LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

4.nap

Az ember felkel, és miután magához tér és eszébe jutnak a tegnapok történései, megtervezett élete újabb állomásához érkezik. És sokszor rohadtul nincs felkészülve arra, ami aznap történni fog vele. Van akinek belép egy nő az életébe, másokkal szakítanak, van akit kirúgnak és úgy érzi összedől az élete, vagy csak simán nem kapja meg azt az állást, amitől megváltást várt volna. Ezt csak úgy mondtam, mert velem nem történt semmi különös, azt leszámítva, hogy beköszönt az első kimerültségi rosszullét.

Mára az egész testem kimerült. Kimerültek az izmaim, a testem jelentős részét megdolgoztam, amivel nem lenne probléma, de a kemény diéta miatt alig maradt energiám. A regenerálódásra sem maradt szinte semmi ideje a szervezetemnek, hiába a vitaminok és a kiegészítők. A legszarabb mégis az, hogy ma a második legnehezebb kondis nap várt rám, és még 3 nap van hátra a pihenő napokig. Addig két kondi, és egy futás ólálkodik még a heti programok között. Érdekes lesz az egyszer biztos. Váll  és tricepsz nap érkezett ma. Bemelegítésnek ma egy olyan gépet használtam, aminek a nevét sem tudom, pillanat utána kell néznem....Na megvan. Karergométer. Tökéletes választás, ugyanis nagyon faszán  bemelegíti a vállakat, és a másodlagos izomcsoportokat. Amely jelen esetben a karok, és a mellizmok egy része. Szokásos 10 perc elég is belőle.

Körülbelül a 6. gyakorlatnál kezdtem érezni, hogy kurva nagy gondok vannak, és akkor én most kezdek is készen lenni. Iszonyatos fáradtság tört rám. Kimerültem. Egy magas szénhidrát tartalmú, nagy kalória értékű kaja egyből helyre rázott volna, csak ezzel az a probléma, hogy aznapra már csak két fehérje turmix volt előírva, és ilyenkor nem lehet csak úgy bedobni valamit. Beszélgettem egy csaj ismerősömmel, és szóba került a blog, meg a diéta. Amiről dumáltunk az a reggeli elhatározás, hogy ma, értitek MA diétásan fog enni, ami úgy nagyjából általában a nőknél azt jelenti hogy délután 5-6 fele bedől az egész. Mert ugye "olyan rohadt éhes voltam és időm sem volt enni meg KÜLÖNBEN IS, ma csak salátát ettem kis husival, úgyhogy bedobtam 4 pogit a Fornettibe". Tipikusan de tényleg olyan szinten nőkre jellemző ez az egész. A nők azt hiszik hogy attól lesz diétás egy étkezés hogy a saláta (amit nyilván leöntenek szószokkal) után nem baj ha megesznek egy szelet tortát tejszínhabbal, mert úgyis light kólát isznak mellé, és a saláta meg már alapból diétás. Tényleg hihetetlen, de ez van, ezzel találkozom nap mint nap. Van egy nagyon jó barátom. A nővére a következő diétát követte fogyás gyanánt. Mindenki fogjon meg valamit nehogy kiessen a székből. Délután 5-ig csak fehérje, és 5 után, már BÁRMIT LEHET ENNI lefekvésig. Képtelen vagyok ezt kommentálni, úgyhogy folytatom is.

Hazafele menet a Kolosy térnél kért időt a szervezetem. Na ott majdnem jött egy ájulás. Nem volt kellemes, de ezekkel számolni kell. Ma is kihajtottam magam, de egyszer Janics Natasa mondta azt, hogy ha edzés után, nem érzed azt, hogy meg akarsz halni, nem tudsz fellépni  a dobogóra. Jelen esetben nálunk ilyenről nincs szó, de a céljaink ha nem is az olimpia arany mindenesetre kivannak tűzve. Ha eredményeket akarunk hoznunk kell érte pár áldozatot. Mire hazaértem, már rendbe jöttem. Azt hiszem 10. napja nem mosogattam el de kb. arra sem volt erőm hogy átkapcsoljam a tévét az RTL klubról (Ildikó esett ki). Az egész felsőtestem lüktet, a mellemtől az alkaromig mindenem. A futástól meg a lábizmaim kaptak erős terhelést, ezek a legszarabb pillanatok, főleg úgy hogy holnap lábnapom lesz. (nagyon fontos edzés). muszáj kicsit regenerálódnom, úgyhogy  holnap megyek egy izom lazitó masszázsra. Kurvára rám fog férni.

Anyámék megtalálták a blogot és elkezdtek aggódni az edzéseim miatt,  úgyhogy innen üzenném nekik hogy a holnap délutáni látogatásom,  nem csak a "sziasztok, hogy vagytok" jegyében fog telni. Holnaptól már egyel kevesebb oldalt fognak tudni böngészni.

Holnap jön át pár haverom pókerezni. Itt szeretnék üzenni az APEH-nak, hogy ha razziazni szeretnének, olyan fél 8 - 8 magasságában jöjjenek, és hozzanak valami sósat, meg valami piát. 1.500 huf unlimited re-buy lesz.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr382595792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása