LifeT!Lt

LifeTILT

Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... bence@lifetilt.hu

Photobucket

Facebook

storekaki.jpg

Utolsó komment

  • Balogh Zsolt: Kedves Bence! A cikked nagyon érdekes, összeszedett, azonban nem értek egyet. Kissé úgy tűnik, ho... (2018.06.15. 19:41) Wasabi A sushi tévedés
  • Christopher Haga: Sokan itt azt vélik hogy most Zyzz agyon ajnározásától van szó, pedig csak egy "riporter" tisztelg... (2016.12.23. 02:13) A Shreddedshian legenda
  • Letícia Mezriczky: Jó kis írás, de nem szavazok az LMP-re (2016.02.11. 11:30) Testalkat edzéstervek nőknek
  • phaszfej: @futbol: Nagyon jó ötlet! (2016.02.05. 06:00) Energiavámpírok
  • SadieThe Wise: www.scribd.com/doc/132235180/Kimelo-Edzes-Nagy-Tulsulyra#scribd Valaki árulja az egyik programot :) (2015.09.02. 16:58) Edzéstervek nőknek l.

LifeT!lt hatás -16,5 kg

Ezt a levelet pár napja kaptam, amiben egy srác 10 hét alatt követve a LifeT!lt programot megváltoztatta a külsejét, és ahogy írja minőségileg az egész életét. Mindaz amiről eddig beszéltem és amiket én átéltem, azt most egy olvasó is véghez vitte és publikálta. Ez a LifeT!lt program amihez semmi más nem kell csak elhatározás és akarat. Gondoljatok erre a srácra mint + motiváló tényezőre tartsatok bárhol is a programotokkal... (kép alul)

Szervusz!

Nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy mit is írjak, írjak-e egyáltalán, aztán most írok.

A legelső dolog, amivel tartozom, az egy szó, mégpedig a KÖSZÖNÖM, (csupa nagy betűvel, így van) azt is elmondom persze hogy miért. A blogod segítségével meg tudtam változtatni az életemet minden téren.

Ott kezdeném, hogy nálam a 64 napból 71 lett, és még 9 nap van hátra a programból. 96,7 kg-gal kezdtem, most 80,2 kg vagyok, az -16,5 kg ugye, mást nem mértem.

Azonkívül persze hogy fogytam az történt még, hogy lett egy strandképes felsőtestem (persze a vádlimmal sem vagyok elégedetlen, de ugye nem azt nézik először általában :)), leszoktam a cigiről (a program előtt 6 nappal sokadik nekifutásra végre sikerült, fogalmam sincs hogy lehettem olyan hülye valaha is, hogy rászoktam) és a piáról is leálltam (azért nem voltam alkoholista, de az éjszakai életet nem kell bemutatnom pont Neked, meg hát ugye a program alatt azt egyébként se kéne...).

Visszatért az önbizalmam, nagyon jól érzem magam, és hát a csajoknak is bejön a változás. Itt nem elsősorban a külsőre gondolok, sokkal inkább a kisugárzásra. Pont ez volt a blogod egyik célkitűzése is, és lett volna a Summerprojecté is, amit ugyan egy kicst más formában, de azért mégiscsak elértél. Úgyhogy nyugodtan hízhat a májad, hogy plusz egy ember életét sikerült jó irányba terelni :)

(a világért sem kritizálnám a Summerprojectet, jó lesz ez így is, csak most kicsit mások a célok ugye).

Mi történt még? Az történt, hogy a hatásomra, édesanyám is elkezdett diétázni, 90 kg-ról indult, 63 éves, másfél hete tart a diéta, fogyott is másfél kg-t. Azért ilyen lassan (nem magyarázkodás) haladunk, mert elég rosszak a lábai szegénynek, így a sport az teljesen kizárt sajnos. Úgy számoltunk, hogy ez a heti 0.5-2kg fogyás az, ami egy nem túl durva diéta mellett vállalható.

Némi mozgás azért van persze, de könnyű fizikai munka értelemben (nyugdíjas már, de nem alibiből, kidolgozta a belét is, aki azt hiszi hogy ő sokat dolgozik, akkor szorozza meg 10-zel, aztán megkapja, amit Édesanyám csinált).

Az erő szétárad bennem, persze van még 9 napom ugye (a maival), szóval korai lenne még innom a medve bőrére. De azt hiszem, készíthetem a pezsgőt :) Szóval köszönöm szépen még egyszer.

És akkor most a levél stílszerű zárásaként megyek és futok 6km-t :)

Maradok tisztelettel

a LifeT!Lt olvasója,

Szekeres Béla

 

 

 

Answer Questions


A bejegyzés trackback címe:

https://lifetilt.blog.hu/api/trackback/id/tr173127897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Add a Facebook-hoz
süti beállítások módosítása