LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Road to....-50 kg

edit-50.png

Valamikor április-május környékén történt, hogy ráálltam a mérlegre és azt gondoltam, hogy ez nem mehet így tovább...

Az életmódváltásom elején, eljárogattam aerobicozni, hetente 3-4x. Alakult a dolog, de mérni sosem mértem magam, csak jobban éreztem magam a bőrömben. Június környékén véletlenül betévedtem egy spinning órára, és teljesen beleszerettem (hogy most a biciklizésbe, vagy a srácba - nem tudom), de a lényeg, hogy elég nagy spinning fanatikus lettem. Az első alkalommal hallottam a Merida Spinnig Nightról, ami 6óra tekerést jelent, és megfogadtam, megcsinálom. Ez volt a cél. Nem ruha, nem kg, hanem ez. Elkezdtem tekerni heti 3-4-5x, majd augusztusban már dupla órákra jártam, heti 10x, hogy a Meridán ne valljak kudarcot. Csak ez lebegett a szemem előtt, ez volt a célom.  Eljött a nagy nap, Merdia, 4óra egyben, majd egy óra pihi, és utána még egy óra tekerés, megcsináltam.

 Akkor már hallottam a Lifetiltről, és nyilván én is mint sokan mások a Bitchair kapcsán ismertem meg az oldalt.  Ekkor azt hiszem, már olyan 10-12kg mínuszban voltam, de úgy, hogy nem csináltam különösebb programot, de a cukor és a zsír tényleg teljesen kimaradt az életemből.

Amikor kezdődött a Slim3 újra felfigyeltem a blogra, és november közepétől bekeményítettem. Elkezdtem Tiltezni, elkezdtem a futásokat is, mert el akartam menni az első Runtiltemre, ahol evidens volt, hogy nem élhetem meg azt a szégyent, hogy utolsóként érek be a célba. Bár Tomi közölte velem az elején, hogy ha eddig csak teremben futottam, ne reménykedjek, hogy menni fog. Ez még jobban motivált, és megcsináltam és utolsó sem lettem. Amikor el kezdtem futni, mondom jó, nézzük meg futópadon, hogy megy a cooper, amit gimiben mindig végig sétáltam. Mondanom sem kell, kínszenvedés volt most is, de megcsináltam, nem álltam meg. Kb 1000m ment. Következő alkalommal 1200m, majd elkezdtem az időt növelni. Megállás nélkül 15...20perc, Na ilyen tempóval ezt odáig fejlesztettem,hogy már 8Km-t futottam szabadban, Januárban. Nem a gyorasaságra megyek, hanem a távra, és hogy minél kevesebbet sétáljak bele, vagy h egyáltalán ne.

Szerintem, akin ekkora súlyfelesleg van, mint rajtam, (50kg) ne azt lője be, hogy na most lefogyok 20at, vagy többet, hanem 5kg-os célok legyenek. Akkor több a sikerélmény és nem adod fel. Nekem ez a "taktikám", meg a motivációs ruhák... Mindig van egy, amibe bele akarok fogyni.:) Szóval, ha nekem, megy a fogyás, akkor mindenkinek. Kövessétek a Tomi blogját, nagyon sokat segített nekem is. Köszönöm neki is, bár nem ő adta a kezdő lökést, ő inkább csak begyorsított mikor lassítottam volna. De köszönöm, hogy tartja bennem és nők százaiban a lelket. Nyár végén és decemberben újra csinálok egy ilyen before-after képet, addig is keep, keep running, 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr84101447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása