LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

AlternaSlim Fruzsi 0. nap

Fruzsi 0.nap.jpg

Teljes képernyő rögzítése 2012.03.27. 50959.jpg

Fruzsi

A legfontosabb amit rólam tudni kell: menyasszony vagyok! A száraz tények pedig: Fruzsi vagyok, 24 éves és 73kg. A fenti állapoton pedig sürgősen változtatni szeretnék.  Már 6 éve cipelem magammal a súlyfelesleget és itt most betelt a pohár. Jóformán már nem is emlékszem arra milyen voltam vékonyan. Hozzászoktam az XL-es ruhákhoz, ahhoz, hogy lihegek, ha fel kell jönnöm az aluljáróból vagy hogy a fekete ruhák már nem karcsúsítanak. Elég. Ez NEM ÉN VAGYOK.

Szeretnék végre olyan ruhákat hordani amik tetszenek és nem olyanokat amik eltakarnak.  Szeretnék végre strandra menni. Szeretnék úgy elmenni bárhova, hogy ne arra gondoljak, hogy az emberek vajon mit gondolnak a súlyomról. Szeretnék lefogyni. Szeretném megmondani a sok „ismerősömnek”, „ jóakarómnak” és a kételkedőknek, hogy bekaphatják mind! Mert én végigcsinálom! Ahelyett hogy mások sikertelenségén és kudarcain csámcsognék, szembe kellett néznem magammal és rájönnöm, hogy amit én sportolásnak hiszek az szart se ér. Amit én diétának gondolok az átverés.

Nincsen trükk. A Lifetilt diétát végigcsinált emberek a legjobb példák rá. Ezúton is köszönöm, hogy megosztjátok a Ti személyes 70/90 napotokat! Elképesztő motiváció számomra! Szuper érzés, hogy én is egy leszek közületek. Hogy talán én is motiválok majd embereket a fogyásommal. Talán menyasszonyokat is ;)

Életem legizgalmasabb szakasza az előttem álló 3 hónap. Az esküvő  és a Lifetilt miatt is. Mindkettő ugyanolyan fontos számomra. Mindkettőt maximális odafigyeléssel fogom végigcsinálni. Nem is lehet másképp, mert nekem nincs időm. Nem érek rá elkezdeni a diétát majd nyáron/majd jövő hónapban/majd jövő héten/majd a következő buli után/majd…..

MA kezdek. Elfogytak a kifogások, vége a hisztinek és a halogatásnak. Ha vékony akarok lenni azért tennem kell!  82 nap van még az esküvőig. A program 70 napos. Szoros a határidő, de pont beleférek. Olyan esküvőm lesz amilyet szerettem volna. Nem azon fog járni az agyam, hogy mennyire tűnök kövérnek a menyasszonyi ruhában  vagy hogy milyen szögből előnyösebb, ha fotóznak. És a nászúton is készülhetnek majd rólam végre szép bikinis fotók ;)

Köszönöm Tominak a lehetőséget és a megelőlegezett bizalmat, ígérem nem fogok visszaélni vele!

Fruzsi blogja slimbride.blog.hu

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr704342596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása