LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

9.nap

Az elbaszott nap. Két nap semmit tevés után, újra indul a mókuskerék, de vigyáááázzz kurvára be csaposak ám a pihenőnapok. Az úgy oké, hogy nem csinálsz semmit, de könnyen benne maradhatsz ebben az állapotban. Tehát a két vagy akárhány pihenőnap ne arról szóljon, hogy alszol 16 órát és a tökéletes tespedésből mész neki egy újabb kemény hétnek . Hatalmas kibaszás magaddal kb. olyan mintha ha háromszor kivernéd mielőtt átmész a csajodhoz. Legyen egy nap tökéletes nihil rendben, de a második napon már készüljetek fel fejben a következő hétre.

Ellenőrizzétek a készleteket. Kaja, vitaminok, ásványvíz, minden amire szükségetek lehet szerezzétek be, vagy töltsétek fel a raktárt. Nekem ugye fogyóban volt a hús mint írtam, úgyhogy be is támadtam a Lehel piacot (Vigyázzatok a középső halassal, erőszeretettel basszák át a vevőket). Alul szépen 3kg csirkemell filé, felül 1kg lazac és 1,5kg naphal. Tej, ásványvíz, zöldségek salátához mindig legyen otthon. Ha diétázunk ha nem.  Az elbaszott nap mint írtam. Hatalmas motivációval indultam neki az új hétnek. A napirendem szerint volt pár fix program, de oké simán marad időm edzeni. Jó. Mell bicepsz nap ugye, a leglátványosabb izmok és a legnehezebb nap is. Öt óra körül érek le a terembe bemelegítés minden nagyon fasza. Negyedik gyakorlatnál tartok a kilencből, amikor is kapok egy hívást, hogy mégis hol a picsába vagyok. 17:41 van, azaz 19 perc múlva van egy megbeszélésem. BAZMEG. Hát igen megtörténik néha, elfelejtettem ezt a 18.00-ás meetinget. Nem tudom elmondani mennyire jó érzés volt izzadtan, zuhany nélkül anabollal a szervezetemben,-amit ugye az edzésel nem pörgettem ki magamból- abbahagyni az edzést és elindulni a MOM parkhoz.

Kurvára nem az fájt hogy elkések, általában ezek nem nagyon mozditanak meg. És nem is az hogy mit szól a másik fél ehhez  a múvomhoz, hanem, hogy megborult az edzéstervem. Ez fájt. Mert ugye ezt a napot félbehagytam, pont végeztem a mell gyakorlatokkal, de ott volt még a bicepsz, meg a has. Két lehetőség volt, visszamegyek edzeni este 9 körül, (aha) vagy hagyom az egészet elúszni, és kitalálok valamit. Nyilván az első nem járható út, mert ezek az edzések úgy vannak felépítve, hogy bemelegítés, mell izom gyakorlatok, amik fokozatosan melegítik a bicepszet, majd utána has amikor a test már "mozog", a vér megfelelően áramlik, a pulzus szám stabilan 120-130 fölött van. Ez egy lánc, és azzal, hogy félbehagytam megszakadt. Mintha főznétek valamit, a felével készen vagytok, aztán befejezitek, és 3 óra múlva folytatjátok. Kíváncsi lennék a végeredményre. Azért egy vödröt biztos ami biztos alapon magam mellé készítenék. Nem maradt más választásom hagytam elúszni a napot, és arra jutottam hogy van ugye 8 nap, két pihenő nappal, és akkor most ez volt az első pihenőnap. Ez van. Holnap újra mell bicepsz nap, elöről az egészet. Durva lesz mert a mell részét elvégeztem. Kap most akkor egy erősebb ütemet a mellem.

Ami a kajálást illeti, hát az kezd egyre nagyobb szopó lenni, mert a folyamatos, szinte íz nélküli étkezések, a kis és minimális szénhidrát tartalmú adagok azt eredményezték nálam, hogy egyáltalán nem vagyok éhes. Sőőőőt, az egyébként is kis adagokat sem tudom megenni, pedig meg kell, kurvára meg kell. Az edzésekhez energia kell, amiket ezekből nyerem. Úgy vagyok most, hogy szinte le kell erőltetnem a kajákat. Tényleg ideje lesz váltanom az új diétára. Most ezek után mit mondjak még. Kudarcként élem meg ezt a napot, teljesen kizökkentett. Úgy érzem magam mint Armstrong 2003-ban. (mekkora Tour volt az már úúúúristen) Koncentrál, figyel, megvan az ütem a ritmus, erre jön egy balhere szurkoló és elesik. Kizökken. Folytatni kell, ennyi. Armstrong is folytatta, be is húzta a yankee paraszt. 

Szóval akkor holnap megint A-nap. Kicsit Idétlen Időkig feelingem van ahol mindig újra kezdödtek a napok. Nagyon nagy film ez gyerekek. Ideális "gyere át DVD-ni " estékre, majd miután megdugtad életed szerelmét (nyílván az), és visszatekerted a 10 percet amiről lemaradtatok, egy nagyon fasza filmet fogtok látni.  

Did you say the F word ? jew ? 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr92609971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása