LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Reni 15.nap - 4.6kg

reni0nap.jpg

reni15.png

renicm02.png

Reni

Nagyon gyorsan elrepült a 15 nap,olyan mintha még csak most kezdtem volna el.

Voltak jó és rossz pillanatok is. Kicsit még rossz szemmel nézek a körülöttem lévőkre,akik olyan dolgokat esznek amiket nekem nem szabad. Éles váltással kezdtem neki a diétának,de ehhez képest elég jól megy.Az előírt ételekre úgy tekintettem mintha a világ végét jelentenék,hogy nem fogok mostantól finom ételeket enni.De nagy meglepetésemre szinte minden ízlik,és még a főző tudományom is javult. :D

A környezetemben rengeteg pozitív visszajelzést kaptam,aminek nagyon örülök. Jobban érzem magam a bőrömben,ami meg is látszik,csak úgy mosolyognak a srácok :)) 

Rövid idő alatt már ennyire érezhető a változás. Bámulatos :) Van egy ingem amit még tavaly vettem,nem igazán hordtam, mert nem tudtam benne normálisan mozogni.Szorított a vállamnál,és a csípőmnél is feszes volt. Ma újra felvettem ezt az inget,ésss jó rám. Sőt még nagy is :) 

Szórakozni nem igazán járok,nem tudom jól érezni magam úgy ha nem iszom egy picit. Ezért a bulizással még várok.Nem mondom azt hogy nem hiányzik,de fontosabb számomra most a diéta és szerencsére a karrierem is kezd beindulni. Sajnos az elmúlt pár napban nem igazán tudtam elmenni futni, egy kisebb sérülés miatt.De már alig várom hogy rendbe jöjjön a bokám és újra belehúzhassak. Kezdem megszeretni a futást és már szereztem hozzá társakat is. :)

Ez még csak 15 nap volt, kíváncsian várom a folytatást! :) A neheze még hátra van,de ugyan ilyen kitartással fogom csinálni és végül elérem a célom! :)) 

Ui: A kezdő súlyom nem volt pontos,90 kg voltam. Kihasználtam a program kezdete előtti időt,és híztam majdnem 2 kilót. :D

267976_222892227742434_100000649762050_736891_2570686_n.jpg

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr684407700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása