LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Slim3 Móni 30.nap - 6.2kg

monikg30.jpg

moni0.nap_2.jpg

monicm30.png

Móni

Kicsit elvagyok szontyolodva, mert most megállt a fogyás…amióta megvan a mérleg minden reggel ráállok, de semmi kimagasló változás az elmúlt 15 napban. Meg nem igazán látok különbséget a 15-ös és a 30-as kép között… Igaz, ezt ellensúlyozza a rengeteg dicséret, bók és levél, hogy hogyan csinálom! :) Bár a lányok már kikészítenek, hogy állandóan velem vannak elfoglalva, hogy hogy nézek ki. Rájuk kell szólni, hogy hagyják már abba! Igazából sosem szerettem, ha velem foglalkoznak, vagy én vagyok a középpontban. De ezt el is mondtam a bemutatkozó videóban, hogy ez sem állíthat meg attól, hogy bekerüljek, ill. most hogy elérjem azt a bizonyos negyvenkilencet. Bár lehet a kicsinek is kéne örülnöm…meg annak, hogy több kilót sosem mutatott az előző naphoz képest.

Nem tudom/értem, hogy szegény Reninek miért alakul így, hogy ennyire nem tudja tartani. Nagyobb súlyból jobban kéne mennie, vagy ha csak az otthoni kaja van akkor abból, okosan összeválogatva, és persze nem ártana neki több támogatás. Remélem ez a sok jó és rossz hozzászólás erőt ad neki, és megmutatja, hogy a lifetilben is olyan ügyes, mint a virágkötészetben!

Én sem vagyok teljesen ártatlan… az egyetlen ill. na szóval két bűnöm volt a 4napos 7vége alatt. Egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne kortyoljak bele a pasim sörébe…és nagyon okosan, otthon felejtettem a futó cipőmet, így a heti előírt negyedik. futás elmaradt. Így hazaérve azonnal megmértem magam, de ugyanannyit mutatott, mint szombaton…

Az első 15 napot sokkal pörgősebbnek éreztem… Csinálom a diétát, a futást, meg a  lépcsőzést, ha bírnám és a 25. lépkőfok után nem akarnék végrendeletet írni… Ja igen, és még egy lépés az egészségesebb élet felé, hogy olajcsere helyett, névnapomra biciklit kértem, hogy 12 év után kiszálljak az autóból és ne azzal menjek a szomszédba is, már csak egy kosár kell előre, hogy a napi ebéd csomagomat is tudjam magammal hozni melóba. :)

BeFunky_HDR_1.jpg

 



Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr924491400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása