LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Ádi 15.nap - 4.7 kg

ádi 0.nap.png

ádi 15.nap.jpg

vcdfvgd.png

Ádi

Így utólag visszanézve gyorsabban elment ez a 15 nap, mint gondoltam. Az eleje kicsit nyögvenyelős volt, ugyanis régi jó barátom, az éhség rendszeresen meglátogatott nagy örömömre. Viszont mostanra eljutottunk odáig, hogy egyre kevesebbet látjuk egymást. Legnagyobb örömömre. Sőt, néha azt veszem észre, hogy már nem is vagyok éhes az étkezések előtt. Ráadásul több olyan ételt szerettem meg, amiről korábban azt sem gondoltam, hogy egyszer megkóstolom.

A Tomi betegsége miatti kevés kondis edzést sajnálom, de már meggyógyult, szóval mehet a munka rendesen. Bár már így is előfordul, hogy néha izomhoz kísértetiesen hasonlító dolgokat látok a karomon. Itt-ott… Néha-néha…

A futással kibékültem, bár út közben mindig döglődöm, de a végén az elégedettség minden szarért kárpótol. Sosem gondoltam, volna például, hogy képes vagyok 8 kilométert lefutni egyhuzamban, mégis sikerült.  Ja, amúgy a Margit-sziget kurva nagy elsőre.

A 15 nap során voltak lelkes és kicsit kevésbé lelkes időszakok. Ez utóbbiak főleg akkor, mikor úgy éreztem, hogy nem haladok a megfelelő ütemben. Még most a képekre ránézve sem tudom, mit gondoljak. Néha látok változást és előrelépést, néha viszont azt látom, hogy minden a régi. Bár ez majd igazából a 70 nap végén lesz érdekes.

A környezetem egyébként nagyrészt támogat. Ki így, ki úgy. Például 2 barátom is elkezdte velem a programot. Próbáljuk segíteni egymást is, ahogy tudjuk. anyukámmal persze vannak nézeteltérések a kaja miatt, de kezd kialakulni szépen minden, és így a súrlódás is egyre kevesebb.

Észrevettem azt is, hogy ellentétben az eddigiekkel, nem vagyok fáradékony annyira. Az eddigi délután 2-3-ig tartó hétvégi alvások helyett nem ritka, hogy 8-9 körül magamtól kelek. alapvetően frissebbnek érzem magam, aktívabb lettem. A nap végére faszán elfáradok, reggel meg pihentebben kelek.

Kíváncsi vagyok a további eredményekre, legfőképpen a végére. Én továbbra is mindent megteszek. 15 nap múlva innen folytatom. 

29964_1303675673912_1291086627_30653714_5333928_n.jpg


Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr204455891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása