LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Petra beszámoló 12. nap

 

 

 

Túl vagyok az első kritikus 12 napon!!!

 

Aki már előre dörzsölte a tenyerét azt gondolva, hogy  már az elején elbukom, annak ez úton üzenem, hogy:KÖSZÖNÖM SZÉPEN, JÓL VAGYOK!!!

Kedves Tamás, ez Neked is szól. Mert Te vagy a legnagyobb bizalmatlan, köszönve sok „nagy tudású”embernek, akikkel konzultáltál rólam.

 

Hogy is van ez…

 

Meglepő, hogy mennyivel nehezebb papírra vetni agondolatokat, ha az ember úgy érzi, körülötte rendben mennek a dolgok.

Értem ezt úgy, hogy amíg sajgó fejjel izzadva szenvedtem meg az első 6 napot, olyan egyszerűnek tűnt kiírnimagamból, milyen kegyetlenül kínzó tud lenni, ha radikálisan megváltoztatom az életvitelemet.

A napjaim minden órája előre betáblázott. Munka, edzések és ugye beköltözött az életembe a főzés is. (Ezzel meggyűlt a bajom)

Tekintve, hogy nem vagyok mazoista típus, úgy döntöttem, az aktuális napi ebédemet aznap reggel készítem el, amikor meg is fogom enni.

Egyszerű oka ennek az, hogy így kevesebb időt kell várnom arra, hogy meg is ehessem. J

Gyenge próbálkozásaim voltak az esti kotyvasztással is, de kegyetlenségnek tartottam az ínycsiklandó párolt hal illatát, miközben a natur saláta/fehérje turmix vacsorámat fogyasztom, melynek eredménye néhány álmatlan éjszaka és minden féle zabálós álmok.

 

Eget verő érzés úgy fogyni, hogy egy percet nem éhezel.

 

 

Az étrendemen Tomi alakított is egy picit, mert sokszor nem is tudtam megenni az előírt mennyiséget.

Ez persze nem azt jelenti, hogy lecsökkentette a napi kalória-bevitelt , csak úgy kalkulálta, hogy azt, amit megeszek,kevesebb mennyiségben is pont ugyan akkora értéke legyen.

Pl: reggelire fehérje turmix 1 banánnal egy marék müzlivel(emberes mennyiség, egyszer nem tudtam a végére érni) ezt kiváltottuk két kemény tojással.

Összegezve, étrend tekintetében is jól haladok, de a 4 naponta „vetésforgóban” ismétlődő menü kezd az agyamra menni, ami megindítja a fantáziámat és variálni kezdekgondolatban.

 
Prezentálom ezt egy Tomi és köztem zajló párbeszéddel:

 

Sunnyogva hátulról megy a kérdés:

Petra:

-Figyu, és később majd ehetek joghurtot?

(tudtam, hogy így nem állná meg a helyét előtte, ezért némi magyarázkodásba kezdtem)

-De tudod, nem ezeket a szar gyümölcsös bigyókat, hanem olyat, amit én készítek. Natúr joghurt és turmixolnék hozzágyümit!hm?

(vártam a nagy igent, de persze megint nem azt kaptam, amit hallani szerettem volna)

Tomi nekem háttal: (meg sem fordult szerencsére, így nem láthattam a megvető pillantását)

-Benne van az étrendedben, ami írtam?

(már a hangsúlytól és a nyers stílustól is kezdtem megsemmisülni, de tudtam, hogy itt nem lesz vége)

Petra: ni- nincs! (közben azon agyaltam, hozzá tegyem-e még azt a kérdést, hogy „később sem lesz”??,

de ekkor folytatta: 

Tomi még mindig háttal:

-Akkor meg mi a szart variálsz már megint?? Megmondtam, hogy azt edd, amit világosan leírtam Neked.

(és ezzel befejezettnek tekintette ezt a meddő párbeszédet) Szerencsémre.

 

Így a méz mellé beivódott az elmémbe a joghurt is, mint erősen ignorált általam imádott termék.  

 Rock your body Rock

 

A teremkérdést sikerült a legnehezebben megoldanom.

Nem megy olyan könnyen, mint a futás, amit egy jó cipővel bárhol bármikor kivitelezhetünk.

Számításba kellett vennem a kiszámíthatatlan munkaidőmet, amiben csak egy biztos, hogy 9-ig be kell érnem reggel.

 

1.
próbálkozás:  A lúzer

life1 egyértelműen kilőve

2.
próbálkozás: Menekülj

Arra jutottam, hogy a legoptimálisabb időpont a reggel fél7-től fél 9-ig lenne.

A munkahelyemtől egy utcányira nyílt is egy új terem, és még az én edzésprogramomhoz szükséges felszerelések is megvoltak. Már kezdtem örülni, amikor kiderült, hogy 8-kor nyit, mert jelenleg kb. 5 személyre korlátozódik a terem látogatottsága (azok is haverok és sakkoznak bakki), valamint az arab srác, akiről azt feltételeztem, hogy a tulaj, tájékoztatott, hogy ez még csak „demo” verzió, mert nincsenek meg a működéshez szükséges papírok….(úúúristen)

3.
próbálkozás A győztes

 

Fitness 2000

 

2 szinten (külön kardió és body) millió eszköz.

Nincs benned az ideg, hogy állandóan figyelnek és nem is nyomorgsz, pedig rengeteg ember mozgolódik körülötted. A gépek között megtett távolsággal is ég a zsír, akkora az épület.

Nyitva tartás: 6-22 óráig, így munka után leérek és 22:00-re mindennel kész is vagyok, éppen csak nem zárják rám a termet. Ezt hetente 2-szer teszem.

Napijegy: 800,-Ft, ha aerobicra mész, utána ezzel használhatod a konditermet is.

Az edzők kedvesek és gyönyörű a testük (hozzá teszem, mind fittness bajnok és KEDVES)

Nincs az az érzésed, hogy ha kérdezel, a markukba kéne nyomnod némi bankót, hogy tisztességes választ adjanak.

Magával a programmal nincs gondom, hisz a gyakorlatokat Tomi egytől-egyig megmutatta nekem egy közös edzés alkalmával.

A gépek állítgatásával gyűlik meg a bajom, de képzeljétek, ha látják, hogy ott bénázol, már szaladnak is és megkérdezik, mit szeretnél, segítenek, majd ha nincs további kérdés már el is tűnnek egy mosollyal az arcukon érzékeltetve, hogy ők itt vannak, ha megint technikai problémáid akadnának.

Olyan jó érzés, hogy folyton az lebeg előtted, hogy Te ennek a népes csapatnak a tagja lehetsz, hogy vigyázva és figyelve vagy, de az intim szférádba még sem taposnak bele.

Szóval abszolút N°1. Imádddok oda járni!!!

 

Keep on running

 

Múlt szombaton Tomival kimentünk (kifutottunk) a Margitszigetre.

Figyelmeztetett, hogy a táv jóval több lesz, mint az általammegszokott 5 km.

Persze én vagányan már fejben lejátszottam, hogy ha 5 km-t le tudok futni, miért is ne tudnék jóóóval többet.

Volt bennem egy adag megfelelési kényszer, valamint szerettem volna, ha végre Tomi belátja, hogy igazán szavazhat egy kis bizalmat Nekem, ha látja mennyi kitartás és erő van bennem.

Erre felbuzdulva neki eredtem, mint egy űzött vad, a saját (ezek szerint nem túl lassú tempómban), annak ellenére, hogy Tomi kérte, fussak vele az Ő ütemében.

Csak arról feledkeztem meg, hogy amíg én teljes erőbedobással az utolsó energiaforrásaimat is felhasználva teljesítettem 5-km-t, addig most tartalékolnom kéne a még előttem állókra.

Nem tettem!!

 

Eredmény: megállás nélkül 8.01 km, Tomi hány perc alatt???

3 holtpont, 2 iszonytató hidegrázás és légszomj, de bakkivégig csináltam!!!!!!!!

Először sírni akartam, annyira szenvedtem, aztán büszke voltam magamra és arra gondoltam, megint megugrottam a saját szintemet, legyőztem önmagam és átléptem a korlátaimatJ

Hazafelé csak mosolyogtam!

 

Ahogy Tomi látta: Dühös volt, tajtékzott.

Közölte, hogy erről írt a blogban, hogy az ember nekiered meggondolatlanul, minden mentális felkészülés nélkül, majd 10 perc után sétálva fuldoklik (én persze nem ezt tettem, de tehettem is volna, ha a szervezetem feladja)


Igaza volt!

 

A végét borzasztóan nehezen viseltem, folyton figyelt a szeme sarkából és sokszor beszélt is hozzám…nem igazán emlékszem rá miket mondott, mert teljesen kikapcsolt már az agyam, csak egyet fogtam föl, amikor azt mondta, hogy:

„ végig fogod futni, ne aggódj, nem lesz bajod, a szervezeted bírja a terhelést”

Elhittem neki és lefutottam.

Megint nem azt kaptam, amit hallani akartam. Nem volt dicshimnusz, óda, hogy mennyire fasza csaj vagyok. Helyette jött a fejmosás, amire abban az állapotomban a legkevésbé számítottam.

A végén azért kibökte az orra alatt, hogy büszke Rám.

Azóta csak az előírt heti 2x 5.kmeket futom, de felfogtam, ha kicsit visszaveszek a tempóból, a 8.km-ből lehetett volna 10 is.

Vágyom arra, hogy minden megtett mozdulatommal és cselekedetemmel saját magamon felülkerekedve újabb és újabb ajtókat nyissak meg előttem. Olyan isteni érzés!

 

A csattanó

 

A végére hagytam a lényeget, így mindenki kénytelen legyen végig olvasni a levelem ahhoz, hogy megtudja, van-e látványos eredménye az elmúlt 12 napom teljesítményének.

Mások elmondása alapján: fogytam, látványos, az arcom megnyúlt (ezt én is látom), a combom és „popsim”vékonyabb lett és képzeljétek, látszik a kulcscsontom, jobban, mint eddig. J

Ouh és ami a mellem illeti, lassan elköszönhetek tőle. Eddig volt, most azt mondanám, édes kis tenyérbe illő, de nem bánom, mert a forma maradt és igen, inkább egy formás comb és popsi mint dögös bögyös hatalmas seggel…

Én persze egész másképp ítélem meg, nem merek nyilatkozni és még a mérlegelés is hátra van. Nekem egyelőre a tükör többet mond mindennél és kezdem magam jól érezni a bőrömben.

Bár továbbra is azt mondom, még csak 12 nap telt el, és kérem, hogy senki ne várjon eget verően nagy változást, nem egészen 2 hét után, de azt tudom mondani,ez a hülyének is megéri, hát mééég Nekem J J még 8 hetem van, ezt mindenki tartsa szem előtt!!!!!

 

Petra

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr782812018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása