ezt a változást. Először a vitaminokra gondoltam de azokat eddig is szedtem, aztán a bennem lejátszódó mentális változásokkal akartam magyarázni de aztán elengedtem a témát. a szar dolgok is csak úgy jönnek legtöbbjükre nincs válasz és a miért is kérdéses úgy hogy egyszerűen csak elfogadom és élvezem.

Ami a kajákat illeti, nos ott gondok vannak. Utaltam rá pár napja hogy egyre nehezebben tudok enni és egyáltalán nem vagyok éhes.  A szervezetem nagyon durván éli fel a tartalékait, de ez nem megoldás, a kalória igényem edzés mellett 2000-2500 kalória kell hogy legyen ilyen bevitel mellett fogytam le most már 15 nap alatt több mint 6 kilót. Nem arról van szó, hogy nincs étvágyam, hanem azokat az ételek nem esnek jól, amiket a diéta megenged. Nem az ízek hiányával van a gond, hanem a változatlanságról. Hihetetlen vágyat érzek már egy mákos tészta, vagy egy pizza után, de ezek csak ábrándozások mert igazi késztetést nem érzek arra, hogy rendeljek magamnak.

Bevallom, egyre büszkébb vagyok magamra. Világ életemben link voltam, hedonista, és akarat gyenge a szenvedélyek rabja. Amióta elkezdtem ezt az edzéstervet, nem pókereztem nem is hiányzik, letettem a cigit tavaly április 25-én, az este emlékét video is őrzi, és most 15 nap után is stabilabb vagyok a diétát illetően mint valaha. A drogos pályafutásom kimerült 3 füves cigiben még gimnáziumban. Azt egyébként tudjátok, hogy a dohányzó emberek kevesebb mint 3%-a képes leszokni a cigiről ? TESSÉK ebben lehet egyénieskedni, nem a testre szabható email fiókokkal, meg csengőhangokkal.

Tegnapelőtt álltam rá a mérlegre 90,15 voltam. Holnap mérem meg magam újra, ugyanis letelik a második hét is. Most két pihenőnap jön, úgy tervezem jövő hétre, még pár hete is elképzelhetetlen távokat és pályákat fogok futni. Többek között egy szakaszt, amin belül felfutok a Budai Várhoz, helyenként 10%-os emelkedőkkel. Egy 8 km-es táv részeként. Nem lesz egy Anglirui szakasz, de lehet én most annak fogom megélni.

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr632622291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása