LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

19.nap

Tatabánya, Nagykáta, Hajdúsámson, Miskolc, Szeged szevasztoooooook. A pihenőnapom leple alatt először országos méretűvé duzzadt a blog, majd másnap reggelre, már nemzetközi vizeken evezett a LifeTiLt, ugyanis beköszönt München, és London is. Fejlődik a blog, mint ahogy fejlődik mindenki, aki így, vagy úgy, de elkezdett valamilyen edzés programot vagy diétát végig csinálni.

Nálam a totális életmód váltás, január 9-én kezdődött, és mint írtam rengeteg pozitív vonzata lesz ennek. Esetemben sokkal aktívabb vagyok a mindennapokban, a Westbalkános cikkemnek köszönhetően megnyílt előttem az út pár országosan ismert, és népszerű közéleti boghoz, valamint  tárgyalások folynak a Vital Tv-nél egy kondis, oktató videó létrehozásával, előkészítésével kapcsolatban. Majd ha élesedik a dolog, részletesen beszámolok róla, előre annyit, egy nagyon részletes, szakmailag profi anyagot szeretnénk összehozni. Minden izomcsoport edzés technikailag helyes bemutatása, és az ehhez kapcsolódó összes folyamat elmagyarázása. A szakmai hátteret Veres Tamás személyi edzőm, és még egy edző srác fogja biztosítani. Nőknek külön táplálkozás és edzésanyag alap.BAZMEG MOZOG A FÖLD !!! WTF ??? Anyám felhív,földrengés van, és hogy ő most átjön, mert ha meghalunk, akkor legyünk együtt. Ezt így telefonba. Bele se merek gondolni, hogy reagálna le egy valós veszélyhelyzetet. 

Elérkezett a harmadik hét első napja, ami hétvégére esett. Kondis mell bicepsz nap, úgy terveztem délután 6 fele érek le a terembe, ugyanis új őrület bontakozott ki a gengen belül, minden hétvégén megyünk gokartozni, sőt a csapat betegebb fele egy csütörtöki gokartot is belebegtetett már. Ezúttal G1 center, egy irodaház parkoló szintjén. Nyilván megnyertem, nem is ez a lényeg, hanem azt hiszem szénmonoxid mérgezést kaptam szar volt az elszívás vagy én nem tudom de szarul lettem kis hányingerrel. Foghatnám erre a napot, de nem. Négy fele végeztünk, és Ákos épp lakást újít fel, 5 év késéssel, úgyhogy IKEA. Megy Laci is, orchideát venni a barátnőjének. IKEA-ban értitek, meghalok ezen az emberen. Lógjunk együtt egész nap érzés uralkodik el a csordán és egyből levajazzuk az egész napot előre, IKEA után este egy társas, és egy buli. Na faszom itt esett le, hogy akkor a mai edzésemnek szevasz. Nem mentem le, nincs ezen mit szépíteni. Így kezdtem a múlt hetet is, és a mostanit is, ez van. Időről időre meg kell magát ráznia az embernek, hogy észhez térjen, és nálam ez a nap most jött el. Nincs több lazsálás nem jön közbe semmi, mert nem lehet. Szét fog esni az egész program, mert ha ez így megy tovább azon kapom magam, hogy ugyanazt eszem mint a nők ebédszünetben máglyarakás sültkrumpli meg karaj.

 "De ma már nem eszem többet, mert este megyünk a párommal vacsizni"

Nem vicc, ezt a saját fülemmel hallottam. Hülye, hát én azt hittem ott helyben beesek a tálcák közé.

A gokarthoz még annyit, Laciba irgalmatlanul belerongyoltam oldalról, de úgy, hogy az öv bevágott a nyalábba, és egy hatalmas seb lett rajta. Azt hiszem itt elborulhatott, mert ezután ment neki mindenkinek. Az egyik áldozata, egy 14 év körüli gyerek volt. Intik le a futamot, Laci pont mögöttem, szállok ki, erre azt látom hogy a gyerek apja egy Nesteas üveggel üti a Laci bukósisakját, és meginvitálta a hely elé egy késelésre. :))))))))) Csak azért röhögök, mert az arc lehetett 170 centi, mi meg eleve négyen voltunk. Laci hajlamos bekattanni, úgy hogy jobbnak láttam közéjük állni. Egy apa volt aki a gyerekét védte, tök normális dolog, de baszod benne van azért az ütközés a dologban, nem értem miért kell combozni. Mi egy tök normális társaság vagyunk, de ha belefut négy állatba, és ugyanezt megcsinálja, belerakják a fickót a benzintartályba az biztos.  

 

Mert a mai edzés bejegyzés kimaradt, megírom a tudatos táplálkozás c. postot. Elég véres lesz tekintve, hogy ezt egy nagyobb lélegzetvételű, részletesebb írásnak szántam.

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr822628058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása