LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

22.nap

  

  1994-2011

 Igazán nem szeretnék pánikot kelteni, de ha így mennek tovább a dolgok, akkor hamarosan már csak két mobilszolgáltatóval kell számolnia Magyarországnak. Történt ugyanis, hogy pár napja a második olyan cég zárta be kapuit ahol korábban már dolgoztam. Először a Várkert kaszinó adta fel a harcot, majd múlt héten Cashline Értékpapír húzta le végleg a rolót. A sor tehát a Telenor Hungaryn van. Megmondom őszintén örülök a hírnek, mert a Cashline az utolsó két évben, iskola példája volt az értékei elherdálásának, a szakmai stábja semmibe vételének, és a gentleman's agreement féle szabályok tökéletes felrúgásának. Hosszasan sorolhatnám az okokat, hogy mik vezetett idáig, de egy barátomra való tekintettel ettől most eltekintek. A vezetésnek, meg minden egyes olyan személynek akik ide jutatták a céget ,csak azt tudom javasolni, hogy nyugodtan feküdjenek egy vonat alá.

Ennyit a szakmai előéletemről, mert kijelenthetem a 21. nap elértem a mélypontot. Szó szerint vonszoltam magam a konditerem felé és a közérzetem sem volt az igazi, sőt kifejezetten szar volt. Azt hiszem a program felénél elmegyek egy terheléses EKG vizsgálatra, és csináltatok egy teljes vérképet. Kíváncsi vagyok, hogy a vitaminok, az anabolikus szerek, és a diéta hogyan hat a szervezetemre. Visszatért a tél, hideg van emberek kurva nagy. -9 fokokat olvastam le a gadgetekről, és egyre inkább aggódom a futás miatt.

Bemelegíteni próbáltam a hát napra, szokás szerint evezőgépen, de egy első ránézésre második alkalmas látogató elfoglalta. Ilyenkor nem tudsz mit csinálni, menj át egy futópadra és  kész. Lehetetlen kivárni, mert bemérni sem tudod mennyit fog a gépen bohóckodni, mert ha jól láttam 1km-es programot csinált, és még volt 700 m. De olyan tempóban csinálta, hogy simán benne volt a 20 perc is. Futógép 9 perces hegyi futás program, azaz folyamatosan emelkedik az út. Régebben a legmagasabb két fokozaton meg kell lett fognom a kapaszkodót, és dőlt rólam a víz. Most meg azon kaptam magam, úgy járt le a program, hogy szinte végig az orromon vettem a levegőt. Akinek ez nem mond semmit az próbálja ki.

Hát izom edzéseknél a súlyok feljebb tételénél, mindig legyünk nagyon óvatosak. A hát edzés fokozottan veszélyes, és kizárólag helyes technikával szabad végezni. Sérv, gerinc oszlop, csigolyák bármilyen sérülése azon túl, hogy nagyon szar, végezhet az edzés terveiddel akár évekre is. Elképesztő veszélyes. Bénultak már le hát edzés közben, nagy súlyokkal emberkedve. Szóval csak óvatosan. Leedzettem a napot az eddig is használt súlyokkal, és arra jutottam, hogy jövő héten feljebb lépek egy szintet. A legintenzívebb has edzés is ezen a napon van, és az új fogadalmam szerint erre most különösen figyelni fogok. Tegnapi edzés miatt nagyon erős izomláz van a hasamban. Megoszlanak a vélemények, hogy izomlázra rádolgozni érdemes, vagy pihentetni. Rádolgozni.

Hazaérve nézegettem a tükörbe mire, hogyan kéne dolgozni, és hogy megvan-e a szimmetria az izomcsoportok között. Kicsit elkeseredtem, mert nem voltam elégedett a látottakkal. Ezért is jó ha fotózzuk magunkat, mert látjuk nem dolgozunk hiába. Én például magamon nem látok akkora változást mint amekkora a 0.és a 18.nap között van . Naná hogy nem mert minden nap látom magam. Ha valaki edzésre adta  a fejét, és nem fotózná le magát hetente, mert miért tenné ? Annak a legjobb tükör a környezete. A mérleg nem mindig mérvadó. Külsőt akarunk elérni, nem súlyt, ezt azért nem árt nem elfelejteni.

22.nap  

Reménykedtem, hogy legalább kicsit enyhül az idő és 0 fok körüli hőmérséklet lesz, de aztán a jelentések és a reggel kinyitott ablak hamar visszarántott a földre. Kizárt, hogy este 6 előtt el tudjak kezdeni futni, és ha jól olvasom este -9 fokra lehet számítani. De ha ez nem lett volna elég, pár vidéki nagyváros után Budapestre is szmogriadot rendeltek el. Úgyhogy én azt hiszem minden körülmény adott volt egy 10km-es futáshoz.

Az idő kitisztult, már ami a hangulatomat illeti, mert ezt a szmog által lefedett városról nemigen lehetett elmondani. Bár nem éreztem magam olyan erősnek mint legutóbb, de futás előtt felmérhetetlen, hogy mennyit fogsz bírni aznap. Az este a 7-es szám jegyében telt,  7-kor indultam el otthonról, és -7 fok volt kint. 10km. Átolvastam azért még egyszer pár futással foglalkozó blogot, mert valami olyasmi rémlett hogy -5 fokig érdemes futni. De nem mert -5 fok felett, csak egy vastagabb kesztyűt javasolnak meg sapkát, és -15 fok az a határ ami fölött már ők is futópadra mennek. Okééééééé.

Havercsaj kérdezte, hogy ilyen hidegben mégis miben futok. Training nadrág két zokni, egy Adidas techfit hosszú ujjú felső ami speciális anyagból van hőtartó de egyben nedvesség elvezető, egy tök sima rövid ujjú poló, kesztyű, sapka. Cipő, zokni, 100 millió dollár a szokásos cucc. Ennyi bőven elég, minden más felesleges, csak akadályoz. Legalábbis engem.

Hősök tere- Andrássy- Lánchíd- budai rakpart- Margit híd- körút- Oktogon- Hősök tere.

Azt hiszem a tavaszi Vivicitta is hasonló helyszíneken halad, de a legjobb az egészben az volt, hogy már megérkeztem a Budai Vár lábához. Igaz még nem futottam fel rá,de már legalább bemértem magamnak. A futásról kicsit bővebben.

Amióta bejött megint ez az eszelős hideg, azóta tartok ettől a naptól fizikailag sem éreztem magam olyan jó erőben, de a közérzetem nagyon jó. Negyed 8 körül kezdhettem el, és azt hiszem nem túlzás ha azt mondom, kurvára fáztam. 5 perc után még mindig éreztem a hideget, és az arcom egyre inkább kezdett lehűlni. Azt mondják a profi futok, hogy ha 10 perc ilyen hidegben futás után sem kezdjük el magunkat kellemesebben érezni, már ami a hőérzetet illetti, akkor vagy növeljük a tempót, vagy várjunk még 5 percet azonos tempót tartva, és ha utána is fázunk, hagyjuk abba mert komoly meghűlés lesz a vége.

Az Operához érve már egyáltalán nem fáztam, és elkezdtem élvezni a futást. Nagyon sok volt még előttem, úgyhogy bármennyire is erősnek éreztem magam, tartottam egy tempót de így is 5:30as kilómétereket mentem. Amikor elkezdtem a futó edzéseket nem tudtam 6 :40 alá menni. Iszonyat szopó felfutni a hídakra, de ahogy jössz le róla, ki tudod magad kicsit fújni. A budai rakparton szemben a Parlamentnél jött egy kis holtpont, de nem vészes.

Eegy jó tanács. Ha futni mész ,vigyél magaddal jegyet vagy bérletet, főleg ilyen hidegben, ha bármi történne fel tudj szállni valamire ami hazavisz.(ja és az sem hátrány ha van BKV a közelben). Nálam az egyik ilyen menekülő pont a Batthyányi tér volt. Lehet pont ezért volt itt a holtpont nem tudom, de nem is érdekes. Könnyen túl lendültem rajta és mentem tovább. Ekkor már 4,5 km-t tettem meg.

A Margit hídhoz érve, háborús állapotok fogadtak, fel van túrva az egész környék. Gondoltam átfutok a híd alatt, és úgy fel a hídra csak hát nem volt se gyalogút sem semmi. Az egyetlen hely ahol átfuthattam volna a híd alatt az úttesten volt. Épp lámpát kaptak a kocsik én meg elkezdtem befutni a híd alá zéró közvilágítás. A kocsik hirtelen elindultak, és akkor esett le hogy bazmeg nincs hely és lehet észre sem vesznek. Hülye ekkora sprintet én már nagyon régen nem nyomtam le, úgy szaladtam ki a híd alól mintha az életemért futottam volna. Nincs kizárva, hogy nem így volt. Olyan jelenet lehetett mint a  Die Hard 3-ban amikor Willis menekül egy teherautóval az özönvíz elöl a csatornában. Nagyon fasza volt élveztem ám mögöttem 5.5 km és nyomok egy Bolt féle sprintet, majd ezután fel a Margit hídra. Nagyon sima futás volt már innen a célig, a 10km-t 1:02:40 alatt futottam le, de rengetegszer meg kellett állni a lámpák miatt + a Margit hídi közjáték.

Lefutottam a 10km-t simán tehát. Hihetetlen erőben vagyok, úgy érzem magam mint egy gép akit csak terhelnek de bírja lazán. Nem tudnám megmondani a határaimat, vagy hogy hol van az pont futásban amit már nem bírnék, de most így azt mondom 15 km simán bennem van. Ha ilyen hidegben lementek futni, akkor edzés után egyből vegyetek le minden ruhát, és forró zuhany amíg át nem melegedtek.

Úgyhogy elhatároztam Áprilisban indulok a Vivicittán. 12 km, és be akarok jutni legjobb 500 közé. Soha nem indultam futóversenyen, azaz itt az ideje elkezdeni. És ne feledjétek a lehetetlen nem létezik.

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr412634819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása