LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

36.nap

36 nap mögöttem,  még 30 további előttem, amikor is komoly veszélybe került a 66 napos programom. Három iszonyú kemény napon vagyok túl amivel ezen a héten 7 edzésnapot sikerült leedzenem a negyedik heti összegzés előtt. Megterhelt ez a 3 nap,  többek között azért mert futottam egy olyat, amire normális ember nemigen vállalkozik, főleg nem -3 fokban. Ha a hét elején az volt a célom, hogy kivégezzem magam, akkor kijelenthetem hogy ez nagyjából sikerült is. De ami legjobban bebasz, hogy azt hiszem elkaptam az influenzát és lebetegedni látszom, ugyanis tegnap éjjel torokfájás orrfújás és olyan izzadás volt a hálótársam ami egy komolyabb lebetegedés előzménye szokott lenni. Amikor írom ezt a bejegyzést már jobban vagyok, egyetlen mázlim, hogy most 2 pihenő nap jön.

Rohadt ideges vagyok magamra, mert túlhajszoltam magam egy egyébként is megterhelő program kellős közepén, és átestem a közmondásos lovak túloldalára. Legyen példa ez mindenki előtt, aki hosszabb edzésbe kezd bele, mert essenek bármilyen jól is az edzések, érzed magad akármilyen top formában, ne emeld meg radikálisan a betervezett edzéseket, mert a kevesebb több elv ismét bebizonyosodni látszik. 20 napig mentem el ugye az edzésekeben mielött belekezdtem volna ebbe a 64 napba, ez volt a rekordom. Most a 36.napnál járok, és általam ismeretlen területeket járok be nap mint nap. Sajnos ez magával vonzza azt, hogy saját hibáimból kell tanulnom, így ti már lehetőleg nem ütköztök bele ilyen akadályokba.

33. napon kondi 34.nap futás 35.napon pedig ismét váll tricepsz edzés, amivel zártam ezt az öngyilkos hetemet. A kondis edzésekről semmi különöset nem tudnék mondani azon kívül, hogy alig tudtam felemelni a karomat az edzés végn, inkább gyorsan rátérnék a futásomra, ami az eddigi legek futása volt. Leghosszabb táv a legnehezebb útvonalon, amit  legjobb átlaggal futottam le, és persze a legnagyobb rábaszás. A csúcson éreztem magam, és nyilván ilyenkor kötelező a pofára esés, aminek ezúton is kötelezően be kellet következnie. Azt hiszem itt dőlt be a szervezetem is, utat nyitva az influenzának, bár nekem gyanús, hogy nagymutternál kaptam el ezt a szart, amikor bennt voltam nála a kórházban.

12.35 km -3 fok.

Hősök terénél, Andrássyn- Láchidon át fel a Várba, le másik oldalon- Tabán Szabadság híd- Kálvin tér- Astoria- Deákon át vissza Hősökig.

A Kálvinon éreztem, hogy kezdenek eldurvulni a dolgok, nehezemre esett a futás itt már és még volt 2,5 km a célig. Az Astoria meg úgy ahogy van fel van túrva, úgyhogy az Astoriától a Deákig végig pallókon futottam, feltúrt buckák és betonlapok között. Pont ez hiányzott nekem a végére, egy fasza kis terepfutás. Próbáltam valahogy belefűzni a sztoriba egy kis Demszky anyázást, de sehogy sem akart összeállni, úgyhogy így oldottam meg. Nagyon megviselt ez a szakasz, de úgy, hogy a testem már nem tudott regenerálódni. Ez volt az első előszele a lebetegedésnek. Megcsináltam másnap még egy kondis edzést, és este elkezdett fájni a torkom. Az egész testem kikészült a futástól és úgy az egész héttől. Általános gyengeség fogott el, rossz közérzet de igazán akkor ilyedtem meg, amikor az HBO-n ment egy fasza szexjelenet a Gengszterkorzóból, és nem mozdultam rá. Itt már tudtam bajok vannak.

Nagyon nagy fasz vagyok,és ez simán elkerülhető lett volna, mert nagyon erős a szervezetem. Vitaminokat és minden szükséges tápanyagot megkap, de a hétfői eléhezett 2 óra alvással produkált 6km-es futásommal már megágyaztam ennek az agybaszott influenzának. Szóval csak magamat hibáztathatom, de mondom, ebből tanuljatok. Fogalmam sincs mi lesz, 2 pihenőnapom jön, ha nem gyógyulok, meg fel kell függesztenem az edzéseket, mert a ki nem pihent betegségek nagyon nagy szemétségeket tudnak művelni. Jelenleg a betegség határán egyensúlyozok. Szabadnapot kéne kivennem, de el vagyok maradva a melóval így is + este lesz, egy találkozom. A többit meglátjuk.

Ha valaki edzene és ugyanilyen problémával találná szembe magát mert ha jól olvastam 3 féle aktív járvány van most jelen,bár a H1N1 komolytalan, szóval senki ne keseredjen el ha az élet adja a szart mert ez csak egy edzésterv,  és mindig van lejjebb. Van, aki sokkal nagyobb szarban van, gondolok itt Winona Ryder magyarországi megfelelőjére Bakáts „szalámi” Tibire.  

 

UPDATE : Na basszus elfelejtettem kirakni a váras futás közben csinált képet a városról.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr552667975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása