LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

38.nap

Újabb jó hír a magyar államnak és a költségvetési bizottságnak, tovább javul ugyanis a büdzsé egyenleg. Zimány Linda kiköltözött Eindhovenbe Dzsudzsák Balázshoz, azaz remélhetőleg egy ideig nem vesz fel több munkanélküli segélyt. Hiába, na, kevés az ilyen szép és érdek nélküli nem a pénzen alapuló kapcsolat, úgyhogy gratuláljunk nekik ezúton is. Egy kérdés mielőtt tovább mennénk. Meddig lehet kurválkodásból megélni a legmagasabb szinteken ? 

 

Folytatódik az áramszünet utáni felkészülési hetem eljött a kondi b napom ideje is, ami ugye a Hát nap. 70-75%-nak érzem már magam az erőm is egyre jobban kezd visszajönni még mindig visszavett súlyokkal csinálom a kondis edzéseket legalábbis ez volt a tervem, amíg el nem kezdtem az edzést. Legalább 2 fokkal az influenza előtti szinten akartam csinálni a gyakorlatokat, aztán az első sorozatnál azt éreztem, hogy sokkal, de sokkal több erő van bennem, mint én azt előzetesen gondoltam. Megint előjött az a tipikus eset, amikor tudatosan fejben kell kontrollálnom magam, mert nem terhelhetem magam akárhogyan még mindig,  mert ha nem is bármikor, de simán visszaeshetek. Így nézett ki most az edzésem az előtte utána koncepciót követve. 

 

Mivel ez egy speciális hét így az edzéseket is visszafogottabb tempóban csinálom, és mivel a kardi edzéseket teljesen kihagyom így szabadabban tudom pakolni a kondis edzéseket több pihenőidőt tartva két edzés nap között. Az edzések a felkészülési hetemben a következő keppen zajlanak erről elfelejtettem írni. 1 hét továbbra is 8 napnak számít. 

 

Viszont lenne, itt még valamié Kezd kurvára elegem lenni a diétás kajákból. Ennek van, egy kitűnő ellenszere, le kell szarni ez van csinálni kell. Ha jól számolom, és nem jön közbe semmi, akkor nekem még 36 napig. Vagyis ha pontosabban akarok fogalmazni, nem a diétás kajákból van elegem inkább abból, hogy meg kell néznem mikor mit ehetek, és be kell vallanom, mindennél jobban vágyom már egy pizzára vagy egy mákos gubára. Na és akkor mivan? Egy Audi A5-re is elképesztően vágyom, most ezzel nem lettem előrébb. Főleg úgy hogy tegnap egy barátom cukrászdájában volt kis társasági tömörülés, ami azt jelenti körbevett minket mérhetetlen mennyiségű marcipán, az összes elképzelhető torta és süteményszelet. Ha jól számolom 51 napja diétázom minimális kilengéssel az influenza és a fogam miatt. Erre most több órát töltöttünk el egy cukrászdában korlátlan fogyasztási lehetőséggel. Ezek azok a szituációk, amiket túl kell élni nekem ez simán ment, de nem mondom, hogy nem néztem szerelmes pillantásokkal egy Eszterházy szeletet. A cigi leszokásnál is az első buli, az első póker az első szex után el nem szívott cigi volt a legnehezebb. Kajálások utáni cigikről, stresszes helyzetek és a haverokkal sörözésről már nem is beszélve. Az ilyen szituációkból ha győztesen jöttök ki, utána az már olyan lökést és erőt kell hogy adjon, hogy a hétköznapi kis megingásokon már nem bukhattok el. Természetesen ez a kajára is vonatkozik, mint pl. nálam ez a cukrászdás kiruccanás 

De hogy ne csak én szívjak, tessék egy video. Hatalmas a csapat személy szerint az én kedvencem a Reebok felsős piros polos gyerek, de mindenki arc és a zene is megaláz. Ez ment miközben írtam a bejegyzést, meg persze Eve mit vegyek fel este műsora.

 

 

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr692718082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása