LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

3.nap

Kicsit kizökkent a blog. Bocs mindenkitől, de egyszerűen nem tudtam volna másról írni tegnap. Elmesélek egy sztorit, amiből talán megértitek miért érintettek érzékenyen az események, és miért volt bennem ennyi indulat és érzelem.  És akkor ezzel  le is zárnám ezt a témát.

Szilveszter éjszakáján került sor a következő jelenetre. A sors fintora, hogy pont a Nyugati pályaudvarnál  történt. Két haverommal volt megbeszélve találkozó. Este 22.00 Nyugatinál, a non- stop bolt előtt. A két madár nyilván késett, így volt időm nézelődni. Néztem a miniszoknyás  csajokat a -10 fokban, az elmebeteg  fejeket, és a totális káoszt kihasználó leirhatatlan arcokat, akik épp a sárga Raiffeisen ház ablakit célozták meg  tűzijátékaikkal.

Tök rendben volt az egész, és akkor megláttam két nagyon szép kiscsajt, szoknyában, kabát nélkül, egy szál rövid ujjú felsőben. Nem lehettek többek 17-18 évesnél. Ahogy néztem őket, nem az ugrott be, hogy uuuuuu bazmeg de jó csajok, hanem az, hogy nincs rajtuk kabát, és meg fognak fázni !!! Nem értettem  mi van, aztán leesett. Egész egyszerűen előjöttek belőlem az apai ösztönök. Az aggódás,hogy meg fognak fázni és, hogy semmi bajuk ne essen. 2 éve (múlt héten) még simán odamentem volna hozzájuk, és nyomtam volna a szar stílust, de most nem. Életemben először éreztem ennyire erősen ezt az apa dolgot a gondoskodást. 28 évesen. Hát igen erre azért nem számítottam.

Megjött a két búza, és ezzel el is felejtettem az egészet. Egészen addig, amíg meg nem láttam a hírt, három lány meghalt a West balkánban. Nabazmeg. Egyből beugrott az érzés. Ugyanazt éreztem mint szilveszterkor. Ekkor még csak ledöbbentem, majd amikor elkezdtek szállingózni az első beszámolók, majd megláttam ezt a képet, hát kurvaélet az erős volt. Dühös lettem és elkeseredett. Éjjel 2-3  lehetett ekkortájt, nagy valószinűséggel a szülei még nem is tudtak az esetről. Nem hittem volna, hogy bennem ilyen érzések vannak, de kegyetlen apai dühöt éreztem. Hát ennyi. Nekem  ugye nincs gyerekem, de ha lesz én egész biztosan belepusztulok abba, ha történik velük valami.

A továbbiakban is a fő vonal a 64 napos edzésem lesz, aminek minden napjáról beszámolok, és hozzá minden segítséget megadok. De ha történik valami, ami megmozgatja a gondolataimat arról írni fogok.

3.nap... 

Pssz, pssz ,kisköcsög . Fonákkal. Fonákkal baszod, nem érted ?

Ahogyan arra Santiago Segura is utal, a technika mindenek felett. A mai nappal megkezdtem a futó edzéseket.  Sokan nem tudják, de ha helyes technikával  futsz, akkor akár  18-20%-os távnövekedést és mintegy 30%-al megnövekedett kalória égetést tudsz elérni.  Mielőtt végig mennénk a futás 9 pontján, kiemelném a legfontosabbat. SOHA NE DÖLJ ELŐRE.

A helyes futótechnika

  • A kar mozgási ereje legyen egyenesen arányos a láb erejével, tehát a karod kövesse a lábad gyorsaságát.
  • Megfelelő testtartás. Próbáljatok egyenes háttal futni (kondis hát edzések megvannak?) Minél jobban előre dőlsz az oxigént annál nehezebben fogod tudni felvenni.
  • A sebesség megöli az állóképességet, az állóképesség  a sebbeséget. Ne váltogasd az edzés intenzitást, mert egyik sem fog menni. Ha izmot építesz sebesség futás, ha fogyni akarsz állóképességi.
  • Nyújtás edzés előtt. Futás után várj pár percet, amíg a szervezet kicsit megnyugszik, a vérnyomás normalizálódik.
  • Levegővétel orron be szájon ki. Hetekig esélytelen, hogy ne szájon át lélegezz, de törekedjetek az orron be szájon ki módszerhez.
  • A láb első harmadán landoljunk ne a sarkunkon.
  • A könyök 90 fokban, a karok kissé keresztben legyenek a mellkas előtt.
  • Ne erőlködj maradj laza
  • Futás előtt 1 órával ne egyél semmit.

+1 Vegyetek egy jó futó cipőt. Ez alap. Ezen ne spóroljatok, tehát nem kínai fos, meg Wink, meg fasz tudja még milyen szarok vannak. Akinek még van 8 perce, annak itt egy szemléltető videó. (fej 1:45-től) A világ legjobb edzést segítő programja, a Runkeeper. Letölthető androidra innen, és iPhonera nyilván iTunesról innen. Használjátok. 

Pár szóban a napról. Rosszul aludtam ezt leszögezhetjük. Többször felkeltem az éjjel és nehezen tudtam vissza aludni. Mégsem érzem azt, hogy ne lennék kipihent, Az anyagcserém érezhetően felgyorsult, szinte érzem ahogy áll át a testem egy másik ritmusra . Közeledik az a pont amikor már nem a test irányítja az agyamat stimulálva az éhség központot, hanem  én irányítom  és szabályozom azt. A test ekkortájt kezdi megtanulni, hogy jóval kevesebb  kalóriát kap, de sokkal rendszeresebben mint egészségtelen életünkben. Az anyagcsere felgyorsulása, és a zsírlebontási folyamata az edzésekkel együtt most kezd majd csak igazán felpörögni. Lassan lehet elővenni a régi farmereket a ficakból. Miniszoknyákat még hagyjátok a szekrényben, túlzásokba nem kell  esni. Erre majd 3 hét múlva visszatérünk.  

Kicsit féltem a futástól,  ugyanis megsaccolni sem tudom milyen állapotban lehetek. Hónapok óta nem futottam.  November óta szinte nem is lehetett, a folyamatos mínuszok miatt. -8 -14 fokokba meg lehetetlen futni. Megpróbáltam, de kb. 200 méter után feladtam, nem is egészséges, a futópadokat meg mindenki felejtse el. -5 fokig fussunk, az alatt maradjunk otthon Xboxozni.

A futás meglepően jól sikerült, különösebb holtpontok nélkül, bár a 4.km körül volt egy kis mélypont. Egy triatlonos csapat is futóedzést tartott, úgy mentek el mellettem, hogy azt hittem szemböl jönnek. Ami a számokat illeti. A Jászai Mari téri Rossmann, régebben Rotschild (szép magyar üzletek) elől kezdtem futni be a hídon, le a lépcsőn szemben a gyrosossal, és úgy körbe a szigetet. A Runkeeper szerint 5,86 km ezt 36.50 alatt 487 kalóriát égetve sikerült megtennem. Meggyőződésem hogy ez az eredmény a legszomorúbb dolog ami az elmúlt pár hónapban történt velem,  pedig novemberben volt egy randim ahol azon kaptam magam, hogy a T-mobileban fizetem be az internet számlát.

Szeretném felhívni a figyelmet, 37 percet kellett futnom ahhoz, hogy ledolgozzak egy dupla sajtburgert a Burger King-ből. Egy Whopper szendvics 611 kcal, ugyanez menűben 1071 kcal. De erről majd később hosszabban külön postban. Holnap váll, és tricepsz napos kondi lesz. Nem indulhat rosszul a holnap, hiszen a ma reggeli rozskenyér + két szelet pulykamell sonka helyett, holnap már négy !!! szelettel dőzsölhetek.

Kb. hasonlóan jól fog esni.... 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr862592685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása