LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

20.nap

20.nap, 20 like Facebookon, 20 nap alatt 1 millió dollárt hozott a Pixelmator az App Storeon. Amíg ízlelgetjük a hírt, és nyilván őszintén együtt örülünk ennek a csodás eredménynek, addig pár szomorú folyamatnak kell hangot adnom. Először is már megint mi ez a kibaszott hideg ? Több okból is érzékenyen érint ez a lehűlés, de a legjobban a holnap utáni futás miatt aggódom. -6 fok van amikor írom ezt a bejegyzést, és ahogy nézem az előrejelzést, a futás napjára, bizony -9 fokot ígér a Weather.com. Ha ez így lesz, három lehetséges alternatíva van a tervezett 10 km-es táv lefutására. 1. Lefutom, lebetegszem, vége a programnak. 2. Nyilván az első pont tüdőgyula nélkül. 3. Lemegyek a konditerembe, és futópad. 

20th-century-fox-log-560x312.jpg

 

Hármas pontnál nincs nyomorultabb lehetőség, de még mielőtt agyfaszt kapnék a bizonytalanságtól, térjünk inkább vissza a huszadik napra. Lassan hagyománnyá érik, és rendszer lesz abból, hogy az első nap valamiért nem jön össze. Ezért vagy megismételni, vagy csak simán leedzeni kéne már egyszer rendesen. A megismételt mell-bicepsz nap tehát. Utaltam a kajára többször is, hogy komoly gondjaim vannak az evés azon részével amikor le kell nyelni. Na most a szitu odáig fajult, hogy konkrétan a csirkemell filétől meg a barna rizstől, a 3.-4. falat után már hányni tudnék, és alig tudom lenyelni. Nem vicc, és fogalmam sincs hogy most mit csináljak, vagy mivel helyettesítsem, ugyanis a csirkemell filé hatalmas alap az étrendemben, mellesleg elengedhetetlen táplálék a magas fehérje tartalma miatt. Ugyanez a gondom a túróval, és már a lazaccal is. Húsz napja eszem szinte ugyanazokat a kajákat, és kezdem úgy enni mint gyerekkoromban az orvosságokat. Még 4 nap van hátra a diéta váltásig, amitől azért némi javulást várok, mert ha nem, elég nagy szarban leszek a maradék 40 napban.
Ami a mentális állapotomat illeti, kezd Ray Finkle-i mélységekbe zuhanni, azaz megállíthatatlanul haladok egy apatikus, fásult, depresszió közeli állapot felé. Itt vannak a barátaim körülöttem, a család, rengeteg pöcsarcú balfasz akik nap mint nap körbevesznek hétköznaponként, de mégis, valahogy egyedül érzem magam. A heti hat edzés alatt ugyanis tökéletesen egyedül vagyok az edzések teljes magányban telnek, mert ha futok beteszem az ipodot, és off 40-60 percig. A konditeremben ugyan így kizárom a külvilágot, mert ha beengedném, nem tudnék normálisan edzeni. Lesz egy külön post a konditeremi társadalomról is, de elöljáróban annyit, hogy ne spanoljatok össze senkivel, mert az egész edzés abból fog állni, hogy köszöngetsz, jön oda a sok gyökér a kretén témáival, és nem tudsz az edzésre koncentrálni. Kicsit tartottam a mai edzéstől, mert minden súlyt feljebb tettem, sőt fekve nyomásnál két egységgel emeltem meg az adagot. Kellett már nagyon ez a váltás, megint intenzíven tudom így terhelni az izmokat biztosítva a fejlődésüket. Régebben hatalmas faszmadárnak tartottam azokat, akik hangosan nyögnek a súlyok alatt, aztán most azon kaptam magam, hogy ugyanezt csinálom. Most vagy nekik volt igazuk, vagy csak simán beálltam a faszsorfalba. A hasamon a felesleg kb. a negyedére esett vissza, de a hasam izmai nagyon el vannak maradva. Erre az edzésre majd külön oda fogok figyelni. Bevallom nem teljes erőbedobással csináltam eddig a hasazást, egyszerűen azért mert mocskos módon kifáradtam már mire odaértem, de ezen most változtatok.

Has Nem tértem még ki rá, de nagyon könnyen át tudod kúrni a saját fejed a palánkon a hasizom gyakorlatoknál. Volt egy srác Telenor-nál. Egyik nap odamenőzik nekem, hogy tegnap 500 felülést csinált meg.  Jól van seggarcú, igyál még valamit gondoltam magamban, aztán a konditeremben azt vettem észre hogy, náhány ember tényleg "megcsinál" több százat . DE HOGY ???? Csak összehasonlításképpen, én 100-120 felülést csinálok, de az olyan is. Mennyiség minőség ugye.

Helyes technika Mint minden gyakorlatnál, itt is figyeljetek a légzésre. Vegyünk egy alap gyakorlatot, a hasprést. Vízszintes helyzetben nagy levegő, majd felülésnél kifúj, és a végén MEGTART 1 mp-ig, majd lassan vissza ereszkedni.  A felülés nem azt jelenti, hogy a vállad elemelkedik a padlótól, hanem felülésnél kizárólag a derekad érintkezik a padlóval és ott tart meg.

Nem tudom figyelitek-e, de észre vettem magamon egy bizonyos önszabályozó, kontrolláló magatartást. Ahogy haladok előre és tűnik el a felesleg, úgy érzem egyre indokoltabbnak és egyre fontosabbnak azt, hogy minden gyakorlat, az elvégzett munka minden perce hasznosan teljen. Eddig úgy voltam vele, jó oké csinálom a hasat, de leszarom, majd a futástól lemegy. Most meg ez lett szinte a legfontosabb gyakorlatom az edzések között. Az alvásokkal már legalább egy hete nincsen semmi gondom, ezért nem is írok róla, de mondjuk a kezdeteteknél is csak a szaggató éhség miatt volt. Ez most nem lehet probléma, mert már éhes sem voltam napok óta. Kezd eltünni a hasam, és főleg edzéseken nagyon szembe tűnő az hogy mennyire leszálkásodtak már bizonyos testrészeim. Elképesztő mennyiségű vizet hajtottam ki magamból az utóbbi időben. Mai nappal megdöntöttem  az eddig felállított rekordomat, edzés és diéta terén tehát ezelőtt eddig bírtam és 20 nap után adtam fel. Innentől kezdve én sem tudom mi várható, úgyhogy csak csinálom és leírom.

Haza fele menet minimum -8 fok lehet. Nem lesz ez így jó, nagyon nem lesz ez így jó.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr742631194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása