LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

Lifetilt Awards 2012

A LifeTilt Awards az év fogyása díj ami egy olyan esemény a blogon, ami értékeli a változást, és nem utolsó sorban egy ösztönző program is, aminek a legjobbjai lesznek díjazva Szeptemberben. A jelentkezők közül az Awardsra 16 ember lesz kiválasztva, akik közül egy valaki megnyeri az év fogyása díjat, egy profi fotózást, és nem utolsó sorban az 50.000 forintos fődíjat.

Az Awardsra 16-an kerülnek be, és az esemény folyamatosan követhető lesz a LifeTilt Facebook oldalán, és itt a blogon is. A verseny lebonyolítása, és az hogy végül is kié lesz a 2012-es átalakulása cím, azt ti fogjátok eldönteni, és a blogon megfordult emberek szavazatai. 

Szavazni fog a 9 Slim, 9 törzsolvasó, Dani, Laura, Petra, az addigra véget ért fenékformáláson átesett csajok, és az olvasók is Facebookon, akiknek a szavazata 6-ot számít majd. Az Awardsra te is bekerülhetsz, amihez nem kell mást tenned csak nevezned a versenyre.

                                                            Nevezés

Küld el a programmal elért változásodat a bence@lifetilt.hu email címre Szeptember 15-ig.

Csatolj mellékelve két képet magadról a fogyás előtti, és a fogyás utáni állapotról, és hogy hány kilót fogytatok.

A Lifetilt Awards díjazása

1.helyezett 50.000 HUF + ajándék csomag + portfólió

2.helyezett 25.000 HUF + portfólió

3.helyezett 10.000 HUF + portfólió 

Kezdjétek el ha még nem kezdtétek, küldjétek el ha már túl vagytok rajta, a díjátadóig még több mint 105 nap van, ezalatt az idő alatt még bármit elérhettek... 

tilt01.png 

Answer Questions


A koszorúslány -13kg

ADI_1.jpg

Adrienn a LifeTilt blog menyasszonyával Zsanettel kezdte a programot 70 nappal ezelőtt, mivel ő volt az egyik koszorúslány az esküvőn, és 15 kiló felesleggel elég nehéz elkapni a menyasszonyi csokrot... Zsanett azóta már feleség, Adri meg elkapta a csokrot... 

Answer Questions


Slim3 Ádi Vége -12.7kg

ádi50.nap.jpg

ádi50total.png

Ádi fogyasztása ezzel befejeződött. Leszedtük róla a felesleget, és innentől kezdve már fokozatosan építjük rá fel az izomzatot megemelt kaja mennyiséggel, a futások elhagyásával, és egy teljesen megváltoztatott kondis edzésprogrammal. Ádi 70 napjába ez a változás már nem fog beleférni, azaz a Slim programon belül nem követhetitek rajta a változást, de Ádi Szeptember környékén visszatér a blogra a többi Tilten átalakult emberrel, egy "mi történt velük azóta" bejegyzés sorozat keretein belül. Itt lesz mindenki Petrától kezdve az első évados Slimeken keresztül egészen a mostani szereplőkig. Ádi nagyon eltökélt nem akar megállni ezen a ponton hanem izmokat szeretne, ami egy férfinél olyan alap tulajdonság, mint egy nőnél a totális tájékozódás képtelenség...  

Answer Questions


A Titok l.rész

tumblr_m3mendZqcd1qzcq51o1_r1_500.gif

A XX. század végére a legtöbb ideológia elkorcsosult, hogy aztán a XXl. század első évtizede végképp felszámoljon mindent, ami régen még jelentett valamit. A legtöbb ideológia és irányzat, a tomboló 60-as 70-es évek után, a 80-as évekre kiüresedett, és megújulásra képtelennek mutatta magát, amit kiválóan példáz az akkori divatnak csúfolt eszelősen giccses szín és stílusirányzatok, a könnyen emészthető semmit mondó zenei hangzásvilág, hogy csak a szinti pop féle borzalom megszületését említsem, nem beszélve az értékteremtő kultúra teljes hiányáról. A szexuális forradalom lecsengett, az emancipációs mozgalmak elérték céljukat, amivel egyébként a nők a mai napig nem tudnak mit kezdeni, és a politikai élet is megnyugodni látszott egy felfokozott, három évtizeden át tartó hidegháborús feszültségből kilábalva.  Visszatekintve azonban, megmosolyogtató mivolta ellenére a 80-as évek mégiscsak egy fontos és meghatározó évtizedként vonul be a történelemkönyvekbe, mert a világ ezekben az években minden téren radikálisan megváltozott, és a 90-es években már egy új, kegyetlen pénzügyi világ képe kezdett kirajzolódni, aminek a levét pár éve iszogatjuk, és ahol mellesleg már nem emberek vannak csak fogyasztók. 

A 90-es évek elején, a nagy gazdasági bumm idején kezdődött meg a folyamat, ami mára már tombolva éli virágkorát. Ez a folyamat egy lebutított, megfélemlített, jogaitól régen megfosztott, ideológiáit régen elvesztő társadalomhoz vezetett, ugyanis a 90-es évek közepe óta olyan generációkat nevel ki a globális média, és olyan agresszív marketing vesz körül mindenkit egészen kicsi kora óta, hogy már fel sem tűnik senkinek, hogy  egyszerű ingerek alapján működő, egy szavas hívószavakra reagáló robotok lettünk, akiknek bármit el lehet adni, csak a megfelelő színű dobozt kell a cégeknek megtalálni hozzá, amit a sok barom kérdés nélkül megvesz mindenféle kérdés, és fenntartások nélkül. Facebookon lájkolunk, ha valami tetszik megosztjuk, de lehetőleg demotivaloról egy képet, valami 5 szavas közhelyes életigazsággal. Napi 3 ezer lájk, és ezzel mindenki ki is fejezte aznapra az egyéniségét, és tudatta környezetével a gondolatainak mélységét. De nem működik ez másképpen akkor sem, ha vásárolunk. Színes ? Megvesszük. Finom ? Megesszük. Tök mindegy hogy mi van benne, mert ha csillog a doboz és finom az íze, akkor kit érdekel mi van benne hát nem ? Ha valaki valamit nem ért nem utána olvas, vagy beírja Googlebe hogy tájékozódjon. Nem vagyunk hozzászokva az önálló gondolkozáshoz, nem ezt szoktuk meg. Azt szoktuk meg, hogy mindent készen kapunk és lehetőleg azonnal, ha valami kell, azt megvesszük, ha valamire szükségünk van ott a pénz és megkapjuk. Elénk tolnak egy képet, mellé egy jól hangzó szöveget, és ha elhitetik velünk, hogy ettől pozitívan változik a társadalmi státuszunk, vagy jobban fogunk kinézni, akkor szinte biztos hogy meg is vesszük...

Answer Questions


Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása